* mark_03 moet 'm nog eens op gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef TheSorrow het volgende:
Hahah ik moet hem ook nog steeds inleveren, maar ik vergeet het steeds
* TheSorrow legt hem klaar voor morgen
Volgens mij zijn ze hier niet eens binnen. Ik zal eens vragen. Ik bedenk me net dat ik die brief misschien al weg heb gegooid. Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef mark_03 het volgende:
Zaterdag weer. Moet die bon van ¤ 25,- ook nog steeds ophalen
.
* Carport gaat hetzelfde doen, want was dat hele verhaal al vergetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef TheSorrow het volgende:
Hahah ik moet hem ook nog steeds inleveren, maar ik vergeet het steeds
*TheSorrow legt hem klaar voor morgen
Vandaag ben ik ook anoniem gebeld, niet opgenomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou vandaag gebeld worden als ze me nodig hadden. Gelukkig hebben ze dat dus niet gedaan.
Als het anoniem + sms bericht van nieuw voicemailbericht is, is het een van de teamcoaches, is het alleen anoniem is het 8 vd 10 keer een van de Gobamedewerkersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef TheSorrow het volgende:
Ik net nog anoniemMaar dat was een maat van me, waar ik was
Anoniem bellen is zo irri
Dan liep ze vast in de weg!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn moeder is laatst aangereden door een TPG medewerker!!
!
Nee het was zijn schuldquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan liep ze vast in de weg!
Tevens TVP
Vandaag vroeg ik het even aan de vestigingsmanager:quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef TheSorrow het volgende:
Ze belden me vanochtend weer, of ik volgende week heel de week buslichting kon doenIk vind t best
Ik ben alsnog die bon vergeten, en ik zei nog tegen mezelf in mn eerste wijk... 'dan neem ik hem morgen maar mee'
'quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef Carport het volgende:
[..]
Vandaag vroeg ik het even aan de vestigingsmanager:
Hij wist zelf ook nog niet hoe en wat precies, maar binnenkort komt er een brief over (iig naar de VM's) waar meer uitleg in staat. Nu kon 'ie de bonnen nog niet geven aan me.
En dat staat bij jullie op het postkantoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
'
Ow...
Ik heb nu die bon naast mn broodpakket liggen, dus als ik m nu nog vergeet![]()
Er stonden gister bij ons 2 containers helemaal vol met boeken ter dikte van Neckermanns enzo, maar die waren allemaal van de concurrent, dus die hoefden we niet te bezorgen
Mja, same here, en tis al weer voor ¾ op, i.v.m. torenhoge telefoonrekening.... heb dan ook nog 3 verjaardagen, nog andere vaste lasten.... Wordt weer een leuke maandquote:
600 euro! Lang leve de KNJ.quote:
Zo dat is een lekker bedrag! Ik heb het geld van vorig jaar nog steeds niet gekregen van d ebelasting, lullig he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
Als het goed is worden die gewoon opgestuurd
Hopelijk weer een mooi bedrag terugZal vast wel, aangezien deze maand 90 euro werd ingehouden, vorige maand 106 dus.... vorig jaar kreeg ik 1960¤ terug
Maarja, toen moest ik mn auto, velgen en de laptop afbetalen, dit jaar helemaal niets
Dus kan ik het nu apart zetten voor bijv. een leuke auto volgend jaar / vakantie etc
![]()
het klopt dat verlof niet onbeperkt houdbaar is ( Burgerlijk wetboek boek 7, artikel 642 ).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Maar nu hoorde ik pas dat oud verlof niet eeuwig houdbaar is, en dat het na ik meen 5 jaar gewoon komt te vervallen. Dwz als je deze kerst extra werkt en je bouwt daardoor extra verlof op moet je dat voor kerst 2010 opgemaakt hebben, anders is het foetsie!
Ik heb meestal ook 1 oordopje loop een beetje te denken wat ik nog moet doen of mopperen om mn teamcoach die de uren nog niet goed heeft gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef renz0r het volgende:
Wat doen jullie postbodes nou tijdens het lopen buiten? Beetje dromen? of dingen over te denken of plannen te bedenken voor de avond ofzo, of over school?
Ikzelf heb vaak 1 oordopje in met muziek en zit een beetje te denken over stapplannen en over de aankomende schoolweek, wat er allemaal nog gedaan moet worden en hoe ik dat ga doen.
Tjah, wat ik doe...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef renz0r het volgende:
Wat doen jullie postbodes nou tijdens het lopen buiten? Beetje dromen? of dingen over te denken of plannen te bedenken voor de avond ofzo, of over school?
Ikzelf heb vaak 1 oordopje in met muziek en zit een beetje te denken over stapplannen en over de aankomende schoolweek, wat er allemaal nog gedaan moet worden en hoe ik dat ga doen.
Ik heb veel inspiratie gehad voor mijn bachelorscriptie tijdens het lopen. Heb zo heel wat kennisgevingen misbruikt (die voor de 2e bestelling, die zijn zo mooi wit aan de achterkant).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef renz0r het volgende:
OMG. Dat ken ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:23 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik heb veel inspiratie gehad voor mijn bachelorscriptie tijdens het lopen. Heb zo heel wat kennisgevingen misbruikt (die voor de 2e bestelling, die zijn zo mooi wit aan de achterkant).
quote:Wat ik vaak heb....
Ik heb een straat, en daarin een stukje 31 t/m 69....en dan heb ik bijv nog 1 envelop in mn hand ,en dan ben ik zo in gedachte, dat ik zo voorbij 69 loop Heb dit al verscheidene keren gehad
Enne, bij ons gaan de postbussen nu er ook af, plus dat de laatste pakjes darvoor dus ook weggaan. Net die dingen zitten in mijn dienst, waardoor ik nog 8.05 uur per zaterdag heb. Een paar maanden terug met de invoering van de huisnummersortering hebben we ook moeten inleveren, ik heb getekend voor een uurverlaging van 34 naar 32 uur. Geen nieuw contract dus, slechts een aanpassing. Wat nu als ik nu weiger te tekenen voor 28 uur? Ik ben inderdaad "slechts" zaterdagkracht, maar heb wel nog een contract van een jaar of acht geleden. Onbepaalde tijd. Wat kunnen ze doen als ik weiger te tekenen voor 28 uur?quote:Bij de TPG was het ook weer leuk. Ergens in het afgelopen jaar (of was het nou nog langer geleden?), is er besloten dat er ook reclameblaadjes op zaterdag bezorgd gaan worden, nadat eerst een keer zo'n folder op zaterdag gedaan was bij wijze van "goedmakertje" voor een relatie. Er was een keer wat misgegaan. Dat gebeurt wel vaker... Een goedmakertje, dat geloofden al vrij weinig mensen, meer dat het gewoon een experimentje of het logistiek te doen was. Toch is het eigenlijk onvermijdbaar. Elk bedrijf stuurt al zijn post naar particulieren al op zaterdag, omdat de attentiewaarde dan hoger zou zijn. Driekwart van Nederland duikt de kroeg in of simuleert knieblessures op een sportveld, maar dat we de post extra aandacht geven in het weekend is een feit blijkbaar. En als je dan ook nog eens de folder bij de post én op zaterdag kan laten doen, tegen hogere tarieven uiteraard, dan moet die wel gelezen worden!
De eerste paar keer kreeg je bij folders op zaterdag één verlofuur per wijk. Dat is redelijk toch? Ongeveer een kleine tien euro, voor één ding per adres extra. Top! Daar kon ik goed mee leven. Vervolgens werd besloten om een spaarprogramma op te zetten. Dan konden er ook extra punten gegeven worden bij extra inzet of wat dan ook. Dat was al minder. Niet dat ik ooit iemand heb gehoord dat ze die punten daarvoor hebben gekregen, maar goed, het kon. Die spaarpunten kon je dan inleveren voor kado's. Je raad het al, de welbekende goedbedoelde relatiegeschenkachtige meuk. Omgerekend kreeg je nog geen één derde van een verlofuur. Goed bekeken.
En nu lag er een brief in de bus dat het systeem werd stopgezet, omdat het geen doen was. Was ook waardeloos, weer een andere inlog, weer een ander paswoord, weer een andere site. Niet gekoppeld aan je gewone inlog voor de TPG medewerkers, neer, het moets apart en al even waardeloos in mijn browser Firefox. Voor mijn punten tot nu toe, krijg ik een waardebon van 25 euro. Wat ze nu gingen doen, was nog niet bekend, maar dat er volgende week een reclamefolder zit bij de post, is al wel zeker. Goed bekeken, van de heren managers. En zo word je genaaid waar je bij staat.
Eerst even over je quote. Gaat dat hah op zaterdag verhaal toch door? Een hele tijd terug 2x Appie op zaterdag gehad, en nog 2x referendumrommel, maar daarna nooit meer. Op zich vind ik hah op zaterdag in deze tijden van postvolumedaling een goed idee, maar aangezien zaterdag zelfs zonder hah al de drukste dag is (hier tenminste), terwijl er doordeweeks steeds minder werk is vind ik dan wel dat ze meer fulltimers op zaterdag moeten inzetten. Maar dat ga ik niet voorstellen op mijn vestiging, want dan vallen al die fulltimers over mij heen. En de teamcoach heeft liever dat zaterdagkrachten al dat extra werk doen, die zijn lekker goedkoop. Fulltimers en deeltijdwerkers krijgen nml 150% op zaterdag.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Enne, bij ons gaan de postbussen nu er ook af, plus dat de laatste pakjes darvoor dus ook weggaan. Net die dingen zitten in mijn dienst, waardoor ik nog 8.05 uur per zaterdag heb. Een paar maanden terug met de invoering van de huisnummersortering hebben we ook moeten inleveren, ik heb getekend voor een uurverlaging van 34 naar 32 uur. Geen nieuw contract dus, slechts een aanpassing. Wat nu als ik nu weiger te tekenen voor 28 uur? Ik ben inderdaad "slechts" zaterdagkracht, maar heb wel nog een contract van een jaar of acht geleden. Onbepaalde tijd. Wat kunnen ze doen als ik weiger te tekenen voor 28 uur?
Naar andere vestigingen sturen binnen de regio? Vraag me af of ze daar nog wel een dienst open hebben liggen van zoveel uur. En of ze dat eigenlijk wel kunnen doen bij zaterdagkrachten? Iemand die hier meer van weet?
Muziek luisteren doet het inderdaad goed ja!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef renz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |