"Je moeder "ook, so?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef KlPPIE het volgende:
Twents klinkt dom.
beargumenteer je mening dan ff, ik vind twents ook een klote dialect, maar wel met een beargumenteringquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:59 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik even wat ontopics zeggen.
Wat valt er nou nog meer te beargumenteren dan dat ik vind dat het zo is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
beargumenteer je mening dan ff, ik vind twents ook een klote dialect, maar wel met een beargumentering![]()
Hoksebargen, das pas mooi manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Remcootje1982 het volgende:
ey noe moei es eem luustern,
dr bestet gen bettere toal as twents,
en hoksebargen doar wil ie toch nie wonen ofwa
Maar het blijft kut om te verstaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Joa, jongs. Dat geet wa lekker zo mit oons accent...![]()
Ja jung, die tukkers kumt pas langzaam op gang, wen d'r maranquote:
precies, we komen fok overnemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja jung, die tukkers kumt pas langzaam op gang, wen d'r maran![]()
Hoiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef MaLo het volgende:
Teeeeeveeeeepeeeeee, met wederom langgerekte Twentse eeeeeeeees
Hoiquote:
Anders pas je ff op met je Borne zuigtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier deel 1
continue alles maar weer lekker boertjes![]()
vorige deel:
Borne zuigt,
haaksbergen is een ghetto,
en twents lijkt op limburgs en fries´
Ok dan borne niet, maar een aantal mensen uit borne, Rick broekatequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders pas je ff op met je Borne zuigt![]()
U komt van?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Twents is geen taal.
ckers welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Twents is geen taal.
Bwaah die ken ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok dan borne niet, maar een aantal mensen uit borne, Rick broekate
Waarom?quote:
Ik kom niet uit Almelo, Oldenzaal it isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef _Denker het volgende:
[..]
Als jij de letters 'e' en 'l' in je username erbij krijgt, kun je onze woonplaats vormen
oldenzaal?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Almelo, Oldenzaal it is
Olnz'l stadtke van plezeeerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Almelo, Oldenzaal it is
Als meer mensen jou kennen, dan jij anderen dan moet je inderaad eens te raden gaan wat je verkeerd doetquote:
Ik woon er al mijn hele leven, bevalt primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oldenzaal?
Ik ga daar vlakbij werken![]()
Oh en as wie ens in twente niet van hold, iswa centraaaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wordt dit trouwens het [centraal] twente topic? Lijkt me goed idee
Zeker wetenquote:
Denekampquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik woon er al mijn hele leven, bevalt prima.
Hoe dichtbij Oldenzaal ga je werken?
Joa doar hej gliekan jungquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh en as wie ens in twente niet van hold, iswa centraaaal![]()
Moet je niet doen in klaagbaak en ook niet in ONZ. Daar worden ze dicht gegooid. Flutsel heeft het ook al geprobeerd in ONZ. Na 1 post werd die dicht gegooid. Probeer eens ff in General chat. Werd me ook aangeraden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wordt dit trouwens het [centraal] twente topic? Lijkt me goed idee
Das heel dichtbij ja! Maar moet je dan vanuit Haaksbergen iedere keer die kant op?quote:
Als een modje ons nu eens effe in GC wil zetten, dan zijn we al een heel eind op wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je niet doen in klaagbaak en ook niet in ONZ. Daar worden ze dicht gegooid. Flutsel heeft het ook al geprobeerd in ONZ. Na 1 post werd die dicht gegooid. Probeer eens ff in General chat. Werd me ook aangeraden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef MaLo het volgende:
Oh ja, dit is een Klaagtopic he.
Mensen zonder twents accent
Kom je met de auto dan? Dan zie je iedere dag mijn huisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
jepZ
Ik zeg wel tegen de admins hier dat dit een centraal topic moet worden in general, iedereen mee eens?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je niet doen in klaagbaak en ook niet in ONZ. Daar worden ze dicht gegooid. Flutsel heeft het ook al geprobeerd in ONZ. Na 1 post werd die dicht gegooid. Probeer eens ff in General chat. Werd me ook aangeraden.
Ik vin't wa best mien jong!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg wel tegen de admins hier dat dit een centraal topic moet worden in general, iedereen mee eens?
Ze hebben me ook verteld dat een 2de topic van dit niet werd toegelaten en ook dicht werd gegooid. Als ik jou was zou ik snel ff in de FB gaan vragen of ze het willen overplaatsen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als een modje ons nu eens effe in GC wil zetten, dan zijn we al een heel eind op weg![]()
Gaafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kom je met de auto dan? Dan zie je iedere dag mijn huis
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg wel tegen de admins hier dat dit een centraal topic moet worden in general, iedereen mee eens?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh en as wie ens in twente niet van hold, iswa centraaaal![]()
Ja, post sowieso ff in FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
he, kijk uit straks word ik nog antiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef MaLo het volgende:
Oh ja, dit is een Klaagtopic he.
Mensen zonder twents accent
ik ben al anti, een zogenoemde fundamentalist tukkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Fatality het volgende:
[..]
he, kijk uit straks word ik nog anti
Bloas ie iezelf op in zon'nn konneksion bus dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik ben al anti, een zogenoemde fundamentalist tukker![]()
opsoluutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bloas ie iezelf op in zon'nn konneksion bus dan?
geen idee, misschien hebben ze het nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het topic staat nog steeds in klaagbaak. Wouden ze bij GC geen tof twente topic hebben?
Omdat het in eerste instantie een klaaggedeelte was over het accent, maar is verbasterd tot twente topic, vandaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Nuna het volgende:
Waarom staat dit in godsnaam in Klaagbaak
Trouwens, Annies is een meesterlijke tent in Oldenzaal
O.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het in eerste instantie een klaaggedeelte was over het accent, maar is verbasterd tot twente topic, vandaar
Het bleek al heel snel dat er helemaal geen reden was om te klagen over Twentsquote:
sloap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het bleek al heel snel dat er helemaal geen reden was om te klagen over Twents![]()
Ik ga slapen. Doe het heanig an allemoal!
Ajuus!
we bint drok gangsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
precies, we komen fok overnemen![]()
ik bin t d'r wel met eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doen we ook wel,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef The.PhantoM het volgende:
kk boerren, ga lekker in je traktor rijden ofzo
juist mooi wark jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doen we ook wel,
onze Lamborghini tractor wel te verstaan
woar kom ie vot danquote:
nog 1 oet almelo. ow ow ow dit kan gen kaant meer oetquote:
Ben er al wel weer een tijdje weg hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef tuut84 het volgende:
[..]
nog 1 oet almelo. ow ow ow dit kan gen kaant meer oet
waar woon je nu dan? haaksbergen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben er al wel weer een tijdje weg hoor.![]()
Nog erger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waar woon je nu dan? haaksbergen?![]()
![]()
Plat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, maar het accent lijkt toch op twents of niet?
ik wil dit wel overzetten, maar de voorwaarde is wel dat dit het laatste deel is. Geen nieuwe reeksen meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze hebben me ook verteld dat een 2de topic van dit niet werd toegelaten en ook dicht werd gegooid. Als ik jou was zou ik snel ff in de FB gaan vragen of ze het willen overplaatsen.
Mooi wark, je weet toch wel dat boeren dochters de mooiste meisjes zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef whoops het volgende:
Kutaccent...
Ik zat vandaag nog bij drie van die koeien in de trein die ook zo 'praatte'...
En het ergste van alles was nog dat ze het nergens over hadden, maar wel de hele tijd aan het lullen waren...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil dit wel overzetten, maar de voorwaarde is wel dat dit het laatste deel is. Geen nieuwe reeksen meer
blijf eens op de Frontpage joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef The.PhantoM het volgende:
kk boerren, ga lekker in je traktor rijden ofzo
wahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bloas ie iezelf op in zon'nn konneksion bus dan?
dat is beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben er al wel weer een tijdje weg hoor.![]()
ik zit nooit in de trein. maar ik mag d'r wah geern noar luustern joaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind het altijd briljant om naar te luisteren in de trein.
Wet ie überhaupt wa wa zoon ding is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ik zit nooit in de trein. maar ik mag d'r wah geern noar luustern joa
joa wiss. kheb d'r 3 moal in zettn in 1 wek. verder nog nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wet ie überhaupt wa wa zoon ding is?
kiek moar, tissur al: Enschede #320: Koning Winter is onderwegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Moet juist meer komen, is toch dope?
Moar buzzer kiek dan toch ens, een twente topic is geen enskedequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
kiek moar, tissur al: Enschede #320: Koning Winter is onderweg
3 moal in 1 wek? da was't?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef tuut84 het volgende:
[..]
joa wiss. kheb d'r 3 moal in zettn in 1 wek. verder nog nooit
Enske is wa Twente, maar Twente is nich ajt Enske!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Moar buzzer kiek dan toch ens, een twente topic is geen enskede![]()
en zo ist en nig aans. hoppateejquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef _Denker het volgende:
[..]
Enske is wa Twente, maar Twente is nich ajt Enske!
Aalten ligt bij Doetinchem toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
ik goa echt verhuuzn noar TwenteAalten ofzô....
watn verstaandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
hij is ok geariveerd. ik had oe gister oavond al verwacht hier.quote:
Joa dat ik a 1 deel heb mist van zo'n kwaliteit's topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef tuut84 het volgende:
[..]
hij is ok geariveerd. ik had oe gister oavond al verwacht hier.
ie en werken. kan dat ok a. woar werk ie dan johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa dat ik a 1 deel heb mist van zo'n kwaliteit's topic.
Ik bin druk aant wark he dus heb nich hele dagen tiet.
Och man ik werk der wat afquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ie en werken. kan dat ok a. woar werk ie dan joh
primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef Dos37 het volgende:
prima prima zooow ida Jag
bie de tank zien vaaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Och man ik werk der wat af
bie zo'n bedrief wat aal stal inrichtingen enzo doat.
Nee doar nich.quote:
wahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef 9christensen het volgende:
ewout mooin gaaaanz aj dr rondloopt
muj doar alldaag hen danquote:
Joa joaquote:
sow. noe a. das mooi op tiedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
ik bin sloap'n, ajuus!
daar doak a nich meer an.quote:
Helaas zijn de modjes niet eenlijnig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
haha wat zul ie noe een rijk man weenquote:
joa dat bint wie netquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas zijn de modjes niet eenlijnig...
Maar goed...dat zijn we wel gewend
poaw doar vroag ie wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef tuut84 het volgende:
[..]
haha wat zul ie noe een rijk man ween
wahaha. dan muj nig zo vaak hen zoepen goan int wapenquote:
Dat ligt in de Achterhoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
nig in oldenzaal. doar kom ik bienoa nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef Frutsel het volgende:
Platte Boeskool...
get dr nog iemand brommers kiekn dan?
nog nooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef Frutsel het volgende:
scheelt mie dan wer... heb ik meer brommers te kiekn hir![]()
Geestern kenikwa, maar nog neuit west
dat muj moar is doan. gewoon op hardenberg an jagen en dan een moal links. dan kom ie d'r deur henquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ken wa... oldenzoal hoort ook bie de stadjes...nich biem dorpjus
Komwa keer kiekn in Geestern![]()
dan moet jij ook maar is langs komen in t mooiste dorp van twentequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef diertjuh het volgende:
ik ben ook nog nooit in geesteren geweest en ook niet in oldenzaal
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dat muj moar is doan. gewoon op hardenberg an jagen en dan een moal links. dan kom ie d'r deur hen
gen discotheken. maar wah een paar cafe's. kom maar langs met de carnaval 26 feb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]Kuj doar nog een beetjuh uutgoan dan?
hahaha... ik ben geboren Enschedeer, dus ben niet zo'n carnavalsfreak als een echte Oldenzaler...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef tuut84 het volgende:
[..]
gen discotheken. maar wah een paar cafe's. kom maar langs met de carnaval 26 feb.
maar ik denk nie dat jij oldenzaal uit komt in dat weekend. haha
Geef jij ff een rondleiding?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dan moet jij ook maar is langs komen in t mooiste dorp van twente
dan weet je nie wat je mist. mooiste feest van t jaar. carnavalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha... ik ben geboren Enschedeer, dus ben niet zo'n carnavalsfreak als een echte Oldenzaler...
moet ook nog werken helaas![]()
haha zo snel ben je er nie door heen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom in Geesteren...
U mag hier 30 km p'/uur
Einde Geesteren
![]()
Hoe kun jij dat nou weten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom in Geesteren...
U mag hier 30 km p'/uur
Einde Geesteren
![]()
paar jaar in Losser geweest... nog staan flirten met Kim Kötter, voordat ik wist dat ze miss Holland werd natuurlijk... maar ja, d'r zusje is nog knapperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dan weet je nie wat je mist. mooiste feest van t jaar. carnaval
soowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
paar jaar in Losser geweest... nog staan flirten met Kim Kötter, voordat ik wist dat ze miss Holland werd natuurlijk... maar ja, d'r zusje is nog knapper![]()
Daar weten ze ook wel van feesten![]()
![]()
kee daghoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef Frutsel het volgende:
tja, ik ga d'r ff mee kappen...morgen weer een dag
Trustuh allemaal
das mooi op tiedquote:
ik bin d'r nog wahquote:
Open er een KLB-topic overquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef whoops het volgende:
Kutaccent...
Ik zat vandaag nog bij drie van die koeien in de trein die ook zo 'praatte'...
En het ergste van alles was nog dat ze het nergens over hadden, maar wel de hele tijd aan het lullen waren...
Nee daarom ook ff mailen, wie weet heeft het enig nut,quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Tja Pizza... heb d'r al een discussie over gehad in ONZ... en voor FOK geldt een reeksen-stop
Tis allemaal stom geblaat vind ik... Kan je het hele ONZ forum wel opdoeken want als ik zie wat daar soms open blijft terwijl bijv. een centraal twente topic...zoals deze Centraal: Ik kom uut Twentuh Topic nr.1 zonder pardon op slot gaat...
'Er was immers al een Enschede topic... ' ...
Misschien dat je in GC meer kans hebt, maar ja.... feit blijft dat ze met twee maten meten...
misschien moeten we een advocaat in de arm nemen en een eis stellen![]()
Waar heb je gereden dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Ik heb twente ff net onveiligd gemaakt met het rijlessen
Dan heb je een aardig trippeltje gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
vroomshoop, den ham, ommen, beerze, hardenberg, bergentheim, marienberg.
Vergeet Vriezenveen niet (of gem. Twenterand!)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Vergeet Vriezenveen niet (of gem. Twenterand!)
lekker aankarren met die ootoooquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik meld mij bijdeze ook even met de meestpassende username!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat bint typische twentse scheldwoorden da?
Lapderk
Lapzak
Stekgait![]()
Reppelkloas![]()
![]()
2de les. Vorige keer ging het gewoon bagger. Bijna tegen een paaltje gereden, gedeelte over de stoep gereden, bijna in de berm gereden, te hard gereden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan heb je een aardig trippeltje gehad! Ging goed, hoeveelste les?
in het bos gereden? zig-zag tussen de bomen door?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
2de les. Vorige keer ging het gewoon bagger. Bijna tegen een paaltje gereden, gedeelte over de stoep gereden, bijna in de berm gereden, te hard gereden.
Maar vandaag ging het wel best goed. Soms iets te hard of te grote bochten nemen. Maar het ging stukken beter dan de vorige keer. Mijn eerste inhaalmanouvre(hoe je da ook schrijft:P) gehad. En bij ommen in dat bos gereden. Vond ik in het begin ook wel beetje eng met die scherme bochten..:)
Volgende week weer
Zekerz...quote:
Nee joh. Ben je nooit in het eerde bos geweest daarzo bij Ommen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in het bos gereden? zig-zag tussen de bomen door?![]()
good-to-have-u-back...missed ya![]()
Overal?? Goad wies kapot cker, op de snelweg 80quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zekerz...Kmoest ook afentoe 30 rijden. Tering je valt bijna in slaap als je 30 moet rijden
.
Waarom mag je niet gewoon overal 80
Woar in Boorn woon ie da? Ik in Letterveld (bie neooo)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
Ik meld mij bijdeze ook even met de meestpassende username!
ennuh Borne zuigt niet Borne RULLZZZZ
mijn favo's
nattekraant.
pikomhoogdat wordt em
lamme
nee, niet op de snelweg daar natuurlijk harder dan 80. Als ik overal 80 wil rijden dan zeker op de snelweg harden. Ik had niet aan de snelweg gedacht enzo..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Overal?? Goad wies kapot cker, op de snelweg 80![]()
Ie kunt ja better t goad wies kepot heb'n dan daaj gin goad wies heb hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, niet op de snelweg daar natuurlijk harder dan 80. Als ik overal 80 wil rijden dan zeker op de snelweg harden. Ik had niet aan de snelweg gedacht enzo..
Mijn goad wies is altijd kapot
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, niet op de snelweg daar natuurlijk harder dan 80. Als ik overal 80 wil rijden dan zeker op de snelweg harden. Ik had niet aan de snelweg gedacht enzo..
Mijn goad wies is altijd kapot
Sprek ie oet ervaringquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ie kunt ja better t goad wies kepot heb'n dan daaj gin goad wies heb had![]()
Sloaptablettequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Woar in Boorn woon ie da? Ik in Letterveld (bie neooo)
*toevoeging*: dreknek, sloaperd, kötteldeuker
Krieg noe ne dikk'n! Hejm ook nog wa! Mooie zakk'ntrekker daj dr bint! Al's good doar bie 'n schoonmoakdienst da?quote:
krieg zelf ne dikk'nquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krieg noe ne dikk'n! Hejm ook nog wa! Mooie zakk'ntrekker daj dr bint! Al's good doar bie 'n schoonmoakdienst da?
Goeindag ja, waj dr waquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef tuut84 het volgende:
goeindag
dan moej ok wat anders ettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ok moar dn smeerign vissoep was ja niet te vret'n
Soep moe'j ook niet vret'n, da moe'j zoep'n.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ok moar dn smeerign vissoep was ja niet te vret'n
en dat hey netquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Kiek, as't bie n mekk'n noar vis ruuk, dan hejn probleem an de box hang'
ik woon bij de klos over het spoor dus! dat scheeld ongeveer een 800mtrquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Woar in Boorn woon ie da? Ik in Letterveld (bie neooo)
*toevoeging*: dreknek, sloaperd, kötteldeuker
dat kan nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
ik woon bij de klos over het spoor dus! dat scheeld ongeveer een 800mtr
leuk hoor....
Hej Niek/Joost/?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
ik woon bij de klos over het spoor dus! dat scheeld ongeveer een 800mtr
leuk hoor....
update:
ha gijs....alles goed?
hoest met ow va?
Het accent is wel te verstaan, maar ik kan me voorstellen dat plat twents moeilijk is. Daar heb ik het zelf soms nog moeilijk meequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Krystal het volgende:
Ik kom zelf uit rotterdam en woon sinds kort ook in twente en ik moet zeggen dat ik het twentse accent niet vervelend of achterlijk vind, maar af en toe kan ik het wel verdomd moeilijk verstaan
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Krystal het volgende:
Ik kom zelf uit rotterdam en woon sinds kort ook in twente en ik moet zeggen dat ik het twentse accent niet vervelend of achterlijk vind, maar af en toe kan ik het wel verdomd moeilijk verstaan
als het goed is weet je nu genoeg.......quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Opleiding: HBO Informatica
![]()
ehhehe![]()
dat is nie raarquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Krystal het volgende:
oald wief, trek 'n poar panty's an joh .. Bin ie noe een echte twentenaar oni???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het accent is wel te verstaan, maar ik kan me voorstellen dat plat twents moeilijk is. Daar heb ik het zelf soms nog moeilijk mee![]()
Jij hebt je ook alleen maar aangemeld om te zeggen dat je uit Twente komtquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Krystal het volgende:
Oldenzaal...
Vjenne is gewoon de beste, die pauperdorpjes eromheen zoals Geesteren en Hoge Hexel zijn niks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oald wief, trek 'n poar panty's an joh .. Bin ie noe een echte twentenaar oni???
Veel lui oet Vjenne trouwens
Hogequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Vjenne is gewoon de beste, die pauperdorpjes eromheen zoals Geesteren en Hoge Hexel zijn niks.![]()
Ik woon in WIerdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Vjenne is gewoon de beste, die pauperdorpjes eromheen zoals Geesteren en Hoge Hexel zijn niks.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt je ook alleen maar aangemeld om te zeggen dat je uit Twente komt![]()
!!
nee meer hoeft er ok nie te komen.quote:
hey effen henig an he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Er zijn dr niet zoveel uit Boor'n hier volgens mij...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
als het goed is weet je nu genoeg.......![]()
ik denk dat ik maar een toppic ga starten voor mensen uit borne....word zeker en vast gezellig![]()
Aan het Oosteinde wonen nog meer mensen dan in dat pauperdorp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:22 schreef tuut84 het volgende:
[..]
nee meer hoeft er ok nie te komen.
kun je daar ook al uitgaan danquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef _Denker het volgende:
[..]
coz ook.
Gaat er wel eens iemand in Almelo uit op zaterdag?
Noe kriegt wie trammelant in de keetquote:
en daar ben ik blij van dat geeste nig zo groot is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Aan het Oosteinde wonen nog meer mensen dan in dat pauperdorp.![]()
pas d'r moar met opquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Noe kriegt wie trammelant in de keet![]()
Haha, hoe meer Twentenaren in da house hoe gesjelligerquote:
Jaah, ik ben zaterdag nog geweest.. Naar waagplein, gezellige en mooie tentquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef _Denker het volgende:
[..]
coz ook.
Gaat er wel eens iemand in Almelo uit op zaterdag?
woar mag dat zitten danquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaah, ik ben zaterdag nog geweest.. Naar waagplein, gezellige en mooie tent!! Heb mij daar wel vermaakt..
Hier hetzelfde. Dat krijg je met een Twentse pa, een Zeeuwse ma en een Leidse zus en broerquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kwoon ook sinds mijn 5e in Wierden. Maar echt twents heb ik nooit leren pratenHet accent heb ik wel redelijk opgepakt.
Bij de mc donalds midden in de stad daar, zitten weer paar nieuwe eigenaren op en sinds paar weken weer open..quote:
Integreren jongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kwoon ook sinds mijn 5e in Wierden. Maar echt twents heb ik nooit leren pratenHet accent heb ik wel redelijk opgepakt.
kan dat ok alquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Dat krijg je met een Twentse pa, een Zeeuwse ma en een Leidse zus en broer![]()
ow kan wel. ik kom doar bienoa nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij de mc donalds midden in de stad daar, zitten weer paar nieuwe eigenaren op en sinds paar weken weer open..
K zat ook al met zo'n gezicht:quote:
K ook niet, 1e keer maar wel aanradertjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ow kan wel. ik kom doar bienoa nooit
Importquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Joa, buiten twente zijn er ook nog wel eens mensen die verhuizen
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn ouders zijn beide niet Twents dus dan leer je het ook niet echt.
daar ga ik nie heen met m'n kameraden. dan komt er toch rellenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet, 1e keer maar wel aanradertje!
Want?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
daar ga ik nie heen met m'n kameraden. dan komt er toch rellen
1e plaats. wij zijn allemaal voor twente.quote:
Ja het gaat trekker hard, met al die berichten, er is een hoge drang naar een twents topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef tuut84 het volgende:
sow nu al
Moet je laten weten dat je voor Twente bent of schreeuwen jullie de hele boel bij elkaar als jullie uitgaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef tuut84 het volgende:
[..]
1e plaats. wij zijn allemaal voor twente.
en wij zijn een stel boeren. vinden hun dan teminste. en dan begint het gedonder zo.
t zal nie de eerste keer zijn
t geet iets te snel. zo hard lup mien trekker nigquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja het gaat trekker hard, met al die berichten, er is een hoge drang naar een twents topic
ik ben maar half tukker he,quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je laten weten dat je voor Twente bent of schreeuwen jullie de hele boel bij elkaar als jullie uitgaan!?
Niks geen trammalant gehad daar, niks geen tuig of iets dergelijks.. Gewoon dolle boel daar![]()
wat zeg ie. bin ie nen ajax jood. opdaampnquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik ben maar half tukker he,
dus een echte ajaxjood![]()
heur mquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
daar ga ik nie heen met m'n kameraden. dan komt er toch rellen
Waarom man, je ziet toch dat iedereen hiero post, wat is het probleem dan? dat fok te populair wordt ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
Dit is de laatste die open gaat /blijft
Geef eens een reden? Je ziet dat dit topic storm loopt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
Waarom???????????????quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
hoezoquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
Veel plezier in Feedback.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geef eens een reden? Je ziet dat dit topic storm loopt...
Spelbrekertquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel plezier in Feedback.
Daar staat alle uitleg.
mooi warkquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Dr.Aart het volgende:
Studerende import maar wel liefhebber. Niet alleen van de Grolsch maar ook van het dialect (lang leve 'Van jonge leu')![]()
sukkel. ga je pc opvreten johquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel plezier in Feedback.
Daar staat alle uitleg.
juustquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet dan? dan doe ik het wel in klaagbaak,
haha t geet mooi doarquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
KLaagbaak, daar is deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |