niks, dit is een poging tot argumentatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende:
[..]
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....![]()
Ik ben erg benieuwd waar dat gezegd is... waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende:
[..]
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....![]()
Als je met het gedraai van woorden een graancirkel kon maken dan had je een grote.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende
De onderbouwing is dat het geen zuiver mg was, maar wel mg carbonaat en van een zuiverheid die bijna niet op aarde gemaakt is, en zeer kostbaar is om het zo zuiver te maken , ....wat kan ik nu nog meer zeggen ....
Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef Mirage het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar dat gezegd is... waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen ?
Dat had ik gemist. Maar seriewoordenaar zei dat hij doctor was in laserfysica. Dan mag je jezelf toch wel wetenschapper noemen dunkt me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef Liefsten het volgende:
[..]
ELTJO Haselhoff. En die beste meneer is geen wetenschapper. Deze dingen zijn allang besproken hier!!![]()
quote:
Het zal de vermoeidheid wel zijn dat ik jouw post niet helemaal begrijp,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Tulio het volgende:
[..]
Als je met het gedraai van woorden een graancirkel kon maken dan had je een grote.![]()
Jouw nieuwe onder signatuur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zal de vermoeidheid wel zijn dat ik jouw post niet helemaal begrijp,
maar hij heeft het toch ergens vandaan ?
Daar doel ik dus op.. waar dat gezegd is... niet waar hij het zegt...
quote:
Wat bedoel je pikki?quote:
Zijn gids Doya had amandelogen en lange vingers, dat zegt toch al genoeg .......quote:
Had?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef pikki het volgende:
[..]
Zijn gids Doya had amandelogen en lange vingers, dat zegt toch al genoeg .......![]()
Waar komt die 'onderbouwing' vandaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef pikki het volgende:
[..]
Tot het einde van het carnavalsweekendquote:
En het heeft ook nog speciale krachten ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waar komt die 'onderbouwing' vandaan?
Ze hebben het gevonden poeder vergeleken met een stukje lijmsteen of zo?
En een bal is rond, daarom is het een appel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef pikki het volgende:
[..]
Zijn gids Doya had amandelogen en lange vingers, dat zegt toch al genoeg .......![]()
...leuke photoshop ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
En een bal is rond, daarom is het een appel.
wellicht is dit de gids van robbert wel
[afbeelding]
Nee, nee.. Dat was de Siliciumdioxide. Dat was speciaal energetisch zand of zo... En heel erg puur. Heeeeel puur. Net zo puur SiO2 als dat mooie hagelwitte zandstrand bij tropische oorden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
En het heeft ook nog speciale krachten ook
Ik vroeg mij zelfs af of de trilling die zij voelde niet iets erotisch was, nu je het toch over lullig hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef soulsurvivor het volgende:
Sta je daar met robberts plat gestampte gras in je handen.
beetje lullig nietwaar?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |