dan moej ok wat anders ettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ok moar dn smeerign vissoep was ja niet te vret'n
Soep moe'j ook niet vret'n, da moe'j zoep'n.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ok moar dn smeerign vissoep was ja niet te vret'n
en dat hey netquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Kiek, as't bie n mekk'n noar vis ruuk, dan hejn probleem an de box hang'
ik woon bij de klos over het spoor dus! dat scheeld ongeveer een 800mtrquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Woar in Boorn woon ie da? Ik in Letterveld (bie neooo)
*toevoeging*: dreknek, sloaperd, kötteldeuker
dat kan nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
ik woon bij de klos over het spoor dus! dat scheeld ongeveer een 800mtr
leuk hoor....
Hej Niek/Joost/?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
ik woon bij de klos over het spoor dus! dat scheeld ongeveer een 800mtr
leuk hoor....
update:
ha gijs....alles goed?
hoest met ow va?
Het accent is wel te verstaan, maar ik kan me voorstellen dat plat twents moeilijk is. Daar heb ik het zelf soms nog moeilijk meequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Krystal het volgende:
Ik kom zelf uit rotterdam en woon sinds kort ook in twente en ik moet zeggen dat ik het twentse accent niet vervelend of achterlijk vind, maar af en toe kan ik het wel verdomd moeilijk verstaan
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Krystal het volgende:
Ik kom zelf uit rotterdam en woon sinds kort ook in twente en ik moet zeggen dat ik het twentse accent niet vervelend of achterlijk vind, maar af en toe kan ik het wel verdomd moeilijk verstaan
als het goed is weet je nu genoeg.......quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Opleiding: HBO Informatica
![]()
ehhehe![]()
dat is nie raarquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Krystal het volgende:
oald wief, trek 'n poar panty's an joh .. Bin ie noe een echte twentenaar oni???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het accent is wel te verstaan, maar ik kan me voorstellen dat plat twents moeilijk is. Daar heb ik het zelf soms nog moeilijk mee![]()
Jij hebt je ook alleen maar aangemeld om te zeggen dat je uit Twente komtquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Krystal het volgende:
Oldenzaal...
Vjenne is gewoon de beste, die pauperdorpjes eromheen zoals Geesteren en Hoge Hexel zijn niks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oald wief, trek 'n poar panty's an joh .. Bin ie noe een echte twentenaar oni???
Veel lui oet Vjenne trouwens
Hogequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Vjenne is gewoon de beste, die pauperdorpjes eromheen zoals Geesteren en Hoge Hexel zijn niks.![]()
Ik woon in WIerdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Vjenne is gewoon de beste, die pauperdorpjes eromheen zoals Geesteren en Hoge Hexel zijn niks.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt je ook alleen maar aangemeld om te zeggen dat je uit Twente komt![]()
!!
nee meer hoeft er ok nie te komen.quote:
hey effen henig an he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Er zijn dr niet zoveel uit Boor'n hier volgens mij...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef twentuh9 het volgende:
[..]
als het goed is weet je nu genoeg.......![]()
ik denk dat ik maar een toppic ga starten voor mensen uit borne....word zeker en vast gezellig![]()
Aan het Oosteinde wonen nog meer mensen dan in dat pauperdorp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:22 schreef tuut84 het volgende:
[..]
nee meer hoeft er ok nie te komen.
kun je daar ook al uitgaan danquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef _Denker het volgende:
[..]
coz ook.
Gaat er wel eens iemand in Almelo uit op zaterdag?
Noe kriegt wie trammelant in de keetquote:
en daar ben ik blij van dat geeste nig zo groot is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Aan het Oosteinde wonen nog meer mensen dan in dat pauperdorp.![]()
pas d'r moar met opquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Noe kriegt wie trammelant in de keet![]()
Haha, hoe meer Twentenaren in da house hoe gesjelligerquote:
Jaah, ik ben zaterdag nog geweest.. Naar waagplein, gezellige en mooie tentquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef _Denker het volgende:
[..]
coz ook.
Gaat er wel eens iemand in Almelo uit op zaterdag?
woar mag dat zitten danquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaah, ik ben zaterdag nog geweest.. Naar waagplein, gezellige en mooie tent!! Heb mij daar wel vermaakt..
Hier hetzelfde. Dat krijg je met een Twentse pa, een Zeeuwse ma en een Leidse zus en broerquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kwoon ook sinds mijn 5e in Wierden. Maar echt twents heb ik nooit leren pratenHet accent heb ik wel redelijk opgepakt.
Bij de mc donalds midden in de stad daar, zitten weer paar nieuwe eigenaren op en sinds paar weken weer open..quote:
Integreren jongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kwoon ook sinds mijn 5e in Wierden. Maar echt twents heb ik nooit leren pratenHet accent heb ik wel redelijk opgepakt.
kan dat ok alquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Dat krijg je met een Twentse pa, een Zeeuwse ma en een Leidse zus en broer![]()
ow kan wel. ik kom doar bienoa nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij de mc donalds midden in de stad daar, zitten weer paar nieuwe eigenaren op en sinds paar weken weer open..
K zat ook al met zo'n gezicht:quote:
K ook niet, 1e keer maar wel aanradertjequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ow kan wel. ik kom doar bienoa nooit
Importquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Joa, buiten twente zijn er ook nog wel eens mensen die verhuizen
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn ouders zijn beide niet Twents dus dan leer je het ook niet echt.
daar ga ik nie heen met m'n kameraden. dan komt er toch rellenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet, 1e keer maar wel aanradertje!
Want?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
daar ga ik nie heen met m'n kameraden. dan komt er toch rellen
1e plaats. wij zijn allemaal voor twente.quote:
Ja het gaat trekker hard, met al die berichten, er is een hoge drang naar een twents topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef tuut84 het volgende:
sow nu al
Moet je laten weten dat je voor Twente bent of schreeuwen jullie de hele boel bij elkaar als jullie uitgaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef tuut84 het volgende:
[..]
1e plaats. wij zijn allemaal voor twente.
en wij zijn een stel boeren. vinden hun dan teminste. en dan begint het gedonder zo.
t zal nie de eerste keer zijn
t geet iets te snel. zo hard lup mien trekker nigquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja het gaat trekker hard, met al die berichten, er is een hoge drang naar een twents topic
ik ben maar half tukker he,quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je laten weten dat je voor Twente bent of schreeuwen jullie de hele boel bij elkaar als jullie uitgaan!?
Niks geen trammalant gehad daar, niks geen tuig of iets dergelijks.. Gewoon dolle boel daar![]()
wat zeg ie. bin ie nen ajax jood. opdaampnquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik ben maar half tukker he,
dus een echte ajaxjood![]()
heur mquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
daar ga ik nie heen met m'n kameraden. dan komt er toch rellen
Waarom man, je ziet toch dat iedereen hiero post, wat is het probleem dan? dat fok te populair wordt ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
Dit is de laatste die open gaat /blijft
Geef eens een reden? Je ziet dat dit topic storm loopt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
Waarom???????????????quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
hoezoquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nogmaals!
Veel plezier in Feedback.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geef eens een reden? Je ziet dat dit topic storm loopt...
Spelbrekertquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel plezier in Feedback.
Daar staat alle uitleg.
mooi warkquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Dr.Aart het volgende:
Studerende import maar wel liefhebber. Niet alleen van de Grolsch maar ook van het dialect (lang leve 'Van jonge leu')![]()
sukkel. ga je pc opvreten johquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel plezier in Feedback.
Daar staat alle uitleg.
juustquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet dan? dan doe ik het wel in klaagbaak,
haha t geet mooi doarquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
KLaagbaak, daar is deel 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |