kijk nou eens een man met zelfinzicht, daar houdt ik vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben een klootzak, een kutjong, ben lelijk en mijn haar heeft al jaren geen goeie dag gehad.
zo goed?.
ja het is in de achtertuin van de bijlmerbajes hequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat mijn kamer nog nooit zo'n tyfuszooi is geweest maar ik heb totaal geen zin om er iets aan te doen...
Was gisteren trouwens in Auke's container en ik moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben dat ik op deStavangerweg
woon. De containers zelf zijn erg mooi en ruim enzo, maar van een gezellige buurt en een goede ligging kan je niet echt spreken...
ja maar wonen in een container lijkt mij zowieso geen pretjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat mijn kamer nog nooit zo'n tyfuszooi is geweest maar ik heb totaal geen zin om er iets aan te doen...
Was gisteren trouwens in Auke's container en ik moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben dat ik op deStavangerweg
woon. De containers zelf zijn erg mooi en ruim enzo, maar van een gezellige buurt en een goede ligging kan je niet echt spreken...
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, dequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar wonen in een container lijkt mij zowieso geen pretje
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, deDapperbuurt
[afbeelding]
Had een soort scharrel daar wonen..nou sorry maar snachts ging k daar echt niet meer heenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, deDapperbuurt
[afbeelding]
In Zwolle wonen geen studenten, daar wonen HBO'ers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef Waxxer het volgende:
Er wonen in Zwolle ook studenten in.... hoe zeg je dat... Nou ja, een soort van container.
Echt!? Ik voelde me er altijd kiplekker. Ik woonde dan ook wel aan de goede kant van de markt (= richting Tropenmuseum). Aan de andere kant (Indische Buurt) was het wel iets minder ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had een soort scharrel daar wonen..nou sorry maar snachts ging k daar echt niet meer heen![]()
Ik voelde me er niet naar, maar het publiek wat er rondloopt is meestal niet zo happig op een jong timide homootje als ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Echt!? Ik voelde me er altijd kiplekker. Ik woonde dan ook wel aan de goede kant van de markt (= richting Tropenmuseum). Aan de andere kant (Indische Buurt) was het wel iets minder ja.
Maar ach, ik voel me in A'dam eigenlijk nooit heel onveilig. Ik fiets ook fluitend door de Bijlmer om 05.00 's nachts.
Vind alleen omgeving van Sloterdijk altijd beetje naar 's avonds.
Gatver, ben je homo!???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voelde me er niet naar, maar het publiek wat er rondloopt is meestal niet zo happig op een jong timide homootje als ik.
Oh de bijlmer heb ik totaal geen problemen mee...nergens in am*dam eigenlijk
quote:
Je dacht dat FM voor Flikker Muziek stond?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waarom heb ik RTL FM opstaan?
Nee ..kluister vanwege Idolsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Je dacht dat FM voor Flikker Muziek stond?.
iTunes speelt momenteel de playlist 'geile negermuziek' af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waarom heb ik RTL FM opstaan?
Raggin' Till Lustexplosion: fag Music!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Je dacht dat FM voor Flikker Muziek stond?.
CDP dus, hè, Jerruh niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Dave het volgende:
Jij bent ècht homo!
Hoo hoo hoo.... Sinds dit jaar ook uni-studies!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
In Zwolle wonen geen studenten, daar wonen HBO'ers.![]()
![]()
+3 Jerruh, omdat ik te laat was voor de Fok! hunk verkiezing, en hij daarom verloor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
STEM NU OP THEATERMAMA EN MAAK KANS OP EEN VERRASSINGSPAKKET
Volgens mij kun je beter wetstuff ofzo daarvoor gebruiken hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
Mijn afwasmiddel is op, zou het ook kunnen met shampoo?
Die is ook opquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter wetstuff ofzo daarvoor gebruiken hoor.
gewoon héél heet waterquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
Mijn afwasmiddel is op, zou het ook kunnen met shampoo?
van de shampoo of is dat nog de restbierlucht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef LuQas het volgende:
Hmmm mijn borden ruiken nu wel heel erg naar hopextract. Best lekker.
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach man! had ie maar afwasmiddle motte hebbe.
weet ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?
Oh, heet de fuc-corner zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet ik niet.
mijn chillhoekje is bijna af!!!!!.
dat is weer een ander hoekjequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, heet de fuc-corner zo tegenwoordig?
Je bent bang voor je imago?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef davidov het volgende:
Ik zei ooit dat ik nooit in zo'n container ging wonen, maar inmiddels ben ik niet meer zo kritisch
Enige vervelende is dat ik bij ieder container kamp in A'dam wel een handjevol mensen ken, en heb nou niet echt veel zin om iedere dag bekenden tegen te komen "per ongeluk"
Alleen als je het goed doet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als je het goed doet.
Ik ontken alles.quote:
Jahai?quote:
Nou nee dat net nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent bang voor je imago?
Je schaamt je voor je bezoek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nee dat net niet
Maar heb gewoon geen zin om altijd bekenden tegen te komen, zeker als er mensen over de vloer zijn
Zit je nog in de kast?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar heb gewoon geen zin om altijd bekenden tegen te komen, zeker als er mensen over de vloer zijn
Dat dacht ik ook enkele dagen geleden. Tot ik 'm gedownload had en afspeelde. NIET DUS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij heb k de Colin Farrell sextape gevonden haha
Colin Farrell Sex Tape - mXc rip..wmvquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook enkele dagen geleden. Tot ik 'm gedownload had en afspeelde. NIET DUS..
Als het "Colin Farrell sextape" heet is de kans groot dat het fake is..
soms...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je bezoek?
Hij heeft ook maar heel kort online gestaan en toen scheen het al zo druk te zijn dat downloaden vrijwel onmogelijk was. Volgens mijn bronnen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook enkele dagen geleden. Tot ik 'm gedownload had en afspeelde. NIET DUS..
Als het "Colin Farrell sextape" heet is de kans groot dat het fake is..
Niet helemaal, voor de mensen die ik daar kan tegenkomen in ieder geval niet.quote:
Volgens mij sprak ie Waxxeriaansquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja heb je al geklikt?http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Oh ik heb t ook geprobeerd..didn't quite work..internetquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef davidov het volgende:
[..]
soms...
maar ik heb sowieso de bizarre neiging om vrienden groepen gescheiden te houden![]()
soort trauma
Ik haal m van MEGAUPLOAD vandaan..durf te wedden dat het nog weken duurtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar heel kort online gestaan en toen scheen het al zo druk te zijn dat downloaden vrijwel onmogelijk was. Volgens mijn bronnen dan..
Mocht het wat zijn (en niet alleen beffen), dan hoor ik het graag. Ik heb goede verhalen over z'n apparaat gehoord. Al valt het natuurlijk in het niets bij die van G_E.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik haal m van MEGAUPLOAD vandaan..durf te wedden dat het nog weken duurt
Maar bij G_E hebben we dan ook Erg Grote_Verwachtingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Mocht het wat zijn (en niet alleen beffen), dan hoor ik het graag. Ik heb goede verhalen over z'n apparaat gehoord. Al valt het natuurlijk in het niets bij die van G_E.
Ik zal tzt wel een screenshotje plaatsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Mocht het wat zijn (en niet alleen beffen), dan hoor ik het graag. Ik heb goede verhalen over z'n apparaat gehoord. Al valt het natuurlijk in het niets bij die van G_E.
*zegt niks*quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik heb t ook geprobeerd..didn't quite work..internet
Linkjes mogen ook hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zal tzt wel een screenshotje plaatsen
Mja, dat kan alleen maar tegenvallen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar bij G_E hebben we dan ook Erg Grote_Verwachtingen.
quote:
Omdat we Erg Grote_Verwachtingen hebben van de Witte_Cobra van G_E.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
En waarom word er aangenomen dat G_E t meetlat-wedstrijdje wint?
OKquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat we Erg Grote_Verwachtingen hebben van de Witte_Cobra van G_E.
Omdat ie zelf zegt dat ie het wint. En zo'n Betrouwbare Jongen zou daar nooit over liegen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
En waarom word er aangenomen dat G_E t meetlat-wedstrijdje wint?
Naja is hij zo goed op de hoogte van de cobra's van de mede posters?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat ie zelf zegt dat ie het wint. En zo'n Betrouwbare Jongen zou daar nooit over liegen.
op een amsterdams terrasjequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK
Nou als we ooit een wedstrijdje doen hoor k t wel![]()
quote:
Sinds wanneer hecht jij waarde aan de roddels van buren?quote:
Sinds hij naar Respectabele Buurt gaat verhuizen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer hecht jij waarde aan de roddels van buren?![]()
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer hecht jij waarde aan de roddels van buren?![]()
*dingdong*quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanmet alle gevolgen van dien
Kom je wel weer terug?quote:
Dag Harige_Dave!quote:
Gordijntjes dicht, en goed isolerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanmet alle gevolgen van dien
Moet ik teruglezen??quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bubbel seksquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Je wil wel héélll graag he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gordijntjes dicht, en goed isoleren
Neuhquote:
quote:
Wat? Waar? Linkquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een der homo's staat met zijn geslacht in S&G
Ik heb nooit klachten en genoeg complimentjes gehadquote:
Nou, ik was niet eens serieusquote:
Zozozozozoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten en genoeg complimentjes gehad
He wat jammer nou..ik denk: nou waxje's slurf staat online..quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik was niet eens serieus
Maar er schijnt er wel een te zijn die er suggestief is, maar daar ga ik geen aandacht aan bestedenen nee, ik sta niet in S&G
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ZozozozozoDus daar kun je wel mee eeehhhh.... mee eeehhhh?
Hmmm, had er iemand worst besteld?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iedereen enorm voorbereid enzo, en dan meteen uitkleden en in je onderbroekje in de kamer zitten en dan is er koffie en zijn er koekjes om rustig te beginnen en dan inene begint hetWat zou de traiteur die het buffet brengt wel niet zeggen?
lol daar ben ik vanmiddag nog omheen gelopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef Weemz het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Dit...
[afbeelding]
...zijn pas containers om in te wonen (locatie: De Uithof, Utrecht)
Oost blijft het leukste enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe je verder dan maar voorzichtig met die andere helft...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah mijn halve arm opengereten aan een mesik ben weer weg
en ik las hier boekjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen enorm voorbereid enzo, en dan meteen uitkleden en in je onderbroekje in de kamer zitten en dan is er koffie en zijn er koekjes om rustig te beginnen en dan inene begint hetWat zou de traiteur die het buffet brengt wel niet zeggen?
das waarquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
jups
staat ook leuker danals reactie he
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog spannende dingen beleefd vandaag?
én een nieuwe telefoon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaahooo.. ik mag op telefoonjacht
Sja achquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou.....euhm.....oja.....euhm nee toch niet...
saaaaai
kies je er wel 1 waarmee je kan bellen? die zijn schaars tegenwoordig geloof ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaahooo.. ik mag op telefoonjacht
Jahoor..quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
kies je er wel 1 waarmee je kan bellen? die zijn schaars tegenwoordig geloof ik?
ik ging vroeger altijd op tijgerjachtmet bert en ernie
dat stond op de LP, en dat kinders, waren pas tijden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |