Dat was dus mijn omschrijvingquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben een klootzak, een kutjong, ben lelijk en mijn haar heeft al jaren geen goeie dag gehad.
zo goed?.
kijk nou eens een man met zelfinzicht, daar houdt ik vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben een klootzak, een kutjong, ben lelijk en mijn haar heeft al jaren geen goeie dag gehad.
zo goed?.
ja het is in de achtertuin van de bijlmerbajes hequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat mijn kamer nog nooit zo'n tyfuszooi is geweest maar ik heb totaal geen zin om er iets aan te doen...
Was gisteren trouwens in Auke's container en ik moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben dat ik op deStavangerweg
woon. De containers zelf zijn erg mooi en ruim enzo, maar van een gezellige buurt en een goede ligging kan je niet echt spreken...
ja maar wonen in een container lijkt mij zowieso geen pretjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat mijn kamer nog nooit zo'n tyfuszooi is geweest maar ik heb totaal geen zin om er iets aan te doen...
Was gisteren trouwens in Auke's container en ik moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben dat ik op deStavangerweg
woon. De containers zelf zijn erg mooi en ruim enzo, maar van een gezellige buurt en een goede ligging kan je niet echt spreken...
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, dequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar wonen in een container lijkt mij zowieso geen pretje
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, deDapperbuurt
[afbeelding]
Had een soort scharrel daar wonen..nou sorry maar snachts ging k daar echt niet meer heenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, deDapperbuurt
[afbeelding]
In Zwolle wonen geen studenten, daar wonen HBO'ers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef Waxxer het volgende:
Er wonen in Zwolle ook studenten in.... hoe zeg je dat... Nou ja, een soort van container.
Echt!? Ik voelde me er altijd kiplekker. Ik woonde dan ook wel aan de goede kant van de markt (= richting Tropenmuseum). Aan de andere kant (Indische Buurt) was het wel iets minder ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had een soort scharrel daar wonen..nou sorry maar snachts ging k daar echt niet meer heen![]()
Ik voelde me er niet naar, maar het publiek wat er rondloopt is meestal niet zo happig op een jong timide homootje als ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Echt!? Ik voelde me er altijd kiplekker. Ik woonde dan ook wel aan de goede kant van de markt (= richting Tropenmuseum). Aan de andere kant (Indische Buurt) was het wel iets minder ja.
Maar ach, ik voel me in A'dam eigenlijk nooit heel onveilig. Ik fiets ook fluitend door de Bijlmer om 05.00 's nachts.
Vind alleen omgeving van Sloterdijk altijd beetje naar 's avonds.
Gatver, ben je homo!???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voelde me er niet naar, maar het publiek wat er rondloopt is meestal niet zo happig op een jong timide homootje als ik.
Oh de bijlmer heb ik totaal geen problemen mee...nergens in am*dam eigenlijk
quote:
Je dacht dat FM voor Flikker Muziek stond?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waarom heb ik RTL FM opstaan?
Nee ..kluister vanwege Idolsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Je dacht dat FM voor Flikker Muziek stond?.
iTunes speelt momenteel de playlist 'geile negermuziek' af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waarom heb ik RTL FM opstaan?
Raggin' Till Lustexplosion: fag Music!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Je dacht dat FM voor Flikker Muziek stond?.
CDP dus, hè, Jerruh niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Dave het volgende:
Jij bent ècht homo!
Hoo hoo hoo.... Sinds dit jaar ook uni-studies!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
In Zwolle wonen geen studenten, daar wonen HBO'ers.![]()
![]()
+3 Jerruh, omdat ik te laat was voor de Fok! hunk verkiezing, en hij daarom verloor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
STEM NU OP THEATERMAMA EN MAAK KANS OP EEN VERRASSINGSPAKKET
Volgens mij kun je beter wetstuff ofzo daarvoor gebruiken hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
Mijn afwasmiddel is op, zou het ook kunnen met shampoo?
Die is ook opquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter wetstuff ofzo daarvoor gebruiken hoor.
gewoon héél heet waterquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
Mijn afwasmiddel is op, zou het ook kunnen met shampoo?
van de shampoo of is dat nog de restbierlucht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef LuQas het volgende:
Hmmm mijn borden ruiken nu wel heel erg naar hopextract. Best lekker.
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach man! had ie maar afwasmiddle motte hebbe.
weet ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?
Oh, heet de fuc-corner zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet ik niet.
mijn chillhoekje is bijna af!!!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |