ja iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef CarDani het volgende:
deze bijzonder pure vorm werd geconcludeerd door het laboratorium van Levensgood.
Maar hoe onderzoeken ze het? Leuk stukje van de site van seriewoordenaarquote:Eenmaal geland ging ik naar de plaats waar we het pictogram hadden zien liggen. Nader onderzoek wees uit dat in het midden van 6 van de 7 cirkels een witte substantie lag, die later naar het laboratorium van Dr Levengood in Amerika is gestuurd. Onderzoek van Dr Levengood wees uit dat het hier ging om een zeer zuivere combinatie van koolstof (carbon), zuurstof (oxygen) en siliconen (silicon) ging. Nancy Talbott van het BLT-onderzoeksteam (BLT= Burke, Levengood, Talbott) vermelde verder nog dat het te duur was om deze substantie na te maken, zo zuiver was het.
O man, hoe serieus moeten we onderzoeker Robert Boerman nu nog nemenquote:Dan komt Robert met iets nieuws op de proppen. Samen met enkele anderen is hij Eco Lodge (ic) gestart. Zij positioneren zich als een ecologische kenniscentrum voor educatie en onderzoek. Tijdens het schrijven van deze symposiumrecensie is alleen hun online winkel reeds gevuld, de prioriteiten werden kennelijk gauw bepaald. Tijdens de beurs gaat de aandacht van Robert dan ook hoofdzakelijk naar de nieuwe producten, want zoals hij zelf zegt is er in graancirkelwereld eigenlijk weinig te beleven. En dan toch geen tijd hebben om de helft van de cirkels te bezoeken. Merkwaardig.
Robert heeft de mond vol van het nieuwe revolutionaire product, dat hij in zijn stand verkoopt. Naast het graancirkelbrood is er nu ook graancirkelenergie in een vloeibare of poedervorm (zand).
Voor wie het niet weet vertelt Robert Boerman het nogmaals: in 1997 ontdekte hij een graancirkel vlakbij zijn huis. Hij vond daarin een vreemde, volgens hem buitenaardse, substantie die deed denken aan opgedroogde siliconenkit. Omdat het een koolwaterstofverbinding betrof, zo staat er op zijn website te lezen, was het direct duidelijk dat het spul een hogere energetische waarde had. Die link is mij niet geheel duidelijk.
Ik kan me een e-mailwisseling met Robert (twee jaar geleden) herinneren waarin hij me zei dat het nog naar een laboratorium moest opsturen, maar dat stelde hij telkens uit. Reeds toen dichtte hij zonder enig onderzoek hoge energetische krachten aan het spul toe, als je het in je broekzak stopte, dan was volgens hem direct een verandering voelbaar. Supersonische teelballen, denk ik…
Op basis van wat ik op het FSS gehoord en gezien heb weet ik niet of het spul daadwerkelijk naar een regulier laboratorium is opgestuurd. Dat het in een razend tempo is geëxploiteerd werd me vandaag wel duidelijk. Boerman merkt op dat het goedje dat hij verkoopt een soort frequentiekloon is van de substantie die hij in 1997 heeft gevonden. Later stuurde iemand hem ook nog een vergelijkbaar siliciumstuk van een graancirkel uit 1996 toe, vandaar de twee verschillende producten met iets verschillende eigenschappen. Ecolodge(ic) heeft dus een mysterieus apparaat in bezit die de trilling van de originele substantie overneemt en transporteert naar fijn zand of een vloeistof. Ik vroeg Robert om uitleg hierover, maar het was niet zijn terrein. Helaas ben ik vergeten vragen waar de vloeistof naar smaakt. Ik hoop dat het geen water met hoofdletter W is.
Gestoord, wie zegt dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb foto's met geesten erop
ik heb ook foto's met orbsen erop! Orbsen die pas kwamen nadat ik dit vroeg!
10 foto's met 2 foto's waar een hele grote orb opstond.
Ik heb een ufo gezien, wat heel bijzonder was!
Ik heb paranormale gaven en dus ben ik nu volgens de stellingen in dit topic gewoonweg gestoord!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat klopt dan toch? Want als hij magnesium verbrand, dan krijg je dus uiteindelijk magnesiumcarbonaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een paar mensen halen hier wat dingen door elkaar ben ik bang. Magnesiumcarbonaat is wat anders dan Magnesium. Magnesiumcarbonaat is nagenoeg inert, en zal niet verbranden.
Ik zal de volgende vraag maar vast voor zijn:
Door het verbranden van Magnesium ontstaat Magnesiumoxide:
O2 + 2Mg -> 2MgO
Vervolgens kan de Magnesiumoxide verder reageren met CO2 (koolstofdioxide) tot Magnesiumcarbonaat:
MgO + CO2 -> MgCO3
Koolstofdioxide is gewoon "kolen" of verbrand hout enz.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een paar mensen halen hier wat dingen door elkaar ben ik bang. Magnesiumcarbonaat is wat anders dan Magnesium. Magnesiumcarbonaat is nagenoeg inert, en zal niet verbranden.
O2 + 2Mg -> 2MgO
Vervolgens kan de Magnesiumoxide verder reageren met CO2 (koolstofdioxide) tot Magnesiumcarbonaat:
MgO + CO2 -> MgCO3
Door het verbranden van Magnesium ontstaat Magnesiumoxide:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
O2 + 2Mg -> 2MgO
MgO + CO2 -> MgCO3
Dan ben je te vroeg denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Parameter het volgende:
De discussies zijn hier 's avonds en 's nachts wel aanzienlijk beter!
Jij ademt kolen uit? Da's nog interessanter dan v/d Broekequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Tulio het volgende:
[..]
Koolstofdioxide is gewoon "kolen" of verbrand hout enz.
Ik heb het heel simpel in burgerlijke woorden over magnesium poederquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
O2 + 2Mg -> 2MgO
MgO + CO2 -> MgCO3
Och dat klopt, kooldioxide zit in de lucht. Is ook verantwoordelijk voor het broeikasteffect. Kolen bestaan uit koostof.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij ademt kolen uit? Da's nog interessanter dan v/d Broeke.
Het probleem daarmee is dat mensen vaak hun eigen invulling geven aan die term. En dat wekt vervolgens verwarring in de hand. Want wat werd er nou gevonden,wat zo 'ontzettend puur' was? Was dat Magnesiumoxide, of Magnesiumcarbonaat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb het heel simpel in burgerlijke woorden over magnesium poeder
Het was magnesiumoxide, dus gewoon verbrand magnesiumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is dat mensen vaak hun eigen invulling geven aan die term. En dat wekt vervolgens verwarring in de hand. Want wat werd er nou gevonden,wat zo 'ontzettend puur' was? Was dat Magnesiumoxide, of Magnesiumcarbonaat?
Magnesiumoxide komt in de natuur niet vaak in zuivere vorm voor. Wat ook logisch is: Magnesium is sterk reactief, en zal zeer snel oxideren. Dat is ook de reden dat Magnesium zelf vrijwel niet vrij voorkomt. De MgO zal uiteindelijk reageren met in de lucht of water aanwezige CO2.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Tulio het volgende:
Silicium: in enkele graancirkels is er silicium gevonden die na laboratoriumonderzoek een grote zuiverheid bleek te hebben. Ook is er magnesiumoxide en siliciumdioxide gevonden dat niet in deze zuiverheid in de natuur voorkomt.
Als ik die hier laat zien ben ik zo bekend..en dat wil ik liever niet snap je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Tulio het volgende:
[..]
Gestoord, wie zegt dat?
Waar zijn jouw foto's zodat ik elke rationele verklaring kan uitsluiten als het waar is wat jij zegt.
Tulio.
Zand en quarts bestaat uit SiO met kleine 'vervuilingen'. Dat zijn de meest voorkomende vormen waarin SiO voorkomt. Het komt echter ook in vrijwel pure vorm voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef Tulio het volgende:
Siliciumdioxide is gewoon kwarts of zand.
Hoor godzijdank geen stemmen en hoop ook nooit dat het zover zal komenquote:
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Als ik die hier laat zien ben ik zo bekend..en dat wil ik liever niet snap je?
wegsluipt
Hoezo, je kunt ook foto's op neutrale websites uploaden hoor, niemand hoeft je gegevens te weten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Als ik die hier laat zien ben ik zo bekend..en dat wil ik liever niet snap je?
wegsluipt
oke ik geef het toe ik ben de kloon van Sten zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik.
Doe maar eentje.![]()
Ik heb ze al ergens online staan zodoendequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt ook foto's op neutrale websites uploaden hoor, niemand hoeft je gegevens te weten.![]()
Wil je niet van die enge dingen suggereren? Bedankt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke ik geef het toe ik ben de kloon van Sten zelf
![]()
Ow, dus je bént al wereldberoemd!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb ze al ergens online staan zodoende![]()
Ik geloof dat het etenstijd wordt, want ik wordt nu heel melig..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wil je niet van die enge dingen suggereren? Bedankt.
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zand en quarts bestaat uit SiO met kleine 'vervuilingen'. Dat zijn de meest voorkomende vormen waarin SiO voorkomt. Het komt echter ook in vrijwel pure vorm voor.
Ja, beter niet zo flauw doen, zo kun je wel 1000 draden vullen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik geloof dat het etenstijd wordt, want ik wordt nu heel melig..
laterzzzzz
Jah Jah het is nu weer jouw beurtquote:
Ik ben benieuwd naar jouw foto'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jah Jah het is nu weer jouw beurt
Ben je na half tien weg? Ok dan ben ik er weer goed?
Deal![]()
Het was mg carbonaat dat bij Robbert gevonden werd op de balkon , geen mg oxide.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Tulio het volgende:
[..]
Het was magnesiumoxide, dus gewoon verbrand magnesium
Silicium: in enkele graancirkels is er silicium gevonden die na laboratoriumonderzoek een grote zuiverheid bleek te hebben. Ook is er magnesiumoxide en siliciumdioxide gevonden dat niet in deze zuiverheid in de natuur voorkomt.
![]()
Eh, ja, en nu?quote:
Zowel MgCO3 als MgO zijn restproducten van de verbranding van Mg. Welke je vindt is afhankelijk van welke stoffen verder aanwezig waren bij de reactie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef pikki het volgende:
En mgcarbonaat is niet zomaar brandbaar, wel mg .![]()
Doe toch niet zo kinderachtig. Inhoudelijk graag. Ik ga hier niet weg omdat jij hier bent, en andersom hoeft dat ook niet het geval te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jah Jah het is nu weer jouw beurt
Ben je na half tien weg? Ok dan ben ik er weer goed?
Deal![]()
Hallo, ik heb hier het boek van Robbert voor me liggen, en daar staat Magnesiumoxide, Valt me van je tegen, wel heel hard blèren, maar niet eens je feiten kennen. En het ziet ernaar uit dat Pa heeft geknoeid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef pikki het volgende:
[..]
Het was mg carbonaat dat bij Robbert gevonden werd op de balkon , geen mg oxide.
En Si uit graancirkels kan energetisch zijn, want er zijn levensvormen op basis van SI !!!![]()
Mijn vader is chemicus, als iemand iets specifieks wil vragen daarover, kan ik het hem vragen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef Mudman het volgende:
Grappig hoor, vroeger pikten we stukjes magnesium uit het scheikundelokaal om die ergens achteraf te verbranden vanwege het spectaculaire effect.
Volgens Pikki met het wetenschapsdiploma levensgevaarlijk, haha.
Nee toch, op blz 58 en 61 staat dat het na onderzoek bij blt- een uitzonderlijke vorm van mgcarbonaat was ..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hallo, ik heb hier het boek van Robbert voor me liggen, en daar staat Magnesiumoxide, Valt me van je tegen, wel heel hard blèren, maar niet eens je feiten kennen. En het ziet ernaar uit dat Pa heeft geknoeid.![]()
Dat klopt planten zijn ook levensvormen en deze bevatten SiO2 hoef je niet voor naar andere planeten te gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef pikki het volgende:
[..]
Het was mg carbonaat dat bij Robbert gevonden werd op de balkon , geen mg oxide.
En Si uit graancirkels kan energetisch zijn, want er zijn levensvormen op basis van SI !!!![]()
Jamaar diep onder zee zijn levensvormen op basis van uitsluitend si gevonden ipv koolstof, en da's wel wat anders .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat klopt planten zijn ook levensvormen en deze bevatten SiO2 hoef je niet voor naar andere planeten te gaan.
In principe maakt dit ook niet uit, beiden zijn met logica te verklaren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Nee toch, op blz 58 en 61 staat dat het na onderzoek bij blt- een uitzonderlijke vorm van mgcarbonaat was ..![]()
...Bij een foto op blz 57 staat wsch verkeerdelijk Mg-oxide vermeld ......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Tulio het volgende:
[..]
In principe maakt dit ook niet uit, beiden zijn met logica te verklaren.
Tulio.![]()
Er zullen zeker in zo'n groot universum om ons heen, levensvormen zijn die andere bouwstenen hebben dan wij. Dat zal ik zeker niet ontkennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Jamaar diep onder zee zijn levensvormen op basis van uitsluitend si gevonden ipv koolstof, en da's wel wat anders .....
en in een bovennatuurlijke graancirkel stond een bericht dat er in de kosmos leven is op basis van Si ...da's ook wat anders ....![]()
![]()
![]()
Ja, ...ook op basis van Lithium ...heb ik al gelezen , ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Tulio het volgende:
[..]
Er zullen zeker in zo'n groot universum om ons heen, levensvormen zijn die andere bouwstenen hebben dan wij. Dat zal ik zeker niet ontkennen.
![]()
![]()
En dat heeft precies wat te maken met het vinden van Siliciumoxide bij Robbert in z'n tuin?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Jamaar diep onder zee zijn levensvormen op basis van uitsluitend si gevonden ipv koolstof, en da's wel wat anders .....
Er stond een bericht in een "bovennatuurlijke graancirkel".... rrright.quote:en in een bovennatuurlijke graancirkel stond een bericht dat er in de kosmos leven is op basis van Si ...da's ook wat anders ....![]()
![]()
![]()
Kan idd zijn, ....en daarom vindt ik het normaal dat R Boerman dat speciaal vondt , ....en dat artikel van seriewoordenaar een beetje afgeven op Boerman, ....idd .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat heeft precies wat te maken met het vinden van Siliciumoxide bij Robbert in z'n tuin?
[..]
Er stond een bericht in een "bovennatuurlijke graancirkel".... rrright.
Daarnaast, dat er elders leven voor zal komen en dat dat best op basis van Silicium kan zijn is een vrij voor de hand liggend stukje kansrekening. Daar heb ik geen "bovennatuurlijke graancirkels" voor nodig
Ja hoor dat zou kunnen. Misschien zelfs op basis van Magnesium of ijzer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, ...ook op basis van Lithium ...heb ik al gelezen , ...![]()
komt ook in onze batterijtjes voor ......
Ja, als je iets door BLT laat onderzoeken komt er steevast uit dat het een stof betreft die heeeeel uitzonderlijk is. zijn er links naar dat onderzoek door BLT?quote:Nee toch, op blz 58 en 61 staat dat het na onderzoek bij blt- een uitzonderlijke vorm van mgcarbonaat was ..
Dit zijn onzuivere producten, ...dat in die graancirkel en op balkon zijn véeeeeeel zuiverder, ...snap je het nu nog niet , .......of ben jij ongeschoold ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ja, als je iets door BLT laat onderzoeken komt er steevast uit dat het een stof betreft die heeeeel uitzonderlijk is. zijn er links naar dat onderzoek door BLT?
Daarnaast blijft het nog gewoon zo dat magnesiumcarbonaat ook niet zo'n heel zeldzaam stofje is
Gewoon te koop bij speciaalzaken
[afbeelding]
Als er naast het magnesiumcarbonaat ook voldoende magnesiumoxide is gevonden is het logisch om te veronderstellen dat het magnesiumcarbonaat is voortgekomen uit reacties van dat magnesiumoxide.
Jij vindt het normaal dat iemand het heeft over 'bovennatuurlijke graancirkels' en dat daar dan blijkbaar 'berichten' in staan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef pikki het volgende:
[..]
Kan idd zijn, ....en daarom vindt ik het normaal dat R Boerman dat speciaal vondt , ....en dat artikel van seriewoordenaar een beetje afgeven op Boerman, ....idd .
![]()
Daar zijn speciale fora over, en is hier al genoeg over geharreward geweest .......en off-topic ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand het heeft over 'bovennatuurlijke graancirkels' en dat daar dan blijkbaar 'berichten' in staan?
Vertel eens, hoe herken ik zo'n bovennatuurlijke graancirkel? En wat maakt dat ding bovennatuurlijk? En hoe 'lees' ik die cirkels?
vragen, vragen, vragen...
Als je nou zou lezen wat mensen je hier al verschillende keren aan je verstand hebben proberen te brengen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef pikki het volgende:
[..]
Dit zijn onzuivere producten, ...dat in die graancirkel en op balkon zijn véeeeeeel zuiverder, ...snap je het nu nog niet , .......of ben jij ongeschoold ?![]()
Pikkie, hou nou eens op!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef pikki het volgende:
[..]
Dit zijn onzuivere producten, ...dat in die graancirkel en op balkon zijn véeeeeeel zuiverder, ...snap je het nu nog niet , .......of ben jij ongeschoold ?![]()
Dan ligt er een briefje bij met een boodschap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand het heeft over 'bovennatuurlijke graancirkels' en dat daar dan blijkbaar 'berichten' in staan?
Vertel eens, hoe herken ik zo'n bovennatuurlijke graancirkel? En wat maakt dat ding bovennatuurlijk? En hoe 'lees' ik die cirkels?
vragen, vragen, vragen...
Iwaar was je ook alweer op afgestudeerd, pikki?quote:Dit zijn onzuivere producten, ...dat in die graancirkel en op balkon zijn véeeeeeel zuiverder, ...snap je het nu nog niet , .......of ben jij ongeschoold ?
Mijn god, is de alien taal nu al ontcijferd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:18 schreef pikki het volgende:
[..]
en in een bovennatuurlijke graancirkel stond een bericht dat er in de kosmos leven is op basis van Si ...da's ook wat anders ....![]()
![]()
![]()
Babelfish staat voor nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:39 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Mijn god, is de alien taal nu al ontcijferd?
Wie wat waar hoe??? vertel pikki dit is groot nieuws.
Ja, daar was hij niet zo blij mee. Maar daaraan zie je ook hoe ik werk. Ik wil mijn eigen mening niet voorbij gaan en wil absoluut mijn waarheid poneren. Wie of wat daar ook problemen mee kan hebben. Freedom of speech, nietwaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef pikki het volgende:
[..]
Kan idd zijn, ....en daarom vindt ik het normaal dat R Boerman dat speciaal vondt , ....en dat artikel van seriewoordenaar een beetje afgeven op Boerman, ....idd .
![]()
Staat allemaal in detail ergens beschreven , .....zoek maar ......heb zelf geen tijd ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:36 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Iwaar was je ook alweer op afgestudeerd, pikki?
Laat dat onafhankelijke onderzoek eens zien van BLT. Ik ben benieuwd aan de hand waarvan zij die ongebruikelijke 'zuiverheid' hebben vastgesteld.
Wat weet jij eigenlijk van het verschil aan zuiverheid van het bovenstaande blokje magnesiumcarbonaat en het veronderstelde magnesiumcarbonaat uit die cirkel van Robbert?
Op bladzijde 57 staat Magnesiumoxide, lekker chaotisch boek dus, net zoals de 'prestaties' van Robbert en clan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Nee toch, op blz 58 en 61 staat dat het na onderzoek bij blt- een uitzonderlijke vorm van mgcarbonaat was ..![]()
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Stenny, jij hebt het boek voor je liggen, staat er iets in over het beroep/opleiding van ma en zusjes?
Mijn vader heeft niets te willen, en dat weet hij, en hij is trots op mijn eigenheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:12 schreef Mudman het volgende:
Trouwens Stenny, wil je vader eigenlijk heel graag dat je uittreed?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:36 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dan ligt er een briefje bij met een boodschap.
Ik ben echt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op dat forum kennen ze er ...de ballen van .....meer niet ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef Liefsten het volgende:
Op dit forum staat dat het om Magnesium gaat, dit is geschreven door Robert Boerman (de onderzoeker). Alleen is er iets misgegaan met de moderating van de berichten, en kan ik zijn oude berichten niet terugvinden. Maar het belangrijkste staat er nog (gelijk in het begin)! Ook een quote van Robbert zelf die zegt dat het om magnesium gaat.
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=862&postdays=0&postorder=asc&start=0
Boerman schreef:
Klopt, magnesium is wel aan te komen en zuiver magnesium volgens mij ook wel. Het vreemde aan dit verhaal is dat het magnesium bij Van der Broeke afkomstig is van een lichtbol die als het ware geexplodeerd was, teminste, zover ik weet. Zal BLT eens vragen of zij er meer van weten.
Verdorie, zij waren er in 2004 al achter dat hij fake was!!![]()
waarom, verklaar u zelf...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Op dat forum kennen ze er ...de ballen van .....meer niet ....![]()
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
waarom, verklaar u zelf...
wordt echt een beetje moe van deze oneliners zonder onderbouwing.
nogmaals dit is een forum pikki, de essentie daarvan is dat je je mening onderbouwd.
echt geloof me.![]()
niks, dit is een poging tot argumentatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende:
[..]
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....![]()
Ik ben erg benieuwd waar dat gezegd is... waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende:
[..]
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....![]()
Als je met het gedraai van woorden een graancirkel kon maken dan had je een grote.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....
Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef Mirage het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar dat gezegd is... waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen ?
Dat had ik gemist. Maar seriewoordenaar zei dat hij doctor was in laserfysica. Dan mag je jezelf toch wel wetenschapper noemen dunkt me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef Liefsten het volgende:
[..]
ELTJO Haselhoff. En die beste meneer is geen wetenschapper. Deze dingen zijn allang besproken hier!!![]()
quote:
Het zal de vermoeidheid wel zijn dat ik jouw post niet helemaal begrijp,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Tulio het volgende:
[..]
Als je met het gedraai van woorden een graancirkel kon maken dan had je een grote.![]()
Jouw nieuwe onder signatuur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zal de vermoeidheid wel zijn dat ik jouw post niet helemaal begrijp,
maar hij heeft het toch ergens vandaan ?
Daar doel ik dus op.. waar dat gezegd is... niet waar hij het zegt...
quote:
Wat bedoel je pikki?quote:
Zijn gids Doya had amandelogen en lange vingers, dat zegt toch al genoeg .......quote:
Had?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef pikki het volgende:
[..]
Zijn gids Doya had amandelogen en lange vingers, dat zegt toch al genoeg .......![]()
Waar komt die 'onderbouwing' vandaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende:
[..]
Tot het einde van het carnavalsweekendquote:
En het heeft ook nog speciale krachten ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waar komt die 'onderbouwing' vandaan?
Ze hebben het gevonden poeder vergeleken met een stukje lijmsteen of zo?
En een bal is rond, daarom is het een appel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef pikki het volgende:
[..]
Zijn gids Doya had amandelogen en lange vingers, dat zegt toch al genoeg .......![]()
...leuke photoshop ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
En een bal is rond, daarom is het een appel.
wellicht is dit de gids van robbert wel
[afbeelding]
Nee, nee.. Dat was de Siliciumdioxide. Dat was speciaal energetisch zand of zo... En heel erg puur. Heeeeel puur. Net zo puur SiO2 als dat mooie hagelwitte zandstrand bij tropische oorden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
En het heeft ook nog speciale krachten ook
Ik vroeg mij zelfs af of de trilling die zij voelde niet iets erotisch was, nu je het toch over lullig hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef soulsurvivor het volgende:
Sta je daar met robberts plat gestampte gras in je handen.
beetje lullig nietwaar?
[afbeelding]
"Wetenschappelijk" onderzoek van topklasse. Dat zie je zo. Het schijnt er te wemelen van de enge straling en vreemde mutaties, maar dat deert niemand. Hup, gewoon dat veld in en alle uit de klei getrokken strengen gewoon volop bepotelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef soulsurvivor het volgende:
Sta je daar met robberts plat gestampte gras in je handen.
beetje lullig nietwaar?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |