"Je moeder "ook, so?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef KlPPIE het volgende:
Twents klinkt dom.
beargumenteer je mening dan ff, ik vind twents ook een klote dialect, maar wel met een beargumenteringquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:59 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik even wat ontopics zeggen.
Wat valt er nou nog meer te beargumenteren dan dat ik vind dat het zo is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
beargumenteer je mening dan ff, ik vind twents ook een klote dialect, maar wel met een beargumentering![]()
Hoksebargen, das pas mooi manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Remcootje1982 het volgende:
ey noe moei es eem luustern,
dr bestet gen bettere toal as twents,
en hoksebargen doar wil ie toch nie wonen ofwa
Maar het blijft kut om te verstaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Joa, jongs. Dat geet wa lekker zo mit oons accent...![]()
Ja jung, die tukkers kumt pas langzaam op gang, wen d'r maranquote:
precies, we komen fok overnemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja jung, die tukkers kumt pas langzaam op gang, wen d'r maran![]()
Hoiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef MaLo het volgende:
Teeeeeveeeeepeeeeee, met wederom langgerekte Twentse eeeeeeeees
Hoiquote:
Anders pas je ff op met je Borne zuigtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier deel 1
continue alles maar weer lekker boertjes![]()
vorige deel:
Borne zuigt,
haaksbergen is een ghetto,
en twents lijkt op limburgs en fries´
Ok dan borne niet, maar een aantal mensen uit borne, Rick broekatequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders pas je ff op met je Borne zuigt![]()
U komt van?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Twents is geen taal.
ckers welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Twents is geen taal.
Bwaah die ken ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok dan borne niet, maar een aantal mensen uit borne, Rick broekate
Waarom?quote:
Ik kom niet uit Almelo, Oldenzaal it isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef _Denker het volgende:
[..]
Als jij de letters 'e' en 'l' in je username erbij krijgt, kun je onze woonplaats vormen
oldenzaal?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Almelo, Oldenzaal it is
Olnz'l stadtke van plezeeerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Almelo, Oldenzaal it is
Als meer mensen jou kennen, dan jij anderen dan moet je inderaad eens te raden gaan wat je verkeerd doetquote:
Ik woon er al mijn hele leven, bevalt primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oldenzaal?
Ik ga daar vlakbij werken![]()
Oh en as wie ens in twente niet van hold, iswa centraaaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wordt dit trouwens het [centraal] twente topic? Lijkt me goed idee
Zeker wetenquote:
Denekampquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik woon er al mijn hele leven, bevalt prima.
Hoe dichtbij Oldenzaal ga je werken?
Joa doar hej gliekan jungquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh en as wie ens in twente niet van hold, iswa centraaaal![]()
Moet je niet doen in klaagbaak en ook niet in ONZ. Daar worden ze dicht gegooid. Flutsel heeft het ook al geprobeerd in ONZ. Na 1 post werd die dicht gegooid. Probeer eens ff in General chat. Werd me ook aangeraden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wordt dit trouwens het [centraal] twente topic? Lijkt me goed idee
Das heel dichtbij ja! Maar moet je dan vanuit Haaksbergen iedere keer die kant op?quote:
Als een modje ons nu eens effe in GC wil zetten, dan zijn we al een heel eind op wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je niet doen in klaagbaak en ook niet in ONZ. Daar worden ze dicht gegooid. Flutsel heeft het ook al geprobeerd in ONZ. Na 1 post werd die dicht gegooid. Probeer eens ff in General chat. Werd me ook aangeraden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef MaLo het volgende:
Oh ja, dit is een Klaagtopic he.
Mensen zonder twents accent
Kom je met de auto dan? Dan zie je iedere dag mijn huisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
jepZ
Ik zeg wel tegen de admins hier dat dit een centraal topic moet worden in general, iedereen mee eens?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je niet doen in klaagbaak en ook niet in ONZ. Daar worden ze dicht gegooid. Flutsel heeft het ook al geprobeerd in ONZ. Na 1 post werd die dicht gegooid. Probeer eens ff in General chat. Werd me ook aangeraden.
Ik vin't wa best mien jong!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg wel tegen de admins hier dat dit een centraal topic moet worden in general, iedereen mee eens?
Ze hebben me ook verteld dat een 2de topic van dit niet werd toegelaten en ook dicht werd gegooid. Als ik jou was zou ik snel ff in de FB gaan vragen of ze het willen overplaatsen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als een modje ons nu eens effe in GC wil zetten, dan zijn we al een heel eind op weg![]()
Gaafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kom je met de auto dan? Dan zie je iedere dag mijn huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |