Mooi issie wel, vindt ik danquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Groenhout het volgende:
Hallo allen,
Graag jullie advies. Ik heb de afgelopen 2 jaar 3 weken geboard en mijn gear gehuurd. Binnenkort ga ik weer een week van de sneeuw genieten en overweeg om mijn eigen spul aan te schaffen. Ik ken de basics van het boarden en kan me goed redden op de pistes. Nu kan ik voor een mooie prijs het volgende board krijgen: http://www.the-house.com/9856rdh6zzridehavoc.html
Is dit een mooi exemplaar om de komende jaren op door te groeien en zijn er misschien ervaringen met dit merk/board?
Alvast bedankt!
Jesse
Ok, dit weekend ga ik dan maar naar Amsterdam ben benieuwd wat ze hebben. Verder zijn graphics uiteraard niet echt belangrijk, maar ik heb liever iets wat er een beetje leuk uit ziet. lengte en gewicht zijn: 1.85m & 75kgquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik neem aan dat je niet teveel op de graphics afgaat, dat is niet het belangrijkste aan een board.. Bindingen zijn een beetje afhankelijk van het board en de schoenen, als je gaat zou ik de schoenen wel meenemen..
In amsterdam zit the old man (vlakbij de dam), represent en rdlfs skateshop.. Daar hebben ze wel veel te bieden (voor exacte ligging snowboard.pagina.nl). Den Haag is voor mij onbekent en in Maastricht zit voor zover ik weet alleen Gravity zero, maar daar is de keuze toch iet wat beperkter dan bv bij the old man. Daarnaast is het misschien handig om ff je gewicht en lengte erbij te vermelden..
Hehe, dat vond ik ookquote:Mooi issie wel, vindt ik dan , maar als je ook ff gewicht, lengte, schoenmaat en dergelijke vermeld kunnen we er ook iets meer over zeggen...
Veel verstand heb ik er niet van... maar w il toch proberen je te helpen (als er niks van klopt wat ikz eg hoor ik dit graag, want dan kan ik er alleen maar van leren).quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Groenhout het volgende:
Hallo allen,
Graag jullie advies. Ik heb de afgelopen 2 jaar 3 weken geboard en mijn gear gehuurd. Binnenkort ga ik weer een week van de sneeuw genieten en overweeg om mijn eigen spul aan te schaffen. Ik ken de basics van het boarden en kan me goed redden op de pistes. Nu kan ik voor een mooie prijs het volgende board krijgen: http://www.the-house.com/9856rdh6zzridehavoc.html
Is dit een mooi exemplaar om de komende jaren op door te groeien en zijn er misschien ervaringen met dit merk/board?
Alvast bedankt!
Jesse
Board testen lezen is meestal ook erg leerzaam, weet je tenminste op wat voor punten een board kan verschillen en dergelijke.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef Flippe het volgende:
Mooi bijbaantje
Toch is het voor "leken" zoals ik, erg leerzaam!
Waar werk je dude, ik zou graag zo'n stage hebben bij julliequote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Basje_B het volgende:
Jeuh!!!
Zit ik op me werk komt de manager naar me toe.
He jij bent toch een snowboarder? (muur achter me hangt helemaal vol met snowboard posters)
Kan je 6 februari middags met een hele groep nieuwe stagiares (nee ik ben zelf geen stagiare) naar Snowplanet als introductie? Je hoeft alleen maar beetje te boarden en als ze wat vragen iets zeggen.
Word ik eindelijk keer betaald om te boarden. Ben ik nu prof?![]()
ik zat er net aan te denken, toen las ik je post.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Valt wel op dat er steeds meer om adviezen wordt gevraagd in dit topic, de vaste geezers moeten maar geld gaan vragen als adviseurs ofzo.
Bij ernst & young. Is nog stage voorlichting ook. Meeste komen niet eens in dienstquote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Waar werk je dude, ik zou graag zo'n stage hebben bij jullie
GMTA bro, GMTA.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken, toen las ik je post.
de burton air is een super goed allroundboardje. neem dat maar van mij aanquote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef superheist het volgende:
Hallo, Ik als semi-gevorderde (offpiste, rode piste snel naar beneden, simpele boardslide op een rail) snowboarder ben op zoek naar een allround snowboard voor dit jaar wintersport/volgend jaar. Het budget ligt rond de 500 euro en ik zoek board + bindingen (schoenen heb ik al, thirtytwo prions) De verkoper bij de Duijvenstein raadde mij een Burton Air aan. Ik zelf vond de Forum RE:MX er wel leuk uit zien:
[afbeelding]
hebben jullie nog tips qua boards of winkels? Ik ben vaak in: maastricht, amsterdam, den haag. Qua bindingen heb ik geen idee wat ik wil, ik vond de Burtons bij Snowworld wel lekker boarden, maar Flow bindingen zaten ook niet slecht vorig jaar. Wat voor bindingen zouden jullie aanraden?
oja, m'n schoenmaat is 45, bij voorbaat dank
edit: gewicht: +- 75 lengte: 1.85
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
de burton air is een super goed allroundboardje. neem dat maar van mij aan![]()
de graphics zijn misschien niet super, maar daarvoor moet je geen board kopen.
als ik jouw skills zo lees, is het een prima board voor jou. genoeg door groei mogelijkheden
zelfs de jump gaan nog goed met de air (maarja het heet ook niet voor niets een "air")
ik heb zelf ook maat 45 (schoenmaat misschien 46) op een air van 161. nergens last vanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Kentaro het volgende:
maat 45 op een Air of Remix is wel wat krap. Het hangt een beetje van de buitenmaat van je schoenen af maar waarschijnlijk ben je beter af met een Burton Royale, dat is een iets bredere Air
Met die breedtes he, moet je dan letten op waist width?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb zelf ook maat 45 (schoenmaat misschien 46) op een air van 161. nergens last van
wel dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:23 schreef superheist het volgende:
ik vraag me dus af of er nou echt veel verschil in zit.. die 1 cm (of 3 mm) kan toch niet zo heel veel uitmaken?
Zoals ik zeg, het ligt vooral aan de buitenmaat van je schoen. Maar ook aan je stance en hoe je board. Je denkt misschien dat je er geen last van hebt maar ik weet zeker dat je schoen met maat 45 redelijk wat uitsteekt op een board met een waist onder de 25. En als je er zo nu en dan een paar flink platte carves uitgooit ga je zeker onderuit. Er worden niet voor niets mid-wide boards gemaakt voor mt 44+. Je had beter een Royale kunnen nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb zelf ook maat 45 (schoenmaat misschien 46) op een air van 161. nergens last van
Super goede ervaring mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met bestellen via blue-tomato?? want zo te zien is dat een stuk goedkoper (scheelt bv. 60 euro voor een Burton Royale of 40 voor een burton Air)
Zelf heb ik de Burton Royale... heb er nog niet veel op gestaan, maar mijn bevindingen tot nu toe zijn zeer positief!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Kentaro het volgende:
maat 45 op een Air of Remix is wel wat krap. Het hangt een beetje van de buitenmaat van je schoenen af maar waarschijnlijk ben je beter af met een Burton Royale, dat is een iets bredere Air
Perfect. Roxy goggle besteld voor me meisie en 5 dagen later in huis. De 5 dagen is incl 2 dagen voor het het overschrijven van mijn geld naar hun bank. Met creditcard gaat de bestelling de volgende werkdag al de deur uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met bestellen via blue-tomato?? want zo te zien is dat een stuk goedkoper (scheelt bv. 60 euro voor een Burton Royale of 40 voor een burton Air)
Leuk ding. Witte of groene base??quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef superheist het volgende:
Het is geworden: Jeenyus 'the rental' board met forum ' team' bindingen!
was voor mij de beste aanbieding bij The Old Man ben er zeker blij mee
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben echt fan van witte base, daar zie je krassen nauwelijks in. Totdat je het belag met zwart spul gaat repareren natuurlijkquote:
In Utrecht? Ik had daar vorig jaar gesolliciteerd, maar ben niet eens in aanmerking gekomen voor een "snowboard introductie"quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Bij ernst & young. Is nog stage voorlichting ook. Meeste komen niet eens in dienst
dat doe ik ook als het echt -20 is jah.. maarreh, denk dat je overgevoelige kin hebt... maarja, ik ben een kou-freakquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Vraaagjeeee !!
Op snowboard movies en foto's zie je altijd dat de meeste boarders niks om hun nek hebben, maar gewoon alleen de jas dicht (met vaak capouchon aan vast). Maar wanneer ik dat doe gebeuren er een aantal dingen:
1: ik sterf van de koud aan mijn nek/keel
2: Het schuurt als een gek langs mijn kin wat gaat erriteren
3: De volgende dag nóg meer pijn doet !
Hoe lossen jullie dit op? of heb ik een overgevoelige kin?
Wat ik meestal doe; ik heb een oude muts die eigenlkijk een 2 kanten open is, maar de bovenkant snoer je dicht met een stukje fleece. Dan doe ik dat niet en trek ik dat ding gewoon over mijn hoofd, zo heb ikeen altijd perfect zittende shawl !
Heb een beetje dezelfde neiging. relaxed en heb het niet snel koud.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb altijd alleen maar een t-shirtje onder mijn jas aan, en dan staat alle ventilatie en soms mijn jas gewoon ook nog ns open.. en dan vriest het doodleuk 10 graden
Ik heb ook altijd gewoon mijn jas dicht.. geen das of iets dergelijks om.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Vraaagjeeee !!
Op snowboard movies en foto's zie je altijd dat de meeste boarders niks om hun nek hebben, maar gewoon alleen de jas dicht (met vaak capouchon aan vast). Maar wanneer ik dat doe gebeuren er een aantal dingen:
Wat ik meestal doe; ik heb een oude muts die eigenlkijk een 2 kanten open is, maar de bovenkant snoer je dicht met een stukje fleece. Dan doe ik dat niet en trek ik dat ding gewoon over mijn hoofd, zo heb ikeen altijd perfect zittende shawl !
Gewoon gaan, begin rustig met ollien op wat hobbels op de piste, bouw je vaart rustig op, neem wat kleine kickertjes, kijk ff naar anderen hoe snel zij gaan, gewoon springen en doen. Vallen gebeurd, doe je niets aan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef Flippe het volgende:
Bang om te vallen ben ik ook zeker niet...
Maar wil de kans om hard te vallen natuurlijk wel verkleinen ....
jaartje of 5 nu geloof ik, met gemiddeld zo'n 2 weken per jaar. Maar kan wel meer dan een ollie hoor. 180, verschillende grabs. 360 heb ik nog nooit fatsoenlijk geland, maar daar ga ik in februari mee oefenen, dan zit ik namelijk in Saalbach.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef Sport_Life het volgende:
En hoelang board jij Mr. Zraki?
Nee zit in Amsterdam. Waarom ben je niet aangenomen dan? Verschil moet er wezen natuurlijk he. Gaan ook 1 keer per jaar met kantoor 1,5 uur boarden. super druk dan maar als je uurtje wacht heb je daarna de baan voor jezelf.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In Utrecht? Ik had daar vorig jaar gesolliciteerd, maar ben niet eens in aanmerking gekomen voor een "snowboard introductie"![]()
!
Leer goed olliën en gebruik deze als je afzet op de kicker. Ben je stabieler in de lucht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Flippe het volgende:
Vraagje van mijn kant....
Komende wintersport wil ik wat meer gaan freestylen.. en dan vooral het "spring" gedeelte.
Mijn doel: (1 week de tijd)
- mooie sprong maken van een redelijke kicker... met een goede landing..
- eventueel wat trucs erbij.. grabs.. of 180's
Kan iemand mij vertellen hoe ik mij dit het beste aan kan leren.. zonder met gebroke ledematen thuis te komen
Hoe te beginnen? Waarop te letten?
k hoor wel vaker slechte dingen over huskquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef notepad het volgende:
Alweer bijna twee weken terug van Val Thorens. Leuke week gehad, vooral veel zon. Helaas is er die hele week geen vlokje sneeuw gevallen, wat betekent dat een middagje snowpark veel blauwe plekken oplevert (deels ook veroorzaakt door mijn eigen kneuzigheden). Board (Forum Bjorn Leines Warrior) beviel echt uitstekend, bedankt nog voor de tips! Nu maar hopen dat er met carnaval meer sneeuw valt in de Alpen...
Wat is HUSK trouwens een ongelooflijke k*t-organisatie. 70% van de gasten kon achteraf borg inleveren voor allerlei 'kapotte' zaken. 20 Euri voor een overtrek met een vlekje, 25 euri voor een vies oventje. Gelukkig hebben we zelf van tevoren alles gecheckt, volledige borg terug gekregen dus. Met carnaval maar weer lekker ongeorganiseerd met de auto...
Niks mis met toerismestudentes hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
k hoor wel vaker slechte dingen over husk
organisatie komt apart op me over (hadden een keer een personeelsfeestje in de snowworld... stelletje toerismestudenten ofzo... kwam iig niet over op me als iets soeps ofzo)
tsjah, ik hou wel van boardbabes die ook daadwerkelijk kunnen boardenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Niks mis met toerismestudentes hoor![]()
gehe bij ons was de reisleiding alleen maar bezig om alles goed te regelen, hadden echt geen tijd om zelf te boarden, dus vandaar dat ze dat in NL moeten doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
k hoor wel vaker slechte dingen over husk
organisatie komt apart op me over (hadden een keer een personeelsfeestje in de snowworld... stelletje toerismestudenten ofzo... kwam iig niet over op me als iets soeps ofzo)
iemand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef The.PhantoM het volgende:
waar hebben ze goede funparks in europa? Ik had iets gelezen over les deux alpes ofzo...
les deux alpesquote:
ja vast welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:48 schreef Sport_Life het volgende:
3 vallees toch ook wel?
okej nou Serre Chevalier heeft er dan ook 1, wel beetje klein alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja vast welmaar weetikveel, ik weet alleen de gebieden waarvan ik t gehoord heb
boardlockje vind ik zelf wel werken in de zin van: "er staan 100 boardjes op een rij, en die van jou is een van de weinige die op slot staat"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met diefstal? bij tom raadde ze me aan om of een slot te nemen en de boards aan elkaar vast te maken, of je board in zicht te houden of in zo'n soort kluisje te zetten (hebben ze in somige gebieden) Ik heb het zelf nooit gezien/meegemaakt maar met zo'n huurbordje maakte ik me er niet echt zorgen om..
Dat ollien gaat dat op dezelfde manier als met een skateboard?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Leer goed olliën en gebruik deze als je afzet op de kicker. Ben je stabieler in de lucht.
Wees ook niet bang om te vallen (wat al gezegd is) Bijna iedereen heeft hier wel een gepimpd lichaam door blessures. Heb je goede ziektekostenverzekering?![]()
een kicker is een schans... in weze.. maar dan de afzet ervan alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Sport_Life het volgende:
kicker?? wat is dat, ik ken wel de "kicker afzet" (sportklim term, bepaalde manier van bewegen) , maar dat zal niet echt lukken met een snowboard onder mn kont.
Is dat het afzet heuveltje??
maar zijn dat ook goede funparks? Op elke wintersport was er ook wel een funpark of halfpipe bij ons in de buurt maar dat was nou niet zo geweldig. De halfpipe nooit geshaped en zag er beroerd uit en de schanzen waren ook nix.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
les deux alpes
saas fee
laax
solden
davos
dat zijn de gebieden waarvan ik weet dat er een park ligt... maarja
Oke weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
een kicker is een schans... in weze.. maar dan de afzet ervan alleen
Ben zelf ook erg benieuwd...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met diefstal? bij tom raadde ze me aan om of een slot te nemen en de boards aan elkaar vast te maken, of je board in zicht te houden of in zo'n soort kluisje te zetten (hebben ze in somige gebieden) Ik heb het zelf nooit gezien/meegemaakt maar met zo'n huurbordje maakte ik me er niet echt zorgen om..
dat lijstje zijn iig goeie funparkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
maar zijn dat ook goede funparks? Op elke wintersport was er ook wel een funpark of halfpipe bij ons in de buurt maar dat was nou niet zo geweldig. De halfpipe nooit geshaped en zag er beroerd uit en de schanzen waren ook nix.
na de wintersport in december heb ik gelijk toen ik thuis was gekeken wanneer ik voorjaarsvakantie had. Nou niet dus, geen voorjaarsvakantiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:20 schreef Sport_Life het volgende:
lol ik heb collegerooster voor de komende periode even bekeken, de week dat ik op wintersport ga (in maart) valt precies tussen 2 tentamens in..![]()
. tnx God
. (dus week 4 tentamen, week 5 wintersport en week 6 hertentamen
)
als je 77 weegt zou ik de 164 of zelfs nog korter nemen van de baronquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:06 schreef ddx het volgende:
ok iemand nog tips voor een board
ik heb nu een burton canyon 163 (uit 2003)
maar wil eigenlijk een wat stijver boardje hebben
vorig jaar in snowworld op een aantal wide boards getest, en toen vond ik eigenlijk de burton baron es 168 het lekkerst boarden (ze hadden toen helaas geen andere maat van de baron es)
dus zit ik erg te neigen naar een burton baron es
alleen twijfel ik dus over de maat 159,164 of 168
van de een krijg ik juist als advies om lekker maatje kleiner te nemen dan ik nu heb omdat wat meer controlle hebt
eigenlijk zit ik merendeel van de tijd gewoon lekker op de pistes, beetje pistes af en weer lift in
offpiste ook wel (maar daar kan ik m'n huidige canyon prima voor houden)
zat ik vandaag alleen te kijken op de burton site, misschien is de T6 164W ook een optie, iemand ervaring met de T6 vergeleken met de baron es ?
(oja ik weeg zo'n 77kg, 190 en schoenmaat 13...)
dan is de t6 een prima optie, maar hij is wel erg agressief, dus je moet wat techniek in huis hebben om m onder de duim te houden......quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:06 schreef ddx het volgende:
rails doe ik niet aan, ik wil mezelf ook heel houden nml
(net zoals ik ook niet vanplan ben om echt grote schansen te nemen, paar hobbeltjes prima zegmaar..)
Zeker. Les Deux Alpes!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef The.PhantoM het volgende:
waar hebben ze goede funparks in europa? Ik had iets gelezen over les deux alpes ofzo...
Goede jas, die hoog sluit op dagen met zon of bij bewolking.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Vraaagjeeee !!
en trouwens: Niet scheren voor je de piste opgaat, maar pas als je eraf komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
Goede jas, die hoog sluit op dagen met zon of bij bewolking.
Als het sneeuwt een masker voor, erg comfortabel.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef XL het volgende:
1) Als je op een groen pad zit en een skier steekt je een stok toe (je kunt er ook om vragen) dan pak je die uiteraard vast. Ook al heb je hem niet nodig. Op het moment dat je bijna weer op een steil punt komt trek je aan die stok die skier achteruit tot hij stilstaat. Met de voorwaartse kracht die vrijkomt ga je over het steile punt heen en board je weg. Roep nog wel Merci naar de skier, is wel zo beleefd.
Die zwarte pistes werden door heel veel mensen genomen die daar niet bekwaam in waren. Om het drukke pad te mijden. Die zwarte was dus ook erg druk. Voor mezelf maakte ik er dan een levende slalom van. Je kiest wat beginners uit van bovenaf en daar ga je dan links en rechts omheen boarden. Af en toe keilde er zo'n skier/boarder om en die gleden dan 50 a 100 meter naar beneden... Dat was altijd wel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef Steven184 het volgende:
XL, jammer dat er niet zo heel veel sneeuw te vinden was in Les Deux Alpes. Een beetje poeder pakken is natuurljik nooit weg. Maar ik heb inderdaad geleerd dat je altijd de zwarte pistes moet pakken, omdat daar gewoon minder volk op komt en dat is toch wel lekker. Maar jammer dat je in Les Deux Alpes niet de echte off-piste heb kunnen checken, ik ben niet zo'n funpark type.
Maar de apres-ski is daar wel een beetje te doen of blijft Oostenrijk toch leuker? En over je laatste trucje heb ik maar 1 ding te zeggen: foei!
Dit is serieus neem ik aan? Want ik denk dat het daar best aan kan liggen ja, daardoor is je huid al wat kapotter, en gaat het door die kou + langsschuren van jas, alleen maar erger !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef XL het volgende:
[..]
en trouwens: Niet scheren voor je de piste opgaat, maar pas als je eraf komt.
Uiteraardquote:
Gast vind je dat heel gek?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef XL het volgende:
[..]
Die zwarte pistes werden door heel veel mensen genomen die daar niet bekwaam in waren. Om het drukke pad te mijden. Die zwarte was dus ook erg druk. Voor mezelf maakte ik er dan een levende slalom van. Je kiest wat beginners uit van bovenaf en daar ga je dan links en rechts omheen boarden. Af en toe keilde er zo'n skier/boarder om en die gleden dan 50 a 100 meter naar beneden... Dat was altijd wel gevaarlijk.
Apres ski in de prins van oranje en het Yorin FM cafe doet Oostenrijks aan.... maar tippen aan Oostenrijk kan het niet. Daarvoor is het gewoon te Frankrijk.
Voor offpiste ga ik nog wel eens terug naar L2A.... want de mogelijkheden lijken oneindig.
Ik zou me ook een hoedje schrikken als ik zo'n masker op me af zie komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
Goede jas, die hoog sluit op dagen met zon of bij bewolking.
Als het sneeuwt een masker voor, erg comfortabel.
[afbeelding]
Die figuren vielen zonder mijn invloed om hoor. Ik moest ze vooral ontwijken omdat ze van bovenaf dan razendsnel en stuurloos naar beneden knalden over die steile ijsplaat. Dat masker had ik maar 1,5 dag nodig/op.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gast vind je dat heel gek?
[..]
Ik zou me ook een hoedje schrikken als ik zo'n masker op me af zie komen
Ik ben bang dat een goeie freerider voor jou toch echt iets langer moet zijn. Denk daarbij aan een hoge 60-er of een lage 70-er. Met deze lengte kun je beter gaan freestylen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:50 schreef blablaadjes het volgende:
Ik ben 1.95m lang en 103 kg. licht![]()
Mijn schoenmaat is 45.
Heb toevallig iemand gezien die dit aan het met boarden in Mayrhofen in december.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef ForumGek het volgende:
OPROEP VOOR ALLE SNOWBOARDERS
Ren allen naar de oude klerenkast toe en pak daar jullie ski-pak (PAK !) van vroeger en stop deze in jullie koffer. Dan ga je het helemaal maken !
Geef de Burton Audex aan het kringloopcentrum en laat al je Analog jassen in de koelkast liggen (zie diverse topics op andere nl. snowboardfora) en doe je pak aan. Het komt weer terug (en hoe).
Wel relaxt voor in de poeder inderdaad !
[afbeelding]
Endlich endlich, es gibt wieder Overalls! Jeder, der viel im Powder unterwegs ist, hat sich so ein Teil gewünscht, kein Wunder, dass viele Pros mit so was rumfahren.
Sjors, heb je dat roze pak nog gekocht?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef ForumGek het volgende:
OPROEP VOOR ALLE SNOWBOARDERS
Ren allen naar de oude klerenkast toe en pak daar jullie ski-pak (PAK !) van vroeger en stop deze in jullie koffer. Dan ga je het helemaal maken !
Geef de Burton Audex aan het kringloopcentrum en laat al je Analog jassen in de koelkast liggen (zie diverse topics op andere nl. snowboardfora) en doe je pak aan. Het komt weer terug (en hoe).
Wel relaxt voor in de poeder inderdaad !
[afbeelding]
Endlich endlich, es gibt wieder Overalls! Jeder, der viel im Powder unterwegs ist, hat sich so ein Teil gewünscht, kein Wunder, dass viele Pros mit so was rumfahren.
"Then it was time for the man himself to hit the snow for his first run. White, the three time Slopestyle gold medalist, recent Chevy Grand Prix winner, Olympic medal hopeful, Summer X god—you get the idea—immediately put any question of his dominance to rest: Spin off the rail, cab 1080, monster cab 1080 on the last kicker, all freaking flawless, quite possibly the most impressive, most fluid Slope run ever. His score? 95.01."quote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef beerke het volgende:
Shaun White gaat de halfpipe van Turijn aan gort rijden
![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1. Shaun White USA 95.00 2. Andreas Wiig NOR 89.00 3. Danny Kass USA 86.66 4. Eddie Wall USA 85.00 5. Wyatt Caldwell USA 78.00 6. Chad Otterstrom USA 75.00 7. Eero Niemela FIN 72.33 8. Pat Moore USA 67.00 9. Travis Rice USA 65.33 10. John Jackson USA 62.00 |
Serieus, die Shaun White is gewoon history in the making. Zijn er nog wat clips van zijn runs op internet te zien?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:51 schreef Flippe het volgende:
[..]
"Then it was time for the man himself to hit the snow for his first run. White, the three time Slopestyle gold medalist, recent Chevy Grand Prix winner, Olympic medal hopeful, Summer X god—you get the idea—immediately put any question of his dominance to rest: Spin off the rail, cab 1080, monster cab 1080 on the last kicker, all freaking flawless, quite possibly the most impressive, most fluid Slope run ever. His score? 95.01."
[ code verwijderd ]
Ik zou dat nog even laten afhangen van de weercondities! Ik had me uit luiheid niet geschoren, en we hadden veel dagen met strakblauwe lucht en zon. Gevolg was dat toen ik me na vakantie voor mijn werk moest scheren, mijn gezicht alleen in het midden bruin is. Dus nog helemaal wit waar mijn goggle en baard/snor zatenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef XL het volgende:
[..]
en trouwens: Niet scheren voor je de piste opgaat, maar pas als je eraf komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |