Dat lijkt me niet logisch..quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:54 schreef thomastux het volgende:
naar banaan?
Ik ook!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:13 schreef GaRleC het volgende:
Ik hebe r een in het echt gezien
Lelijk????????quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:59 schreef Falco het volgende:
Ze zijn erg lelijk vooral.
Nee, waar ze NAAR ruiken.. Ik denk dat ze naar otter ruiken, maar ik heb er nog nooit een in het echt gerokenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook!!!
En ze zijn superleuk!
Geen idee overigens waar ze mee ruiken!
Oceanium in Blijdorp misschien??quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Lelijk????????
Ze zijn ronduit geweldig, schattig snaveltje, lieve vliesjes tussen hun teentjes, dat popperige zachte vachtje, vogelbekdieren zijn echt leuk!!!!!!!
Wat ik me afvraag he, waarom zie je nergens in dierentuinen vogelbekdieren?
Als ik het fout heb, in welke dierentuin hier dan wel?????????????
Des te meer reden om ze in dierentuinen te zien zou je denken, maar ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen....quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:26 schreef Lompie het volgende:
Ze zijjn toch zeldzaam dacht ik???!
Ik heb er eentje gezien in de ZOO van Sydney. Niet dat je daar veel aan hebt, maar het was dus wel in een dierentuin. Maar het zijn dus enorm schuwe dieren en dat zal wel iets te maken hebben met het niet in dierentuinen voorkomen van die beesten. Of misschien is de reis wel te lang ofzo? Geen idee dus!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Des te meer reden om ze in dierentuinen te zien zou je denken, maar ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen....
Even naar Australie dan ..quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:30 schreef erodome het volgende:
Des te meer reden om ze in dierentuinen te zien zou je denken, maar ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen....
En mocht je er ooit 1 tegenkomen in het wild .. niet aaien.quote:In de Taronga Zoo (Sydney) hebben ze een grappig vogelbekdier: ik heb nog nooit iets of iemand gezien die zoooooo supersnel in de rondte kan zwemmen zonder dronken te worden.
quote:Net als een cowboy hebben mannelijke vogelbekdieren hebben sporen aan hun voeten (achter). Maar de sporen van een cowboy zijn niet giftig; de sporen van een vogelbekdier wel: er komt gif uit na een snelle trap. De steek van een vogelbekdier is krachtig genoeg om mensen ziek te maken en een hond dood te laten gaan!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ruikt dat gif naar?![]()
Mag ik hieruit concluderen dat wetenschappers honden zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het aantal wetenschappers die dat onderzocht hebben kan je misschien op 1 hand tellen.
![]()
Als ze het na kunnen vertellen uiteraard.![]()
Dat is de enige goede conclusie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat wetenschappers honden zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |