Nee daar gaan we nu geen tournement of andere wedstrijd om startenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik de oudste was. Maar ik heb lekker meer haa-haar, en een kleinere.
Hier heb ik geen ervaring mee, maar met een hoop drank is het ook hilarisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Dave het volgende:
En Twister zonder kleren en met olie schijnt ook leuk te zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Dave het volgende:
Is voor een aantal mensen toch vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben er al meer dan een jaar niet geweest zelfs....
Kan die meet niet in Enschede?
Heb je iets tegen mannen ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef NJ het volgende:
Goed topic dit. Jammer van al die mannenplaatjes.
Ja, wat een goed idee. Ook voor de meet. Gaan we eerst penismeten en daarna naakt twister spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Dave het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef NJ het volgende:
Goed topic dit. Jammer van al die mannenplaatjes.
Ik heb niks tegen homo's. Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mannen ofzo?.
Gelukkig ben k dan wel hoogscorendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat een goed idee. Ook voor de meet. Gaan we eerst penismeten en daarna naakt twister spelen..
Sweet Dreams Wondererquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Ik ga pitten. Doei.
Trusten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Ik ga pitten. Doei.
Tieten zijn altijd goed Dave.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
[afbeelding].
De eerste Google-hit op 'lekker wijf' die werkte.
Sorry, heb er verder geen verstand van.
't Bölke is/was best leuk en dansbaar enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:47 schreef Stroekie het volgende:
Is voor een aantal mensen toch van
been there, done that, next time buying the T shirt![]()
Ik las penissmijten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat een goed idee. Ook voor de meet. Gaan we eerst penismeten en daarna naakt twister spelen..
Want dan wil je ook meedoen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.
Laten we zeggen dat ik daar die spray voor heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want dan wil je ook meedoen?.
you'r missing my clouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Bölke is/was best leuk en dansbaar enzo.
Eén van de betere homo-tenten in NL wat dat betreft, op een avond wanneer de DJ zin had.
Maar okay, voor 't publiek hoef je niet echt te komen... maar waar wel?
Feromonen! Bottom!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef NJ het volgende:
Laten we zeggen dat ik daar die spray voor heb.
Hij heeft aan mij genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want dan wil je ook meedoen?.
Ik weet zeker dat je de grootste bent!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig ben k dan wel hoogscorend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |