quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik was gister jarigvergeten te melden maar goed
![]()
Heb ik gister nog wat gemist?
Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Dank u Dank uquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
zeker weten dit keer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef Jumparound het volgende:
oke, echt klaar nu... de rest lees ik wel in de stream verslagen
truste lieverds!!!!
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
quote:
Ow, nog van harte dan Speedyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef Jumparound het volgende:
truste lieverds!!!!
yup!quote:
Thnx sweetyquote:
Thnxquote:
Thnxquote:
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria in de gloria, in de gloria, hieperdepiepquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Ze is wel streng somsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg het bijna benauwd van Micky`s toonzetting
Thnxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, nog van harte dan Speedyen hallo
![]()
Ik voel me nu echt speciaalquote:
Moet ook wel... met dat enorme ego van Vioolquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een verwelkoming
![]()
thnx
iedereen bedankt
![]()
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef Jumparound het volgende:
truste lieverds!!!!
Dank Uquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:45 schreef Bartoli het volgende:
nog gefeliciteerd speedy
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria in de gloria, in de gloria, hieperdepiep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kloptquote:
Nog vele jarenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Je moet afentoe een beetje bitch zijn om een ontsppord clupje mensen in het gareel te krijgen. Doet ze goedquote:
Dat zie ik graag... geen omheengedraai. Als er wat is, gewoon direct zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Echt wel, ze wind er iig geen doekjes om![]()
ben al wegquote:
Trusteeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
yup!
mn bed is gelukkig ook mostly harmless
Thnx!!quote:
Kijk dat vind ik nou lief van jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Speedy, gefeliciteerd en bij mij ben je nog steeds jarig![]()
![]()
![]()
Dat kan.. Suggesties zijn welkomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Teamlead, ff vraagje, zou je de TT waar we het net over hadden in iets anders kunnen vervangen? Tenminsten niet meer iemand van Fok!........
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef teamlead het volgende:
oke.. once and for all:
Er is een reden waarom dit topic geopend is in HBB... en dat is niet om semi-stoere of "grappige" users daar te zien, maar om BB of HBB-watchers daar te zien...
dus.. tenzij Kasta and friends opeens heel actieve HBB-watchers worden: nope
Hoe kan je dat nou vergeten Speedy?????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Dat is ook zo, recht door zee, en gewoon eerlijk zijn, eerlijk zijn duurt tenslotte het langst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zie ik graag... geen omheengedraai. Als er wat is, gewoon direct zeggen.
dankuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat kan.. Suggesties zijn welkom
ondertussen wel deze post alvast geplaatst:
[..]
Sorry veel te druk gehad *ahum*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten Speedy?????(om het ons te vertellen)
Maar alsnog gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Liefquote:
Met terugwerkende kracht: gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
Een die hard streamer in het huisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat kan.. Suggesties zijn welkom
ondertussen wel deze post alvast geplaatst:
[..]
Beterquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
ik ben er ook vandoor, straks weer vroeg dag
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht: gefeliciteerd![]()
is ie niet 75?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
De meest coole persoon van de hoteliers. Nuchter, zakelijk, sociaal. En niet te vergeten 70 jaar.
[afbeelding]
En Joost komt zaterdag slapen.
Daar hebben ze het wel over gehad wie weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Komen de ander bb5 bewoners ook?
Slaap lekker bartoli, tot morgen maar weerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
Ik kreeg de indruk dat je er verder niks over wilde weten, vandaar dat ik me stil heb gehoudenquote:
Jipppieeee... kan nu al niet wachten op de eerste Josti flip tegen de kop van Violaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef White_Pearl het volgende:
Leuk hoor Joost weer even terug te zien in het huis
Vast wel, als Joost begint komen de anderen ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Hey, jij was naar bedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Jumparound het volgende:
wie zit er trouwens zo onsmakelijk te smakken? wordt er gewoon misselijk van
Oh, en dan ook nog dat geile gekreun tussendoor! het lijkt wel een foute porofilm!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jipppieeee... kan nu al niet wachten op de eerste Josti flip tegen de kop van Viola![]()
Jij ging slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Jumparound het volgende:
Oh, en dan ook nog dat geile gekreun tussendoor! het lijkt wel een foute porofilm!
Nohquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je er verder niks over wilde weten, vandaar dat ik me stil heb gehouden![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
Ik ben benieuwd.... zolang Linda maar komtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar hebben ze het wel over gehad wie weetzou wel leuk zijn hoor
![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed, was een boeiende, leuk avond![]()
Tot morgen![]()
![]()
![]()
let op mn icoontje, die gaat nu op roodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, jij was naar bed
Wij hebben het eerste stukkie achter de rugOMG wat een TV
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekkr Bartoliquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
Zoals ik al eerder zei:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jipppieeee... kan nu al niet wachten op de eerste Josti flip tegen de kop van Viola![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
De fans van Frans Bauer dokken welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Frans Bauer wordt niet voor de fans, ze vinden dat ze meer exclusiviteit kunnen bieden, als ze enkele mensen een exclusief diner aanbieden
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
JOSTIFLIPPPPPPPPPPP!!!!!!!!! Recht op viool d'r neus
Slaap lekker cuallquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Hahaha zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
JOSTIFLIPPPPPPPPPPP!!!!!!!!! Recht op viool d'r neus
Ik bied 10 eurie voor een buttflip bij Vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een telefoon die vibreert als die afgaatquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... zolang Linda maar komt
Truste Cuallquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Vibiratortelefoonquote:
Willen ze denk niet,wat ik begreep uit de woorden van Mickey.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Je broertje is nog ongeveer de enige die gewoon te pruimen is en zich niet compleet voor schut zet, maar oh, wat erg die rest van die verlopen koppen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Jumparound het volgende:
Dat is Nathalie, die doet dat altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Jumparound het volgende:
Ja Linda erinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... zolang Linda maar komt
Domperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Willen ze denk niet,wat ik begreep uit de woorden van Mickey.
Deze bb moet los staan van de oude.![]()
56quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoe oud ís fiool eigenlijk?
quote:
Die wou ik net gaan postenquote:
Is dat een ik ga slapenquote:
Ja was al blij,maar Mickey legde net uit dat ze dat van hogerhand niet wilde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Op Talpa staat:
Ook had Bart nog een speciaal verzoek: “Zou het niet leuk zijn als alle oud-Bewoners zouden komen voor bijvoorbeeld een ontbijt op zondag?” Joost gaat zijn best doen, maar belooft niets. Zou er dan nu al een Big Brother-reünie aankomen? En zit er wellicht voor de fans ook nog iets in het verschiet?
Hey Melkequote:
quote:
quote:
In de tijd dat auto's nog geen voorruit hadden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Fiool is dus 5 jaar ouder dan ik, zie ik net. Mijn god...als ik er toch zo uitzie over een paar jaar.
Toen ze nog Van Emmenes heette ging het nog wel:
[afbeelding]
Hoewel?![]()
Dat is een blaasinstrument. Vanmiddag heeft Gert dat helemaal uitgelegd.quote:
Ja maar was ff weg en zeg weer ff gedag omdat er weer allemaal nieuwe mensen zijnquote:
Hahaha... als je die ene cap bedoeld... de rechten daarvan liggen bij Talpaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft FB niet iets leuks wat geveild kan worden?? een leuk plaatje of zo![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Trustequote:
Ik was bezig met een opdracht en wil eigenlijk toch nog wat meer doen. Jij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Hey Melke wat ben je 's avonds altijd aan het doen?
En van boven gezien:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een blaasinstrument. Vanmiddag heeft Gert dat helemaal uitgelegd.
Google doet wonderen:
[afbeelding]
Ik moet bij Monique altijd aan Sissi denken, zo klein en petite. Zo'n mooie deerne uit de Baroque-tijd (dacht ik), met die hoepel jurken en ingesnoerd middenrifquote:
Haaaai Lizzyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft FB niet iets leuks wat geveild kan worden?? een leuk plaatje of zo![]()
![]()
![]()
Return of the mummy (en niet Hummie)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
Viola wil een masker.
Nou heeft ze toch heel niet nodig,ze is al eng zat.
Edit: Ik snap niets waarom Gert er blaasinstrumenten bij heeft gehaaldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Google doet wonderen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Google doet wonderen:
[afbeelding]
I'ts comming!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Return of the mummy (en niet Hummie)
vanavond was ik eerst uit eten, daarna hier, en moet morgen werken en lerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ik was bezig met een opdracht en wil eigenlijk toch nog wat meer doen. Jij?
Slaap lekker en tot later maar weer Kissaquote:
Talpa gaat toch voor het goeie doel??? Veilen dus die fotoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... als je die ene cap bedoeld... de rechten daarvan liggen bij Talpa
Hij was idd opvallend stil, had het denk ik volledig gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Frank Awick gaat slapen, meneer AT5 heeft niets gezegd tijdens de evaluatie
Tsssssssssssssquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef teamlead het volgende:
viola:"we hebben allemaal een huid als perkament"
spreek voor jezelf mummie
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Return of the mummy (en niet Hummie)
Hij zei net tegen Viooltje,heb cremes zat die mag je wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Frank Awick gaat slapen, meneer AT5 heeft niets gezegd tijdens de evaluatie
Begrijpt ze niet dat de mensen denken: hou nu je mond maar evenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:03 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.. viola wijst ze er nog maar eens op dat zij het allemaal beter weet
Lekker! Wat had je gegeten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vanavond was ik eerst uit eten, daarna hier, en moet morgen werken en leren
Ik hoop echt dat ze eruit gestemd gaat wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:03 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.. viola wijst ze er nog maar eens op dat zij het allemaal beter weet
Ik bedoelde meer inhoudelijk, over hoe hij vond dat de avond liepquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:03 schreef rooie3 het volgende:
Hij zei net tegen Viooltje,heb cremes zat die mag je wel.
hij vind die schoonheidsmaskers denk idioot![]()
Sushi, hij was de hele avond op de streams te zienquote:
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze eruit gestemd gaat worden![]()
nee.. zelfde probleem als chantal..niemand zegt tegen haar dat ze haar betweterige muil eens moet houden.... en zolang niemand haar dat rechtstreeks zegt zal zij vrolijk doorgaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Begrijpt ze niet dat de mensen denken: hou nu je mond maar even![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe die vent het uithoud met haar... jij bent tenminste nog lekker rustig als we op onze hotelkamer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sushi, hij was de hele avond op de streams te zien![]()
Dat denk ik al als ik d'r maar 1 woord heb horen zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Snapte ik,maar vond het wel grappig dat hij toen pas iets zeiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer inhoudelijk, over hoe hij vond dat de avond liep
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mwah, ze gooit de boel wel lekker overhoop en ze ergert ons dussssssss......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elizabethquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond ook Melke zie het ietwat laat![]()
![]()
Het was best een lekker voetbalteamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sushi, hij was de hele avond op de streams te zien![]()
20Xquote:
Mag ik je hartelijk bedanken voor een slappe lach bui die hier is ge eindigd in een toilet bezoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
Viola wil een masker.
Nou heeft ze toch heel niet nodig,ze is al eng zat.
dizzy-lizzy = elisabeth = lieskequote:
Zaten wel een paarquote:
Zo ist maar krek, houwe dus en bonnie dr maar uit of zo. die is veel te rustig, kel mag ook gaan miquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ze gooit de boel wel lekker overhoop en ze ergert ons dussssssss......![]()
Alles goed? Je plaatje heeft gewonnen he!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond ook Melke zie het ietwat laat![]()
![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik je hartelijk bedanken voor een slappe lach bui die hier is ge eindigd in een toilet bezoek![]()
![]()
Dat hoopte de meerderheid op FOK! wel van meer personen uit BB5, en die blijven dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies dat is een Viool egoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
en zolang niemand haar dat rechtstreeks zegt zal zij vrolijk doorgaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zaten wel een paarmannen bij ja.
![]()
Gooi ze maar in BB6quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zaten wel een paarmannen bij ja.
![]()
We hebben gewonnen jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
Alles goed? Je plaatje heeft gewonnen he!![]()
En dan melke erbijquote:
Man man vreselijk, roep ik op de wc, geef bonnie ook maar een maskerquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik je hartelijk bedanken voor een slappe lach bui die hier is ge eindigd in een toilet bezoek![]()
![]()
Ga danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man man vreselijk, roep ik op de wc, geef bonnie ook maar een masker![]()
Ik ga verder de HH kijken tot zo
Whahahahha tja! ben erg rustigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe die vent het uithoud met haar... jij bent tenminste nog lekker rustig als we op onze hotelkamer zijnQua praten bedoel ik dan
Slaapze manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur weer op, slaap lekker allemaal en ik meld me wel weer bij de ochtentploeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur weer op, slaap lekker allemaal en ik meld me wel weer bij de ochtentploeg![]()
![]()
quote:
Zie je dan wel weer he manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Van mij mag die enge Frank eruit, ik kan die vent gewoon niet zien zonder "The Shining" voor de geest te krijgen. Geen idee waarom, maar ik vind hem glibberig en gluiperigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo ist maar krek, houwe dus en bonnie dr maar uit of zo. die is veel te rustig, kel mag ook gaan mi![]()
Slaap lekker Manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ze zijn vast niet zo lief en leuk als jij hoor
![]()
![]()
![]()
Jij hebt Monique toch al om naar te kijken, mag ik toch ook wel een avondje genieten zeker![]()
Nope, je hebt nu dus een snurk en een niet snurk kamerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:11 schreef Rica het volgende:
Niemand wil meer bij de snurkers slapen zeker?
Sweet dreams Manuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man man vreselijk, roep ik op de wc, geef bonnie ook maar een masker![]()
Ik ga verder de HH kijken tot zo
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Ik heb niets met darten, maar heb gister wel de finale gezien. Hartstikke leuk voor die jongen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben gewonnen jah![]()
![]()
![]()
![]()
en dus gaat alles helemaal opie de toppie
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Eeeeeeeh.....quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja ik stond met mijn nokia fotos te maken en te smsen, goed he![]()
Maar natuurlijk, voor het aankomen heb ik jou toch alquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, voor het aankomen heb ik jou toch al![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je hebt nu dus een snurk en een niet snurk kamer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Goddegod het is nu helemaal een "" topic geworden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Kijk maar uit straks valt het handje er nog af, heb ik bij TL ook al zien gebeurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
welnee... valt best mee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Stoere film, houwe dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag die enge Frank eruit, ik kan die vent gewoon niet zien zonder "The Shining" voor de geest te krijgen. Geen idee waarom, maar ik vind hem glibberig en gluiperig![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Ja iedereen zwaait,vind het dan zo stom om ook niet te zwaaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Rica het volgende:
Slaap lekkerquote:
Er staat een goeie tussen jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eeeeeeeh.....
Elisheba, Elisheva, Elizabeth, Elisabeth, Elzbietka, Alcippe, Alzbeta, Elisabet, Elisabeta, Elisabetta, Elizabeta, Elsabeth, Elspet, Elspeth, Elzbieta, Eliza, Elisa, Elise, Elsa, Elsie, Beth, Bethie, Bethy, Bet, Bettie, Betty, Bess, Bessie, Bessy, Betsy, Lisa, Liza, Lizza, Lizzie, Lizzy, Liz...![]()
quote:
Dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik krijg opeens een heel ander beeld van Liekse opeens
Maar dan wel Chantal in het kwadraatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola is net GNA GNA GNA Sjankwal
Doe eens voor de lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat wordt iig een stevig kabaal in de snurk-kamer
quote:
Op de vrouwenkamer was ook een snurkster toch? Viool?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Dat wordt iig een stevig kabaal in de snurk-kamer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling![]()
Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
was de uitzending leuk >?
heb gemist.. ga zo ff online lurken
Hobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Niet ?? wrom nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef doka het volgende:
[..]
HobjeNee, de uitzending was niet echt leuk
Mag Mickey ook bonuspunten geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
Heeej Sint Clair!! Jij gaat morgen touwtjes aan je bril maken!!!! (Bart) Nadat Bonnie haar bril terug had gevonden![]()
En Viool maar slijmen bij de Big Boss net als de eerste ochtend met haar champagne ontbijt![]()
Waar is melke? Zonder haar is het niet leuk dit spelquote:
Hallo MissHobjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet ?? wrom niet![]()
he balen dan.. ga toch wel even lurken.. maybe vind ik het wel wat
Hai skatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
De laatste keer dat ik haar zag was bij jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar is melke? Zonder haar is het niet leuk dit spel![]()
Eerste reactie na het kijken was: Kansloos dit! ze maken reclame voor iets wat al lang is geweestquote:
Dat is ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe eens voor de lol1000 mensen die sneurken, en hun allemaal in 1 grote zaal neer leggen
![]()
open bar, ome John betaaltquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
pfff... ik alt-tab me helemaal rot tussen alle verschillende topics vanavond...
staat er nog iemand achter de bar?
Weet ik toch, liefje, I aim to pleasequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee joe![]()
![]()
![]()
Ik had je slijm gemist enzo
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef doka het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik haar zag was bij jou
Gewoon slaapgebrek. Als ze zo doorgaan branden ze allemaal binnen mum van tijd op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef robster16 het volgende:
ach gut, Kel is ziek, en ze is bang dat ze weg moet...
Het is zelfbediening vanavond. Maar omdat het je eerste avond is, ga ik wel een biertje voor je halenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
pfff... ik alt-tab me helemaal rot tussen alle verschillende topics vanavond...
staat er nog iemand achter de bar?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is zelfbediening vanavond. Maar omdat het je eerste avond is, ga ik wel een biertje voor je halen![]()
Nope, ze gaf jou ook eenquote:
Je kan bestellen tot je een ons weegt maar het is open bar, dus pakken wat je pakken kan enne de wodka staat bij Bonquote:
Speciaal voor je eerste avond. Proost jongenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je kan bestellen tot je een ons weegt maar het is open bar, dus pakken wat je pakken kan enne de wodka staat bij Bon![]()
Elisa en Lisa zijn toch hetzelfde, Lizzy?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ze gaf jou ook eenbij elisa
![]()
Dizzy is een raadsel![]()
ja, klopt ja, ze moeten echt even de tijd voor zichzelf nemen en meer een ritme nemen qua slaap en eten, want dit trekken ze nooit zo...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon slaapgebrek. Als ze zo doorgaan branden ze allemaal binnen mum van tijd op.
yupsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat was nu het adres? bewoners@endemol.tv of nl?
.tvquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
nl volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |