Nohquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je er verder niks over wilde weten, vandaar dat ik me stil heb gehouden![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
ik ben er ook vandoor, straks weer vroeg dag
Ik ben benieuwd.... zolang Linda maar komtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar hebben ze het wel over gehad wie weetzou wel leuk zijn hoor
![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed, was een boeiende, leuk avond![]()
Tot morgen![]()
![]()
![]()
let op mn icoontje, die gaat nu op roodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, jij was naar bed
Wij hebben het eerste stukkie achter de rugOMG wat een TV
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekkr Bartoliquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
ik ben er ook vandoor, straks weer vroeg dag
Zoals ik al eerder zei:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jipppieeee... kan nu al niet wachten op de eerste Josti flip tegen de kop van Viola![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
De fans van Frans Bauer dokken welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Frans Bauer wordt niet voor de fans, ze vinden dat ze meer exclusiviteit kunnen bieden, als ze enkele mensen een exclusief diner aanbieden
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
JOSTIFLIPPPPPPPPPPP!!!!!!!!! Recht op viool d'r neus
Slaap lekker cuallquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Hahaha zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
JOSTIFLIPPPPPPPPPPP!!!!!!!!! Recht op viool d'r neus
Ik bied 10 eurie voor een buttflip bij Vioolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jipppieeee... kan nu al niet wachten op de eerste Josti flip tegen de kop van Viola![]()
Een telefoon die vibreert als die afgaatquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... zolang Linda maar komt
Truste Cuallquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Vibiratortelefoonquote:
Willen ze denk niet,wat ik begreep uit de woorden van Mickey.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Komen de ander bb5 bewoners ook?
Je broertje is nog ongeveer de enige die gewoon te pruimen is en zich niet compleet voor schut zet, maar oh, wat erg die rest van die verlopen koppen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Jumparound het volgende:
wie zit er trouwens zo onsmakelijk te smakken? wordt er gewoon misselijk van
Oh, en dan ook nog dat geile gekreun tussendoor! het lijkt wel een foute porofilm!
Dat is Nathalie, die doet dat altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:49 schreef Jumparound het volgende:
wie zit er trouwens zo onsmakelijk te smakken? wordt er gewoon misselijk van
Oh, en dan ook nog dat geile gekreun tussendoor! het lijkt wel een foute porofilm!
Ja Linda erinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... zolang Linda maar komt
Domperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Willen ze denk niet,wat ik begreep uit de woorden van Mickey.
Deze bb moet los staan van de oude.![]()
56quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoe oud ís fiool eigenlijk?
quote:
Die wou ik net gaan postenquote:
Is dat een ik ga slapenquote:
Ja was al blij,maar Mickey legde net uit dat ze dat van hogerhand niet wilde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Op Talpa staat:
Ook had Bart nog een speciaal verzoek: “Zou het niet leuk zijn als alle oud-Bewoners zouden komen voor bijvoorbeeld een ontbijt op zondag?” Joost gaat zijn best doen, maar belooft niets. Zou er dan nu al een Big Brother-reünie aankomen? En zit er wellicht voor de fans ook nog iets in het verschiet?
Hey Melkequote:
quote:
quote:
In de tijd dat auto's nog geen voorruit hadden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Fiool is dus 5 jaar ouder dan ik, zie ik net. Mijn god...als ik er toch zo uitzie over een paar jaar.
Toen ze nog Van Emmenes heette ging het nog wel:
[afbeelding]
Hoewel?![]()
Dat is een blaasinstrument. Vanmiddag heeft Gert dat helemaal uitgelegd.quote:
Ja maar was ff weg en zeg weer ff gedag omdat er weer allemaal nieuwe mensen zijnquote:
Hahaha... als je die ene cap bedoeld... de rechten daarvan liggen bij Talpaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft FB niet iets leuks wat geveild kan worden?? een leuk plaatje of zo![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Trustequote:
Ik was bezig met een opdracht en wil eigenlijk toch nog wat meer doen. Jij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Hey Melke wat ben je 's avonds altijd aan het doen?
En van boven gezien:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een blaasinstrument. Vanmiddag heeft Gert dat helemaal uitgelegd.
Google doet wonderen:
[afbeelding]
Ik moet bij Monique altijd aan Sissi denken, zo klein en petite. Zo'n mooie deerne uit de Baroque-tijd (dacht ik), met die hoepel jurken en ingesnoerd middenrifquote:
Haaaai Lizzyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft FB niet iets leuks wat geveild kan worden?? een leuk plaatje of zo![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |