cool ding, zou m zo kopen (proud to be fout)quote:
Zo te zien wel dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Zullen we de relvaardigheid van die nieuwe eens uitproberen
Weet die gozer eigenlijk wel iets van FokMC?
Alexxxxx, gefeliciteerd!
Allemaal even een topicreport plaatsen![]()
En waarom is er nog steeds geen FokMC'er binnengedrongen tot de Dannyhiërarchie.
Oh ja, topicreporten kan hier. Even de groetjes achterlaten
bedankt trouwens, kon meteen mn knopjes uitproberenquote:
Zo nieuw is die niet, ka me wel een raar topic herinneren over de geur van een eendenbever ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Toekomstige ZX12R sjonnie dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef dribbel79 het volgende:
cool ding, zou m zo kopen (proud to be fout)
Dat was een juweeltje jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo nieuw is die niet, ka me wel een raar topic herinneren over de geur van een eendenbever ofzo.
Hoe heten die beesten ook alweer.![]()
Alexxxx.![]()
me formerly known as Patrick281.
quote:
Ik kom vooral zijn foto's op meerdere fora tegen. Maar het motor-forum is ie nog niet vol gaan spammenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Zo nieuw is die niet, ka me wel een raar topic herinneren over de geur van een eendenbever ofzo.
Hoe heten die beesten ook alweer.![]()
quote:
dat zou ik afgelopen disdag gana doen, maar teon moets ik ineens allemaal dingen gaan lezen ivm mn modschap.. Dit weeeknd zul je me daar wel zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik kom vooral zijn foto's op meerdere fora tegen. Maar het motor-forum is ie nog niet vol gaan spammen
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:09 schreef Makster het volgende:
Aleexxxx
Is dat niet die braziliaanse gaylord verdediger
welkom, wat rij je![]()
![]()
Ik ben nog steeds voor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Fryslân onafhankelijk![]()
Eindelijk is Fullcum niet meer alleen.
Die gaat de fiets aantrappen voor de stroom van de moderators laptop.
hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zou ik afgelopen disdag gana doen, maar teon moets ik ineens allemaal dingen gaan lezen ivm mn modschap.. Dit weeeknd zul je me daar wel zienVooral omdat ik nog wat motorrijders zoek die meewillen met mn dakar project
[..]
*Curious*quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
...
Vooral omdat ik nog wat motorrijders zoek die meewillen met mn dakar project
Les 1: De auto waarmee je rijlessen gaat volgen stuurt zeer waarschijnlijk met de voorste wielenquote:En ik heb morgenochtend mn eerste (B-)rijlesMaar wel al 4 jaar ervaring als heftrucker
ik ben er bijna, , ik ben al getrouwd met een blauwe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Alexxxxx, gefeliciteerd!
Allemaal even een topicreport plaatsen![]()
En waarom is er nog steeds geen FokMC'er binnengedrongen tot de Dannyhiërarchie.
Oh ja, topicreporten kan hier. Even de groetjes achterlaten
Mijn naam schijnt ook weleens achter de schermen genoemd te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef stinkie het volgende:
ik ben er bijna, , ik ben al getrouwd met een blauwe.
En mijn naam is wel eens genoemd achter de scherm, dat scjhijnt ook te helpen
Dakar: zie onderschrift, zie naar Afrika topic in TRV, zie het Dakar topic hie rin PTAquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
*Curious*
[..]
Les 1: De auto waarmee je rijlessen gaat volgen stuurt zeer waarschijnlijk met de voorste wielen![]()
Als het achterste wiel stuurt, stap dan uit en kijk of het apparaat er ongeveer zo uitziet:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dakar: zie onderschrift, zie naar Afrika topic in TRV, zie het Dakar topic hie rin PTA
En mn mooiste heftruckervaring:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |