abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33636857
ik krijg ook 40 euro aan bonnen. Levert die BOCO nog eens wat op
pi_33636890
Wat voor bonnen krijgen we eigenlijk? Toch niet alleen maar inwisselbaar bij de Aldi of zoiets mag ik hopen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33637050
Ik heb hier nog wat setjes Boncadeau's liggen, wel eens gekregen als dank voor andere dingetjes.
quote:
Boncadeau kan worden besteed bij de volgende 14 acceptanten:

Gall & Gall, Free Record Shop, Intersport, CombiFoto, Blokker, McDonald's, Six Flags Holland, Videoland, WE Men, We Women, Etos, Bruna / Boekelier, Fleurop en Gamma.
Ik heb ze nog nooit gebruikt iig.

Geen idee of we nu ook weer deze dingen krijgen. Het kunnen ook Irischeque's ofzo zijn.
pi_33637646
Jammere van die bon is dat je hem in 1 x moet besteden.... Anders gewoon iedere dag eten op de kosten van de mac
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2006 @ 06:51:25 #205
73911 ultra_ivo
pi_33650244
Ik blijf toch wat achter met de punten, krijg een tegoedbon van 20 Euro...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:00:48 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33652770
Ik krijg een cadeaubon twv ¤40 En had met kerst ook al een CD-bon gekregen twv ¤25

Ik vind het wel lekker, want echt geweldige dingen zaten er nou niet bij die je met die punten kon kopen. En ik heb een filmfanaat dus kan ik m'n dvd-collectie eindelijk weer eens aanvullen

Straks weer werken, helemaal geen zin Maar ja het is wel lekker weer geloof ik...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:07:06 #207
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_33652908
Waarom kreeg jij een cdbon van 25 euro?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:18:19 #208
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33653171
Als bedankje van de baas of zoiets Kregen we vorig jaar trouwens ook.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33653267
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:07 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom kreeg jij een cdbon van 25 euro?
Ik geloof dat alle postbezorgers een CD-Bon kregen. Hier is er ook voor iets van 600 zoveel euro aan CD-Bonnen ingekocht voor ze.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:25:39 #210
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_33653350
Dat was dus alleen voor de postbezorgers en niet voor de postbodes?
pi_33653493
Klopt.

Ja, wij vonden het ook al vreemd
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:32:56 #212
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33653520
Postbezorgers krijgen ook veel minder salaris dan postbodes, dus die verdienen wel wat extra's
©Dumbo
pi_33653635
Ik wil er eigenlijk op in gaan, maar laat het maar zitten
pi_33653756
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef texelonia het volgende:
Postbezorgers krijgen ook veel minder salaris dan postbodes, dus die verdienen wel wat extra's
Jammer dat ze zoveel meer klagen als postbodes
† The 3 Kings †
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:04:12 #215
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_33654369
Bij ons klagen de postbezorgers niet, dat zal ze duur komen te staan, de vaste medewerkers kunnen veel harder zeiken...... En dat laten ze graag merken....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:18:13 #216
67643 iDex
opdondertje
pi_33656936
zoooooo. vandaag jullie weer aan het werk

mooi ik verwacht post
pi_33658458
Vandaag de postbezorger uitgehangen. Wel irritant die Otto-boeken...tussen de bundels kreeg ik ze aangeleverd....Dus van die heerlijke megabundels en dubbele HAH er ook nog bij.
Maar ja, binnen een uurtje was het gepiept.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:04:24 #218
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_33658508
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef flashpoint het volgende:
Vandaag de postbezorger uitgehangen. Wel irritant die Otto-boeken...tussen de bundels kreeg ik ze aangeleverd....Dus van die heerlijke megabundels en dubbele HAH er ook nog bij.
Maar ja, binnen een uurtje was het gepiept.
Jij zult rijk worden zo, een uurtje werken....
pi_33658523
ik wil ook een cdbon of een kadobon, ik heb niet van die punten en ik ben postbezorger geweest

Hmm, misschien moet ik eerst afwachten voor ik ga zeuren
pi_33658763
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Jij zult rijk worden zo, een uurtje werken....
Nee niet echt
, maar ik heb nog meer te doen (studie)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:18:27 #221
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_33658982
Idem hier, maar voor 1 uur ga ik niet werken, ik werk of minimaal 4 uur of niet...
pi_33659374
Goed standpunt. Alleen gaat die vlieger hier niet op
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:25:03 #223
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_33661129
Als ze je nodig hebben doen ze het heus wel....De vaste medewerkers houden er niet van om over te werken.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:09:40 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33662524
Hier was het meteen weer een rommeltje Veel sorteerfouten, steeds dat je een paar huizen hebt gehad en dan kun je weer terug omdat er nog meer post is voor dezelfde huizen. Sommige stukken verkeerd gebundeld. En ik dacht eerst dat er 1 hah was, kwam ik er halverwege achter dat er nog een hah zat, Ipv de 2 hah dus samen te voegen zoals ze normaal doen, hadden ze nu de ene hah in de ene tas gedaan en de andere hah in de andere tas
©Dumbo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:49:59 #225
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_33669977
En dat vertellen ze dan weer niet...

Bij ons was het ook een zooitje, dat had meer met contracten te maken. Maar balen was het wel. Ik heb wel even twee collega's afgeholpen zodat ze vroeger naar huis konden terwijl anderen hen in de steek lieten. Ik bedoel hallo! Help elkaar eens een beetje!
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:28:19 #226
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33679703
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:38 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom zou je contacten bij de post warm moeten houden?
Zodat ik over drie maandjes weer aan het werk kan.
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:07:50 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33697543
Vandaag was het nog erger dan gisteren
Ik snap niet dat de kwaliteit van het sorteren enzow steeds slechter wordt, terwijl er steeds minder post is en het voor de binnenmedewerkrs steeds makkelijker wordt gemaakt (dat ze nu niet meer hah mee hoeven te sorteren bijv).

Maar goed, als alles goed gaat ben ik binnenkort ex-TPG-medewerker, want dan heb ik waarschijnlijk/hopelijk een nieuwe baan!
©Dumbo
pi_33707141
misschien hebben ze nu meteen al minde rmensen voor het sorteren, of heb je een nieuwe die het nog niet zo goed kan.

Maar nieuwe baan? Waar heb je gesolliciteerd??
Ik hoop dat je aangenomen word in ieder geval
pi_33707237
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Zodat ik over drie maandjes weer aan het werk kan.
Ja hoor. Ik zat zo diep als ik weet niet wat bij de teamleider maar ik mocht niet terugkomen na 3 maand. Dat lag namelijk niet aan mij maar ze hebben gewoon random wat mensen van een lijstje gebeld.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33707567
Hoe werkt dat ook al wee rdan?
Je mag 3 contracten in 3 jaar ofzo en dan moet je weg...na hoelang mag je dan weer solliciteren?
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:06:43 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33707784
Hmm ik heb gewoon een contract voor onbepaalde tijd (al vanaf het begin), dus duurt wel even voordat ik 3 contracten heb gehad

Troeta, ik werd paar weken geleden gebeld voor een baan, nav mn cv die ik ergens online had neergezet. Volgende dag meteen op sollicitatie, en daarna 2 weken niks van gehoord, dus ik was er al vanuit gegaan dat het niks was geworden. Maar vandaag werd ik dus gebeld Maandag gesprek of we het eens kunnen worden over dingen (neem aan werktijden, salaris, etc), dus ik ben benieuwd!
©Dumbo
pi_33707874
Van mensen die hier nog werken hoor ik ook dat hier Anders Organiseren is ingevoerd. Sommige mensen die 3 contracten al hebben gehad en er een tijdje uit zijn geweest mogen weer terugkomen voor een contract van 10 weken t/m afgelopen 31 december. Geen idee wat er met die mensen is gebeurd. Natuurlijk vind ik het persoonlijk dikke naaierij dat als je het gevoel hebt dat je goed zit bij de teamleider en de rest van het boven mij staande personeel, dat je dan NIET terug mag komen na 3 maand thuis te hebben gezeten.
pi_33708316
o spannend tex, ik duim voor je!!

Maar dat gedoe met die contracten is meer voor postbodes..postbezorgers krijgen idd al snel een vast contract.
Een vriendin van mij is via mij ook teruggevraagd, voor een half jaar, maar ze heeft bedankt.
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:53:36 #234
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33708619
Ik heb een paar jaar geleden bij Pathé gewerkt en daar hadden ze hetzelfde beleid. 3 Tijdelijke contracten en dan was bye bye Maar eigenlijk schijnt dat niet te mogen, als ze geen goede reden hebben je contract niet te verlengen. Eén fulltimer heeft toen ook een rechtszaak tegen ze aangespannen en nog gewonnen ook, dus die bleef daar gewoon werken.

Maar goed, de meeste mensen beginnen niet zomaar een rechtszaak, zeker niet aangezien er voornamelijk studenten werken.
©Dumbo
pi_33709062
Ik heb gelukkig nog een onbepaalde tijd contract.

Anders Organiseren lijkt me stom overigens.
pi_33709069
Lekker dan, ze willen je weg, jij begint die rechtzaak, je mag er blijven.... dan kijkt iedereen vast altijd vrolijk naar je maar nie heus
† The 3 Kings †
pi_33709139
Je collega's zullen je waarschijnlijk roemen, teamleider kan het vast ook weinig schelen. De vestigingsmanager en overkoepelend bestuur zal misschien tandenknarsen, vermoed ik.
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:13:25 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33709410
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker dan, ze willen je weg, jij begint die rechtzaak, je mag er blijven.... dan kijkt iedereen vast altijd vrolijk naar je maar nie heus
Hij was sowieso een beetje een buitenbeentje eigenlijk...

Maar goed, je hebt wel een inkomen En als het echt niet gezellig werken meer is, kun je in elk geval iets relaxter naar ander werk zoeken lijkt me.
©Dumbo
pi_33709436
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Dan denken ze allemaal van: "Oh dat is die gozer die een rechtzaak aanspande om hier te blijven werken. Dan ben je echt hopeloos."

pi_33710061
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:53 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden bij Pathé gewerkt en daar hadden ze hetzelfde beleid. 3 Tijdelijke contracten en dan was bye bye Maar eigenlijk schijnt dat niet te mogen, als ze geen goede reden hebben je contract niet te verlengen. Eén fulltimer heeft toen ook een rechtszaak tegen ze aangespannen en nog gewonnen ook, dus die bleef daar gewoon werken.
Volgens mij mag een werkgever je niet de laan uitsturen na je derde contract, en onmiddelijk een andere werknemer op dezelfde plek neerzetten.
Dat ze eerst de tijdelijke werknemer een aanbod moeten doen (tenzij er sprake is van slecht functioneren), waarna ze pas een ander aan mogen nemen voor dezelfde werkplek.
Heb alleen geen bronnen bij de hand
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:02:24 #241
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33714175
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik zat zo diep als ik weet niet wat bij de teamleider maar ik mocht niet terugkomen na 3 maand. Dat lag namelijk niet aan mij maar ze hebben gewoon random wat mensen van een lijstje gebeld.
Je moet ook zelf bellen, hè...
pi_33716946
O tex, heb jij bij pathé gewerkt??

Ik heb daar via internet al een paar keer gesolliciteerd en ik heb bij de bioscoop geinformeerd, maar die zeiden dat het via internet moest.
Maar ik krijg maar geen reactie terug...erg frustrerend.
Hoe ben jij toen aan die baan gekomen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:12:10 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33720517
Hebben ze wel mensen nodig dan? Of wisten ze dat bij die bioscoop niet?
Ik had ook gewoon via internet gedaan en toen ben ik wel gewoon terug gebeld, sollicitatiegesprek gehad (wat meer formaliteit was dan kijken of ze mij geschikt vonden ) en meteen rondleiding gehad en kleding gekregen enzow.
©Dumbo
pi_33730016
Nee dat wisten ze niet, meestal wel was het antwoord.
En op die site staat ook dat ze vaak op zoek zijn.

Nouja, dan blijf ik het maar proberen.
Vond je het leuk werk daar?
En heb je al nieuws over je evt. nieuwe baan??
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:05:13 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33732180
Ja het was op zich wel leuk, veel studenten, jonge mensen enzow, dus dat was wel gezellig. Alleen de managers waren eikels, dus daar hadden we altijd mot mee (ik heb iets tegen managers blijkbaar, bij de TPG zelfde probleem ). Maar eigenlijk was het een ideaal baantje, ik kon zelf mijn tijden invullen op een rooster, dus hoefde bijna nooit vrij te vragen En gratis naar de bios natuurlijk

Maar goed, is wel beetje offtopic he...
©Dumbo
pi_33735548
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Je moet ook zelf bellen, hè...
Euhm nee, niet bij ons. Bij ons is duidelijk tegen alle vertrekkende mensen gezegd dat zij gebeld zullen worden en dat zelf bellen geen nut had.
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:28:08 #247
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33737488
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Euhm nee, niet bij ons. Bij ons is duidelijk tegen alle vertrekkende mensen gezegd dat zij gebeld zullen worden en dat zelf bellen geen nut had.
Mijn baas belde me eergister nog, dat hij me voor komende zaterdag had ingepland. Hij kan me niet missen, blijkbaar. Toen ik zei dat mijn contract was afgelopen zei hij iets van:"Oh ja, oh ja, je belt over twee maanden wel even, hè?".

Voel me heel belangrijk, nu.
pi_33764307
Ik ben sinds woensdag ook een TPG medewerker, zaterdagpostbode in Groningen, ben vanaf woensdag dus ingewerkt, moest vandaag al alleen, morgen mn officiele werkdag, hopelijk geen hah op zaterdag nu

ik heb 2 jaar terug ook al 2 jaar bij deTPG in Arnhem gewerkt
pi_33764534
Als er HAH op zaterdag is word dit ruim van te voren aangegeven
† The 3 Kings †
pi_33764604
gelukkig maar, had vandaag en woesndag echt vervelende HAH.. vandaag gelukkig verder niet zo druk maar deed er als eerste x alleen toch een uurtje langer over dan geplanned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')