quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik nomineer mezelf in categorie "Brons"..
jezelf nomineren is zo riaggquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik nomineer mezelf voor kutnoob.
zeikwijfquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben vrouw, zeik vaak en ben tevens een ongelovelijke kutn00b.
ik heb een beursnoteringquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb een fan!
Staat Timbob genoteerd?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Quistis het volgende:
[..]
en nomineer timbob voor goud (omdat hij zelf erg bang is om het te vragen)![]()
Second vote for 'Fan'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent een goud wijf Quistis. [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent een goud wijf Quistis. [afbeelding]
Het is natuurlijk niet zo, wanneer je 523.000 keer post in een week, dat iemand je kentquote:
Dus blijft over dat jij een matige neger bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- Kutnoob - Paultjuhhh
- Josti - Maikuuul
- Fan - Jett![]()
- Homo - Koewam
- Nerd - Tonks
- Kutmod - Stofje
- Vrouw - Jett
- Zeikerd - -Angel-
Wanneer kom jij met de 'sjieke slip' awardquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, ik wil wel goud winnen want dat past bij me oorbel + ketting.
Der zijn wel veel awards de laatste tijd heur :/
Ja maar deze is het beste en mooiste.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Der zijn wel veel awards de laatste tijd heur :/
Maar die kan ik dan alleen aan mezelf uitreiken :/ totally n00bquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer kom jij met de 'sjieke slip' award![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef -Angel- het volgende:
Waar is de pussyboy award, zo kan ik TLK niet nomineren.
Maar dat zijn neger awardsquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en -Angel, The Dushi Awards!.
Is dit niksquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Maisnon het volgende:
tsja, wat moet ik zeggen, helemaal niets want ik typ het, en wat dan vraag je je af? Ik vraag het me juist op!
Komt een bar een bar binnen zegt de een tegen de ander mag ik in het midden staan
Soliciteren naar een matig award door middel van matige grappen. Mijn avatar is toch te kut op dit moment, niet dat ik er uberhaupt een win
Waar kan ik me aanmelden? en in samenwerking met welke forumbabe is dit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is dit niks![]()
Voor jou:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden? en in samenwerking met welke forumbabe is dit?
Haha hoe ironisch. Nu oprotten met je kutkloonquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef Pretslet het volgende:
Toch mooi dat deze awards mijn naam dragen.
Ik wilde hem nog wel aan de winnaar schenkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef patty het volgende:
[..]
Haha hoe ironisch. Nu oprotten met je kutkloon![]()
En terechtquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef -Beer- het volgende:
*meldt zich aan![]()
Ik ga voor de kwaliteitsuseraward![]()
Daarmee bedoel je dat je je zelf nomineerdt...quote:
Hoe doe je dat rooie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef EvilWasp het volgende:
* EvilWasp doet graag mee, categorie "Matig" lijkt me wel wat
Ok jij staat op de nominatie voor de kutnoob awardquote:
Schuine streep mequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:46 schreef patty het volgende:
[..]
Ok jij staat op de nominatie voor de kutnoob award
Trouwens over kutnoobs gesproken, je kunt niet zelf een categorie verzinnen waarin je iemand nomineertsorry
![]()
Tnx.quote:
Misschien ooit voor een wigger awardquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef MisterICE het volgende:
Ik ga voor de Neger Award [afbeelding]
Ik ben zwarter dan een congolese mijnwerker die juist dubbele shift heeft gedraaidquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef patty het volgende:
[..]
Misschien ooit voor een wigger award
Proof hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Ik ben zwarter dan een congolese mijnwerker die juist dubbele shift heeft gedraaid [afbeelding]
Ja en ik ben Patty Brardquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef MisterICE het volgende:
Ja ik ben carl ja
Jawel tochquote:
Aan het eind van dit topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Patty?
Wanneer worden de awards uitgereikt?
![]()
Ik nog steeds, sinds gisteravondquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:59 schreef Quistis het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal klaar voor het spectakel ... in gala...![]()
er is er toch maar een die dat kan zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:36 schreef Bendeleider het volgende:
Ik mis de prijs voor Bosjosti.
quote:
Maak ik een kans Patty ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef patty het volgende:
[..]
ja maar jij wint niet, dat zou zó onorgineel zijn
Denk dat je die eerder zelf wintquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef -Angel- het volgende:
Waar is de pussyboy award, zo kan ik TLK niet nomineren.
Maar dan ben ik niet officieel erkendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Neem je dan gewoon een award
ja balen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef timbob het volgende:
[..]
beetje laat he
als de uitslag al bekend is.
Daar ging het niet om schat, het zijn mijn awardsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Wel leuk trouwens dat een hele hoop niet eens gepost hebben in dit topic. Ik eis herziening, anders kun je die dildo in je reet steken. Oh wacht
Dé award van het jaar natuurlijk schatquote:
Keitofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef patty het volgende:
[..]
Dé award van het jaar natuurlijk schatKan je mee pronken bij al je vrienden
Ik doe niet aan democratiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Keitof
Hmm, ik ga even teruglezen wie er dan allemaal op mij gestemd hebben!
quote:
Bedankt, ál mijn fansquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef cerror het volgende:
- Brons: Bupatih
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:50 schreef patty het volgende:
De gouden dildo wordt zo snel mogelijk opgestuurd naar de winnaars
Je was genomineerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:42 schreef -Angel- het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe je tot het oordeel bent gekomen dat de josti award tot mij toebehoorde.
ik nomineer mezelf als zeikerd en kutnoobquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:34 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Ja we gaan deze fantastische award weggeven. Elke fokuser maakt kans, mits hij/zij in het hokje past![]()
De categoriën zijn:
Beste....
- Kutnoob
- Josti
- Fan
- Homo
- Nerd
- Kutmod
- Neger
- Vrouw
- Zeikerd
- Matig
En natuurlijk:
Algemeen...
- Goud
- Zilver
- Brons
De winnaars worden hier bekend gemaakt. Meldt u aan of af in dit topic
Succes iedereen
Ik ben je bitch nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:55 schreef Backhander het volgende:
maak ff een nieuwe dan nomineer ik mezelf voor beste spammer
oh nee?quote:
GEIL!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef patty het volgende:
Hihhihihihih!
En nu optiefen kutnoob of ik rag een fles port door je aars
Niks gehad zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Shark.Bait het volgende:
En de nominatie voor "Grootste kut award 2006" gaat naar Patty
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef Backhander het volgende:
Dus als ik je Vanavond bitch noem kom je niet meer klaar vanwege mijn geboortedatum?
Oh, hoe kón ik jou nou over het hoofd zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb niet eens gewonnen![]()
Staat op je grafsteen volidioot.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef 2609 het volgende:
wanneer zij nde nieuwe awards dan ik wil ook winnen!
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Staat op je grafsteen volidioot.
Insiders grapje.quote:
kijk hoe weinig posts je hebt en dan denk je dat je topuser bentquote:Op maandag 6 februari 2006 18:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Insiders grapje.
Gewoon lachen en doen alsof je top users zoals ik begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |