Dat is mijn buurman, en ik koop regelmatig kleding in een sportzaak die hij heeft hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, op de middelbare school bij een nichtje van Pim Doesburg
legendarisch was zijn optreden bij de willemruis show samen met penny de jagerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Bayswater het volgende:
Frank van Drunen, ik moest even googlen, maar nu weet ik het weer. Geweldige artiest![]()
[afbeelding]
een zanger ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef FlyingFox het volgende:
Niet bekend, maar ik heb bij de rechterhand vanWesley
in de klas gezeten.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Market_Garden het volgende:
M'n zus zit bij iemand in de klas, en die heeft weer bij Jelle Klaassen in de klas gezeten, telt dat ook?
ja dat had ik wel gedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef TeChNo2 het volgende:
Beatrix was echt de schrik van de klas, werd ook heel vaak er uit gestuurd, brutaal, eigenlijk de wildste chick van de school...
You lucky bastardquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef clowncloon het volgende:
Sita...toen nog met groene coltrui en grote bril![]()
Gouda?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:40 schreef ikJur het volgende:
Hind heeft bij mij op school gezeten maar ze was er net vanaf toen ik daar kwam
Joris?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef klootje het volgende:
Ik heb bij Patrick Linssen in de klas gezeten in het laatste jaar van de lagere school,das die gast van TAXI.
Ik had liever zijn nicht Hanke op tv gezien,bij voorkeur naakt.
Die vent was laatst op tvquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef ETA het volgende:
khad les van Ron Jans, coach van FC Groningen en ex-international voetballer. Was mijn mentor, ondanks dat hij Duits leraar was, was het een goeie kerel.
Hoe kom ik bij Patrick?sorry,Joris,je bent een BNer,welke buurt is dat?Die lagere school was in de don boscostraat,eindhoven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef ChrisM55 het volgende:
[..]
Joris?![]()
Die woont hier nu bij mij in de buurt.
Eh,wout,Sandra Kim is geen BNer maar een BB,bekende belg?Wel een heel bekende belg,de enige die ooit het songfestival heeft gewonnen,das nie niks in belgie,verbaast me dat zij niet de grootste belg allertijden is geworden?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef EllyFlorax het volgende:
Ik zat op dezelfde peuterspeelzaal als Sandra Kim (niet dezelfde klas hoor). Mijn broer heeft nog kort wat met d'r gehad zelfs.![]()
Heeft die kinderen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Denissee het volgende:
de dochter van Rita Verdonk![]()
iemand wie ik nu nog veel spreek.
Omdat het off-topic isquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:25 schreef roze-meisje het volgende:
waarom verteld niemand erbij hoe die BN-ers waren, dat is nou juist leuk
Hah, die komt binnekort bij ons een gastcollege gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Denissee het volgende:
de dochter van Rita Verdonk![]()
iemand wie ik nu nog veel spreek.
Hier op school zit ook zo'n mafkees. Zou niet weten hoe hij heet, hij is uitgevallen omdat hij te jong was ofzo. Weet ik veel..quote:
hahaha Dan is die toch ook niet zo heel erg BNquote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier op school zit ook zo'n mafkees. Zou niet weten hoe hij heet, hij is uitgevallen omdat hij te jong was ofzo. Weet ik veel..
Dat was toch die met die enorm grote.....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:29 schreef Leep het volgende:
en op school bij anna van starmaker
quote:juiced Ik heb de dochter van een van de drie eigenaren van de Kwantum nog eens gebeft op een vakantie in Zeeland
Is Paul nu nog steeds ietsje ouder ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:21 schreef Merisse het volgende:
Een vriendin van mij heeft bij Rene Froger in de klas gezeten (toen al echt de gangmaker volgens haar) en mijn man heeft toen hij een jaar of 6-8 was vaak met Paul de Leeuw gespeeld. Paul was ietsje ouder toen.
Allemaal niet conform topic maar ik wilde het even kwijt.
de Lama's !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef _Flash_ het volgende:
Sara Kroos zat een of twee klassen hoger...
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef Nevada92 het volgende:
Ik heb op de middelbare school bij Wytske Kenemans in de klas gezeten. (van jawel de bekende belspel) Dat was volgens mij klas 3 mavo. Hele leuke meid, maar ze is een beetje te populair geworden helaas.
En ook nog dom, conform de IQ-test. Dacht ze lekker 120+ te halen, haalt ze 'maar' 99. Echt een zielig type. Het enige wat ze kan is acteren, als ze iets moet presenteren, klapt ze dicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Liesbeth Kamerling
Niet in exact dezelfde klas, wel bij een aantal vakken.
Niet echt mijn type, beetje arrogant vond ik altijd, maar ik had het er laatst nog over met een oud klasgenoot die haar weer onwijs aardig vond... Zo zie je maar.
Die ik juist weer ken van mijn nichten uit Purmerend! Hoe toevallig.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef EvilWasp het volgende:
Zit op dezelfde school waar Esri van Raffish (btw) heeft opgezeten!
Hij schrijft voor de Sp!ts.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Ik een V&D-(achter)(klein)dochter (?) in Zuid-Frankrijk....
En bij welke bekende voetballer zat ik ook alweer in de klas, ehrm... Oh ja, Kevin Hofland... Topvoetballer annex gevierd Metro-columnist. Ofzo...
Verder vind ik Kristina ook een beroerde VJ, die alleen met haar lichaam loopt te pronken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Niet in de klas maar wel op school bij Kristina Bozilovic.
[afbeelding]
Was altijd een beetje een kakker en ze deed heel populair...![]()
wow.. mooie meid hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:10 schreef dnzl het volgende:bij Wendy Dubbeld in de klas
[afbeelding]
Wat is er in Godsnaam Oranje aan Basti Schweinsteiger. Met zo'n naam en zo'n kop ben je nog Duitser dan mat van Rudi Voller en de schwalbe van Lothar Matthaus bij elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef Gallorini het volgende:
Mijn moeder woont tegenover Sebastian Schweinsteiger![]()
Telt dat ook..? Een BD-er met een oranje tintje, vind ik.
Lees de TT. Dit is net zo offtopic als mijn post.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:02 schreef ChrisM55 het volgende:
Tara van BB 1 stond bij ons op de camping, en ik ging welleens met d'r broertje om.
Ze was een vriendin van een nicht van mij![]()
Ik zit nu bij iemand in de klas die 2x naar de OS is geweest als zwemmer. Hij is Arubaan weet niet of dat telt als BN'er... BA'er danquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef groningerstudent het volgende:
Ik heb een aantal colleges bij Erik Zachrisson in de klas gezeten. hij was hier als uitwisselingsstudent. Toegegeven, strikt genomen geen BN'er, maar hij spreekt toch een aardig woordje Nederlands. En hij heeft het toch mooi tot de Olympische spelen geschopt.
bist du deutch dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb de fiets van de opa van Mike Starink in mijn bezit![]()
Anders zet je meteen hun naam erbij, anders heeft niemand er toch wat aanquote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Thorical het volgende:
Wel bij twee beruchte, 1 dood gevonden met wat kogels in z'n lijf in een vat dat volgestort was met beton. Ach en die andere is bijna dagelijks in het nieuws maar die zal ook niet zo heel erg oud worden.
Behalve giechelen. (Lieke van Lexmond, red.)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Ze was een ongelovelijk slet altijd... beetje mooi zijn, voor de rest kon ze weinig.
Google vindt niks op Moord Lijk Vat Betonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Anders zet je meteen hun naam erbij, anders heeft niemand er toch wat aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |