Perfect. Roxy goggle besteld voor me meisie en 5 dagen later in huis. De 5 dagen is incl 2 dagen voor het het overschrijven van mijn geld naar hun bank. Met creditcard gaat de bestelling de volgende werkdag al de deur uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met bestellen via blue-tomato?? want zo te zien is dat een stuk goedkoper (scheelt bv. 60 euro voor een Burton Royale of 40 voor een burton Air)
Leuk ding. Witte of groene base??quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef superheist het volgende:
Het is geworden: Jeenyus 'the rental' board met forum ' team' bindingen!
was voor mij de beste aanbieding bij The Old Man ben er zeker blij mee
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben echt fan van witte base, daar zie je krassen nauwelijks in. Totdat je het belag met zwart spul gaat repareren natuurlijkquote:
In Utrecht? Ik had daar vorig jaar gesolliciteerd, maar ben niet eens in aanmerking gekomen voor een "snowboard introductie"quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Bij ernst & young. Is nog stage voorlichting ook. Meeste komen niet eens in dienst
dat doe ik ook als het echt -20 is jah.. maarreh, denk dat je overgevoelige kin hebt... maarja, ik ben een kou-freakquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Vraaagjeeee !!
Op snowboard movies en foto's zie je altijd dat de meeste boarders niks om hun nek hebben, maar gewoon alleen de jas dicht (met vaak capouchon aan vast). Maar wanneer ik dat doe gebeuren er een aantal dingen:
1: ik sterf van de koud aan mijn nek/keel
2: Het schuurt als een gek langs mijn kin wat gaat erriteren
3: De volgende dag nóg meer pijn doet !
Hoe lossen jullie dit op? of heb ik een overgevoelige kin?
Wat ik meestal doe; ik heb een oude muts die eigenlkijk een 2 kanten open is, maar de bovenkant snoer je dicht met een stukje fleece. Dan doe ik dat niet en trek ik dat ding gewoon over mijn hoofd, zo heb ikeen altijd perfect zittende shawl !
Heb een beetje dezelfde neiging. relaxed en heb het niet snel koud.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb altijd alleen maar een t-shirtje onder mijn jas aan, en dan staat alle ventilatie en soms mijn jas gewoon ook nog ns open.. en dan vriest het doodleuk 10 graden
Ik heb ook altijd gewoon mijn jas dicht.. geen das of iets dergelijks om.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef ForumGek het volgende:
Vraaagjeeee !!
Op snowboard movies en foto's zie je altijd dat de meeste boarders niks om hun nek hebben, maar gewoon alleen de jas dicht (met vaak capouchon aan vast). Maar wanneer ik dat doe gebeuren er een aantal dingen:
1: ik sterf van de koud aan mijn nek/keel
2: Het schuurt als een gek langs mijn kin wat gaat erriteren
3: De volgende dag nóg meer pijn doet !
Hoe lossen jullie dit op? of heb ik een overgevoelige kin?
Wat ik meestal doe; ik heb een oude muts die eigenlkijk een 2 kanten open is, maar de bovenkant snoer je dicht met een stukje fleece. Dan doe ik dat niet en trek ik dat ding gewoon over mijn hoofd, zo heb ikeen altijd perfect zittende shawl !
Gewoon gaan, begin rustig met ollien op wat hobbels op de piste, bouw je vaart rustig op, neem wat kleine kickertjes, kijk ff naar anderen hoe snel zij gaan, gewoon springen en doen. Vallen gebeurd, doe je niets aan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef Flippe het volgende:
Bang om te vallen ben ik ook zeker niet...
Maar wil de kans om hard te vallen natuurlijk wel verkleinen ....
jaartje of 5 nu geloof ik, met gemiddeld zo'n 2 weken per jaar. Maar kan wel meer dan een ollie hoor. 180, verschillende grabs. 360 heb ik nog nooit fatsoenlijk geland, maar daar ga ik in februari mee oefenen, dan zit ik namelijk in Saalbach.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef Sport_Life het volgende:
En hoelang board jij Mr. Zraki?
Nee zit in Amsterdam. Waarom ben je niet aangenomen dan? Verschil moet er wezen natuurlijk he. Gaan ook 1 keer per jaar met kantoor 1,5 uur boarden. super druk dan maar als je uurtje wacht heb je daarna de baan voor jezelf.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In Utrecht? Ik had daar vorig jaar gesolliciteerd, maar ben niet eens in aanmerking gekomen voor een "snowboard introductie"![]()
!
Leer goed olliën en gebruik deze als je afzet op de kicker. Ben je stabieler in de lucht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Flippe het volgende:
Vraagje van mijn kant....
Komende wintersport wil ik wat meer gaan freestylen.. en dan vooral het "spring" gedeelte.
Mijn doel: (1 week de tijd)
- mooie sprong maken van een redelijke kicker... met een goede landing..
- eventueel wat trucs erbij.. grabs.. of 180's
Kan iemand mij vertellen hoe ik mij dit het beste aan kan leren.. zonder met gebroke ledematen thuis te komen
Hoe te beginnen? Waarop te letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |