CDP dus, hè, Jerruh niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Dave het volgende:
Jij bent ècht homo!
Hoo hoo hoo.... Sinds dit jaar ook uni-studies!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
In Zwolle wonen geen studenten, daar wonen HBO'ers.![]()
![]()
+3 Jerruh, omdat ik te laat was voor de Fok! hunk verkiezing, en hij daarom verloor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
STEM NU OP THEATERMAMA EN MAAK KANS OP EEN VERRASSINGSPAKKET
Volgens mij kun je beter wetstuff ofzo daarvoor gebruiken hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
Mijn afwasmiddel is op, zou het ook kunnen met shampoo?
Die is ook opquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter wetstuff ofzo daarvoor gebruiken hoor.
gewoon héél heet waterquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
Mijn afwasmiddel is op, zou het ook kunnen met shampoo?
van de shampoo of is dat nog de restbierlucht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef LuQas het volgende:
Hmmm mijn borden ruiken nu wel heel erg naar hopextract. Best lekker.
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach man! had ie maar afwasmiddle motte hebbe.
weet ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?
Oh, heet de fuc-corner zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet ik niet.
mijn chillhoekje is bijna af!!!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |