Ik zit nu bij iemand in de klas die 2x naar de OS is geweest als zwemmer. Hij is Arubaan weet niet of dat telt als BN'er... BA'er danquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef groningerstudent het volgende:
Ik heb een aantal colleges bij Erik Zachrisson in de klas gezeten. hij was hier als uitwisselingsstudent. Toegegeven, strikt genomen geen BN'er, maar hij spreekt toch een aardig woordje Nederlands. En hij heeft het toch mooi tot de Olympische spelen geschopt.
bist du deutch dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb de fiets van de opa van Mike Starink in mijn bezit![]()
Anders zet je meteen hun naam erbij, anders heeft niemand er toch wat aanquote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Thorical het volgende:
Wel bij twee beruchte, 1 dood gevonden met wat kogels in z'n lijf in een vat dat volgestort was met beton. Ach en die andere is bijna dagelijks in het nieuws maar die zal ook niet zo heel erg oud worden.
Behalve giechelen. (Lieke van Lexmond, red.)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Ze was een ongelovelijk slet altijd... beetje mooi zijn, voor de rest kon ze weinig.
Google vindt niks op Moord Lijk Vat Betonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Anders zet je meteen hun naam erbij, anders heeft niemand er toch wat aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |