k hoor wel vaker slechte dingen over huskquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef notepad het volgende:
Alweer bijna twee weken terug van Val Thorens. Leuke week gehad, vooral veel zon. Helaas is er die hele week geen vlokje sneeuw gevallen, wat betekent dat een middagje snowpark veel blauwe plekken oplevert (deels ook veroorzaakt door mijn eigen kneuzigheden). Board (Forum Bjorn Leines Warrior) beviel echt uitstekend, bedankt nog voor de tips! Nu maar hopen dat er met carnaval meer sneeuw valt in de Alpen...
Wat is HUSK trouwens een ongelooflijke k*t-organisatie. 70% van de gasten kon achteraf borg inleveren voor allerlei 'kapotte' zaken. 20 Euri voor een overtrek met een vlekje, 25 euri voor een vies oventje. Gelukkig hebben we zelf van tevoren alles gecheckt, volledige borg terug gekregen dus. Met carnaval maar weer lekker ongeorganiseerd met de auto...
Niks mis met toerismestudentes hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
k hoor wel vaker slechte dingen over husk
organisatie komt apart op me over (hadden een keer een personeelsfeestje in de snowworld... stelletje toerismestudenten ofzo... kwam iig niet over op me als iets soeps ofzo)
tsjah, ik hou wel van boardbabes die ook daadwerkelijk kunnen boardenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Niks mis met toerismestudentes hoor![]()
gehe bij ons was de reisleiding alleen maar bezig om alles goed te regelen, hadden echt geen tijd om zelf te boarden, dus vandaar dat ze dat in NL moeten doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
k hoor wel vaker slechte dingen over husk
organisatie komt apart op me over (hadden een keer een personeelsfeestje in de snowworld... stelletje toerismestudenten ofzo... kwam iig niet over op me als iets soeps ofzo)
iemand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef The.PhantoM het volgende:
waar hebben ze goede funparks in europa? Ik had iets gelezen over les deux alpes ofzo...
les deux alpesquote:
ja vast welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:48 schreef Sport_Life het volgende:
3 vallees toch ook wel?
okej nou Serre Chevalier heeft er dan ook 1, wel beetje klein alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja vast welmaar weetikveel, ik weet alleen de gebieden waarvan ik t gehoord heb
boardlockje vind ik zelf wel werken in de zin van: "er staan 100 boardjes op een rij, en die van jou is een van de weinige die op slot staat"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met diefstal? bij tom raadde ze me aan om of een slot te nemen en de boards aan elkaar vast te maken, of je board in zicht te houden of in zo'n soort kluisje te zetten (hebben ze in somige gebieden) Ik heb het zelf nooit gezien/meegemaakt maar met zo'n huurbordje maakte ik me er niet echt zorgen om..
Dat ollien gaat dat op dezelfde manier als met een skateboard?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Leer goed olliën en gebruik deze als je afzet op de kicker. Ben je stabieler in de lucht.
Wees ook niet bang om te vallen (wat al gezegd is) Bijna iedereen heeft hier wel een gepimpd lichaam door blessures. Heb je goede ziektekostenverzekering?![]()
een kicker is een schans... in weze.. maar dan de afzet ervan alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Sport_Life het volgende:
kicker?? wat is dat, ik ken wel de "kicker afzet" (sportklim term, bepaalde manier van bewegen) , maar dat zal niet echt lukken met een snowboard onder mn kont.
Is dat het afzet heuveltje??
maar zijn dat ook goede funparks? Op elke wintersport was er ook wel een funpark of halfpipe bij ons in de buurt maar dat was nou niet zo geweldig. De halfpipe nooit geshaped en zag er beroerd uit en de schanzen waren ook nix.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
les deux alpes
saas fee
laax
solden
davos
dat zijn de gebieden waarvan ik weet dat er een park ligt... maarja
Oke weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
een kicker is een schans... in weze.. maar dan de afzet ervan alleen
Ben zelf ook erg benieuwd...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef superheist het volgende:
wat zijn jullie ervaringen met diefstal? bij tom raadde ze me aan om of een slot te nemen en de boards aan elkaar vast te maken, of je board in zicht te houden of in zo'n soort kluisje te zetten (hebben ze in somige gebieden) Ik heb het zelf nooit gezien/meegemaakt maar met zo'n huurbordje maakte ik me er niet echt zorgen om..
dat lijstje zijn iig goeie funparkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
maar zijn dat ook goede funparks? Op elke wintersport was er ook wel een funpark of halfpipe bij ons in de buurt maar dat was nou niet zo geweldig. De halfpipe nooit geshaped en zag er beroerd uit en de schanzen waren ook nix.
na de wintersport in december heb ik gelijk toen ik thuis was gekeken wanneer ik voorjaarsvakantie had. Nou niet dus, geen voorjaarsvakantiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:20 schreef Sport_Life het volgende:
lol ik heb collegerooster voor de komende periode even bekeken, de week dat ik op wintersport ga (in maart) valt precies tussen 2 tentamens in..![]()
. tnx God
. (dus week 4 tentamen, week 5 wintersport en week 6 hertentamen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |