Moet ik teruglezen??quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wel als er een hele bups homo's over de vloer komt en er een wedstrijdje slurflengte wordt gedaanmet alle gevolgen van dien
Bubbel seksquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het wel es met afwasmiddel geprobeerd dan? Gaat dat niet erg schuimen dan?
Je wil wel héélll graag he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gordijntjes dicht, en goed isoleren
Neuhquote:
quote:
Wat? Waar? Linkquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een der homo's staat met zijn geslacht in S&G
Ik heb nooit klachten en genoeg complimentjes gehadquote:
Nou, ik was niet eens serieusquote:
Zozozozozoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten en genoeg complimentjes gehad
He wat jammer nou..ik denk: nou waxje's slurf staat online..quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik was niet eens serieus
Maar er schijnt er wel een te zijn die er suggestief is, maar daar ga ik geen aandacht aan bestedenen nee, ik sta niet in S&G
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ZozozozozoDus daar kun je wel mee eeehhhh.... mee eeehhhh?
Hmmm, had er iemand worst besteld?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iedereen enorm voorbereid enzo, en dan meteen uitkleden en in je onderbroekje in de kamer zitten en dan is er koffie en zijn er koekjes om rustig te beginnen en dan inene begint hetWat zou de traiteur die het buffet brengt wel niet zeggen?
lol daar ben ik vanmiddag nog omheen gelopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef Weemz het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Dit...
[afbeelding]
...zijn pas containers om in te wonen (locatie: De Uithof, Utrecht)
Oost blijft het leukste enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ach, het is goed te doen op zich. Maar soms mis ik mijn oude buurt nog wel heel erg hevig, deDapperbuurt
[afbeelding]
Doe je verder dan maar voorzichtig met die andere helft...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah mijn halve arm opengereten aan een mesik ben weer weg
en ik las hier boekjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen enorm voorbereid enzo, en dan meteen uitkleden en in je onderbroekje in de kamer zitten en dan is er koffie en zijn er koekjes om rustig te beginnen en dan inene begint hetWat zou de traiteur die het buffet brengt wel niet zeggen?
das waarquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
jups
staat ook leuker danals reactie he
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog spannende dingen beleefd vandaag?
én een nieuwe telefoon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaahooo.. ik mag op telefoonjacht
Sja achquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou.....euhm.....oja.....euhm nee toch niet...
saaaaai
kies je er wel 1 waarmee je kan bellen? die zijn schaars tegenwoordig geloof ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaahooo.. ik mag op telefoonjacht
Jahoor..quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
kies je er wel 1 waarmee je kan bellen? die zijn schaars tegenwoordig geloof ik?
ik ging vroeger altijd op tijgerjachtmet bert en ernie
dat stond op de LP, en dat kinders, waren pas tijden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |