abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:05:11 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33771361
Nu alweer mot met de tpg

In mijn CAO staat dat de wettelijke opzegterijn van toepassing is. Op internet vind ik overal alelen dat dat 1 maand is (voor de werknemer). Maar ik kan nergens vinden of dat dan de 1e van de maand geldt. Volgens mijn werk is dat wel zo. Verder willen ze waarschijnlijk niet eerder doen dan dat (wordt dus 1 maart voor mij) en kan ik ook geen vakantie opnemen! Dus als ik dinsdag 10 januari m'n ontslag indien moet ik tot 1 maart werken! Iemand die daar toevallig iets meer over weet? Over die opzegtermijn dus...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:09:57 #252
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33771544
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben sinds woensdag ook een TPG medewerker, zaterdagpostbode in Groningen, ben vanaf woensdag dus ingewerkt, moest vandaag al alleen, morgen mn officiele werkdag, hopelijk geen hah op zaterdag nu

ik heb 2 jaar terug ook al 2 jaar bij deTPG in Arnhem gewerkt
Welke vestiging, toch niet Diamantlaan, toevallig?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_33778489
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Welke vestiging, toch niet Diamantlaan, toevallig?
nee Lavendelweg.. heb nu een wijkje in lewenborg
pi_33801049
Normale hoeveelheid post vandaag

De teamcoach komt mn neus uit Er was iemand,die had zijn wijk al gedaan, en hij komt terug, en opeens lag er een bundel libelle's (verkeerd ingegooid).... moest ie die alsnog brengen...dus ik zeg wat een bullshit, komt ie opeens 'jaaa wat is bullshit? ik wil je dat niet meer horen zeggen hier in de zaal, anders heb je een probleem. Als het Ernst (de postbode) zijn fout was, kan je er niets van zeggen, als het niet zijn fout is is het wel bullshit' .... Dus wat ik zei was dus gewoon juist, Ernst kon er nix aan doen Ook, wil ik nog wat gaan drinken met een vrouwelijke collega buiten, gaat ie zeuren van 'jaaaaa is je wijk al klaar, je moet nu echt verder anders ligt er straks weer een briefje met je eindtijd' en allemaal van zulke onzin.... Kweet niet wat hem opeens mankeert, maar ik weet wel dat ik nooit meer iets extra's doe voor hem, hij steekt het maar waar de zon niet schijnt
† The 3 Kings †
pi_33801261
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef texelonia het volgende:
Nu alweer mot met de tpg

In mijn CAO staat dat de wettelijke opzegterijn van toepassing is. Op internet vind ik overal alelen dat dat 1 maand is (voor de werknemer). Maar ik kan nergens vinden of dat dan de 1e van de maand geldt. Volgens mijn werk is dat wel zo. Verder willen ze waarschijnlijk niet eerder doen dan dat (wordt dus 1 maart voor mij) en kan ik ook geen vakantie opnemen! Dus als ik dinsdag 10 januari m'n ontslag indien moet ik tot 1 maart werken! Iemand die daar toevallig iets meer over weet? Over die opzegtermijn dus...
je werk heeft gelijk, het burgerlijk wetboek boek 7, eerste lid van artikel 672 zegt inderdaad dat je per einde van de maand opzegt, tenzij anders overeengekomen is, of het gebruik anders bepaalt
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:11:35 #256
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33801457
Onze nieuwe VBGmanager was er vandaag om zich voor te stellen aan de zaterdagwerkers enz.. Lijkt me wel een geschikte vent. Niet dat je veel met zulkes te maken hebt, het is toch meestal tot groepsleider niveau, maar toch. Ook weer een extra wijkje wegbrengen dat is dan weer minder.. ze vragen het niet eens meer tegenwoordig..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_33801788
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat bij mij de fok-forums vaak niet weergegeven worden?
De site doet het dan wel, maar ik kan geen geposte berichten zien ofzo... De ruimte waar dat normaal komt te staan blijft gewoon grijs.
Nu doet ie het vandaag ineens wel weer... dat heb ik wel vaker zo

Verder niet veel post vandaag... maar toch voor elke bus eigenlijk wel iets. Al met al dus niet veel over kunnen slaan.

Ik word halverwege deze maand trouwens 18... krijg ik dan over de hele maand januari het loon voor 18 jaar? Zou mooi zijn, heb deze week weer lekker uren gemaakt
pi_33802156
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef martinnutjuh het volgende:
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat bij mij de fok-forums vaak niet weergegeven worden?
De site doet het dan wel, maar ik kan geen geposte berichten zien ofzo... De ruimte waar dat normaal komt te staan blijft gewoon grijs.
Nu doet ie het vandaag ineens wel weer... dat heb ik wel vaker zo
Heb ik ook heel af en toe last van, leeghalen van de internet explorer history en cookies helpt dan bij mij (ben ik alleen wel overal uitgelogd waar ik normaal als ingelogde user pagina's opga
Zal alleen wel een erg drastische maatregel zijn, die makkelijker kan, met minder hinder
pi_33802416
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij ons klagen de postbezorgers niet, dat zal ze duur komen te staan, de vaste medewerkers kunnen veel harder zeiken...... En dat laten ze graag merken....
Ik ben postbesteller zaterdag, ik zeik ook altijd Vooral omdat ik steeds weer wat anders erbij geloosd krijg. Ik zou vandaag nieuwbouw moeten lopen blijkt ineens dat ze dat gisteren vergeten waren(zo'n postbezorger die niet weet wat *21 is ) dus ik had zoiets van WTF dan heb ik 2 wijken + nieuwbouw HAH allemaal 2e trans. Zeik zeik zeur zeur uiteindelijk mocht de bezorger die t gisteren verkeerd had gedaan t ook oplossen
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:53:44 #260
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33802806
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:04 schreef frederik het volgende:
je werk heeft gelijk, het burgerlijk wetboek boek 7, eerste lid van artikel 672 zegt inderdaad dat je per einde van de maand opzegt, tenzij anders overeengekomen is, of het gebruik anders bepaalt
okay, jammer...

En weet iemand hoe het zit met vrije dagen opnemen? Ik bedoel, vakantie heb je toch gewoon recht op? Hier is het altijd zoooo moeilijk en moet je echt een eeuwigheid van tevoren vrij vragen. Voor de zomervakantie kan ik me dat voorstellen, maar ook één dagje buiten de zomer om ook.
En waarschijnlijk kan ik dus ook niet als ik nu ontslag neem al mijn vakantie opnemen, "omdat ze niemand hebben". Terwijl dat dan een maand van tevoren is. En ze dus nog niet eens gevráágd hebben of collega's in willen springen. Iemand enig idee wat mijn rechten hierin zijn?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33803604
BW 7, artikel 638 regelt de vakantiedagen (ook de dagen buiten de zomervakantie heten vakantiedagen), in principe komt het erop neer dat jij schriftelijk een aanvraag mag doen, en dat de werkgever die moet goedkeuren tenzij er gewichtige redenen zijn om dat niet te doen.
Probleem is alleen wat zijn gewichtige problemen? Probleem daarbij voor je baas is dat die nu volgens jou nog niet kan komen met het probleem geen vervanging.
Jouw baas wil nu opeens alle aanvragen schriftelijk hebben (heeft die het recht toe), jij hebt echter ook het recht om die weigering binnen 2 weken onderbouwd met de gewichtige problemen schriftelijk te krijgen (einde tweede lid van artikel 638), bij uitblijven van die schriftelijke weigering heb jij domweg die vakantie
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:53:43 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33804836
Hmm nou ja in principe snap ik heus wel als ze niemand hebben dat het feest voor mij niet door kan gaan. Maar als iemand ontslag neemt staan ze er waarschijnlijk ook niet om te springen om moeite te doen om vrij te regelen voor diegene...
En ik heb serieus in de afgelopen 2 jaar dat ik er werk al zoveel gezeik gehad met vrij vragen... Het kan nooit eens gewoon normaal gaan.

Maar goed, als mn nieuwe baan doorgaat zal ik het er maar eens met de manager over hebben.

Bedankt voor de info!
©Dumbo
pi_33806316
nogal veel fijne post vandaag... 't leek qua aantal haast wel kerst... Veel vertragingen met de sorteermachines en laat de straat op, dus...

(en de fiets stuk, vlak voordat ik aan het fietsdeel van m'n wijk toe was... Was een gebroken remarm...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_33814823
Zou erg kinderachtig zijn als ze je geen vrij geven die laatste 2 weken tex, behalve als het echt echt nood is met te weinig mensen.
Maar beetje flauw dat ze niet even rondvragen, wie weet wil iemand wel even bijklussen.
Maar de maand opzegtermijn is inderdaad wel met de eerste geregeld.

Gezellig daar TheSorrow...maarre leuke vrouwelijke collega?
pi_33815229
Jazeker Ze is er net een paar weken, ik vond haar gelijk al wel knap Maar ik d8 dat het zo'n type zou zijn die heel arrogant is omdat ze weet dat ze knap is... maar ze harstikke lief Ben al bij haar thuis geweest, en we knuffelen iedere week
† The 3 Kings †
pi_33815575
TPG Post liefde
pi_33815878
Tis gewoon vriendschap hoor, we zijn elkaars type totaal niet, maar we vinden elkaar wel lief We hebben ook hele leuke gesprekken op msn enzo... gewoon een lieve meid
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf zondag 8 januari 2006 @ 01:35:23 #268
73911 ultra_ivo
pi_33820710
Je zou niet de eerste zijn die blijft plakken aan een postbode, zo hebben we er meer op de vestiging rondlopen.
pi_33825399
Hooghoudt Ik heb nog wel op de Diamantlaan gewerkt, tot anderhalf jaar terug.. En mijn vriend heeft er tot 3 maand terug gewerkt...

Welk compartiment zit jij in dan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33826354
Zo'n beetje het hele kantoor wist dat ik ook een bepaalde collega wel erg leuk vond. De opmerking van een toenmalig teamcoach "Die bioscoop van gisteren hè met haar [waardoor hij z'n planning moest omgooien], hoe moet ik dat nou eigenlijk opvatten?" spreekt wel boekdelen
Ach, uiteindelijk niks geworden, maar we hadden wel een heel leuk tijd

Dat ik nu zit te klooien met een andere collega houd ik angstvallig op een afstandje voor de rest Gek genoeg zitten er een aantal ineens opmerkelijk veel te vissen naar uitspraken van mij, maar ik heb echt geen zin in nog zo'n rel binnen de vestiging
pi_33826510
Het valt meestal wel op ja...

Ik ben op de post ook een tijdje gekoppeld aan iemand waar ik heel goed mee op kon schieten, dat we uiteindelijk allebei al bezet waren maakte niet uit...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33833899
Ja bij ons valt t ook wel op Ja het is normaal nooit zo druk voor die kast, en jij staat er nu iedere week!
† The 3 Kings †
pi_33834040
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ja bij ons valt t ook wel op Ja het is normaal nooit zo druk voor die kast, en jij staat er nu iedere week!
"Ja, best als je haar gaat helpen, maar zou je dan misschien die wijk kunnen zetten? Die postbezorger komt er bijna aan en moet anders wachten." en idd bij ons ook een paar die opmerking over de drukte bij de kast
pi_33840069
Ik hoor net van haar dat ze al 2 weken en een dag een vriend heeft.... Maarja boeiend, tis gewoon een leuke meid, en kan er gezellig mee kletsen, hoef geen relatie of wat dan ook bij te horen om het gezellig te hebben
† The 3 Kings †
  maandag 9 januari 2006 @ 17:21:12 #275
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33871287
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:44 schreef teigan het volgende:
Hooghoudt Ik heb nog wel op de Diamantlaan gewerkt, tot anderhalf jaar terug.. En mijn vriend heeft er tot 3 maand terug gewerkt...

Welk compartiment zit jij in dan?
Ik zat in compartiment 2, 9716-9718, maar m'n contract was 31 december afgelopen, en aangezien ik er nu drie heb gehad moet ik drie maandjes wachten...
pi_33871332
Ik zat in degene het verst van de kantine af(vergeet het nummer steeds)....

Ik kende wel een paar mensen van twee, maar die zijn al wel een tijdje weg...
Misschien dat je Hendrie kent(lange dunne jongen, wit haar)
ennuh ralph uit mijn compartiment, die is in de meeste compartimenten wel meer bekend, die heeft een oogje op alle dames zo ongeveer geloof ik
pi_33955094
hallo,
weet iemand of de area zuid west NL ook een website heeft?
heb ik ff nodig,
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:47:49 #278
139014 katoen
postbezorger
pi_34046052
hallo,
volgens mij heb ik een nieuwe topic gestart terwijl ik gewoon op de tpg topic moet zijn.
dus nogmaals mijn vraag,,
ik ben sinds 2 jaar postbezorger met sinds 2006 een vast contract.mijn probleem is dat de overuren bijna niet uitbetaald worden .in 2004 had ik nog 16 overuren tegoed ,die ik pas na een half jaar bakkelijen uitbetaald heb gekregen .en dan ook nog maar 10 uur.
de telefoongidsen worden niet uitbetaald en nu heb ik weer 4 overuren gedraaid met de kerst en die krijg ik weer niet ,want ik had ze maar eerder moeten inleveren.het is nu de tweede week na nieuwjaar .mijn baas probeert onder alle overuren uit te komen...
wat moet ik doen??
pi_34046310
Klagen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34052132
Zo, veel post opzich, niet veel in de blauwe bakken, maar veel machinepost, de telefoonrekening zat erbij

Maandag komt die leuke collega SAW 2 kijken
† The 3 Kings †
pi_34052565
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:12 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, veel post opzich, niet veel in de blauwe bakken, maar veel machinepost, de telefoonrekening zat erbij

Maandag komt die leuke collega SAW 2 kijken
Hmm, aparte filmkeuze .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_34053269
Ja, ik had gezegd dat ik saw 2 had, zij gelijk overenthousiast: "Oh die gaan we maandag bij jou kijken!''.... ik vind het best Wel gezellig
† The 3 Kings †
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:21:46 #283
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_34057146
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef teigan het volgende:
Ik zat in degene het verst van de kantine af(vergeet het nummer steeds)....

Ik kende wel een paar mensen van twee, maar die zijn al wel een tijdje weg...
Misschien dat je Hendrie kent(lange dunne jongen, wit haar)
ennuh ralph uit mijn compartiment, die is in de meeste compartimenten wel meer bekend, die heeft een oogje op alle dames zo ongeveer geloof ik
Volgens mij is dat 1. Of 3, dat weet ik niet zeker. Ben verder ook niet zo goed in namen...
pi_34135329
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef MadGuy het volgende:
TPG Post liefde
Ik heb ieder seizoen een ander volgens mijn collega's nog eentje en ik heb een TPG-kwartet
  maandag 16 januari 2006 @ 21:25:54 #285
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_34137349
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef spookygirl het volgende:

Ik heb ieder seizoen een ander volgens mijn collega's nog eentje en ik heb een TPG-kwartet
Hé tof, deze reeks bestaat ook nog!

Ik heb nog geen collega's gedate... mijn huidige vriendin is wel een ex-zaterdagpostbode overigens
pi_34141379
Blablabla, laat maar hangen
Zaterdag was het best druk trouwens
pi_34142538
De Sociale Verzekeingsbank was niet lief...
pi_34144254
De beruchte collega is SAW2 komen kijken,daarna nog van alles en nog wat op tv gezien, en gezellig gekletst... normaal knuffelen we altijd, en nu ook 3 zoenen op t eind, our lips almost touched
Kansloos, ik weet het
† The 3 Kings †
pi_34147420
nee, lief juist TheSorrow!!
Het klinkt iig als meer dan vriendschap, she likes you!!

Was Saw2 leuk eigenlijk? Want ik ga weer dvd's bestellen

O en texelonia! Heb je al gehoord of je aangenomen bent???
pi_34150666
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Troeta het volgende:
nee, lief juist TheSorrow!!
Het klinkt iig als meer dan vriendschap, she likes you!!

Was Saw2 leuk eigenlijk? Want ik ga weer dvd's bestellen

O en texelonia! Heb je al gehoord of je aangenomen bent???
Als je 1 gezien hebt, is 2 zeker aan te raden Genoeg zieke dingen er weer in Maar ik raad hem je zeker aan!

Mja, ze is echt heel lief... het schijnt ook dat mn mams haar moeder kent, mn moeder geeft les in aerobics, en haar moeder komt iedere dinsdag avond sporten

Ze zat alleen gister ff in de put/stress, aangezien haar vriend haar zaterdagmiddag nog gezien heeft, hij zou daarna nog bellen (hij belt normaal 20 x op een dag ofzo, vind ze ook niet erg zei ze) maar hij heeft al sinds zaterdag avond niet meer gebeld.. zn mobiel staat wel aan, maar neemt hem niet op.. hij is bijna nooit op msn, maar ze d8 misschien dat zn mobiel gestolen was.. als ie gestolen was, kom je toch juist op msn of bel je ff met de huistelefoon? Ze was echt boos, en ging door t lint als ie zou bellen Gelukkig belde ie niet, dus konden we gewoon film kijken zonder rare dingen erbij En ze zou t uitmaken als ie vandaag niet opnam

Ook nog maar wat ontopic:
De post belde net,of ik toevallig vandaag al kon werken, maarja ik kan echt pas morgen, dit is de laatste dag stage Er was weer een zieke ofzo... Morgen wel werken, 4 wijken voorbereiden en dan 's middags laat buslichting
† The 3 Kings †
pi_34151163
Was bij jullie de nieuwjaarsborrel ook erg gezellig?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34151225
Ik ben niet geweest
† The 3 Kings †
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:40:23 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34152150
getver, wat een snertweer

ben op dit soort dagen blij dat ik voor pakketservice rij dan kun je af en toe nog een beetje droog worden..
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:56:47 #294
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_34154298
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef zjroentje het volgende:
Niet gehad.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 januari 2006 @ 18:08:50 #295
73911 ultra_ivo
pi_34167438
flutweer en driedubbel HAH. En dan ook nog als 2e tranche een echte HAH wijk. Kon de boel amper geladen krijgen. Doos HAH bovenop de drager en 5 bundels op de voordrager. Zo door de regen...
pi_34168156
Morgen 2 wijkjes (mn eigen zaterdag ochtendwijk, en 1 die ik vroeger vaak liep) en 's middags buslichting.. centjes verdienen
† The 3 Kings †
pi_34168802
Ik zou vandaag gebeld worden als ze me nodig hadden. Gelukkig hebben ze dat dus niet gedaan.
pi_34168993
Lui zwijn
† The 3 Kings †
pi_34169112
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef zjroentje het volgende:
Dat was bij ons ook afgeschaft. Werd te duur.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34171046
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
Lui zwijn
Overmorgen en vrijdag weer jah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')