Welke vestiging, toch niet Diamantlaan, toevallig?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben sinds woensdag ook een TPG medewerker, zaterdagpostbode in Groningen, ben vanaf woensdag dus ingewerkt, moest vandaag al alleen, morgen mn officiele werkdag, hopelijk geen hah op zaterdag nu
ik heb 2 jaar terug ook al 2 jaar bij deTPG in Arnhem gewerkt
neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Welke vestiging, toch niet Diamantlaan, toevallig?
je werk heeft gelijk, het burgerlijk wetboek boek 7, eerste lid van artikel 672 zegt inderdaad dat je per einde van de maand opzegt, tenzij anders overeengekomen is, of het gebruik anders bepaaltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef texelonia het volgende:
Nu alweer mot met de tpg
In mijn CAO staat dat de wettelijke opzegterijn van toepassing is. Op internet vind ik overal alelen dat dat 1 maand is (voor de werknemer). Maar ik kan nergens vinden of dat dan de 1e van de maand geldt. Volgens mijn werk is dat wel zo. Verder willen ze waarschijnlijk niet eerder doen dan dat (wordt dus 1 maart voor mij) en kan ik ook geen vakantie opnemen! Dus als ik dinsdag 10 januari m'n ontslag indien moet ik tot 1 maart werken! Iemand die daar toevallig iets meer over weet? Over die opzegtermijn dus...
Heb ik ook heel af en toe last van, leeghalen van de internet explorer history en cookies helpt dan bij mij (ben ik alleen wel overal uitgelogd waar ik normaal als ingelogde user pagina's opgaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef martinnutjuh het volgende:
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat bij mij de fok-forums vaak niet weergegeven worden?
De site doet het dan wel, maar ik kan geen geposte berichten zien ofzo... De ruimte waar dat normaal komt te staan blijft gewoon grijs.
Nu doet ie het vandaag ineens wel weer... dat heb ik wel vaker zo![]()
Ik ben postbesteller zaterdag, ik zeik ook altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij ons klagen de postbezorgers niet, dat zal ze duur komen te staan, de vaste medewerkers kunnen veel harder zeiken...... En dat laten ze graag merken....
okay, jammer...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:04 schreef frederik het volgende:
je werk heeft gelijk, het burgerlijk wetboek boek 7, eerste lid van artikel 672 zegt inderdaad dat je per einde van de maand opzegt, tenzij anders overeengekomen is, of het gebruik anders bepaalt
"Ja, best als je haar gaat helpen, maar zou je dan misschien die wijk kunnen zetten? Die postbezorger komt er bijna aan en moet anders wachten."quote:Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ja bij ons valt t ook wel opJa het is normaal nooit zo druk voor die kast, en jij staat er nu iedere week!
Ik zat in compartiment 2, 9716-9718, maar m'n contract was 31 december afgelopen, en aangezien ik er nu drie heb gehad moet ik drie maandjes wachten...quote:Op zondag 8 januari 2006 10:44 schreef teigan het volgende:
Hooghoudt Ik heb nog wel op de Diamantlaan gewerkt, tot anderhalf jaar terug.. En mijn vriend heeft er tot 3 maand terug gewerkt...
Welk compartiment zit jij in dan?
Hmm, aparte filmkeuzequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:12 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, veel post opzich, niet veel in de blauwe bakken, maar veel machinepost, de telefoonrekening zat erbij
Maandag komt die leuke collega SAW 2 kijken![]()
Volgens mij is dat 1. Of 3, dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef teigan het volgende:
Ik zat in degene het verst van de kantine af(vergeet het nummer steeds)....
Ik kende wel een paar mensen van twee, maar die zijn al wel een tijdje weg...
Misschien dat je Hendrie kent(lange dunne jongen, wit haar)
ennuh ralph uit mijn compartiment, die is in de meeste compartimenten wel meer bekend, die heeft een oogje op alle dames zo ongeveer geloof ik
Hé tof, deze reeks bestaat ook nog!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef spookygirl het volgende:
Ik heb ieder seizoen een ander volgens mijn collega's nog eentje en ik heb een TPG-kwartet![]()
Als je 1 gezien hebt, is 2 zeker aan te radenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Troeta het volgende:
nee, lief juist TheSorrow!!
Het klinkt iig als meer dan vriendschap, she likes you!!
Was Saw2 leuk eigenlijk? Want ik ga weer dvd's bestellen
O en texelonia! Heb je al gehoord of je aangenomen bent???
Niet gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef zjroentje het volgende:
Was bij jullie de nieuwjaarsborrel ook erg gezellig?
Dat was bij ons ook afgeschaft. Werd te duur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef zjroentje het volgende:
Was bij jullie de nieuwjaarsborrel ook erg gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |