Ik ken Aldo via Serial..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kennen jullie aldo van?
Ang3l?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef petre86 het volgende:
cyb: alles er af, alleen de pron in een map op desktop en als wallpaper..
"ik dacht, je hebt zoveel verzameld, je wil die niet kwijt.."
Bruin.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
TRS, wat vond je nou van m'n broer?.
Davequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Cybart - laten staan, niets aan doen, en als ze bellen om te vragen hoe het er mee staat, ze vertellen dat je er nog geen tijd voor gehad hebt. "Maar als je 'm nodig hebt, mag je 'm wel ophalen hoor."
Ik dacht, dat ziet er goed uit voor een stad herstellend van wat wateroverlast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
TRS, wat vond je nou van m'n broer?.
Dave!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Cybart - laten staan, niets aan doen, en als ze bellen om te vragen hoe het er mee staat, ze vertellen dat je er nog geen tijd voor gehad hebt. "Maar als je 'm nodig hebt, mag je 'm wel ophalen hoor."
Dave! Harige Dave!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Goh..en waarom werkt het bv in IDO dan wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt zo'n tournement ook maar beter in één ronde afhandelen. Iedereen mag 5, 3 en 1 punt uitdelen en wie de meeste punten krijgt heeft gewonnen. Klaar.
Dat gedoe met afvallers en weinig punten per dag is iets voor commerciële tv-zenders die een wedstrijd over zo veel mogelijk dagen willen uitsmeren..
Moet ik mezelfs soms herhalen G_E?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt zo'n tournement ook maar beter in één ronde afhandelen. Iedereen mag 5, 3 en 1 punt uitdelen en wie de meeste punten krijgt heeft gewonnen. Klaar.
Dat gedoe met afvallers en weinig punten per dag is iets voor commerciële tv-zenders die een wedstrijd over zo veel mogelijk dagen willen uitsmeren..
Heuj.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
Ik dacht, dat ziet er goed uit voor een stad herstellend van wat wateroverlast.
Ja hoe ging dat vanochtend, was je voor je broer de badkamer in?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
Morgen weer zo'n bikkeldag als vandaag
Tjeuj.. wat heb je daar gedaan? Vakansie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Dave het volgende:
Prima hier hoor. Net terug uit Australië.
Yups! 4 weken rondgetrokken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tjeuj.. wat heb je daar gedaan? Vakansie?
Oeh! Tof!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Goedenavond strijkhunk van me..
Prima hier hoor. Net terug uit Australië.
Ik had het ook net uitgerekend jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic Deel MDLX.
Nevermind.quote:
Sorry hoor...maar vindt het een 'beetje' kinderachtig. No offence hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..en waarom werkt het bv in IDO dan wel?
Als je het zo goed weet, mag jij het lekker gaan doen
En nou ben ik godverredomme mn serie afkijken!![]()
De schapen waren op één hand te tellen, over.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
In Australië schoor Dave harige schapen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:Eigenlijk zou het nu weer Het Centrale Homo Topic moeten heten. Met 1560 in romeinste cijfers.
Hallo. Schapen stinken, dus dat is okay, die ene hand,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Dave het volgende:
De schapen waren op één hand te tellen, over.
Hell no. Ik had gisteravond gedoucht en mijn spullen uit de badkamer gehaald. Voor vandaag zijn er wat dingen afgesproken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat vanochtend, was je voor je broer de badkamer in?
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oooh.. 'k ben jaloers..
Ook echt de outback in? Of wat meer bij de rand gebleven?
Ach, bij de eerst volgende meeting gaan we gewoon kijken wie de langste heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef xman het volgende:
[..]
Sorry hoor...maar vindt het een 'beetje' kinderachtig. No offence hoor!
En nu laat ik het rusten. Heb er al genoeg energie in gestoken.
Foto's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!.
.
Ohw, heel stoer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!.
.
-2, overbeharing.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
Op Dave zou ik wél gestemd hebben in tha tournament.
Schapen, dat is toch meer in Nieuw Zeeland? "Where men are men and sheep are frightened?" Waar je handschoenen met klittenband kunt kopen voor meer grip als je ehm.. nou ja, en zo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
De schapen waren op één hand te tellen, over.
Daarom zijn in Peru ook de meeste Lama's ziek gewordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schapen, dat is toch meer in Nieuw Zeeland? "Where men are men and sheep are frightened?" Waar je handschoenen met klittenband kunt kopen voor meer grip als je ehm.. nou ja, en zo?.
Schopje R&P.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Weemz het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik soms ineens heel erg boos op sommige dingen en sommige mensen kan worden, zonder eigenlijk een echte, duidelijke aanleiding? Ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef NJ het volgende:
[..]
En je moet weer eens [daar] komen! (whehehe)
*begrijp*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou TRSje nu nog wel een nieuw topic kunnen openen?
Frustratie.. en gewoon ergernis aan / over een bepaald persoon...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Weemz het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik soms ineens heel erg boos op sommige dingen en sommige mensen kan worden, zonder eigenlijk een echte, duidelijke aanleiding? Ik snap het niet...
Wat wil je daarmee zeggen G_E? Dat jij de langs.... oehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, bij de eerst volgende meeting gaan we gewoon kijken wie de langste heeft..
Kijken of waxxer dan nog steeds bovenaan staat..
Zou dat dan de truc zijn om G_E wel op de volgende meet te krjgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef xman het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen G_E? Dat jij de langs.... oeh![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
Zou dat dan de truc zijn om G_E wel op de volgende meet te laten komen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Forumhoeruh!
Enquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Jerruh het volgende:
komt gellarboy nou ook nog terug? en PDD?
Jij begint anders ook behoorlijk lekker op te drogen Jerruh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder +2,
nu voel ik me weer de newbie van die tijd
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
5 minuten, onbewerkt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gellarboy is een maand of 2 terug al een dag langsgeweestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt gellarboy nou ook nog terug? en PDD?
Wow. Wat voor camera heb je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
5 minuten, onbewerkt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die was toch al láng niet meer nat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef Dave het volgende:
Jij begint anders ook behoorlijk lekker op te drogen Jerruh.
D'r moet haar op zitten, DM. Haar. H-A-A-R. Anders is het niet legaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die was toch al láng niet meer nat??
wauw! Dat ziet er heel mooi uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
5 minuten, onbewerkt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik juig het alleen maar toe hoor.. aan t tournament te zien was ik toch al niet populairquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Dave het volgende:
Ik ook van jou, CDP. Ik ben zo weer weg..
Gilette. Für's Beste im Mann.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Dave het volgende:
D'r moet haar op zitten, DM. Haar. H-A-A-R. Anders is het niet legaal.
Waarom zou je uberhaupt populair willen zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik juig het alleen maar toe hoor.. aan t tournament te zien was ik toch al niet populair
Oh populariteit boeit me niet zoveel, maar schijnbaar is status voor een aantal nichten hier prioriteit #1 .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt populair willen zijn?
Nou, als ik deze foto's zo zien is een spiegelreflex overbodige luxequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef Dave het volgende:
Een Digital Ixus 430.
Heb nog overwogen een digitale spiegelreflex te kopen. Maar omdat nou speciaal voor alleen de vakantie te doen.....
Dus je bent dat topic begonnen omdat...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh populariteit boeit me niet zoveel, maar schijnbaar is status voor een aantal nichten hier prioriteit #1 .
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Bijna iedereen op fok wil aandacht, en gequote worden.
Voor iemand op een forum is bijna niets zo erg als genegeerd worden..
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Dave het volgende:
't Was een leuk idee toch? Pakte vast iets anders uit dan CDP in gedachten had. Klaar, kan gebeuren. Boek dicht.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar jij op aan 't lekken/soppen was.
Doe niet zo irritant suggestief.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En gelijk weer wat geleerd over een aantal mensen
Idee en aanvang waren zeker leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Dave het volgende:
't Was een leuk idee toch? Pakte vast iets anders uit dan CDP in gedachten had. Klaar, kan gebeuren. Boek dicht.
Kom je dan wel terug?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Dave het volgende:
Kan opa nu dan zo naar bed?
Nee hoor ik blijf nog wel een uurtje zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Dave het volgende:
Als je je gezicht [daar] eens wat vaker laat zien!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Dave het volgende:
En hij post met PI's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom je dan wel terug?
Ik vind die nieuwe oude posters wel leuk en interessant.
CATAN riep er iemand CATANquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Dave het volgende:
Ach ja, m'n zwager kan bij Catan ook zo vreselijk fanatiek zijn. Shit happens. It's all in the game. You win some, you lose some.
Kut, ik dacht dat ik de oudste was. Maar ik heb lekker meer haa-haar, en een kleinere.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf nog wel een uurtje zitten![]()
Sorry..ik ben het niet gewendquote:
jij bent er dan toch niet !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu kun je bij Petre69 op bezoek toch?
Nee daar gaan we nu geen tournement of andere wedstrijd om startenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik de oudste was. Maar ik heb lekker meer haa-haar, en een kleinere.
Hier heb ik geen ervaring mee, maar met een hoop drank is het ook hilarisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Dave het volgende:
En Twister zonder kleren en met olie schijnt ook leuk te zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Dave het volgende:
Is voor een aantal mensen toch vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben er al meer dan een jaar niet geweest zelfs....
Kan die meet niet in Enschede?
Heb je iets tegen mannen ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef NJ het volgende:
Goed topic dit. Jammer van al die mannenplaatjes.
Ja, wat een goed idee. Ook voor de meet. Gaan we eerst penismeten en daarna naakt twister spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Dave het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef NJ het volgende:
Goed topic dit. Jammer van al die mannenplaatjes.
Ik heb niks tegen homo's. Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mannen ofzo?.
Gelukkig ben k dan wel hoogscorendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat een goed idee. Ook voor de meet. Gaan we eerst penismeten en daarna naakt twister spelen..
Sweet Dreams Wondererquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Ik ga pitten. Doei.
Trusten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Ik ga pitten. Doei.
Tieten zijn altijd goed Dave.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
[afbeelding].
De eerste Google-hit op 'lekker wijf' die werkte.
Sorry, heb er verder geen verstand van.
't Bölke is/was best leuk en dansbaar enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef Stroekie het volgende:
Is voor een aantal mensen toch van
been there, done that, next time buying the T shirt![]()
Ik las penissmijten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat een goed idee. Ook voor de meet. Gaan we eerst penismeten en daarna naakt twister spelen..
Want dan wil je ook meedoen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.
Laten we zeggen dat ik daar die spray voor heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want dan wil je ook meedoen?.
you'r missing my clouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Bölke is/was best leuk en dansbaar enzo.
Eén van de betere homo-tenten in NL wat dat betreft, op een avond wanneer de DJ zin had.
Maar okay, voor 't publiek hoef je niet echt te komen... maar waar wel?
Feromonen! Bottom!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef NJ het volgende:
Laten we zeggen dat ik daar die spray voor heb.
Hij heeft aan mij genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want dan wil je ook meedoen?.
Ik weet zeker dat je de grootste bent!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig ben k dan wel hoogscorend
publiek is beter dan in sommige andere tenten..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Bölke is/was best leuk en dansbaar enzo.
Eén van de betere homo-tenten in NL wat dat betreft, op een avond wanneer de DJ zin had.
Maar okay, voor 't publiek hoef je niet echt te komen... maar waar wel?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Feromonen! Bottom!.
("Get the sexspray, Eddy!")
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je de grootste bent!![]()
Ik ga pitten jongens...![]()
Sweet Dreams Xmanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je de grootste bent!![]()
Ik ga pitten jongens...![]()
Het heeft best een tijdje geduurd voordat ik deze terminologie onder de knie had.quote:
Oja, nou, daar was ik dan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
you'r missing my clou
je mist m'n aanvulling![]()
Sweet Dreams Davequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik ga met xman mee. Moet over 6 uur al weer op..
Ik wil ook weer 's...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef petre86 het volgende:
publiek is beter dan in sommige andere tenten..
Moet je m'n adres dan niet hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
Trusten Dave.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, in de praktijk leer je het snelst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Het heeft best een tijdje geduurd voordat ik deze terminologie onder de knie had.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
Het heeft best een tijdje geduurd voordat ik deze terminologie onder de knie had.
En hetero's die voor je neus bekken, wat is de gedachtegang daaroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's. Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.
meet voor de zomervakantie in enschede?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil ook weer 's....
Zal ik Krea meeslepen. Blijf ik gewoon bij Krea slapen.
Hoe meer hoe beter. Want dat is natuurlijk. En genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En hetero's die voor je neus bekken, wat is de gedachtegang daarover![]()
Daar komen alleen maar kötkinderen van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
Ja halloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
meet voor de zomervakantie in enschede?
Met regelmaat jaloezie tegenover de jongen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kinderen zijn liev! Ik ben oom geworden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar komen alleen maar kötkinderen van..
mini-Meetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef petre86 het volgende:
meet voor de zomervakantie in enschede?
Klopt, itt tot die homo's die er gewoon voor kiezen om geen vrouw te nemen en zich met onnatuurlijk gedrag in te laten, walgelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter. Want dat is natuurlijk. En genetisch bepaald.
Maffia is het! De buurt wordt hier geteisterd door kleutermaffia die op hun driewielers rondcrossen en op zondagochtend veel te vroeg en veel te hard gillen en krijsen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Kinderen zijn liev! Ik ben oom geworden..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef NJ het volgende:
Oh, en voor ik mezelf hier als verstokte homofoob neerzet. Ik wil toch even zeggen dat er absoluut niets mis is met een beetje girl-on-girl actie op z'n tijd.
Ja, nog erger dan dieren, want die kunnen tenslotte niet zelf kiezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klopt, itt tot die homo's die er gewoon voor kiezen om geen vrouw te nemen en zich met onnatuurlijk gedrag in te laten, walgelijk![]()
Ik heb het uiteraard niet over die kutkinderen van de buren die op zondagochtend om half 8 al om mama krijsen, zodat wij wakker liggen, en dan notabene om 8 uur al aan het krikken zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maffia is het! De buurt wordt hier geteisterd door kleutermaffia die op hun driewielers rondcrossen en op zondagochtend veel te vroeg en veel te hard gillen en krijsen!
"Wat kost een beetje betaalde liefde tegenwoordig vandaag de dag nog?"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb liefde nodig..(en wilde sex en een jongen die goed zoent)..
Zo..dat is er weer uit voor vandaag.
Ik heb vandaag nog met een baby gespeeld, net had ik dat heir al neergezet, maar ikw erd genegeerd. Niks voelt erger dan genegeerd worden, dat heb ik aan den lijve ondervondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar komen alleen maar kötkinderen van..
"Een beetje geld, voor een beetje liefde, op deze wereld, waarop wij wonen."quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Wat kost een beetje betaalde liefde tegenwoordig vandaag de dag nog?"
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
As usual Dave, daarom houden we zoveel van je.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Dave het volgende:
Too much info?
Och jezus, ze heeft in ieder geval d'r tuinbroek thuisgelaten.quote:
Hmm. Ik vraag altijd een tientje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Dave het volgende:
"Een beetje geld, voor een beetje liefde, op deze wereld, waarop wij wonen."
Catan is bij ons in de vriendengroep ook altijd op leven en doodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Dave het volgende:
Ach ja, m'n zwager kan bij Catan ook zo vreselijk fanatiek zijn. Shit happens. It's all in the game. You win some, you lose some.
Hetero's pakken toch alles met tietuh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef NJ het volgende:
Och jezus, ze heeft in ieder geval d'r tuinbroek thuisgelaten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die houden wij saampjes bezet
Ik heb vernomen dat veel escortdiensten al vanaf 100 euro per uur te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja lief he,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Godskolere wat een titel. Kon hem niet vinden
Köt-newbie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Trouwens.... heb ik iets (lees: iemand) gemist?!
Wie's Dave? Nieuw, of begint de ouderdom me parten te spelen?
Is ie nu al als köt bevonden?!quote:
Pasterop, of je wordt door een bushokje getieft!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Is ie nu al als köt bevonden?!
Da's wel heul snel he.....
Zover de zelfrecensie van vanavond.quote:Ik ben soms gewoon een kutjoch van 17 wat te snel aanhankelijk word als er een leuke jongen voorbijkomt met wie ik wel normaal redelijk sociaal contact kan hebben
Ik ben er net 3 of 4 tegengekomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pasterop, of je wordt door een bushokje getieft!.
Hey! Die las ik laatst ook ergens!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zover de zelfrecensie van vanavond.
de Libelle wint weer aan populariteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey! Die las ik laatst ook ergens!
Bij de kapper!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Libelle wint weer aan populariteit
Dave is van de eerste 40 topics ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Trouwens.... heb ik iets (lees: iemand) gemist?!
Wie's Dave? Nieuw, of begint de ouderdom me parten te spelen?
Nou meid..heb je t al gehoord van die goordooon?quote:
Flash?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou meid..heb je t al gehoord van die goordooon?
Ja!quote:
Gelukkig was ik toen alweer vertrokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er net 3 of 4 tegengekomenHEULE grote! Glazen!
Voor die stomme Phileas bus (bus zonder chauffeur).
Ik denk, er wordt hier niet getiefd, ik zit er al ff.... maar neeDM wil me tiefen
Meid meid, voor mij hebt je gewonne hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
FRAAI IS DAT!!!!
wat moet ik nou met de rest van de week?
en wat moet ik nou met al mijn campagnemerchandise?
CDP die kan ik natuurlijk bij jou declareren!!!
Dat ken ik van een kale kemphaan kun je niet plukken
Kut tournament
mijn hele bestaan is nutteloos gebleken
Ik ben van hierzo naar Assembléon gefietst, toen naar het evoluon, van het evoluon naar hierzo, van hierzo naar zandrijk en van zandrijk weer terug naar hierzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukkig was ik toen alweer vertrokken![]()
ga ergens anders uitjanken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
FRAAI IS DAT!!!!
wat moet ik nou met de rest van de week?
en wat moet ik nou met al mijn campagnemerchandise?
CDP die kan ik natuurlijk bij jou declareren!!!
Dat ken ik van een kale kemphaan kun je niet plukken
Kut tournament
mijn hele bestaan is nutteloos gebleken
Don't get your panties in a twist dearquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ga ergens anders uitjanken.
Ben stichting Korrelatie niet
Nog ff en ik twist mn panties rond iemand's keel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't get your panties in a twist dear
Volgende keer wel eerder melden hoor, dan heb ik nog de tijd om iets leuks aan te trekken voordat ik voor het raam sta te springenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van hierzo naar Assembléon gefietst, toen naar het evoluon, van het evoluon naar hierzo, van hierzo naar zandrijk en van zandrijk weer terug naar hierzo
Wie's de gelukkige?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog ff en ik twist mn panties rond iemand's keel.
Verkopen aan Engelsen zou een goede optie zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
iemand behoefte aan:
16 000 shirtjes 800 buttons, 250 petjes, 60 sjaals en 50 000nutteloze rubberen armbandjes met I LOVE DICK
Uitdelen in Antwerpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
iemand behoefte aan:
16 000 shirtjes 800 buttons, 250 petjes, 60 sjaals en 50 000nutteloze rubberen armbandjes met I LOVE DICK
Die neem je toch gezellig mee naar de meet begin Maart in Amsterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
iemand behoefte aan:
De eerstvolgende die een grappige yet kut opmerking maakt?quote:
*strijkt je stekeltjes glad* ieks... down boy, down. Braaaaaafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De eerstvolgende die een grappige yet kut opmerking maakt?
Ik heb vandaag niets aan mn haar gedaan..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*strijkt je stekeltjes glad* ieks... down boy, down. Braaaaaaf
Screw the revolution!quote:
skroe joequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Screw the revolution!
Vive la rosé!
Muts?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb vandaag niets aan mn haar gedaan..![]()
Jij ook haske van burp hoorquote:
Capouchon..quote:
fles leegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij ook haske van burp hoor.
.
EUY, gooit'r mij ok inne!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
fles leeg
dan maar chips en la biere!
how many times do i have to tell u, u don't put a braw in a dryerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog ff en ik twist mn panties rond iemand's keel.
aaah CDP je moet maar zo denkenquote:
dat ligt mij toch te zwaar op de maag hoor zo een half uurtje voordat ik ga slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom zo ongezond? Ik eet nu tomatensoep met bruin brood![]()
Oeh, ik heb ook zin in drs tomatensoep!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom zo ongezond? Ik eet nu tomatensoep met bruin brood![]()
Drsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, ik heb ook zin in drs tomatensoep!
Ik ga pas over 2 uur slapen, ik eet 2 uur voordat ik ga slapen niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ligt mij toch te zwaar op de maag hoor zo een half uurtje voordat ik ga slapen![]()
kippensoep?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Drs
Ik heb nu zin in iets heel anders![]()
![]()
Kom je hierheen? Kunnen we samen mijn diploma lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Drs
Ik heb nu zin in iets heel anders![]()
![]()
Mag ik wel niet meer vliegen, maar okquote:
ow heeft ie eisen gesteld ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik wel niet meer vliegen, maar ok
Ik heb zin om me (weer) eens ongenadig te gaan bezuipen
Maar volgens mij was het de bedoeling dat ik reed zatedag, naar antwerpen
Neequote:
Nope:quote:
Doe je dan ook je toga aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je hierheen? Kunnen we samen mijn diploma lezen
Ten eerste: naakt onder de toga is koudquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
Doe je dan ook je toga aan?
Heb je door dat ik het over een toga heb en nergens met ook maar 1 woord rep over een shirt, trui, broek etc.?![]()
en je hebt het ook niet over ondergoed enzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope:
[..]
Doe je dan ook je toga aan?
Heb je door dat ik het over een toga heb en nergens met ook maar 1 woord rep over een shirt, trui, broek etc.?![]()
Ik heb de goede gesloten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor diegene die nog belangstelling hebben om op een leuke gezellige manier het spelletje af te spelen:
[HOMO]topic User-Tournament #2.5: Revival of the fittest
Nope:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
en je hebt het ook niet over ondergoed enzo?
Ik wilde graag dat je je toga aanhad, maar als je geen toga aanhad, dan weet je wat je 'aan' moet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: naakt onder de toga is koud
Ten tweede: toga's? Da's ZO niet nederlands! Ik heb geen toga aangehad
hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor diegene die nog belangstelling hebben om op een leuke gezellige manier het spelletje af te spelen:
[HOMO]topic User-Tournament #2.5: Revival of the fittest
Ondergoed heb ik nooit aan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
en je hebt het ook niet over ondergoed enzo?
Check check double check.quote:
Als de enige mannelijke hetero die hier durft te posten wil ik dit even nuanceren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hetero's pakken toch alles met tietuh?.
Zal ik dan ook met dure marketingtechnische woorden gaan gooien?quote:
Zeg, dat hangt ook van de mate van geilheid, de mate van alcohol en de overgebleven minuten tot sluitingstijd af!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Als de enige mannelijke hetero die hier durft te posten wil ik dit even nuanceren.
Wij hetero's hebben best een gevoel voor smaak. Als het te oud of te lelijk is dan kan het nog tieten hebben, maar dat doet me niets.
Ik zie liever wie ik anoniem neukquote:Dit in tegenstelling tot die losbandige homo's die zodra het licht uitgaat natuurlijk alles pakken wat ze kunnen krijgen..
Truste geitje!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten
Als er iets zaaddodend is, dan is het wel Porter.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook met dure marketingtechnische woorden gaan gooien?
"ooooh, pak me in m'n Portermodel!"
Hoe weet jij dat?quote:
Hij stond (redelijk) centraal in een groot deel van m'n scriptiequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Als er iets zaaddodend is, dan is het wel Porter..
Ik word gek van die vent.
Kijk, dat is dan weer een minpunt, dat je de pakker bent en niet de gepaktequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook met dure marketingtechnische woorden gaan gooien?
"ooooh, pak me in m'n Portermodel!"
Vooral die eerste twee. Kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, dat hangt ook van de mate van geilheid, de mate van alcohol en de overgebleven minuten tot sluitingstijd af!
quote:Ik zie liever wie ik anoniem neuk
Lees eens goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer een minpunt, dat je de pakker bent en niet de gepakte![]()
Maar als ik nog 3 pluspunten vind, dan ben ik bereid zelf wat water bij de wijn te doen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat ik jou weleens in ondergoed heb gezien![]()
Als je iets met marketing doet dan is dat niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij stond (redelijk) centraal in een groot deel van m'n scriptie
Moet ik je ff bijles geven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je iets met marketing doet dan is dat niet verwonderlijk.
Ik studeer commerciële economie en ik heb laatst een tentamen niet gehaald, omdat ik praktisch alles van Porter door elkaar had gehaald..
Sweet Dreams Just-Dennisquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten
O jaaaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toen ik ie die ene keer kwam logeren na danssalon, toen had je wel 1 aan
![]()
Ik dacht dat dat bedoeld was om mij te manipuleren, ik weet hoe marketeers zijn, ze proberen je met mooie woorden voor je te winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lees eens goedBegrijpend lezen hoort ook bij de DRS he.
Er staat dat IK met woorden ga gooien als "pak MIJ in M'N portermodel!"
Ik had eerst een scriptie willen schrijven over het AIDA-model toegepast op de hedendaagse versiertrucjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat bedoeld was om mij te manipuleren, ik weet hoe marketeers zijn, ze proberen je met mooie woorden voor je te winnen![]()
Ik kan t weten, ik ben er zelf 1![]()
Als ik het de volgende keer weer verneuk dan moet ik haast wel.quote:
Dat lijkt me een stuk interessanter dan Porter, hoewel je Porter ook op de hedendagse versiercultuur kan toepassen: wie zijn de cuncurrenten, wie zijn de substituten etc.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had eerst een scriptie willen schrijven over het AIDA-model toegepast op de hedendaagse versiertrucjes
Maar dat vonden ze niks
ja daar gaan we dus NIET mee door he, het is zo al moeilijk zatquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef petre86 het volgende:
wat is de romeinse code voor de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |