dat is weer een ander hoekjequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, heet de fuc-corner zo tegenwoordig?
Je bent bang voor je imago?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef davidov het volgende:
Ik zei ooit dat ik nooit in zo'n container ging wonen, maar inmiddels ben ik niet meer zo kritisch
Enige vervelende is dat ik bij ieder container kamp in A'dam wel een handjevol mensen ken, en heb nou niet echt veel zin om iedere dag bekenden tegen te komen "per ongeluk"
Alleen als je het goed doet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als je het goed doet.
Ik ontken alles.quote:
Jahai?quote:
Nou nee dat net nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent bang voor je imago?
Je schaamt je voor je bezoek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nee dat net niet
Maar heb gewoon geen zin om altijd bekenden tegen te komen, zeker als er mensen over de vloer zijn
Zit je nog in de kast?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar heb gewoon geen zin om altijd bekenden tegen te komen, zeker als er mensen over de vloer zijn
Dat dacht ik ook enkele dagen geleden. Tot ik 'm gedownload had en afspeelde. NIET DUS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij heb k de Colin Farrell sextape gevonden haha
Colin Farrell Sex Tape - mXc rip..wmvquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook enkele dagen geleden. Tot ik 'm gedownload had en afspeelde. NIET DUS..
Als het "Colin Farrell sextape" heet is de kans groot dat het fake is..
soms...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je bezoek?
Hij heeft ook maar heel kort online gestaan en toen scheen het al zo druk te zijn dat downloaden vrijwel onmogelijk was. Volgens mijn bronnen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook enkele dagen geleden. Tot ik 'm gedownload had en afspeelde. NIET DUS..
Als het "Colin Farrell sextape" heet is de kans groot dat het fake is..
Niet helemaal, voor de mensen die ik daar kan tegenkomen in ieder geval niet.quote:
Volgens mij sprak ie Waxxeriaansquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja heb je al geklikt?http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Oh ik heb t ook geprobeerd..didn't quite work..internetquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef davidov het volgende:
[..]
soms...
maar ik heb sowieso de bizarre neiging om vrienden groepen gescheiden te houden![]()
soort trauma
Ik haal m van MEGAUPLOAD vandaan..durf te wedden dat het nog weken duurtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar heel kort online gestaan en toen scheen het al zo druk te zijn dat downloaden vrijwel onmogelijk was. Volgens mijn bronnen dan..
Mocht het wat zijn (en niet alleen beffen), dan hoor ik het graag. Ik heb goede verhalen over z'n apparaat gehoord. Al valt het natuurlijk in het niets bij die van G_E.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik haal m van MEGAUPLOAD vandaan..durf te wedden dat het nog weken duurt
Maar bij G_E hebben we dan ook Erg Grote_Verwachtingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Mocht het wat zijn (en niet alleen beffen), dan hoor ik het graag. Ik heb goede verhalen over z'n apparaat gehoord. Al valt het natuurlijk in het niets bij die van G_E.
Ik zal tzt wel een screenshotje plaatsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Mocht het wat zijn (en niet alleen beffen), dan hoor ik het graag. Ik heb goede verhalen over z'n apparaat gehoord. Al valt het natuurlijk in het niets bij die van G_E.
*zegt niks*quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik heb t ook geprobeerd..didn't quite work..internet
Linkjes mogen ook hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zal tzt wel een screenshotje plaatsen
Mja, dat kan alleen maar tegenvallen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar bij G_E hebben we dan ook Erg Grote_Verwachtingen.
quote:
Omdat we Erg Grote_Verwachtingen hebben van de Witte_Cobra van G_E.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
En waarom word er aangenomen dat G_E t meetlat-wedstrijdje wint?
OKquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat we Erg Grote_Verwachtingen hebben van de Witte_Cobra van G_E.
Omdat ie zelf zegt dat ie het wint. En zo'n Betrouwbare Jongen zou daar nooit over liegen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
En waarom word er aangenomen dat G_E t meetlat-wedstrijdje wint?
Naja is hij zo goed op de hoogte van de cobra's van de mede posters?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat ie zelf zegt dat ie het wint. En zo'n Betrouwbare Jongen zou daar nooit over liegen.
op een amsterdams terrasjequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK
Nou als we ooit een wedstrijdje doen hoor k t wel![]()
quote:
Sinds wanneer hecht jij waarde aan de roddels van buren?quote:
Sinds hij naar Respectabele Buurt gaat verhuizen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer hecht jij waarde aan de roddels van buren?![]()
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer hecht jij waarde aan de roddels van buren?![]()
*dingdong*quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanmet alle gevolgen van dien
Kom je wel weer terug?quote:
Dag Harige_Dave!quote:
Gordijntjes dicht, en goed isolerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanmet alle gevolgen van dien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |