2 oorbellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Preview van TLK.zip
Was hier 15 ofzo
Die kerel met die bril en het witte shirt?quote:
Jullie kijken alletwee erg gelukkigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:35 schreef Sandersson het volgende:
[afbeelding]
ik samen met het zusje van de vriendin van een vriend van mij![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jullie kijken alletwee erg gelukkig
wat is er mis met mijn neplachquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:35 schreef Sandersson het volgende:
[afbeelding]
ik samen met het zusje van de vriendin van een vriend van mij![]()
Volgens mij knijpt dat kind echt keihard in je noten, zo sip en beangstigend kijk je.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:41 schreef Sandersson het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn neplach![]()
ik ben de koning van de neplach, leer van mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:41 schreef Sandersson het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn neplach![]()
kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:50 schreef Maikuuul het volgende:
En je pentreerd dat meisje volgens mij met een hele hand zomaar op de dansvloer :/ schooier !
Jupquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:50 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Die kerel met die bril en het witte shirt?![]()
en pixeligquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
LOLLEROMFG dat ik deze foto erop zet, hij is SUPER oud!!!!!
Maargoed, k moet toch wat..:')
Coca Cola-bottle shapequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
Oud maar leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
Oeh!quote:
Waarom ben je zo negatief?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef Rubbadubba het volgende:
Wat een ugly people zeg hier, dat de meeste nog durven te posten, in iedergeval flinker dan mij want ik zet het er bij voorbaat al niet neer.
Brechtje en Snopprinses daar kunnen jullie een voorbeeld aan nemen, die zijn leuk, geil en hebben lekker lichaam en looks maar de restBah bah bah
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn
Vanaf nu ben ik een hippie ipv een Duitserquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Omdat ik de foto's niet mooi vind, allemaal skaters, hippies en vago's
En ben gewoon hopeloos verliefd op snopprinses en brechtje maar wil het eigenlijk niet laten merkendus niet doorvertellen
Ik zie veel meer mensen in dit topic dat ook knap zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Rubbadubba het volgende:
En ben gewoon hopeloos verliefd op snopprinses en brechtje maar wil het eigenlijk niet laten merkendus niet doorvertellen
Dan ben ik dus een vagoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Triphippie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik een hippie ipv een Duitser![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef Rubbadubba het volgende:
Wat een ugly people zeg hier, dat de meeste nog durven te posten, in iedergeval flinker dan mij want ik zet het er bij voorbaat al niet neer.
Brechtje en Snopprinses daar kunnen jullie een voorbeeld aan nemen, die zijn leuk, geil en hebben lekker lichaam en looks maar de restBah bah bah
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef Sandersson het volgende:
[afbeelding]
nog steeds met kruisje
Is wel van afgelopen september ofzo,
draag em nu niet meer![]()
ziet jouw internet explorer geen foto's?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:09 schreef Rubbadubba het volgende:
Als je zelf geen foto heb en nog mannelijk ook dan heb jij helemaal geen recht van spreken
Hee je hebt hetzelfde brilmontuur als ik!quote:
ben niet op me teentjes getrapt hoor.. genoeg zelfkennisquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef Rubbadubba het volgende:
Ohoh Sandersson is op ze teentjes getrapt, maar zal zo dadelijk een foto plaatsensnap niet waarom dat zo boeiend is maar hahaha zal wel gebruikt worden om uit te lachen (eigenlijk ben ik een verlegen jongetje)
Een echte foto! verstop-mietje!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Rubbadubba het volgende:
Oke oke om jou een plezier te doen dan
[afbeelding]
En dit ben ik echt, mocht je daar aan twijfelen
Waarom zou je de grond in worden geboord? Zo zielig zijn 'wij' niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef Rubbadubba het volgende:
Teleurgesteld dat je me niet kan zien dan?, Zo boeiend ben ik niet, jullie zitten alleen maar je eigen fantasie op hol te laten slaan en als jullie me straks zien word ik de grond in geboort, dan heb ik weer gezichtsverlies, dan moet ik deze kloon laten varen en weer een nieuwe kloon aanmaken
Geef mijn zonnebril eens ff snel terugquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Sandersson het volgende:
Gebrek aan zelfvertrouwen jongeman?![]()
quote:Rubbadubba schreef: (eigenlijk ben ik een verlegen jongetje)
Voor mijn reactie hoef je niet bang te zijn hoorquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Voor mijn reactie hoef je niet bang te zijn hooraangezien ik zelden iemand afzeik, of degene moet mij eerst afzeiken
![]()
niet imageshack!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Maisnon het volgende:
ik heb een brakke webcampic gemaakt, maar die moet ik nog ff online zetten. Geduld hebben dus. Ohja, en dan weet Thomas Legius ook eindelijk wie ik ben.
En ja, Thomas Legius leest dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |