publiek is beter dan in sommige andere tenten..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Bölke is/was best leuk en dansbaar enzo.
Eén van de betere homo-tenten in NL wat dat betreft, op een avond wanneer de DJ zin had.
Maar okay, voor 't publiek hoef je niet echt te komen... maar waar wel?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Feromonen! Bottom!.
("Get the sexspray, Eddy!")
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je de grootste bent!![]()
Ik ga pitten jongens...![]()
Sweet Dreams Xmanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je de grootste bent!![]()
Ik ga pitten jongens...![]()
Het heeft best een tijdje geduurd voordat ik deze terminologie onder de knie had.quote:
Oja, nou, daar was ik dan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
you'r missing my clou
je mist m'n aanvulling![]()
Sweet Dreams Davequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik ga met xman mee. Moet over 6 uur al weer op..
Ik wil ook weer 's...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef petre86 het volgende:
publiek is beter dan in sommige andere tenten..
Moet je m'n adres dan niet hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
Trusten Dave.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, in de praktijk leer je het snelst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Het heeft best een tijdje geduurd voordat ik deze terminologie onder de knie had.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
Het heeft best een tijdje geduurd voordat ik deze terminologie onder de knie had.
En hetero's die voor je neus bekken, wat is de gedachtegang daaroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's. Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.
meet voor de zomervakantie in enschede?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil ook weer 's....
Zal ik Krea meeslepen. Blijf ik gewoon bij Krea slapen.
Hoe meer hoe beter. Want dat is natuurlijk. En genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En hetero's die voor je neus bekken, wat is de gedachtegang daarover![]()
Daar komen alleen maar kötkinderen van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
Ja halloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
meet voor de zomervakantie in enschede?
Met regelmaat jaloezie tegenover de jongen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |