Krek, as nie woar is!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
en aj wat te makk'n hebt muj opmeur'n!
Ken jij sonniequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Almeloooooooos accent![]()
Ik woon er al jaren maar praat gelukkig nog steeds normaal.![]()
Stadsgenootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
mkay , maar daar hebben we meer te zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ja niks, net zoals zaterdag in 't cafe.
Ey Ratelslangetjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarschijnlijk import of niet? Randstaddebiel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
He niet haten hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk import of niet? Randstaddebiel!
Nooit je roots verloochenen omdat dit je heeft gemaakt tot wie je nu bent, zeg ik altijd. Ik ben er trots op om tukker te zijn. "Your social and intellectual herritage are the most important parts of your being".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
He niet haten he![]()
ik ben ook half randstad
I totally agreequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nooit je roots verloochenen omdat dit je heeft gemaakt tot wie je nu bent, zeg ik altijd. Ik ben er trots op om tukker te zijn. "Your social and intellectual herritage are the most important parts of your being".
Niks mis met Haaksbergen, daar heb ik jarenlang gewoond!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef erikkll het volgende:de vriend van m'n moeder komt uit haaksbergen, is het nu goed?
Jij moet je grote waffel houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk import of niet? Randstaddebiel!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij moet je grote waffel houden.![]()
dat doen tukkers nooit.quote:
In't Cafe, du verdomte drekneck!quote:
sooow lekker oet deeln onnie in de eerste post van vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
In't Cafe, du verdomte drekneck!
Mot ik die dr een om ne oor'n sloan. Pas dr op, annes roop ik mien moo, en dan krie klap'n met ne huulbezem!
![]()
Wij waren op vakantie met een paar jongens en buiten bij zo'n discotheek had zo'n knakker dat aan een maat van me gevraagd (overigens wel bedoeld om echt z'n brommer te laten zien) en m'n maat is nog meegelopen ookquote:
homoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:40 schreef _Denker het volgende:
[..]
Wij waren op vakantie met een paar jongens en buiten bij zo'n discotheek had zo'n knakker dat aan een maat van me gevraagd (overigens wel bedoeld om echt z'n brommer te laten zien) en m'n maat is nog meegelopen ook
Lang niet gesproken, de vrouw die een straat verderop heeft gewoondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef badgirl18 het volgende:
Enske ( en een klein beetje almelooooo)
ik kom er ook weg. woon er gelukkig niet meer, maar wel opgegroeid.quote:
neee zeker niet, Ik werk nu bij de buizerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef _Denker het volgende:
[..]
Lang niet gesproken, de vrouw die een straat verderop heeft gewoond
want waar woonde jij ook alweer???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef _Denker het volgende:
Hmm, daar kom ik nooit in de buurt.
In de buurt van 't ziekenhuis en sporthal. Straatnaam zet ik hier niet neerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
want waar woonde jij ook alweer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |