en zo ist en nig aans. hoppateejquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef _Denker het volgende:
[..]
Enske is wa Twente, maar Twente is nich ajt Enske!
Aalten ligt bij Doetinchem toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
ik goa echt verhuuzn noar TwenteAalten ofzô....
watn verstaandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
hij is ok geariveerd. ik had oe gister oavond al verwacht hier.quote:
Joa dat ik a 1 deel heb mist van zo'n kwaliteit's topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef tuut84 het volgende:
[..]
hij is ok geariveerd. ik had oe gister oavond al verwacht hier.
ie en werken. kan dat ok a. woar werk ie dan johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa dat ik a 1 deel heb mist van zo'n kwaliteit's topic.
Ik bin druk aant wark he dus heb nich hele dagen tiet.
Och man ik werk der wat afquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ie en werken. kan dat ok a. woar werk ie dan joh
primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef Dos37 het volgende:
prima prima zooow ida Jag
bie de tank zien vaaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Och man ik werk der wat af
bie zo'n bedrief wat aal stal inrichtingen enzo doat.
Nee doar nich.quote:
wahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef 9christensen het volgende:
ewout mooin gaaaanz aj dr rondloopt
muj doar alldaag hen danquote:
Joa joaquote:
sow. noe a. das mooi op tiedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
ik bin sloap'n, ajuus!
daar doak a nich meer an.quote:
Helaas zijn de modjes niet eenlijnig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg wel tegen de admins hier dat dit een centraal topic moet worden in general, iedereen mee eens?
haha wat zul ie noe een rijk man weenquote:
joa dat bint wie netquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas zijn de modjes niet eenlijnig...
Maar goed...dat zijn we wel gewend
poaw doar vroag ie wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef tuut84 het volgende:
[..]
haha wat zul ie noe een rijk man ween
wahaha. dan muj nig zo vaak hen zoepen goan int wapenquote:
Dat ligt in de Achterhoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef buzzer het volgende:
nig in oldenzaal. doar kom ik bienoa nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef Frutsel het volgende:
Platte Boeskool...
get dr nog iemand brommers kiekn dan?
nog nooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef Frutsel het volgende:
scheelt mie dan wer... heb ik meer brommers te kiekn hir![]()
Geestern kenikwa, maar nog neuit west
dat muj moar is doan. gewoon op hardenberg an jagen en dan een moal links. dan kom ie d'r deur henquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ken wa... oldenzoal hoort ook bie de stadjes...nich biem dorpjus
Komwa keer kiekn in Geestern![]()
dan moet jij ook maar is langs komen in t mooiste dorp van twentequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef diertjuh het volgende:
ik ben ook nog nooit in geesteren geweest en ook niet in oldenzaal
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dat muj moar is doan. gewoon op hardenberg an jagen en dan een moal links. dan kom ie d'r deur hen
gen discotheken. maar wah een paar cafe's. kom maar langs met de carnaval 26 feb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]Kuj doar nog een beetjuh uutgoan dan?
hahaha... ik ben geboren Enschedeer, dus ben niet zo'n carnavalsfreak als een echte Oldenzaler...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef tuut84 het volgende:
[..]
gen discotheken. maar wah een paar cafe's. kom maar langs met de carnaval 26 feb.
maar ik denk nie dat jij oldenzaal uit komt in dat weekend. haha
Geef jij ff een rondleiding?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dan moet jij ook maar is langs komen in t mooiste dorp van twente
dan weet je nie wat je mist. mooiste feest van t jaar. carnavalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha... ik ben geboren Enschedeer, dus ben niet zo'n carnavalsfreak als een echte Oldenzaler...
moet ook nog werken helaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |