SCHaamhaar checkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef rubbereend het volgende:
ga je een puistjescheck houden bij de ingang SCH?
Durf je dat wel met SCH in de buurt?quote:
ooohhh...SCHavuitje....jij kijkt met je handjesquote:
het geeft zo'n zooitje om brood boven mijn toetsenbord te eten....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:43 schreef Bjoro het volgende:
dat deurbeleid werpt wel z'n vruchten af zeg......40 minuten geen posts
24 minuten, niet overdrijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:43 schreef Bjoro het volgende:
dat deurbeleid werpt wel z'n vruchten af zeg......25 minuten geen posts
was het wel lekker ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
het geeft zo'n zooitje om brood boven mijn toetsenbord te eten....
ow jah sowwyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
24 minuten, niet overdrijven
Doe mij maar een koffie en een tosti kaas-ham-ananas
mwoah, beetje vlakjes, maar dat komt omdat ik niets ruik door de verkoudheid.quote:
Jij ook al....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, beetje vlakjes, maar dat komt omdat ik niets ruik door de verkoudheid.
Mietjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij ook al....
Het is wel erg zeg, ik zit helemaal dicht.
Tosti Hawaii dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doe mij maar een koffie en een tosti kaas-ham-ananas
Gisteren was veel erger, enorme keelpijn en koorts. Maar die waren gisterenavond alweer verdwenen gelukkig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij ook al....
Het is wel erg zeg, ik zit helemaal dicht.
Ja, en vergeet mn koffie nietquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, en vergeet mn koffie niet![]()
allebei al weg gegeven aan een ander heb je 10 geroepen dat alles klaar lag/stond, maar je kwam het niet halen, dus......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef Bjoro het volgende:
de koffie in de kan op de bar is van 12:20u...kan dus nog wel
en een hawaii-tje zit erin jongen !
Was erg lekker Bjoor, dank jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
allebei al weg gegeven aan een ander heb je 10 geroepen dat alles klaar lag/stond, maar je kwam het niet halen, dus......
030 zwaait gewoon uit een iets zuidelijker 030quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef Bjoro het volgende:
023 zwaait ff vanuit 070
in de andere hand een lekker cappu-tje![]()
en voor borisz?quote:
Hier is het 045 uit 046quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef Bjoro het volgende:
023 zwaait ff vanuit 070
in de andere hand een lekker cappu-tje![]()
Bizar verhaal zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef Againzender het volgende:
Hm, lijkt mij niet fijn als je dit topic tegenkomt:
ernstig gebeuren in spijkenisse.
en het blijkt bij je ouders voor de deur te zijn, die je vervolgens niet kan bereiken
ja, nogal. je zal het huis van je ouders maar opeens zien opduiken in zo'n topic.quote:
scheppie honing erin ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, een lekkere bak thee.
Dat zal mijn verkoudheid en keelpijn goed doen...
Ik bestel een DVD - staat er ook: u bestelt een prachtige live DVDquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's inderdaad niet slim om iets voor een PSP te bestellen als je die PSP niet hebt
zonder Saidi in Kerkrade, bedoel je ?quote:
Wat moeten we met Saidi?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zonder Saidi in Kerkrade, bedoel je ?
Spoel jij een DVD ook terug alvorens je ze naar de videotheek terugbrengt?quote:
Die grap heb ik weleens bij m'n schoonzusje gemaakt toen ze pas een DVD-speler hadden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Spoel jij een DVD ook terug alvorens je ze naar de videotheek terugbrengt?
quote:
mijngoed wat een gek, dat is bijna 285 keer per dag bellen met een klacht en bijna 12 keer per uurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef borisz het volgende:
als je niets beter te doen hebt
Inwoner Velsen klaagt 104.000 keer over Schiphol
Een inwoner van Velsen-Zuid heeft in 2005 meer dan 104.000 klachten ingediend over Schiphol. Dat heeft de Commissie Regionaal Overleg Luchthaven Schiphol (CROS) vandaag bekendgemaakt in de jaarcijfers. In totaal daalde het aantal klagers met maar liefst 20 procent ten opzichte van 2004.
Het aantal klachten daalde met maar 0.5 procent naar 710.507. Hiervan kwam dus wel bijna 15 procent voor rekening van de klager uit Velsen-Zuid, die het presteerde om gemiddeld 285 keer per dag een klacht in te dienen.
Overigens is de inwoner van Velsen-Zuid niet de enige die vaker klaagt over Schiphol. In totaal dienden 8.610 verschillende mensen een klacht in, wat neerkomt op ongeveer 83 klachten per persoon gemiddeld. Zelfs als er voor de gulle klager uit Velsen wordt gecorrigeerd, komt dat nog neer op ruim 70 klachten per persoon.
Dan hebben ze daar een betere klachtenafhandeling dan bij menig ander bedrijf....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijngoed wat een gek, dat is bijna 285 keer per dag bellen met een klacht en bijna 12 keer per uur
schijnt dat Jack Spijkerman een hele show krijgt rond de wedstrijden van Oranjequote:
volgens mij is dat precies het aantal keren dat er een vliegtuig overvliegtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
Werken ze daar niet ofzo....???
Hé een vliegtuig, laat ik maar eens bellen
en dat dag en nacht 24 uur lang, 365 dagen per jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar een betere klachtenafhandeling dan bij menig ander bedrijf....
1x per 5 minuten.... best knap...
Hoi.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef Superheld het volgende:
Hoi.
Hoi.quote:
Nee, een helmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Droeg hij verantwoordelijkheid?
Ik morgen ookquote:
Ze zullen daar ook enkel hebben staan blowen, daar geloof ik niets van...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef JaWi het volgende:
Man in Spijkenisse steekt 2 jongens neer die voor zijn huis stonden te blowen.
ernstig gebeuren in spijkenisse.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef JaWi het volgende:
Man in Spijkenisse steekt 2 jongens neer die voor zijn huis stonden te blowen.
ja laat je buijs stringetje maar eens zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:36 schreef clauwheee het volgende:Thuis!
Weekend?![]()
Hebben jullie me gemiSCHt?
Ze zouden hebben staan blowen. De Spijkenisser zei er wat van, waarna een woordenwisseling ontstond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zullen daar ook enkel hebben staan blowen, daar geloof ik niets van...
Ja maar dat is me daar een partij freaky...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ernstig gebeuren in spijkenisse.
daarom heb jij er 1?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
Linda de Mol: "Sommige mannen hebben een TomTom nodig op de G-plek bij de vrouw te vinden"![]()
quote:
Je nam de verkeerde afslag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had de g-spot al ontdekt voordat de navigatiesystemen waren uitgevonden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Puber meldt zich
Claauuuuwwwwwwwwww ik ben bang dat SCH zijn compu dood is
SCHja(a)p(p)iequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz SCHleurt hem mee de kelder in![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wilde ik zilver uitjes kopen, waren ze uitverkocht. Wat ik toch allemaal mee maak op een dag.
Die banaan van jou ken ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:39 schreef Bananenman het volgende:
Ik hou m'n broek aan als je het niet erg vindt SCH![]()
Ga doorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz SCHleurt hem mee de kelder in![]()
meldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Suijk het volgende:
Potver, wat ben ik moe. Wie kookt er voor mij?
Spannend hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wilde ik zilver uitjes kopen, waren ze uitverkocht. Wat ik toch allemaal mee maak op een dag.
Ik houd niet van smegmataart.quote:
Ik wilde ook puberposts maken!quote:
Je moet nog veel lerenquote:
Spijkenisse is dan ook gewoon een kut stadje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze zouden hebben staan blowen. De Spijkenisser zei er wat van, waarna een woordenwisseling ontstond..
Verrekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Suijk het volgende:
Whehe, dat topic van SCH met zijn playstation schijfje. Je zegt nog dat je verwacht dat er vanalles misgaat nu je het online koopt...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Met een torrentprogramma, zoals bijv. BitComet, die gebruik ikquote:
Als je er totaal niet mee bekend bent schiet dat ook niet altijd opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://bittorrent.pagina.nl/
Jack Torrance ?quote:
* Ambrosius ook kijkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef borisz het volgende:
Ik ga peter R de vries kijke
of de verf weer in de haartjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee de haartjes weer in de verf heeft
Groen dit keer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee de haartjes weer in de verf heeft
Sinds wanneer heb jij interesse in haar ?quote:
Hij is al langer bezig hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij interesse in haar ?
Ik had het niet over schaamhaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
Sinds wanneer heb jij interesse in haar ?
Ik ook nietquote:
Ook kijkt.quote:
en nu de Nederlandse versiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef dndiek het volgende:
De Belgische Met het mes op tafel aan het kijken is
Nog tijd genoeg om zelfmoord te plegen dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat 15 november (tis nog een eindje weg) naar Jan Smit![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog tijd genoeg om zelfmoord te plegen dus
Zeg dan ook wat & waar oelewapper!quote:
kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries is weer intigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
het is net afgelopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zeg dan ook wat & waar oelewapper!
Ja er deugt echt niks van de zaak en van het eten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Herrie in de Keuken is weer fantastisch
Ik had deze aflevering vorig jaar al gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Herrie in de Keuken is weer fantastisch
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog tijd genoeg om zelfmoord te plegen dus
Potdomme zeg dat nou niet. Ik kan niet alles kijkenquote:
Fredje Benson & Youssouf Hersi: Doe maar een beetje rijst met een kommetje water, vinden wij al veel genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Theo Jansen en Stijn Vreven aan de culinaire hoogstandjes en wijn, geloof je het zelf
"Doe mij maar friet en een kroket, met mayo"
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Fredje Benson & Youssouf Hersi: Doe maar een beetje rijst met een kommetje water, vinden wij al veel genoeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Fredje Benson & Youssouf Hersi: Doe maar een beetje rijst met een kommetje water, vinden wij al veel genoeg
Doen we toch altijd alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi he, elkaars grappen jatten
en nu een Arnold Schwarzeneggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef pascalheister het volgende:
micheal jackson look a like bij Ton
Is ie aan het verliezen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
Laatste keer Hans Beerenkamp bij De Slimste.
Nee, maximaal 8x terugkomen schijnt de regel te zijn en dan later in de serie een plek in de grote finale waar de 4 besten nog een keer terug mogen komen.quote:
Fuck. Weer vergeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
Laatste keer Hans Beerenkamp bij De Slimste.
quote:
Geen dank, kompaanquote:
Het wordt nou wel heel erg gayquote:
Dan ga je nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdag weekendje België, heb eigenlijk geen zin
Dat zeg je nou nooit over SCHquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het wordt nou wel heel erg gay
Weet jij toevallig wat die 'oude inbrekerstruc' was om die deur zonder stroom open te krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef JaWi het volgende:
Zo, weer even bij geleerd met de inbreker, zo shouf shouf kijken.
Ga zaterdag in ieder geval, KVM speelt thuis.quote:
Volgensmij zit er nog ergens noodbediening, of waarmee je het in geval van nood/brand kan openen of sluiten. Had ik ook ergens bij iets waar ik heb gewerkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wat die 'oude inbrekerstruc' was om die deur zonder stroom open te krijgen
Leer je dat dan niet bij Shouf Shouf?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:43 schreef JaWi het volgende:
Zo, weer even bij geleerd met de inbreker, zo shouf shouf kijken.
Mietjequote:
Dat gevoel kreeg ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
Rare regel weer verzinnen ze gewoon omdat ie te goed is
Ha die Bos... groot probleem.quote:
Dat is inderdaad niet leuk. Neem er maar 1 op mijn kostenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ha die Bos... groot probleem.
M'n bier is op![]()
We beginnen net.quote:
Ah dank je Bos!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk. Neem er maar 1 op mijn kosten
Zal ik doen. Hij moet morgen werken vandaar dat hij nu al gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah dank je Bos!
En geef PH er ook snel nog eentje voordat ie echt weg is![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef borisz het volgende:
Ik moet morgen weer naar school
Ik duik me nest in
mzzls
Goed nieuws Eilandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Vanavond weer in het ziekenhuis bij vriendin geweest en het herstel verloopt zeer voorspoedigZe is vandaag zelfs kort even uit bed geweest. Als alles héééél erg meezit, mag ze misschien zelfs donderdag alweer naar huis
goed bericht voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Goed nieuws Eilanden
Ik hem maar even uitgelegd hoe ik daar kwam Tongquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
Eilanden is de weg kwijt
De grote VBL-Kwis #145 omdat niemand anders hem opent
Al flink knoflook gegeten vandaag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef golfer het volgende:
Morgen weer mijn halfjaarlijkse bezoek aan de tandarts.
Zit me nu alweer geestelijk voor te bereiden, terwijl ik al jarenlang niets ergs heb gehad.
Blijf het een 'enge' tocht vinden om daar naartoe te gaan.
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
peer to peer televisie
Zonder Tong zijn ze echt nergens
Je hebt ook nog eens de gave om het duidelijk uit te leggen. Respect.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
peer to peer televisie
Zonder Tong zijn ze echt nergens
En hoe! Echt voor de beginneling!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt ook nog eens de gave om het duidelijk uit te leggen. Respect.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Mij lijkt het best vervelend eigenlijk. Stel je voor, je hebt het hele weekend aan liggen kloten, je vrouw en je kinderen verwaarloosd. Waarop ze besluit om samen met de kinderen bij je weg te gaan. Omdat het in het weekend niet is gelukt blijf je maandag en dinsdag weg van je werk, waardoor je baas boos word en je op staande voet ontslaat. Bovendien is Rex je trouwe viervoeter overleden omdat hij niets te eten heeft gekregen. Vervolgens word je ook nog ziek omdat je in 4 dagen 26 pizza's op hebt. Ten einde raad surf je naar fok! om te kijken of men je daar kan helpen. Komt vervolgens 1 of andere clown van middelbare leeftijd die meer dan 1500000 berichten heeft geplaatst op dat stomme forum, genaamd Tong80 met 1 of ander lulverhaal, wat nergens op slaat en waar je niks aan hebt.
Ik begrijp je hoor!quote:
Toch niet richting het hol van SCH?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!][/me]
Inderdaad, mensen willen jou biografie kopen ipv op Fok!Forum te lezen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor op mNed-3 een heel verhaal over de strontvlieg. Ik hou me in.
Trusten en succes straksquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
Gaat nu ook slapie doen.
Tandarts-bezoek straks.
Snookerquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat nog wat tennis & snooker kijken![]()
Beidequote:
kut nu heb ik hongerquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Weet je waar ik zin in heb. In champigonettetjes, gesnipperde uitjes, rode en groen paprika gesneden even later sudderen. Tonijn laten braden zo dat ie net gaar is. Door elkaar gooien.Roerbak groenten er bij. Lekkere sausjes, goeie kruiden. Brood warm maken zodat het helemaal smelt op je tong .
Maar goed ik ga slapen, met een buil chips
Misschienquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef rubbereend het volgende:
een carnavals hools als opvolger DS?
Dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |