Sandra haar breiclubje zit bij jou in de wijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, niks.Het klonk gewoon komisch.
Jah? Ik ook! Ik was bij de Poisz vandaag.
Als er nog een PTA is danquote:
Mja van mij hoeft het allemaal niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het er niet is gaat m'n account door de schredder
Ben het ook SPUUG en SPUUG zat hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja van mij hoeft het allemaal niet meer eigenlijk
ach, laten we er de laatste dagen nog wat van makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben het ook SPUUG en SPUUG zat hier
Wat een hippie-postquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, laten we er de laatste dagen nog wat van maken
Ik weet dat je geen auto rijdt, dus daarom dit:quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
AL dat suffe gezeik zoiezo al, al die kutusers die hier de boel komen vervuilen, de oude garde die verdwenen is, al die tering zwaai posters hier
Ik vind d'r helemaal niks meer aan
Ja, kut forumquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:46 schreef hermandeperman het volgende:
Dus je gaat nu al weg?
Als jij gaat ga ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, kut forum
Als alles waar je voor post zomaar kapot wordt gemaakt
Het is allemaal jouw en Fwnk's schuldquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dus ik kan deze straks alleen gaan volblaffen?
Nou ja, wel goed voor mn postcount
Daar heb je wat aan als straks PTA weg is zeg...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dus ik kan deze straks alleen gaan volblaffen?
Nou ja, wel goed voor mn postcount
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |