Boomspeed ligt eruit en dan moet ik maar aan de JPG-tjes hequote:
wat is daar mis mee?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef Airelle het volgende:
nog liever GEEN avatar dan een JPG-avatar!
Basic in de meest ruime zinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?!![]()
oh, ondertitels mogen wél???
okequote:
in dat geval, ik doe graag meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke
stiekem is 't natuurlijk alleen maar verwarring schoppen.... lekker op elkaar lijken hihihi
Ik ben ook newbie. Nog steeds eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef PeRi het volgende:
Ik vind jullie eng zo zonder ava's. Zo, zo newbieachtig. Dan gaat er altijd een alarmpje bij mij rinkelen.
we zijn undercoverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef PeRi het volgende:
Ik vind jullie eng zo zonder ava's. Zo, zo newbieachtig. Dan gaat er altijd een alarmpje bij mij rinkelen.
tof. doen we ook geen smileys meer. helemaal zwart/wit zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:17 schreef Airelle het volgende:
ik laat speciaal voor deze gelegenheid ook even de leestekens en hoofdletters achter wegen
okéquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tof. doen we ook geen smileys meer. helemaal zwart/wit zo.
Laat je dan ook de punt achterwege?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je zusje gebruikt geen leestekens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom? punten zijn hartstikke basic man!![]()
ja we moeten ons nog even op elkaar afstemmen maar het is zo goed al perfect zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zusje gebruikt geen leestekens.
oke ik heb een nieuwe missie>:):')quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ben trouwens blij dat Babette21 eruit is, irritante gedragDit zal me wel minpunten opleveren, maar daar lig ik dan niet wakker van
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik laat speciaal voor deze gelegenheid ook even de leestekens en hoofdletters achter wegen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke ik heb een nieuwe missie>:):')
het is goed genoeg zo....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef Airelle het volgende:
ja we moeten ons nog even op elkaar afstemmen maar het is zo goed al perfect zo
spread the love inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is goed genoeg zo....
nu moeten we ons zien uit te breiden: recruteren!!
don't know, don't care... hij gaat eraanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef Airelle het volgende:
wie is dat?
Uit de toon, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
als je hier omhoog scrolled valt Bupa echt uit de toom [of toon?]
En weg is mijn avatar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Gebruik template: text_only
Dat doe je sowieso al, schatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijn, heb ik jou ook weer kunnen opgeilen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar dán is er geen kunst aan
Idd, waar slaat die opmerking op?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke ik heb een nieuwe missie>:):')
nou ja, 't is wel waar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Idd, waar slaat die opmerking op?!
hij gaat eraan!!quote:KILL!
vooral voor de modjes, die kunnen bij voorbaat niet meedoenquote:(leuk wel, zo zwart/wit!)
net alsof jij ook maar iets geeft om tennis of eva duijvesteinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik mis de avatars van Babette en Airelle.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik mis de avatars van Babette en Airelle.
Tennis interesseert mij dus wel, muts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
net alsof jij ook maar iets geeft om tennis of eva duijvestein(ik kan ook niet zonder)
muts? i beg your pardon?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tennis interesseert mij dus wel, muts.
wij wel danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Airelle het volgende:
net alsof jij ook maar iets geeft om tennis of eva duijvestein
hij is té veelzeggend hequote:(ik kan ook niet zonder)
Ja, muts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
muts? i beg your pardon?
tennis is helemaal leuk, vooral nu met de australian open
bijna alle smilies zijn vervangbaar door woorden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij wel dan
[..]
hij is té veelzeggend he[oh kut, die ook]
User Survival Game #4: Met Sven en LeBeau aan kopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Airelle het volgende:
zus, waar lig je uit dan?
nooit van gehoord, ik gaat eens kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
User Survival Game #4: Met Sven en LeBeau aan kop
ja beetje jammer van de tijden, maar voor mij wel de leukste grand slamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, muts.
Alleen jammer van het tijdstip waarop gespeeld wordt.Het wordt allemaal wel uitgezonden, maar ik vind dit soort dingen live leuker. Wimbledon en Roland Garos vind ik dan ook leuker.
bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef Airelle het volgende:
nooit van gehoord, ik gaat eens kijken
wat een kleurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar A Whole New WorldAladdin
quote:
Ja, dat heb ik ook heel erg, ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:Mensen zonder avatar
Eigenlijk let ik normaal meer op de avatar dan de naam die erboven staat dus nu herken ik jullie niet echt.
Oh en ik heb nog griep
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:Mensen zonder avatar
Eigenlijk let ik normaal meer op de avatar dan de naam die erboven staat dus nu herken ik jullie niet echt.
Oh en ik heb nog griep
Het is dat je blauw bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook heel erg, ja.
Beterschap.
Jij kunt ook alleen maar kritiek leveren ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:Mensen zonder avatar
Oh en ik heb nog griep
Zo, poppetje gezien, kastje dicht KD-avatar terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is dat je blauw bent
Svennie had dat ook een keer gedaan toen hij nog zwart was, en toen keek ik echt naar die post van: 'Ja, maar dat heb ik helemaal niet geschreven! '
Thanks
Ik kan er werkelijk waar geen enkel voordeel van inzien, alleen nadelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar kritiek leveren ofzo.
Negatieveling!
Is ook prima. Het was alleen een soort dingetje vanmiddag met zus. Normaliter heb ik altijd een ava.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk waar geen enkel voordeel van inzien, alleen nadelen(Van het niet hebben van een avatar dus he.)
Leuke avatar ook, SatCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo, poppetje gezien, kastje dicht KD-avatar terug.
Alweer?quote:
Dat is toch alweer even geleden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alweer?Ik had hiervoor ook al een KD-avatar.
Goed zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is ook prima. Het was alleen een soort dingetje vanmiddag met zus. Normaliter heb ik altijd een ava.
Ik weet het niet.quote:
Of wat anders een keertje..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Misschien dat ik zometeen ff ga kijken voor een nieuwe KD-avatar.
Wat typ je nu steeds 'ff'? De moeite voor 'even' is toch erg klein.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Misschien dat ik zometeen ff ga kijken voor een nieuwe KD-avatar.
'ff' is volgens mij het enige wat ik heb overgenomen van de breezah-cultuur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat typ je nu steeds 'ff'? De moeite voor 'even' is toch erg klein..
Nu ja, ik mag 'ff' schrijven, maar bij jou gaat dat tegen je principes in.![]()
Suggesties?quote:
Wist je dat in België die breezah-cultuur niet eens bestaat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'ff' is volgens mij het enige wat ik heb overgenomen van de breezah-cultuur.
Lees meteen ff (quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wist je dat in België die breezah-cultuur niet eens bestaat?
Als ik zeg:"Wat een breezah!!1!one!~~!" heeft iedereen iets van: "Wat zeg je?
?!1".
![]()
Top van je!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees meteen ff () mijn toevoeging.
't is een statement, totdat we onze Award Awa's krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef Airelle het volgende:
Is ook prima. Het was alleen een soort dingetje vanmiddag met zus. Normaliter heb ik altijd een ava.
ff is van vér voor de breezahcultuurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
'ff' is volgens mij het enige wat ik heb overgenomen van de breezah-cultuur.
Klopt. Maar het wordt wel vaak gebruikt door die breezah-mensen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ff is van vér voor de breezahcultuur
Ik ben niet zo origineel met avatars, ondertitels e.d.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Suggesties?Al vinden veel users het niet leuk als ik KD 'wegdoe'.
[afbeelding]
Nee, dat blijkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo origineel met avatars, ondertitels e.d.
Oh, oké.quote:Maar die is niet leuk![]()
De vierde natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
#3.... die staat lekker stilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Nummer 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, woman! Je maakt het me moeilijk.
Maar jouw stem telt natuurlijk véél zwaarder dan de stem van een relatief nieuwe in SC (lees: rena of Paltos)quote:
Lees, ALSOF WIJ DAAROM GEVEN, LUL!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jouw stem telt natuurlijk véél zwaarder dan de stem van een relatief nieuwe in SC (lees: rena of Paltos)![]()
Kom dan met betere.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Oh, had ik al verteld dat ik de avatar met de minste stemmen zal nemen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jouw stem telt natuurlijk véél zwaarder dan de stem van een relatief nieuwe in SC (lees: rena of Paltos)![]()
Ja, IK SNAP ER NIKS MEER VAN!11!quote:
Stem op een a-va-tar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, IK SNAP ER NIKS MEER VAN!11!![]()
Weet je welke ook erg goed is, maar helaas ondergewaardeerd:quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je welke ook erg goed is, maar helaas ondergewaardeerd:The Emperor's Groove
Zulke toffe humor zit daarin, dat ik me kan voorstellen dat 'ie bij de kids niet echt aansloeg.
Moet je kijken, Buup!![]()
Het was toch niet iets met een F?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Daar had ik het laatst nog over met iemand!Die raadde me die film ook al aan
Ja.quote:
Jaaa, kom dan niet aan met van die rare geintjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stem op een a-va-tar.
De a-va-tar met de mees-te stem-men wint.
Dui-de-lijk?
Het is denk ik de Disneyfilm met de droogste humor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Daar had ik het laatst nog over met iemand!Die raadde me die film ook al aan
Sorry hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Ik zette dat hartje er niet voor niets achter.
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, kom dan niet aan met van die rare geintjes!
En ik had dus al gestemd
Hm, die is wel geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Sorry hoor!.
Maar terzake, iedereen weet dat de beste Disney-film 'De Leeuwenkoning" is.![]()
dat heb ik met Keizer Kusco... veruit de grappigstequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
Weet je welke ook erg goed is, maar helaas ondergewaardeerd:The Emperor's Groove
Zulke toffe humor zit daarin, dat ik me kan voorstellen dat 'ie bij de kids niet echt aansloeg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik met Keizer Kusco... veruit de grappigste![]()
Emperor's Groove ken ik niet...
ah lijstjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
Mijn Disney Animatie Top 5:
-The Hunchback of Notre Dame (beste muziek en liedjes)
-Aladdin (leukste personages en verhaal)
-The Lion King (personages wat minder, maar verhaallijn en muziek zijn geweldig)
-The Emperor's New Groove (hilarisch!)
-The Little Mermaid ()
Ik dacht even dat dat die ene was uit The Usual Suspectsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik met Keizer Kusco... veruit de grappigste![]()
Emperor's Groove ken ik niet...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?!?!??!?!
dat wist ik écht niet.... dan hebben we gewoon dezelfde op 1 staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:Sukkel, ik heb The Hunchback op 1 en Keizer Kuzco op 3!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik had 'm eens geleend, maar was wat sceptisch omdat ie beetje raar getekend is;quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Zhenar het volgende:
Maar goed: wel super![]()
dat jij ook KK kunt waarderen... zo vind je ze maar zelden!
![]()
ik heb 'm in het Nederlands, dit zegt me zo even nietsquote:Het meest grappige moment vind ik toch wel: "Why do we even have that lever"
![]()
![]()
is dat als ie de moonwalk gaat doen?! dat geluidje doe ik altijd na "aha aha aha"quote:Of dat ze uitleggen hoe ze hen te snel af zijn geweest![]()
!!!!
Zó tof en vooral bizar!
![]()
OMG je moet hem echt in het Engels kijken, daar zitten weer allemaal andere briljante grappen in!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 'm eens geleend, maar was wat sceptisch omdat ie beetje raar getekend is;
maar ik heb zó gelachen echt... en idd: die humor gaat kinderen helemaal voorbij
[..]
ik heb 'm in het Nederlands, dit zegt me zo even niets
ik moet altijd lachen om "mooi he? kadootje voor mezelf! ik ben er zó blij mee"
maar die is in het Engels misschien wel weer niet grappig![]()
[..]
is dat als ie de moonwalk gaat doen?! dat geluidje doe ik altijd na "aha aha aha"![]()
oh 't begin is trouwens al meteen leuk, met die titelsongzanger & "nu is de Keizer er helemaal uit"![]()
Idd, die zijn tofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
oh de Notre Dame heb ik trouwens maar 1x gezien, wel in de bios...
erg om gelachen, met name vanwege die drie standbeelden
ga ik 's doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
OMG je moet hem echt in het Engels kijken, daar zitten weer allemaal andere briljante grappen in!
scepsis is niet nodig: Roeland Fernhout als Kusco, Jack Wouterse als die boer en Simonequote:Ga ik wel een keer de Nederlandse versie proberen. Zij het met enige scepsis.![]()
dat heb ik met Lion King, al heb ik die de laatste jaren niet echt meer gekekenquote:Tot nu toe vind ik alleen Aladdin echt tof in het Nederlands. Mijn broertje en ik kennen die hele film uit ons hoofd.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Damn, ik was vroeger écht een hele erge fan van Aladdin.Mokken, bekers, ontbijtbord, kussen, poppen, knuffels, badschuim, McDonalds-figuurtjes, etc...
![]()
quote:
oeh geil, heb je dat pakje nog?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Ik ben zelfs een keer als Aladdin verkleed naar school geweest met carnaval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh geil, heb je dat pakje nog?!![]()
iets op tegen?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Airelle het volgende:
OMFG zitten jullie nou te kwijlen bij tekenfilmpies?.
Pak d'r, babet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
iets op tegen?!
zeker weer te weinig niveau voor ons vwo'ertje
OK, dat is wel lame.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ben zelfs een keer als Aladdin verkleed naar school geweest met carnaval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VWO? Zhenar zou dat als een belediging opvatten. Maar inderdaad ik heb weinig - op Lion King na - met tekenfilmpjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
iets op tegen?!
zeker weer te weinig niveau voor ons vwo'ertje
Ach, niet iedereen ziet in hoe ver het gymnasium boven hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
VWO? Zhenar zou dat als een belediging opvatten.
Atheneum, inderdaad. Dat is voor domme mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen ziet in hoe ver het gymnasium boven hetatheneum
verheven is.
![]()
Ik heb het opgegeven om dat punt te maken en ze in hun onwetendheid te laten gaar koken.
oftewel: KLIKquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:
Ach, niet iedereen ziet in hoe ver het gymnasium boven hetatheneum
verheven is.
![]()
Ik heb het opgegeven om dat punt te maken en ze in hun onwetendheid te laten gaar koken.
I know, ik had het ook tegen dat gepeupel hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Atheneum, inderdaad. Dat is voor domme mensen. Gelukkig doe ik zelf geen atheneum
.
Ik doe niet het klassieke gym. Dus in zoverre ben ik geen collegaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I know, ik had het ook tegen dat gepeupel hier.![]()
Maar dat wist jij natuurlijk ook, collega-gymmie![]()
ik sla geen zusjes, ben tegen huiselijk geweld enzo.....quote:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik volledig spoorde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dat is wel lame.Afhankelijk van hoe oud je was, dat wel...
Maar de rest is uitermate begrijpelijk.![]()
![]()
Zeventien of zo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik volledig spoorde.
En ik was jong!So fuck it.
Ow ja, jij deed dat weirde gymquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doe niet het klassieke gym. Dus in zoverre ben ik geen collega. Maar dat 'gepeupel' hier
.
http://vrijwilligerswerk.pagina.nl/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwens vandaag besloten mijn leven en dat van anderen te gaan verrijken door vrijwilligerswerk te gaan doen.![]()
Maar nu ben ik op zoek naar info. Weet iemand een nog goede vrijwilligerswerksites?
Ik ookquote:
had je er ook 'n aapje bij?! [broertje, zusje??]quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik volledig spoorde.
En ik was jong!So fuck it.
quote:Functie : Vrijwillger voor het geven van Nederlandse taallessen
Omschrijving : je geeft les aan een kleinde gorep.
[..]
Ja, zo'n knuffeltje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je er ook 'n aapje bij?! [broertje, zusje??]
Idiots, there will be a king!! I will be king!! Stuck with me, and you'll never go hungry again!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
No king no king, lalalalalaalaa!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:![]()
OK, die kan op het lijstje. Zij hebben écht hard mensen nodig.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
Ja, zo'n knuffeltje!En die had mijn moeder aan dat jasje vastgenaaid, zodat 'ie altijd op mijn schouder zat
![]()
![]()
Nee.quote:
En niet zo kwijlen bij 7-jarige jochies.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
hé je hebt lopen edittenvuile pisnicht....
edit: sorry ik liet me even gaan
ik trek me maar even terug voor een rustgevende medidatie....![]()
ALSOF JE JE OOK MAAR IETS AANTREKT VAN WAT IEMAND ANDERS VINDTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Al vinden veel users het niet leuk als ik KD 'wegdoe'.
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALSOF JE JE OOK MAAR IETS AANTREKT VAN WAT IEMAND ANDERS VINDT
KUTZAKquote:
WAT IS ER MIS MET JIM CARREY NOU HE HEHEHEHEHEHE!!!!!1!:!@(1@*&2!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
Gewoon een keertje geen KD-avatar is ook wel geil. En nee, ook niet die JC-ava!.
geen kd-avatarquote:
Er is niks mis met Jim Carrey. Wel met het feit dat Buup hem misbruikt om er zelf beter van te wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET JIM CARREY NOU HE HEHEHEHEHEHE!!!!!1!:!@(1@*&2!
Okay. Dat dat dan even duidelijk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is niks mis met Jim Carrey. Wel met het feit dat Buup hem misbruikt om er zelf beter van te worden!
Jim heeft zelf gezegd dat hij dat een hele eer zou vinden!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is niks mis met Jim Carrey. Wel met het feit dat Buup hem misbruikt om er zelf beter van te worden!
Kijk eens goed naar de mond op 6.3, vreemde samentrekkeing niet? Alsof ze moet spugen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef Tania18 het volgende:
Ik blijf bij 6.3
6.2 is bij nader inzien ook vreemd
That's true.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jim heeft zelf gezegd dat hij dat een hele eer zou vinden!
Ja, maar die is dan nog wel 'lievig.'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de mond op 6.3, vreemde samentrekkeing niet? Alsof ze moet spugen...
6.2 ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan nog wel 'lievig.'![]()
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Tania18 het volgende:
Waarom geen andere SATC-babe?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Tania18 het volgende:
Waarom geen andere SATC-babe?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Oh wacht, dat heeft hier verder niks mee te maken
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]Nee, inderdaad! Opbokken met die shit
We waren bezig over SatC![]()
Daarvoor moet je niet bij mij wezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
6.3 Is eng! Alsof ze d'r lippen wil tuiten maar het +niet kan doordat ze helemaal strakgetrokken is.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Die andere twee zijn nog ergerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij mij wezen.Tania vond die de leukste.
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die andere twee zijn nog erger![]()
Er zijn toch wel leukere foto's te vinden?
Je kunt ook gewoon elke avond om 20.00 uur kijken ipv hier rond te hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wanneer kan ik bij je komen kijken?
quote:
Het was dan ook vooral het kijken-bij-Tania-gedeelte wat me aantrok.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon elke avond om 20.00 uur kijken ipv hier rond te hangen![]()
quote:
quote:
Niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
Dat wijf zit stijf onder de botox.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
Dat zegt niks.quote:
Eigenlijk is dat he jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Maar goed....pure jaloezie, omdat jullie er nooit zó uit zullen zien op jullie 40ste.
quote:
Ik zal vaak proberen te switchen, oké?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Bupa, je avatar...
Zeg maar gerust aladin-fasequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik zal vaak proberen te switchen, oké?
Maar ik ben momenteel gewoon in een Bumba-fase van mijn leven beland!
Als je ergens niet jaloers op moet worden zijn het van die kansloze rukkertjes die plaatjes van mooie vrouwen op een of ander forum plaatsen.quote:
Bumpa?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik zal vaak proberen te switchen, oké?
Maar ik ben momenteel gewoon in een Bumba-fase van mijn leven beland!
Nou, nou! Overtuigend bewijs zeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.splendora.com/friday/66/
Ik was dan ook erg serieus enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je ergens niet jaloers op moet worden zijn het van die kansloze rukkertjes die plaatjes van mooie vrouwen op een of ander forum plaatsen.
Oh Bumba... ja dat zegt me nog niksquote:
Dat is toch geen bewijs! Dat is een voorspelling (of wat het ook moet voorstellen) van een of andere vage kutsite!quote:
http://www.studio100fan.nl/bumba/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh Bumba... ja dat zegt me nog niks
als je de waarheid niet aankan, moet je er ook niet om vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Dat is toch geen bewijs! Dat is een voorspelling (of wat het ook moet voorstellen) van een of andere vage kutsite!
Studio 100... ik klik niet.quote:
Hallo, dat is gewoon géén bewijs!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je de waarheid niet aankan, moet je er ook niet om vragen
Check Zoolander weglopen op de achtergrond!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Check Zoolander weglopen op de achtergrond!
Ik KAN ME ZOOOOOOOOOOOOO ergeren aan die mond van dat kind uit je ava.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Maar Buup, je hebt ook niet echt bewijs dat ze géén botox heeft gebruikt, toch?
Volgens mij heeft zij wél botox gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik KAN ME ZOOOOOOOOOOOOO ergeren aan die mond van dat kind uit je ava.
Ik erger me aan jou en babettequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik KAN ME ZOOOOOOOOOOOOO ergeren aan die mond van dat kind uit je ava.
Want?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik erger me aan jou en babette.
Omdat jullie geen ava hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |