Ik ken Aldo via Serial..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kennen jullie aldo van?
Ang3l?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef petre86 het volgende:
cyb: alles er af, alleen de pron in een map op desktop en als wallpaper..
"ik dacht, je hebt zoveel verzameld, je wil die niet kwijt.."
Bruin.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
TRS, wat vond je nou van m'n broer?.
Davequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Cybart - laten staan, niets aan doen, en als ze bellen om te vragen hoe het er mee staat, ze vertellen dat je er nog geen tijd voor gehad hebt. "Maar als je 'm nodig hebt, mag je 'm wel ophalen hoor."
Ik dacht, dat ziet er goed uit voor een stad herstellend van wat wateroverlast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
TRS, wat vond je nou van m'n broer?.
Dave!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Cybart - laten staan, niets aan doen, en als ze bellen om te vragen hoe het er mee staat, ze vertellen dat je er nog geen tijd voor gehad hebt. "Maar als je 'm nodig hebt, mag je 'm wel ophalen hoor."
Dave! Harige Dave!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Goh..en waarom werkt het bv in IDO dan wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt zo'n tournement ook maar beter in één ronde afhandelen. Iedereen mag 5, 3 en 1 punt uitdelen en wie de meeste punten krijgt heeft gewonnen. Klaar.
Dat gedoe met afvallers en weinig punten per dag is iets voor commerciële tv-zenders die een wedstrijd over zo veel mogelijk dagen willen uitsmeren..
Moet ik mezelfs soms herhalen G_E?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt zo'n tournement ook maar beter in één ronde afhandelen. Iedereen mag 5, 3 en 1 punt uitdelen en wie de meeste punten krijgt heeft gewonnen. Klaar.
Dat gedoe met afvallers en weinig punten per dag is iets voor commerciële tv-zenders die een wedstrijd over zo veel mogelijk dagen willen uitsmeren..
Heuj.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
Ik dacht, dat ziet er goed uit voor een stad herstellend van wat wateroverlast.
Ja hoe ging dat vanochtend, was je voor je broer de badkamer in?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
Morgen weer zo'n bikkeldag als vandaag
Tjeuj.. wat heb je daar gedaan? Vakansie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Dave het volgende:
Prima hier hoor. Net terug uit Australië.
Yups! 4 weken rondgetrokken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tjeuj.. wat heb je daar gedaan? Vakansie?
Oeh! Tof!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Goedenavond strijkhunk van me..
Prima hier hoor. Net terug uit Australië.
Ik had het ook net uitgerekend jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic Deel MDLX.
Nevermind.quote:
Sorry hoor...maar vindt het een 'beetje' kinderachtig. No offence hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..en waarom werkt het bv in IDO dan wel?
Als je het zo goed weet, mag jij het lekker gaan doen
En nou ben ik godverredomme mn serie afkijken!![]()
De schapen waren op één hand te tellen, over.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
In Australië schoor Dave harige schapen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:Eigenlijk zou het nu weer Het Centrale Homo Topic moeten heten. Met 1560 in romeinste cijfers.
Hallo. Schapen stinken, dus dat is okay, die ene hand,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Dave het volgende:
De schapen waren op één hand te tellen, over.
Hell no. Ik had gisteravond gedoucht en mijn spullen uit de badkamer gehaald. Voor vandaag zijn er wat dingen afgesproken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat vanochtend, was je voor je broer de badkamer in?
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oooh.. 'k ben jaloers..
Ook echt de outback in? Of wat meer bij de rand gebleven?
Ach, bij de eerst volgende meeting gaan we gewoon kijken wie de langste heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef xman het volgende:
[..]
Sorry hoor...maar vindt het een 'beetje' kinderachtig. No offence hoor!
En nu laat ik het rusten. Heb er al genoeg energie in gestoken.
Foto's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!.
.
Ohw, heel stoer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!.
.
-2, overbeharing.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
Op Dave zou ik wél gestemd hebben in tha tournament.
Schapen, dat is toch meer in Nieuw Zeeland? "Where men are men and sheep are frightened?" Waar je handschoenen met klittenband kunt kopen voor meer grip als je ehm.. nou ja, en zo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
De schapen waren op één hand te tellen, over.
Daarom zijn in Peru ook de meeste Lama's ziek gewordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schapen, dat is toch meer in Nieuw Zeeland? "Where men are men and sheep are frightened?" Waar je handschoenen met klittenband kunt kopen voor meer grip als je ehm.. nou ja, en zo?.
Schopje R&P.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Weemz het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik soms ineens heel erg boos op sommige dingen en sommige mensen kan worden, zonder eigenlijk een echte, duidelijke aanleiding? Ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef NJ het volgende:
[..]
En je moet weer eens [daar] komen! (whehehe)
*begrijp*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou TRSje nu nog wel een nieuw topic kunnen openen?
Frustratie.. en gewoon ergernis aan / over een bepaald persoon...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Weemz het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik soms ineens heel erg boos op sommige dingen en sommige mensen kan worden, zonder eigenlijk een echte, duidelijke aanleiding? Ik snap het niet...
Wat wil je daarmee zeggen G_E? Dat jij de langs.... oehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, bij de eerst volgende meeting gaan we gewoon kijken wie de langste heeft..
Kijken of waxxer dan nog steeds bovenaan staat..
Zou dat dan de truc zijn om G_E wel op de volgende meet te krjgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef xman het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen G_E? Dat jij de langs.... oeh![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
Zou dat dan de truc zijn om G_E wel op de volgende meet te laten komen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Forumhoeruh!
Enquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Jerruh het volgende:
komt gellarboy nou ook nog terug? en PDD?
Jij begint anders ook behoorlijk lekker op te drogen Jerruh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder +2,
nu voel ik me weer de newbie van die tijd
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
5 minuten, onbewerkt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gellarboy is een maand of 2 terug al een dag langsgeweestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt gellarboy nou ook nog terug? en PDD?
Wow. Wat voor camera heb je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
5 minuten, onbewerkt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die was toch al láng niet meer nat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef Dave het volgende:
Jij begint anders ook behoorlijk lekker op te drogen Jerruh.
D'r moet haar op zitten, DM. Haar. H-A-A-R. Anders is het niet legaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die was toch al láng niet meer nat??
wauw! Dat ziet er heel mooi uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
5 minuten, onbewerkt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik juig het alleen maar toe hoor.. aan t tournament te zien was ik toch al niet populairquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Dave het volgende:
Ik ook van jou, CDP. Ik ben zo weer weg..
Gilette. Für's Beste im Mann.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Dave het volgende:
D'r moet haar op zitten, DM. Haar. H-A-A-R. Anders is het niet legaal.
Waarom zou je uberhaupt populair willen zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik juig het alleen maar toe hoor.. aan t tournament te zien was ik toch al niet populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |