je overleeft het maar, ik wil jou in Dakar de hand schudden!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
uit het vorige topique
een vrind van mij heeft zelfgemaakte vodka mee genomen uit Rusland.
Dat is sterk.. niet normaal, smaakt ook totaal anders dan de "gewone" zooi tevens ziet het geel
zou ik het overleven??
goed planquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je overleeft het maar, ik wil jou in Dakar de hand schudden!
Ik ga niet alleen naar dakar natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan in 2010 nog een keer, en dan ben jij de ervaren man
waarom niet joh?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, en ik ga niet met maar 1 jaar rijervaring naar Dakar
jeah coole OP dudequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:44 schreef Sjoewe het volgende:
Mja en besef je wel dat als het PTA verdwijnt mijn acte aan de duivel vervalt
in brabant zingen ze dan;quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:44 schreef Hugster het volgende:Ja da's een mooi stukje van onze Sjoewe
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in brabant zingen ze dan;
sjoewe is oke, ole ole
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wil geen contractbreuk plegen
Het is onze zielquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Gaat dit ook over Planes, Trains & Automobiles?? of gewoon slap geouwehoer net zoals BeF ?
[..]
[afbeelding]
Pagina twee en drie zijn nog beterquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je mede-meester was![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik hier een topic in WGR over openen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pagina twee en drie zijn nog beter
[afbeelding]
[afbeelding]
Over de rechtsgeldigheid van mijn contract als het PTA wordt opgeheven.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Led Zeppelin - John Bonham - Moby Dick...
45 min
CD'squote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ook
en op CD
Led Zeppelin is tha best![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over de rechtsgeldigheid van mijn contract als het PTA wordt opgeheven.
MP3 cd hè in de auto..quote:
Lijkt me best triviaalquote:
Ik ook een heel stelquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
MP3 cd hè in de auto..
gaat een beetje moeilijk met platen enzo
van Jimi Hendrix heb ik ook alles trouwens
mooi allemaal
op de Beatles na is het allemaal goeie shit, ouwequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ook een heel stel
Pink Floyd compleet, The Police Compleet, The Who een heel eind, Beatles de beste platen
Die hoezen van Led Zep ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op de Beatles na is het allemaal goeie shit, ouwe
vooral Jimi en Led Zeppelin natuurlijk
en uiteraard nog wat soul zooi van motown e.d.
en Vivaldi niet te vergeten en en en
mooi hè..quote:
One hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi hè..
die van Led Zeppelin II vergeet ik nooit meer...
mijn eerste aanraking met deze muziek
De hoes is gaaf idd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
One hier
Maar die hoes van IIIMet een draaischijf
mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
Nee hoor
Ik ben een echt vinylheadIk blijf aan je zijde
Vind jij Led Zep ook goed dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zat op MSNouwehoeren over RMO's en zo
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Vind jij Led Zep ook goed dan?
Toch wel heh.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik ben een hippie, wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik ben een hippie, wat denk je zelf?
Stones hebben me nooit zoveel gedaan, behalve het oude werk en dat is niet te betalen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi
van de stones zijn een paar platen trouwens echt geld waard.
zelfde geldt voor Jimi, maar die heb ik natuurlijk weer niet
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat ik de enige was..
de cribs, of de trein?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag je filmpje bekeken!
Humor!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Humor!
Dit is een muziek-topic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat doe jij hier?ik hoe mn kliekjes liever gescheiden
Ehehe, okee, welke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Humor!
Je schaamt je voor je FBG mattiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat doe jij hier?ik hoe mn kliekjes liever gescheiden
Volgens mij was dat idd de druppel jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
Volgens mij hebben herm en ik ekaar gevonden () omdat ik ooit een pic van Ledzep I en een pakje gauloises postte
Stones is geweldig..quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stones hebben me nooit zoveel gedaan, behalve het oude werk en dat is niet te betalen.
Maar goed ik heb ook wel een paar collectables staan
Nog twee. Hoe kwam je op die Cribs?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar er is er nog 1 merk ik?
En jij bent vast geen kloon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef HersenloosgeblaatinPTA-SC het volgende:
Jezus Christus, wat zijn jullie zó naïef bezig. PTA verdwijnt, ik herhaal, verdwijnt níet.
En ik kan ’t weten. In de crewfora valt ’t namelijk te belezen dat een fucking 1 grote grap is, een flauwe ook nog.
En die Fwnk/ijsmeis/mukie moeten eens ophorken.
Dankuwel.
Hej Pr0nXxxX!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef Hersenloosgeblaatin... het volgende:
Jezus Christus, wat zijn jullie zó naïef bezig. PTA verdwijnt, ik herhaal, verdwijnt níet.
En ik kan ’t weten. In de crewfora valt ’t namelijk te belezen dat een fucking 1 grote grap is, een flauwe ook nog.
Dankuwel.
Ooit in een ver verleden eens gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nog twee. Hoe kwam je op die Cribs?
neenee, dat ben ik niet. Dat is slechts een van m'n vele kloontjes.quote:
En Hugo en z'n poncho kreeg ik er gratis bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij was dat idd de druppel ja!
Als dit een grap is ben ik hier helemaal weg denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef HersenloosgeblaatinPTA-SC het volgende:
Dankuwel.
Bier2k3quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef HersenloosgeblaatinPTA-SC het volgende:
[..]
neenee, dat ben ik niet. Dat is slechts een van m'n vele kloontjes.
Wel was m'n 2e account in PTA SC Bier2k3, zeker dat Mark die nog kent.
Jank niet zo, nicht. Het is maar internet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als dit een grap is ben ik hier helemaal weg denk ik
Wheheh. Het zijn nog drie trouwens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden eens gezien.
Vanmiddag uit pure verveling aan't ronddolen op google-video deze weer tegengekomen!
Die ken ik zelfs nog vanuit m'n lurckperiodequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef Hersenloosgeblaatin... het volgende:
[..]
neenee, dat ben ik niet. Dat is slechts een van m'n vele kloontjes.
Wel was m'n 2e account in PTA SC Bier2k3, zeker dat Mark die nog kent.
Die kans heb je wel natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als dit een grap is ben ik hier helemaal weg denk ik
Ik moet m'n gevoelens uiten van de dokterquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef HersenloosgeblaatinPTA-SC het volgende:
[..]
Jank niet zo, nicht. Het is maar internet.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En Hugo en z'n poncho kreeg ik er gratis bij![]()
Different staat zelfs nog in MyATquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh. Het zijn nog drie trouwens.
Different!
In de OP staan twee linkjes.
Kan mijn landmacht-filmpje even niet vinden.
Zou wel ubertriest zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die kans heb je wel natuurlijk
Dan had ik niet in het tuigje gehoevenquote:
zo beter?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
Tommy, je avatar!
Ow, wacht, toen hadden julie nog een hekel aan mequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan had ik niet in het tuigje gehoeven
Mja ach ehquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk een aardig, maar ik ga even een kom yoghurt nemen
En zo kan je minus Bojo toch wel eens de waarheid sprekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach eh
En dan komt Bojo zo zeker ook om de hoek met een verborgen camera en een bos bloemen
Namen we je toch mooi op sleeptouw eh!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan had ik niet in het tuigje gehoeven
Weg omdat we teveel op Alfa zeikenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat is er met Bojo dan??
ik mis echt altijd alles
Alfa'squote:Op woensdag 18 januari 2006 01:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weg omdat we teveel op Alfa zeiken
Helaas niet neequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alfa's
Peu is ook meteen weg? Of dat niet
Neeh, niks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou?
Sandra was nog vlak bij je crib btw, de wilgenstraat, bbij het lelijke pliesieburo
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Arme BoJo
maar goed op Toyota's wordt ook altijd gebashed dus ik ga ook
Tot snelquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Arme BoJo
maar goed op Toyota's wordt ook altijd gebashed dus ik ga ook
Sandra haar breiclubje zit bij jou in de wijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, niks.Het klonk gewoon komisch.
Jah? Ik ook! Ik was bij de Poisz vandaag.
Als er nog een PTA is danquote:
Mja van mij hoeft het allemaal niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het er niet is gaat m'n account door de schredder
Ben het ook SPUUG en SPUUG zat hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja van mij hoeft het allemaal niet meer eigenlijk
ach, laten we er de laatste dagen nog wat van makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben het ook SPUUG en SPUUG zat hier
Wat een hippie-postquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, laten we er de laatste dagen nog wat van maken
Ik weet dat je geen auto rijdt, dus daarom dit:quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
AL dat suffe gezeik zoiezo al, al die kutusers die hier de boel komen vervuilen, de oude garde die verdwenen is, al die tering zwaai posters hier
Ik vind d'r helemaal niks meer aan
Ja, kut forumquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:46 schreef hermandeperman het volgende:
Dus je gaat nu al weg?
Als jij gaat ga ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, kut forum
Als alles waar je voor post zomaar kapot wordt gemaakt
Het is allemaal jouw en Fwnk's schuldquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dus ik kan deze straks alleen gaan volblaffen?
Nou ja, wel goed voor mn postcount
Daar heb je wat aan als straks PTA weg is zeg...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dus ik kan deze straks alleen gaan volblaffen?
Nou ja, wel goed voor mn postcount
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw en Fwnk's schuld
hypocriet gelul allemaalquote:
Alsof die ooit iets goed heeft kunnen doen zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo zei toch dat hij er nog mee bezig was?Beetje voorbarig nu hoor
Ach man, wat kun je als mod nu tegen een FA of A?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo zei toch dat hij er nog mee bezig was?Beetje voorbarig nu hoor
pijpen of zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach man, wat kun je als mod nu tegen een FA of A?
Ik ga wel weer gewoon terug naar Tweakers, daar hebben ze tenminste wat respect voor usersquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe gaat ook naar de eeuwige bowlingbanen
Maak er maar grappen over, en jij zeker een wit voetje halen bij Yvonnequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pijpen of zo?
Hij kan zn fleshligt uitlenen aan Danny?
wit voetje? Yoghurtachtige substantie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over, en jij zeker een wit voetje halen bij Yvonne
Ik heb de geruchten wel gehoor hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
en alsof ik hier nog veel te zoeken heb als PTA dicht is
We hebben het er bij de volgende meet wel over, hoe we een leuk forum op poten kunnen zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen, ik vind het gescheten hier, Sjoewe, je hebt gelijk, we spreken elkaar wel weer op MSN
't was een mooie tijd
Tabee
Idd, zak er maar in hier, teringbeleidquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hebben het er bij de volgende meet wel over, hoe we een leuk forum op poten kunnen zetten
Mja zak allemaal maar in de strontquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, zak er maar in hier, teringbeleid!
Het ga jullie goed
Veel plezier als opper nsb'erquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoor de URL van het FBG forum wel op MSN![]()
het ga jullie goed
Ik blijf ze geweldig vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pagina twee en drie zijn nog beter
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je HK-Access?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga wel weer gewoon terug naar Tweakers, daar hebben ze tenminste wat respect voor users
Tot ziens, het ga je goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:32 schreef ook_gek het volgende:![]()
![]()
![]()
als of jullie dit geloven![]()
Dat is het zelfde ongeveer als Onzin dicht knikkeren![]()
Maar goed ik ben wer weg en zal verlopig niet veel meer komen wegens andere dingen![]()
Denk nou effe simpel na. Wat ThaFreak en Tjabbo roepen is puur voor een rel. zal niet de eerste keer zijn. Daar bij komt dat als het ECHT zo is ze het niet mogen zeggen omdat ze dan lekker van uit de crew en daar staat een permban op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tot ziens, het ga je goed![]()
Nee maar serieus, ik denk dat je gelijk hebt en dat dit gewoon een gare 17-januari grap is ofzo
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Denk nou effe simpel na. Wat ThaFreak en Tjabbo roepen is puur voor een rel. zal niet de eerste keer zijn. Daar bij komt dat als het ECHT zo is ze het niet mogen zeggen omdat ze dan lekker van uit de crew en daar staat een permban op.
Simpel denk is ook een vak. En dat beheers ik goed![]()
mazzl![]()
Niemand "kent" me hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom kent iedereen die gast behalve ik?
van wat ik de laatste tijd in de SC lees, doet ook niemand echt moeite hiertoequote:
Ze doen anders wel alsofquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:59 schreef vlad het volgende:
[..]
van wat ik de laatste tijd in de SC lees, doet ook niemand echt moeite hiertoe![]()
Volgens mij niets maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:34 schreef M5 het volgende:
wtf is er nu van waar dat PTA gaat verdwijnen?
'K kan er behalve in deze en vorige SC ook helemaal niets over vinden op dit forum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Volgens mij niets maar je weet maar nooit
Wow ik sta gewoon 3x in de top3quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Brennie het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de USER-awards!
******************TROMGEROFFEL************************
Meest behulpzame user:
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 5 stemmen:
Erodome en Mukie
![]()
Golfer, Lucille, -Vaduz-, Copycat en Nikky hadden allen 3 stemmen en
zijn hiermee allemaal 2e geworden.
*Geen 3e plaats.
De vriendelijkste/ aardigste user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 4 stemmen:
Mukie en Tokay
![]()
Nr:2 Bupatih en Brennie- 3 stemmen.
Killswitch, eilanden, Summoner, Croupouque, MissyMirjam en BVO hadden allen 2 stemmen en
zijn hiermee allemaal 3e geworden.
Leukste Babe van Fok!:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 5 stemmen:
Jett en Scandalous
![]()
Nr:2 Mukie- 4 stemmen.
Nr:3 Imberr- 3,5 stemmen.
coolquote:
Sandra staat er ook bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool
maar goed dat niemand van pta daar in kijkt anders hadden de pta mods natuurlijk gewonnen
Vooral de titel 'leukste babe' had goed bij ons gepast
mwah dat doe ik wel voor jullie, wel op plaats 2 maar dan nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool
maar goed dat niemand van pta daar in kijkt anders hadden de pta mods natuurlijk gewonnen
en je had TF nog voorgedragen als Fok!slet 2005quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool
Feliquote:
dat was wat ik ook dacht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef Mukie het volgende:
Nu pas bijleest, PTA WEG???
Dr zit hem nog steeds iets dwarsquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef HersenloosgeblaatinPTA-SC het volgende:
Dankuwel.
gewapend beton doet wonderen hequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:34 schreef Fugie het volgende:
fwnk, wanneer snap je nou eens dat je helemaal weg mag blijven. Ik ken niemand met een grotere plaat voor zijn kop dan jij
Ja, dankjequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!
Mukie, ijsmeis en Sandraugiga, gefleiciteerd met jullie 1e plekken, en lipje gefeliciteerd met je 2e plek
* vlad jaloers is en droomt over z'n studentenlevenquote:
Ik heb geen studenten leven, maar werk van 15:00 tot 23:00quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad jaloers is en droomt over z'n studentenleven![]()
* vlad toch niet zo jaloers isquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb geen studenten leven, maar werk van 15:00 tot 23:00![]()
heerlijke tijden zijn dat toch. Ik werk vandaag van 13 tot 22quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb geen studenten leven, maar werk van 15:00 tot 23:00![]()
ja idd. gooien kun je soms letterlijk nemen, maandag met een kleine 4-wiel drift een focus wagon automaat de booit op gezet. gelukkig viel de drift uit eindelijk mee, maar d'r moest geen tegemoet komend verkeer geweest zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad toch niet zo jaloers is![]()
maar wat voor werk doe je momenteel? nog steeds auto's op een boot gooien?![]()
wel tof dat allee PTASC vrouwen iets hebben gewonnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dankje!
Wel tof dat Sandra beste nieuwkomer is!
smorgensquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel tof dat allee PTASC vrouwen iets hebben gewonnenOok al is de ene titel begerenswaardiger dan de ander
Goedesmorgens
Ssstquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel tof dat allee PTASC vrouwen iets hebben gewonnenOok al is de ene titel begerenswaardiger dan de ander
Goedesmorgens
Vast niet, anders zagen we dat wel achter de schermenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
smorgens![]()
al reactie gekregen op sollicitaties?![]()
ben benieuwdquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ssst.
Misschien zit er iets leukers bij, bij de crew-awards.
ik zit niet achter de schermenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast niet, anders zagen we dat wel achter de schermen!
las ik nou laatst dat jij naar de HAN gaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast niet, anders zagen we dat wel achter de schermen!
Over anderhalf jaar pas.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef vlad het volgende:
[..]
las ik nou laatst dat jij naar de HAN gaat?![]()
Probeer eens: http://forum.fok.nl/forum/17quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:22 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zit niet achter de schermen![]()
toch?![]()
Jij hebt al leukequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ssst.
Misschien zit er iets leukers bij, bij de crew-awards.
Is daarmee? Doet het gewoonquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Probeer eens: http://forum.fok.nl/forum/17
Fwnk mag wel blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:34 schreef Fugie het volgende:
fwnk, wanneer snap je nou eens dat je helemaal weg mag blijven. Ik ken niemand met een grotere plaat voor zijn kop dan jij
dan pas?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar pas.
Samen met Youp!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
[..]
dan pas?![]()
dan ben ik er al 2,5 jaar weg![]()
![]()
lokaal 99quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik moet eerst het MBO afmaken! Beetje leuk daar wel?
Jajaquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef vlad het volgende:
[..]
lokaal 99![]()
maar jij gaat toch wel naar de HTS neem ik aanleukste opleiding
![]()
gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja!
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.
Vrouwen op de HTSquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja!
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.
bij ons zit de PABO en HEAOquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrouwen op de HTS [afbeelding]
Dat had m'n studenten leven stukken leuker gemaaktMaar ik had nog de mazzel dat er op mijn schooltje ook een Media & Entertainment Management opleiding was
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:33 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon doen![]()
doe je nu MBO autotechniek?
PABO en HEAO zat er ook. daar zit ook wel wat leuks ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef vlad het volgende:
[..]
bij ons zit de PABO en HEAO![]()
en daar zitten pas mooie vrouwenen ze komen samen in lokaal 99
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zit alleen maar op jongensscholen.!
Nope, maar daar kun je een avondschool voor volgen vanuit de HANquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef vlad het volgende:
dat is wel een hele stap ja![]()
heb je wel natuurkunde en wiskunde in je pakket?
gaat er weer iemand ontslagen worden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef lipje het volgende:
Welke provider hoort bij dit IP?
Meis check je ip eens
Ik zit niet op schoolquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef lipje het volgende:
Welke provider hoort bij dit IP?
Meis check je ip eens
dan ga je het nog zwaar krijgen denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, maar daar kun je een avondschool voor volgen vanuit de HAN!
op het Rijn- en IjssellandCollege misschienquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaat er weer iemand ontslagen worden?
net drmee klaarquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
dan ga je het nog zwaar krijgen denk ik
Of hij verhuist definitief naar Scheveningenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Kopstuk A'damse Joego-maffia geliquideerd
Nu komt BoJo helemaal nooit meer terug denk ik
die snap ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Of hij verhuist definitief naar Scheveningen
Ik wil je ook wel helpen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik ben van plan om zelf ook mijn wiskunde en natuurkunde bij te spijkeren in de zomervakanties die eraan komen!
He, nee. Maar dat gaat goed komen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die snap ik niet
Ik neem aan dat M5 Deel Boeing 757 al klaar heeft staan?
D'r zaten een paar joego's daar in het gevangquote:
Weet je hoe vaak ik daar wel niet geweest benquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Kom je op vakantie in Zeeland, zal ik je wel bijles geven
je mag eerst nog een 26 berichtjes posten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik neem aan dat M5 Deel Boeing 757 al klaar heeft staan?
ik help welquote:
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag eerst nog een 26 berichtjes posten hoor
Heb je niet toevallig boeken overquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik help wel. heb tenslotte dezelfde opleiding al afgewerkt
![]()
opschieten dan, kan ie je weer bijles gevenquote:
met een bounty puur en /of een fles Martini?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
ik weet welke leraren je WEL kunt omkopen![]()
Een bounty is ranzig. Ik ben niet zo'n fan van kokosnoten enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
met een bounty puur en /of een fles Martini?
je moet m ermee omkopen, niet zelf opetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een bounty is ranzig. Ik ben niet zo'n fan van kokosnoten enzo.
Oh jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef lipje het volgende:
[..]
je moet m ermee omkopen, niet zelf opeten![]()
dat systeem kent ze nog nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef lipje het volgende:
[..]
je moet m ermee omkopen, niet zelf opeten![]()
Nee, perfect geisolleerd huis..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef lipje het volgende:
oh Alexx jij werd zeker wakker geblazen vandaag? zie hier
helaas toch weer die Boeing.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef lipje het volgende:
M5: voor als het geen vliegtuig hoeft te worden
zovaak?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, perfect geisolleerd huis..Maar 9 van de tien keer dat ze uitrukken komt er niks op het nieuws hoor
gemiddeld 2 keer per week dat de twee stand-by vliegtuigen in moeten grijpen
10 a 15x brenegn ze het naar buiten ja....quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:09 schreef M5 het volgende:
[..]
zovaak?weet je dat zeker? ik dacht veel minder namelijk. dat is 100x op jaar basis. ik dacht iets van 10 a 15x...
Leuke provincie toch? lekker rustigquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik daar wel niet geweest ben!
En elke keer verheugde ik me weer op die koekjes.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef M5 het volgende:
en toen viel het dood..
[..]
Leuke provincie toch? lekker rustig
aha. dus de rest van de keren gaan ze echt voor jan-met-de-korte-achternaam de lucht inquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
10 a 15x brenegn ze het naar buiten ja....
mij zit je ook niet in de weg hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige bent die daar zo over denkt
Er zijn er vast wel meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige bent die daar zo over denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |