Ik heb ze al ergens online staan zodoendequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt ook foto's op neutrale websites uploaden hoor, niemand hoeft je gegevens te weten.![]()
Wil je niet van die enge dingen suggereren? Bedankt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke ik geef het toe ik ben de kloon van Sten zelf
![]()
Ow, dus je bént al wereldberoemd!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb ze al ergens online staan zodoende![]()
Ik geloof dat het etenstijd wordt, want ik wordt nu heel melig..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wil je niet van die enge dingen suggereren? Bedankt.
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zand en quarts bestaat uit SiO met kleine 'vervuilingen'. Dat zijn de meest voorkomende vormen waarin SiO voorkomt. Het komt echter ook in vrijwel pure vorm voor.
Ja, beter niet zo flauw doen, zo kun je wel 1000 draden vullen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik geloof dat het etenstijd wordt, want ik wordt nu heel melig..
laterzzzzz
Jah Jah het is nu weer jouw beurtquote:
Ik ben benieuwd naar jouw foto'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jah Jah het is nu weer jouw beurt
Ben je na half tien weg? Ok dan ben ik er weer goed?
Deal![]()
Het was mg carbonaat dat bij Robbert gevonden werd op de balkon , geen mg oxide.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Tulio het volgende:
[..]
Het was magnesiumoxide, dus gewoon verbrand magnesium
Silicium: in enkele graancirkels is er silicium gevonden die na laboratoriumonderzoek een grote zuiverheid bleek te hebben. Ook is er magnesiumoxide en siliciumdioxide gevonden dat niet in deze zuiverheid in de natuur voorkomt.
![]()
Eh, ja, en nu?quote:
Zowel MgCO3 als MgO zijn restproducten van de verbranding van Mg. Welke je vindt is afhankelijk van welke stoffen verder aanwezig waren bij de reactie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef pikki het volgende:
En mgcarbonaat is niet zomaar brandbaar, wel mg .![]()
Doe toch niet zo kinderachtig. Inhoudelijk graag. Ik ga hier niet weg omdat jij hier bent, en andersom hoeft dat ook niet het geval te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jah Jah het is nu weer jouw beurt
Ben je na half tien weg? Ok dan ben ik er weer goed?
Deal![]()
Hallo, ik heb hier het boek van Robbert voor me liggen, en daar staat Magnesiumoxide, Valt me van je tegen, wel heel hard blèren, maar niet eens je feiten kennen. En het ziet ernaar uit dat Pa heeft geknoeid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef pikki het volgende:
[..]
Het was mg carbonaat dat bij Robbert gevonden werd op de balkon , geen mg oxide.
En Si uit graancirkels kan energetisch zijn, want er zijn levensvormen op basis van SI !!!![]()
Mijn vader is chemicus, als iemand iets specifieks wil vragen daarover, kan ik het hem vragen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef Mudman het volgende:
Grappig hoor, vroeger pikten we stukjes magnesium uit het scheikundelokaal om die ergens achteraf te verbranden vanwege het spectaculaire effect.
Volgens Pikki met het wetenschapsdiploma levensgevaarlijk, haha.
Nee toch, op blz 58 en 61 staat dat het na onderzoek bij blt- een uitzonderlijke vorm van mgcarbonaat was ..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hallo, ik heb hier het boek van Robbert voor me liggen, en daar staat Magnesiumoxide, Valt me van je tegen, wel heel hard blèren, maar niet eens je feiten kennen. En het ziet ernaar uit dat Pa heeft geknoeid.![]()
Dat klopt planten zijn ook levensvormen en deze bevatten SiO2 hoef je niet voor naar andere planeten te gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef pikki het volgende:
[..]
Het was mg carbonaat dat bij Robbert gevonden werd op de balkon , geen mg oxide.
En Si uit graancirkels kan energetisch zijn, want er zijn levensvormen op basis van SI !!!![]()
Jamaar diep onder zee zijn levensvormen op basis van uitsluitend si gevonden ipv koolstof, en da's wel wat anders .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat klopt planten zijn ook levensvormen en deze bevatten SiO2 hoef je niet voor naar andere planeten te gaan.
In principe maakt dit ook niet uit, beiden zijn met logica te verklaren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Nee toch, op blz 58 en 61 staat dat het na onderzoek bij blt- een uitzonderlijke vorm van mgcarbonaat was ..![]()
...Bij een foto op blz 57 staat wsch verkeerdelijk Mg-oxide vermeld ......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Tulio het volgende:
[..]
In principe maakt dit ook niet uit, beiden zijn met logica te verklaren.
Tulio.![]()
Er zullen zeker in zo'n groot universum om ons heen, levensvormen zijn die andere bouwstenen hebben dan wij. Dat zal ik zeker niet ontkennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Jamaar diep onder zee zijn levensvormen op basis van uitsluitend si gevonden ipv koolstof, en da's wel wat anders .....
en in een bovennatuurlijke graancirkel stond een bericht dat er in de kosmos leven is op basis van Si ...da's ook wat anders ....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |