MPP.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net als met de Fiero in de sneeuw ..alweer 3 weken geleden.
Puntje gas erbij om te kijken wat' ie doet.. slip! , dwars en recht naar de vangrail.![]()
Maar deezz Bugatti heeft 4 wheeldrive.![]()
Ik rij hem wel even naar de keuring.![]()
RB heeft ook zo'n vriendje, garage in exclusieve auto's.
Heeft ook in dat soort bakken gereden als vriendendienst.![]()
Ow goedemorgen.![]()
MPP.![]()
![]()
Ah, ok...quote:
(heb ik maar zelf bedacht hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ah, ok...
tnx![]()
Je voelt je al een stuk beter?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
(heb ik maar zelf bedacht hoorik kon geen andere creaties bedenken, behalve dan die die ik misschien liever niet post
)
Ik voel me niet zo heel veel beter. Ik ben vandaag thuis gebleven. Ik heb nu vooral last van keelpijn en hoofdpijn. De loopneus is dankzij de neusdruppels wel een stuk beter nu. Ik hoop dat als ik nu een paar dagen rust (maar dat lukt me maar niet), ik er met een paar daagjes ook vanaf ben en maandag weer een beetje fit ben.
![]()
Het stomme is dat ik met moeite stil kan zitten of liggen als ik ziek ben. Dat heb ik ook met vermoeidheid. Dan 'moet' ik ineens nog vanalles in het huishouden doen.Maar ik ga zo wel weer een paar uurtjes liggen en ik heb me voorgenomen om als uiterste activiteit de Moto73 te lezen.
![]()
quote:
Bellen!quote:
Shoppen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef R2-D2 het volgende:
Bellen!
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben al mijn buttons in AutoCAD kwijt.![]()
Pagina 6 van 72 te gaan qua oefeningen.
Eerst weer even resetten via technisch support.![]()
Nog 3 dagen alleen kloten hier.![]()
454.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
vertelt ie dat ie een Kawasaki LTD545 heeft
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Staat er bovenin de menubar niet ergens "Window"-menu en daar een optie "Resette pallette locations"?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat alles?![]()
![]()
Wat eenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
net een meneer van de KPN hier gehad op mijn werk, die kwam voor onze nieuwe internet verbinding,
dus wij lopen in de kelder rond ( die is heeel groot) zegt ie zo ineens goh dat is een mooie plek om mijn motoren neer te kunnen zetten.
dus ik vraag heel geintresseerd wat voor motoren hij heeft
![]()
vertelt ie dat ie een Kawasaki LTD545 heeft en een Zundapp uit 1936,op zich helemaal niets mis mee. maar hij verteld ineens uit zichzelf dat ie op een sportmotor zich dood zou rijden
dus ik vraag zo aan hem waarom ie dat nu op die LTD niet doe dan
zegt ie jaah als ik een motor zou heb die 260 kan dan moet ik dat ook rijden
ik zeg tegen hem dat het toch echt zijn rechterhandje is wat hij niet kan controleren ipv de motor, ja zegt ie dat wel ....maar .... racen.....Ducati.....uitdaging.......en er zijn al standaard motoren die 320 kunnen..... toen mocht het ineens niet van zijn vrouw
omdat ie dan altijd te hard zou rijden, dus het zijn niet alleen de koekblikkers die dat roepen maar ook de chopperrijders
![]()
ik moest meteen aan dat topic op M-F denken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat alles?![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
I know the fleeing, can't wait for the VTR saturday.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef stinkie het volgende:
Net gebeld, zaterdag kijken bij de Bemer
hij had 3 man gemaild met de prijs waarvoor ie weg mocht, dus hopen dat ik op tijd ben
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
net een meneer van de KPN hier gehad op mijn werk, die kwam voor onze nieuwe internet verbinding,
dus wij lopen in de kelder rond ( die is heeel groot) zegt ie zo ineens goh dat is een mooie plek om mijn motoren neer te kunnen zetten.
dus ik vraag heel geintresseerd wat voor motoren hij heeft
![]()
vertelt ie dat ie een Kawasaki LTD545 heeft en een Zundapp uit 1936,op zich helemaal niets mis mee. maar hij verteld ineens uit zichzelf dat ie op een sportmotor zich dood zou rijden
dus ik vraag zo aan hem waarom ie dat nu op die LTD niet doe dan
zegt ie jaah als ik een motor zou heb die 260 kan dan moet ik dat ook rijden
ik zeg tegen hem dat het toch echt zijn rechterhandje is wat hij niet kan controleren ipv de motor, ja zegt ie dat wel ....maar .... racen.....Ducati.....uitdaging.......en er zijn al standaard motoren die 320 kunnen..... toen mocht het ineens niet van zijn vrouw
omdat ie dan altijd te hard zou rijden, dus het zijn niet alleen de koekblikkers die dat roepen maar ook de chopperrijders
![]()
ik moest meteen aan dat topic op M-F denken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aangezien je het over een grote kelder had, had je hem best ergens in een hoekje waar nooit meer iemand komt kunnen ophangen![]()
cool ding, zou m zo kopen (proud to be fout)quote:
Zo te zien wel dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Zullen we de relvaardigheid van die nieuwe eens uitproberen
Weet die gozer eigenlijk wel iets van FokMC?
Alexxxxx, gefeliciteerd!
Allemaal even een topicreport plaatsen![]()
En waarom is er nog steeds geen FokMC'er binnengedrongen tot de Dannyhiërarchie.
Oh ja, topicreporten kan hier. Even de groetjes achterlaten
bedankt trouwens, kon meteen mn knopjes uitproberenquote:
Zo nieuw is die niet, ka me wel een raar topic herinneren over de geur van een eendenbever ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Toekomstige ZX12R sjonnie dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef dribbel79 het volgende:
cool ding, zou m zo kopen (proud to be fout)
Dat was een juweeltje jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo nieuw is die niet, ka me wel een raar topic herinneren over de geur van een eendenbever ofzo.
Hoe heten die beesten ook alweer.![]()
Alexxxx.![]()
me formerly known as Patrick281.
quote:
Ik kom vooral zijn foto's op meerdere fora tegen. Maar het motor-forum is ie nog niet vol gaan spammenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Zo nieuw is die niet, ka me wel een raar topic herinneren over de geur van een eendenbever ofzo.
Hoe heten die beesten ook alweer.![]()
quote:
dat zou ik afgelopen disdag gana doen, maar teon moets ik ineens allemaal dingen gaan lezen ivm mn modschap.. Dit weeeknd zul je me daar wel zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik kom vooral zijn foto's op meerdere fora tegen. Maar het motor-forum is ie nog niet vol gaan spammen
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:09 schreef Makster het volgende:
Aleexxxx
Is dat niet die braziliaanse gaylord verdediger
welkom, wat rij je![]()
![]()
Ik ben nog steeds voor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Fryslân onafhankelijk![]()
Eindelijk is Fullcum niet meer alleen.
Die gaat de fiets aantrappen voor de stroom van de moderators laptop.
hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zou ik afgelopen disdag gana doen, maar teon moets ik ineens allemaal dingen gaan lezen ivm mn modschap.. Dit weeeknd zul je me daar wel zienVooral omdat ik nog wat motorrijders zoek die meewillen met mn dakar project
[..]
*Curious*quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
...
Vooral omdat ik nog wat motorrijders zoek die meewillen met mn dakar project
Les 1: De auto waarmee je rijlessen gaat volgen stuurt zeer waarschijnlijk met de voorste wielenquote:En ik heb morgenochtend mn eerste (B-)rijlesMaar wel al 4 jaar ervaring als heftrucker
ik ben er bijna, , ik ben al getrouwd met een blauwe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Alexxxxx, gefeliciteerd!
Allemaal even een topicreport plaatsen![]()
En waarom is er nog steeds geen FokMC'er binnengedrongen tot de Dannyhiërarchie.
Oh ja, topicreporten kan hier. Even de groetjes achterlaten
Mijn naam schijnt ook weleens achter de schermen genoemd te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef stinkie het volgende:
ik ben er bijna, , ik ben al getrouwd met een blauwe.
En mijn naam is wel eens genoemd achter de scherm, dat scjhijnt ook te helpen
Dakar: zie onderschrift, zie naar Afrika topic in TRV, zie het Dakar topic hie rin PTAquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
*Curious*
[..]
Les 1: De auto waarmee je rijlessen gaat volgen stuurt zeer waarschijnlijk met de voorste wielen![]()
Als het achterste wiel stuurt, stap dan uit en kijk of het apparaat er ongeveer zo uitziet:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dakar: zie onderschrift, zie naar Afrika topic in TRV, zie het Dakar topic hie rin PTA
En mn mooiste heftruckervaring:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom denk je dat ik de laatste dagen wat minder post?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb morgen een orienterend gesprek met ene Hicham, toch niet onze Hicham he?
Als jij het bent gaan we samen lunchenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de laatste dagen wat minder post?
Bluffer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:34 schreef Youssef het volgende:
Mijn naam schijnt ook weleens achter de schermen genoemd te zijn![]()
Mijn mooiste heftruck ervaring was veul heftiger.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dakar: zie onderschrift, zie naar Afrika topic in TRV, zie het Dakar topic hie rin PTA
En mn mooiste heftruckervaring:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn naam schijnt ook weleens achter de schermen genoemd te zijn![]()
Danny is verhuisd naar Zwolle omdat zijn dochter Turks begon te pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Bluffer.![]()
Hoeveel bans en notes zou je wel niet hebben, ik denk dat je een eigen server vult bij Danny.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
@ Makster, zo sloop je een draagmuur![]()
![]()
03-05-1986quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef R2-D2 het volgende:
Als jij het bent gaan we samen lunchen![]()
Wat is jouw geboortejaar?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Hey Youssef dat is lang geleden![]()
Ik weet niet wat beter isquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef worldpimber het volgende:
Danny is verhuisd naar Zwolle omdat zijn dochter Turks begon te praten
Vast wel, maar niet door mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
03-05-1986
En wordt er geneukt morgen?
Donequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo'n universele adapter niet iets? ff op je oude adapter kijken of ie erop werkt, juiste aantal amperes enzo...
Zeker iets van 70 euro?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Done, ff een nieuwe gehaald.......
![]()
Hoe raad je 't? Jij was de verkoper zekerquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker iets van 70 euro?![]()
Je wordt nl genaaid als je zoiets nodig hebt..![]()
Hahahaha zeer scherp iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
@ Makster, zo sloop je een draagmuur![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
03-05-1986
En wordt er geneukt morgen?
Waar is dat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker iets van 70 euro?![]()
Je wordt nl genaaid als je zoiets nodig hebt..![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://media.putfile.com/catchphrase32
Je zoontje stuurt me net deze foto die je gister heb gemaakt met van hem.quote:
Verdoriequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zoontje stuurt me net deze foto die je gister heb gemaakt met van hem.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zoontje stuurt me net deze foto die je gister heb gemaakt met van hem.
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:09 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft hij toch z'n witte schoenen aangedaan![]()
ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe zijn de menigen hier verdeeld over de Buell X1?
Marktplaats
![]()
!!!!!!quote:
Hey, leef jij ook weer!!!!quote:
Ja..euh.. je had alleen maar gezegd dat hij die niet op de minibike aanmocht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:09 schreef R2-D2 het volgende:
Verdorie![]()
Heeft hij toch z'n witte schoenen aangedaan![]()
Stoer ding.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
Hoe zijn de menigen hier verdeeld over de Buell X1?
Marktplaats
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:06 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Fucking eennalaatste dag dat ik naar mijn stage geweest ben, dus ook de eennalaatste keer dat ik mijn brommer met helm in krantentassen achterlaat bij het station. Stelen ze m'n helm!!![]()
5 maanden gaat het goed, en net die eennalaatste dag
Moge de dief met helm en al kapotklappen tegen een boom [afbeelding]
Heb ik nog wat gemist hiero![]()
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen iets hebben en iets postenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
zoals ik laatst al zei... jij hebt ook altijd wat he![]()
Welkom hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Haselaar het volgende:
Hallo,
ik ben nieuw hier en BMW Boxer gek.
Mijn vader heeft een BMW R100RT uit 1980, ik ben via een ander forum hier gekomen.
Hier foto's van mijn vader's RT, het is de blauwe
Zelf wil ik op m'n 18e mijn roze boekje vol maken op rijbewijs D na, en op mijn 19e hoop ik een BMW R45-7 of een R60-6/-7 aan te schaffen.
Ik kan je verzekeren dat Haselaar geen kloon isquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Makster het volgende:
Eej
Ben ik de enige die gelijk achterdochtig is en na checkt of het niet een kloon is
Anyways, welkom
Motor ... check...
Vrachtwagens..... teveel.....check....
Van wie zou ik dan een kloon zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Makster het volgende:
Eej
Ben ik de enige die gelijk achterdochtig is en na checkt of het niet een kloon is
Anyways, welkom
Motor ... check...
Vrachtwagens..... teveel.....check....
Daar was ik ook al redelijk zeker overquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat Haselaar geen kloon is![]()
Van smeerder bijvoorbeeld, maar die post tegenwoordig ook al weer onder zijn eigen naam...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Van wie zou ik dan een kloon zijn?![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Haselaar het volgende:
Hallo,
Mijn vader heeft een BMW R100RT uit 1980, ik ben via een ander forum hier gekomen.
Zelf wil ik op m'n 18e mijn roze boekje vol maken op rijbewijs D na, en op mijn 19e hoop ik een BMW R45-7 of een R60-6/-7 aan te schaffen.
owja, en jullie mods hebben dat doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat Haselaar geen kloon is![]()
Haselaar zei in zn post dat ie hier via een ander forum wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
owja, en jullie mods hebben dat door
die admins kunnen je niet eens vinden als je een beetje oplet
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Fok777 het volgende:
Goedenavond mensen,
Er sluit zich weer een motorfreak aan op dit forum
Ben begonnen op een CBR400RR en rij nu op een CB600 Hornet 2005.
Ik ben geen hobby rijder, maar een hardcore doorrijder(=/- 20.000 km per jaar).
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Haselaar het volgende:
Hallo,
Welkom alle2 de nieuwelingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Fok777 het volgende:
Goedenavond mensen,
Ben begonnen op een CBR400RR en rij nu op een CB600 Hornet 2005.
Ik ben geen hobby rijder, maar een hardcore doorrijder(=/- 20.000 km per jaar).
Ik heb niks met de BMW K-serie, maar die nieuwe K1200S vind ik wel stoer,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi
Geboortedatum 1990Als je er nu al veel op focussed gaat het nog heeeeeel lang duren voor je
Ben je trouwens een liefhebber van "die dingen" of denk je dat dit nog bij wordt gesteld naar een wat modernere fiets die ook wat meer aanzien geniet onder jongeren?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Haselaar het volgende:
Hallo,
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Fok777 het volgende:
Goedenavond mensen,
quote:
Ik moet naar bedquote:
ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet naar bedsollie....
Welterusten![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eusj, ik zie 2 nieuwelingen ...
[afbeelding] Hai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |