Tjeuj.. wat heb je daar gedaan? Vakansie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Dave het volgende:
Prima hier hoor. Net terug uit Australië.
Yups! 4 weken rondgetrokken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tjeuj.. wat heb je daar gedaan? Vakansie?
Oeh! Tof!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Goedenavond strijkhunk van me..
Prima hier hoor. Net terug uit Australië.
Ik had het ook net uitgerekend jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic Deel MDLX.
Nevermind.quote:
Sorry hoor...maar vindt het een 'beetje' kinderachtig. No offence hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..en waarom werkt het bv in IDO dan wel?
Als je het zo goed weet, mag jij het lekker gaan doen
En nou ben ik godverredomme mn serie afkijken!![]()
De schapen waren op één hand te tellen, over.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
In Australië schoor Dave harige schapen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:Eigenlijk zou het nu weer Het Centrale Homo Topic moeten heten. Met 1560 in romeinste cijfers.
Hallo. Schapen stinken, dus dat is okay, die ene hand,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Dave het volgende:
De schapen waren op één hand te tellen, over.
Hell no. Ik had gisteravond gedoucht en mijn spullen uit de badkamer gehaald. Voor vandaag zijn er wat dingen afgesproken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat vanochtend, was je voor je broer de badkamer in?
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oooh.. 'k ben jaloers..
Ook echt de outback in? Of wat meer bij de rand gebleven?
Ach, bij de eerst volgende meeting gaan we gewoon kijken wie de langste heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef xman het volgende:
[..]
Sorry hoor...maar vindt het een 'beetje' kinderachtig. No offence hoor!
En nu laat ik het rusten. Heb er al genoeg energie in gestoken.
Foto's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben de oostelijke helft gehad, Great Barrier Reef, Red Centre, Melbourne, Sydney. 't Was echt geweldig!.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |