Ik heb ze nog nooit gebruikt iig.quote:Boncadeau kan worden besteed bij de volgende 14 acceptanten:
Gall & Gall, Free Record Shop, Intersport, CombiFoto, Blokker, McDonald's, Six Flags Holland, Videoland, WE Men, We Women, Etos, Bruna / Boekelier, Fleurop en Gamma.
Ik geloof dat alle postbezorgers een CD-Bon kregen. Hier is er ook voor iets van 600 zoveel euro aan CD-Bonnen ingekocht voor ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:07 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom kreeg jij een cdbon van 25 euro?
Jammer dat ze zoveel meer klagen als postbodesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef texelonia het volgende:
Postbezorgers krijgen ook veel minder salaris dan postbodes, dus die verdienen wel wat extra's
Jij zult rijk worden zo, een uurtje werken....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef flashpoint het volgende:
Vandaag de postbezorger uitgehangen. Wel irritant die Otto-boeken...tussen de bundels kreeg ik ze aangeleverd....Dus van die heerlijke megabundels en dubbele HAH er ook nog bij.
Maar ja, binnen een uurtje was het gepiept.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij zult rijk worden zo, een uurtje werken....
Zodat ik over drie maandjes weer aan het werk kan.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:38 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom zou je contacten bij de post warm moeten houden?
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zodat ik over drie maandjes weer aan het werk kan.
Hij was sowieso een beetje een buitenbeentje eigenlijk...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker dan, ze willen je weg, jij begint die rechtzaak, je mag er blijven.... dan kijkt iedereen vast altijd vrolijk naar je maar nie heus
Dan denken ze allemaal van: "Oh dat is die gozer die een rechtzaak aanspande om hier te blijven werken. Dan ben je echt hopeloos."quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker dan, ze willen je weg, jij begint die rechtzaak, je mag er blijven.... dan kijkt iedereen vast altijd vrolijk naar je maar nie heus
Volgens mij mag een werkgever je niet de laan uitsturen na je derde contract, en onmiddelijk een andere werknemer op dezelfde plek neerzetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:53 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden bij Pathé gewerkt en daar hadden ze hetzelfde beleid. 3 Tijdelijke contracten en dan was bye byeMaar eigenlijk schijnt dat niet te mogen, als ze geen goede reden hebben je contract niet te verlengen. Eén fulltimer heeft toen ook een rechtszaak tegen ze aangespannen en nog gewonnen ook, dus die bleef daar gewoon werken.
Je moet ook zelf bellen, hè...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hoor.Ik zat zo diep als ik weet niet wat bij de teamleider maar ik mocht niet terugkomen na 3 maand.
Dat lag namelijk niet aan mij maar ze hebben gewoon random wat mensen van een lijstje gebeld.
![]()
Euhm nee, niet bij ons. Bij ons is duidelijk tegen alle vertrekkende mensen gezegd dat zij gebeld zullen worden en dat zelf bellen geen nut had.quote:
Mijn baas belde me eergister nog, dat hij me voor komende zaterdag had ingepland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euhm nee, niet bij ons. Bij ons is duidelijk tegen alle vertrekkende mensen gezegd dat zij gebeld zullen worden en dat zelf bellen geen nut had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |