Hee das apart, zeker omdat er 'buitenaards' poeder bij een kozijn van het Van den Broeke huis werd gevonden dat bestond uit...juist zuiver Magnesium poeder. Multi inzetbaar, zo'n poedertje, tis niet te hopen dat ze het ook snuiven.quote:
ja iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef CarDani het volgende:
deze bijzonder pure vorm werd geconcludeerd door het laboratorium van Levensgood.
Maar hoe onderzoeken ze het? Leuk stukje van de site van seriewoordenaarquote:Eenmaal geland ging ik naar de plaats waar we het pictogram hadden zien liggen. Nader onderzoek wees uit dat in het midden van 6 van de 7 cirkels een witte substantie lag, die later naar het laboratorium van Dr Levengood in Amerika is gestuurd. Onderzoek van Dr Levengood wees uit dat het hier ging om een zeer zuivere combinatie van koolstof (carbon), zuurstof (oxygen) en siliconen (silicon) ging. Nancy Talbott van het BLT-onderzoeksteam (BLT= Burke, Levengood, Talbott) vermelde verder nog dat het te duur was om deze substantie na te maken, zo zuiver was het.
O man, hoe serieus moeten we onderzoeker Robert Boerman nu nog nemenquote:Dan komt Robert met iets nieuws op de proppen. Samen met enkele anderen is hij Eco Lodge (ic) gestart. Zij positioneren zich als een ecologische kenniscentrum voor educatie en onderzoek. Tijdens het schrijven van deze symposiumrecensie is alleen hun online winkel reeds gevuld, de prioriteiten werden kennelijk gauw bepaald. Tijdens de beurs gaat de aandacht van Robert dan ook hoofdzakelijk naar de nieuwe producten, want zoals hij zelf zegt is er in graancirkelwereld eigenlijk weinig te beleven. En dan toch geen tijd hebben om de helft van de cirkels te bezoeken. Merkwaardig.
Robert heeft de mond vol van het nieuwe revolutionaire product, dat hij in zijn stand verkoopt. Naast het graancirkelbrood is er nu ook graancirkelenergie in een vloeibare of poedervorm (zand).
Voor wie het niet weet vertelt Robert Boerman het nogmaals: in 1997 ontdekte hij een graancirkel vlakbij zijn huis. Hij vond daarin een vreemde, volgens hem buitenaardse, substantie die deed denken aan opgedroogde siliconenkit. Omdat het een koolwaterstofverbinding betrof, zo staat er op zijn website te lezen, was het direct duidelijk dat het spul een hogere energetische waarde had. Die link is mij niet geheel duidelijk.
Ik kan me een e-mailwisseling met Robert (twee jaar geleden) herinneren waarin hij me zei dat het nog naar een laboratorium moest opsturen, maar dat stelde hij telkens uit. Reeds toen dichtte hij zonder enig onderzoek hoge energetische krachten aan het spul toe, als je het in je broekzak stopte, dan was volgens hem direct een verandering voelbaar. Supersonische teelballen, denk ik…
Op basis van wat ik op het FSS gehoord en gezien heb weet ik niet of het spul daadwerkelijk naar een regulier laboratorium is opgestuurd. Dat het in een razend tempo is geëxploiteerd werd me vandaag wel duidelijk. Boerman merkt op dat het goedje dat hij verkoopt een soort frequentiekloon is van de substantie die hij in 1997 heeft gevonden. Later stuurde iemand hem ook nog een vergelijkbaar siliciumstuk van een graancirkel uit 1996 toe, vandaar de twee verschillende producten met iets verschillende eigenschappen. Ecolodge(ic) heeft dus een mysterieus apparaat in bezit die de trilling van de originele substantie overneemt en transporteert naar fijn zand of een vloeistof. Ik vroeg Robert om uitleg hierover, maar het was niet zijn terrein. Helaas ben ik vergeten vragen waar de vloeistof naar smaakt. Ik hoop dat het geen water met hoofdletter W is.
Gestoord, wie zegt dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb foto's met geesten erop
ik heb ook foto's met orbsen erop! Orbsen die pas kwamen nadat ik dit vroeg!
10 foto's met 2 foto's waar een hele grote orb opstond.
Ik heb een ufo gezien, wat heel bijzonder was!
Ik heb paranormale gaven en dus ben ik nu volgens de stellingen in dit topic gewoonweg gestoord!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat klopt dan toch? Want als hij magnesium verbrand, dan krijg je dus uiteindelijk magnesiumcarbonaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een paar mensen halen hier wat dingen door elkaar ben ik bang. Magnesiumcarbonaat is wat anders dan Magnesium. Magnesiumcarbonaat is nagenoeg inert, en zal niet verbranden.
Ik zal de volgende vraag maar vast voor zijn:
Door het verbranden van Magnesium ontstaat Magnesiumoxide:
O2 + 2Mg -> 2MgO
Vervolgens kan de Magnesiumoxide verder reageren met CO2 (koolstofdioxide) tot Magnesiumcarbonaat:
MgO + CO2 -> MgCO3
Koolstofdioxide is gewoon "kolen" of verbrand hout enz.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een paar mensen halen hier wat dingen door elkaar ben ik bang. Magnesiumcarbonaat is wat anders dan Magnesium. Magnesiumcarbonaat is nagenoeg inert, en zal niet verbranden.
O2 + 2Mg -> 2MgO
Vervolgens kan de Magnesiumoxide verder reageren met CO2 (koolstofdioxide) tot Magnesiumcarbonaat:
MgO + CO2 -> MgCO3
Door het verbranden van Magnesium ontstaat Magnesiumoxide:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
O2 + 2Mg -> 2MgO
MgO + CO2 -> MgCO3
Dan ben je te vroeg denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Parameter het volgende:
De discussies zijn hier 's avonds en 's nachts wel aanzienlijk beter!
Jij ademt kolen uit? Da's nog interessanter dan v/d Broekequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Tulio het volgende:
[..]
Koolstofdioxide is gewoon "kolen" of verbrand hout enz.
Ik heb het heel simpel in burgerlijke woorden over magnesium poederquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
O2 + 2Mg -> 2MgO
MgO + CO2 -> MgCO3
Och dat klopt, kooldioxide zit in de lucht. Is ook verantwoordelijk voor het broeikasteffect. Kolen bestaan uit koostof.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij ademt kolen uit? Da's nog interessanter dan v/d Broeke.
Het probleem daarmee is dat mensen vaak hun eigen invulling geven aan die term. En dat wekt vervolgens verwarring in de hand. Want wat werd er nou gevonden,wat zo 'ontzettend puur' was? Was dat Magnesiumoxide, of Magnesiumcarbonaat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb het heel simpel in burgerlijke woorden over magnesium poeder
Het was magnesiumoxide, dus gewoon verbrand magnesiumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is dat mensen vaak hun eigen invulling geven aan die term. En dat wekt vervolgens verwarring in de hand. Want wat werd er nou gevonden,wat zo 'ontzettend puur' was? Was dat Magnesiumoxide, of Magnesiumcarbonaat?
Magnesiumoxide komt in de natuur niet vaak in zuivere vorm voor. Wat ook logisch is: Magnesium is sterk reactief, en zal zeer snel oxideren. Dat is ook de reden dat Magnesium zelf vrijwel niet vrij voorkomt. De MgO zal uiteindelijk reageren met in de lucht of water aanwezige CO2.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Tulio het volgende:
Silicium: in enkele graancirkels is er silicium gevonden die na laboratoriumonderzoek een grote zuiverheid bleek te hebben. Ook is er magnesiumoxide en siliciumdioxide gevonden dat niet in deze zuiverheid in de natuur voorkomt.
Als ik die hier laat zien ben ik zo bekend..en dat wil ik liever niet snap je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Tulio het volgende:
[..]
Gestoord, wie zegt dat?
Waar zijn jouw foto's zodat ik elke rationele verklaring kan uitsluiten als het waar is wat jij zegt.
Tulio.
Zand en quarts bestaat uit SiO met kleine 'vervuilingen'. Dat zijn de meest voorkomende vormen waarin SiO voorkomt. Het komt echter ook in vrijwel pure vorm voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef Tulio het volgende:
Siliciumdioxide is gewoon kwarts of zand.
Hoor godzijdank geen stemmen en hoop ook nooit dat het zover zal komenquote:
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Als ik die hier laat zien ben ik zo bekend..en dat wil ik liever niet snap je?
wegsluipt
Hoezo, je kunt ook foto's op neutrale websites uploaden hoor, niemand hoeft je gegevens te weten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Als ik die hier laat zien ben ik zo bekend..en dat wil ik liever niet snap je?
wegsluipt
oke ik geef het toe ik ben de kloon van Sten zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik.
Doe maar eentje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |