Dat is mijn buurman, en ik koop regelmatig kleding in een sportzaak die hij heeft hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, op de middelbare school bij een nichtje van Pim Doesburg
legendarisch was zijn optreden bij de willemruis show samen met penny de jagerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Bayswater het volgende:
Frank van Drunen, ik moest even googlen, maar nu weet ik het weer. Geweldige artiest![]()
[afbeelding]
een zanger ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef FlyingFox het volgende:
Niet bekend, maar ik heb bij de rechterhand vanWesley
in de klas gezeten.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Market_Garden het volgende:
M'n zus zit bij iemand in de klas, en die heeft weer bij Jelle Klaassen in de klas gezeten, telt dat ook?
ja dat had ik wel gedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef TeChNo2 het volgende:
Beatrix was echt de schrik van de klas, werd ook heel vaak er uit gestuurd, brutaal, eigenlijk de wildste chick van de school...
You lucky bastardquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef clowncloon het volgende:
Sita...toen nog met groene coltrui en grote bril![]()
Gouda?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:40 schreef ikJur het volgende:
Hind heeft bij mij op school gezeten maar ze was er net vanaf toen ik daar kwam
Joris?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef klootje het volgende:
Ik heb bij Patrick Linssen in de klas gezeten in het laatste jaar van de lagere school,das die gast van TAXI.
Ik had liever zijn nicht Hanke op tv gezien,bij voorkeur naakt.
Die vent was laatst op tvquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef ETA het volgende:
khad les van Ron Jans, coach van FC Groningen en ex-international voetballer. Was mijn mentor, ondanks dat hij Duits leraar was, was het een goeie kerel.
Hoe kom ik bij Patrick?sorry,Joris,je bent een BNer,welke buurt is dat?Die lagere school was in de don boscostraat,eindhoven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef ChrisM55 het volgende:
[..]
Joris?![]()
Die woont hier nu bij mij in de buurt.
Eh,wout,Sandra Kim is geen BNer maar een BB,bekende belg?Wel een heel bekende belg,de enige die ooit het songfestival heeft gewonnen,das nie niks in belgie,verbaast me dat zij niet de grootste belg allertijden is geworden?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef EllyFlorax het volgende:
Ik zat op dezelfde peuterspeelzaal als Sandra Kim (niet dezelfde klas hoor). Mijn broer heeft nog kort wat met d'r gehad zelfs.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |