quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw en Fwnk's schuld
hypocriet gelul allemaalquote:
Alsof die ooit iets goed heeft kunnen doen zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo zei toch dat hij er nog mee bezig was?Beetje voorbarig nu hoor
Ach man, wat kun je als mod nu tegen een FA of A?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo zei toch dat hij er nog mee bezig was?Beetje voorbarig nu hoor
pijpen of zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach man, wat kun je als mod nu tegen een FA of A?
Ik ga wel weer gewoon terug naar Tweakers, daar hebben ze tenminste wat respect voor usersquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe gaat ook naar de eeuwige bowlingbanen
Maak er maar grappen over, en jij zeker een wit voetje halen bij Yvonnequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pijpen of zo?
Hij kan zn fleshligt uitlenen aan Danny?
wit voetje? Yoghurtachtige substantie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over, en jij zeker een wit voetje halen bij Yvonne
Ik heb de geruchten wel gehoor hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
en alsof ik hier nog veel te zoeken heb als PTA dicht is
We hebben het er bij de volgende meet wel over, hoe we een leuk forum op poten kunnen zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen, ik vind het gescheten hier, Sjoewe, je hebt gelijk, we spreken elkaar wel weer op MSN
't was een mooie tijd
Tabee
Idd, zak er maar in hier, teringbeleidquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hebben het er bij de volgende meet wel over, hoe we een leuk forum op poten kunnen zetten
Mja zak allemaal maar in de strontquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, zak er maar in hier, teringbeleid!
Het ga jullie goed
Veel plezier als opper nsb'erquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoor de URL van het FBG forum wel op MSN![]()
het ga jullie goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |