quote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef B_BOY het volgende:
kijk er is een mailtje binnengekomen van mensen die goed kunnen lezen:
14.oo aanwezig bij Free
FWNK
geen fotoboek
Intrepidity
B_BOY
_Xbox_Master_ (ook ongeveer)
ulreazj
geen fotoboek
TLK
(maar dan met korte haren geloof ik en zonder kat)
dank aan fwnk en intrepidity voor het melden.
Later komen
BOBnl
spenky
brechtje
(deze drie rond 6 uur..)
dan weer ff naar de free gaan?
Wil je graag mensen ontmaagden ofzo?quote:
neequote:
Is toch een groot gedeelte van de avondquote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]
nee
zit eigelijk nog beetje te twijfelen of ik kom.. kan er pas om half 7 zijn en moet om kwart voor 12 al weer in de trein zitten
1uur en een kwartierquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is toch een groot gedeelte van de avondmoet je lang reizen dan?
tja.. tis beetje kort. amsterdam had beter uitgekomen.. want zeg ergens dat die trein ieder uur reed enzo.. nah volgende meet i guessquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Korter dan ik, gewoon doen
Doe t voor mij ofzo!
interresse ofzo in maagdjes? of juist in degene die geen maagdmeer zijn?quote:
Dan kom je om 6 uur, net zoals nog een paar PUB'ersquote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ik dat kan halen om 2 uur :/ ik ben dan pas om kwart over 4 uit school
En dan om 8 uur weer terug ?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kom je om 6 uur, net zoals nog een paar PUB'ers![]()
nee, de laatste trein naar Maastricht gaat om 12 uur. Of je neemt de volgende dag vrij en je blijft de hele nachtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan om 8 uur weer terug ?
Want moet op zaterdag weer om 7 uur smorgens beginnen met werken
Ik ook, heb ook de post van B_Boy maar overgenomen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Ulreazj het volgende:
Intre, kun je de OP nog aanpassen met meer foto's? Ik ben te lui om alle fobo's te doorzoeken :p
en ik ben ook lui @ the moment.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook de post van B_Boy maar overgenomen...
jeps.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Thomper het volgende:
Welke van de vier Free Record Shops in Eindhoven? Die op het station?
Je wordt niet verplicht je nummer te mailen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Fwnk het volgende:
En als ik nou niet wil dat iedereen mijn nummer heeft?
WTFquote:
ach ik vertrouw erop dat me nummer niet misbruikt word.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je wordt niet verplicht je nummer te mailen..
ik kom ook ja, ik kan btw niet met je meerijden op de heenweg omdat ik sochtends al naar eindhoven vertrekquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Snop komt toch ook en die staat er niet
13:16 of 12 :46 ik weet nog niet.. jij ?quote:
Die klopt aardig jah.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:13 schreef snopprinses het volgende:
ik zal rond een uur of 4/5 er zijn, maar zoals jullie weten bel ik wel om te vragen waar jullie zijn
Dus weer ff een nieuw lijstje maken wie komt aangezien er een hoop niet meer komen enzo.
the_legend_killer
Gizmore
_Xbox_Master_
brechtje
Eix
B_BOY
Fwnk
Ulreazj
Snopprinses
klopt die zo?
Broodje Kebab d'r bij?quote:
Laten we daar nou 4 pakken van hebben staan en zelfs nog eentje op m'n kamer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:45 schreef snopprinses het volgende:
nah heb nu meer zin in dubbelfriss melon & thai lemon
Oh, maar m'n kamer is wel uitnodigend hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:49 schreef snopprinses het volgende:
je kamer is veel te ver weg. en 4 pakken is ook wel erg overdreven hoor..dan is het niet meer lekker
Maar maar maar je wilt toch wel een keer beetje richting het noorden komen voor mij?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:53 schreef snopprinses het volgende:
ik zie geen mod?
kamers die verder zijn dan 15min met de auto zijn niet bepaald uitnodigend voor moi
Ja maar dat wor je toch ook wel een keertje zat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:55 schreef snopprinses het volgende:
terwijl ik in het zonnige zuiden mooi bruin aant worden ben?
waar in Tilburg kan dat niet in A damquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
bier drinken in cafe kom ook
in de station neem ik aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eindhoven gaan we !
om 14:00 bij de free record shop
aha dan kan ik helaas nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
vrijdag al
ja vind ik ook . maar andere keer zal ik voorzover erbij zijn , hoop ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
jammer !
Oorspronkelijk naar mij, maar aangezien ik niet meer ga lijkt me dat niet handig...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:23 schreef snopprinses het volgende:
naar wie worden alle nummers gemaild?
Maar maar maar maar...quote:
Blijf gewoon de hele nacht doorgaan mietjequote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe tsja zou dolgraag willen hoor maar ja dan zit ik weer met een ander probleem dat ik nog moet overnachten. En tsja eindhoven - helmond rjden niet zoveel treintjes meer dan.
Maar goed ik zal het in overweging nemen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Blijf gewoon de hele nacht doorgaan mietje![]()
ik ook, als er niemand de hele nacht blijft ben ik om 20:45 wegquote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef B_BOY het volgende:
ik zie nog wel hoe laat ik naar huis ga.
Ik ga TLK maar met mn foon stalken smsen om te horen waar de 'meet' uithangt aangezien ik ietsjes later kom.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef snopprinses het volgende:
mail nummers maar naar mijn @home adres, staat in mn profiel. Mail ik ze straks wel door als ik van iedereen heb. En naar wie mag ik bellen om te vragen waar iedereen uithangt als ik in eindhoven ben?
Waar ligt de Appie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar ligt die Record nou alweer precies?
Bij de albert heijn ?
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nog altijd zelfde nummer
En ik ben rond 14:05 bij de Record.
Ik ga met de auto heen omdat ik naar de open dag van mn school moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:13 schreef Eix het volgende:
Snopp, weet jij welke trein je pakt? Misschien kan ik met jou meetreinen, moet toch dezelfde kant op.![]()
Hoef ik meteen niet de volle mep te betalen.
ik ben vanaf een uur of 15:00 in eindhoven, maar dan ben ik dus op school tot 16:00/16:30quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Snop ga jij later ?
En als ik niemand vind om mee te reizen een boete van ¤35,-.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik ga met de auto heen omdat ik naar de open dag van mn school moet.
Maar ga wel met de trein savonds terug, dus dan kun je wel op reductie mee als je wilt
Maar je moet gewoon een kaartje met korting nemen, en dan aan iemand in de trein vragen of je met iemand mag meereizen. Hebben ze ook al vaker aan mij gevraagd
ligt eraan hoelaat ik wakker ben vrijdag .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie moet ik mailen voor nummer ?
ok.
En misschien neem ik mijn broertje ( hallo_mensen mee )
Jepquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja
Hij had lange blonde paardenstaart he !
Je kan ook met mij mee met de trein van 14.46 mee (als ik die haal), maar dan moet je dus de volle mep betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat ik wakker ben vrijdag .
wie wat waar, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef snopprinses het volgende:
de mensen die de nummers hebben gemaild, hebben nu de nummers van iedereen die gemaild had
lijkt me het leukste om naar stratumseind te gaan, in een kroeg gaan zitten dus jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
wat gaan we eik precies doen? gewoon in kroeg zitte?
lijkt mij wel puik. derekt ff tegen me ouders zegge dat ik ga meeten.
als je ff je gsmnummer naar mn @home adres mail (staat in profiel) dan stuur ik dat door naar de andere en krijg je ook de nummers van de andere....voor als je vertraging hebt ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wie wat waar, wat heb ik gemist?
INTERNET
Is dat je broertje!!!111oneoneonew!11!!1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie moet ik mailen voor nummer ?
ok.
En misschien neem ik mijn broertje ( hallo_mensen mee )
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:38 schreef B_BOY het volgende:
en daar kom je nu pas achter.... ??
ik zeg net tegen me moeder ja magk morgen naar eindhoven. ja wat doen?
ja beetje in kroeg zitten met paar mensen die ik van internet ken.
me moeder "ow"
en hoe zit het dan met hw, ja doe ik wel in weekend.
ik zal zo wel es met me pa overleggen. ik "m'kay
dus ff afwachten maar zal wel mogen.
Vriendin krijgt een woning. Daar gaan we even langs. En aangezien ik toch langs de VU moet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef snopprinses het volgende:
wat ga je in amsterdam doen?
Moest werken idd, maar goed wist van de week pas dat ik naar de VU moest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:51 schreef snopprinses het volgende:
euw ik dacht dat je morgen moest werken en vergaderingen had
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:17 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er morgen gewoon hoor. rond 14.00 hoop ik er te zijn.
ergens erin/ervoor ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik draag morgen blauwe of zarte broek.
Stekelig haar en ongeschoren gezicht.
Waar staat jullie precies bij de record gewoon ervoor?
verdammt!quote:
Klein iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
de free is niet echt bepaald groot hoor...als je aan komt lopen heb je meteen overzicht over de hele free record shop
Ik uh heb een grote blauwe oreotas bij me, een cameratas, ben klein en beetje blond (haarkleur he)
Het is inderdaad kleinquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
de free is niet echt bepaald groot hoor...als je aan komt lopen heb je meteen overzicht over de hele free record shop
blond he ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef kanaiken het volgende:
Owkee, mensen, ik ben dus een wandelend verzamelpunt
volledige zwarte kleding + een paardenstaart
hoe groot is de kans dat het een ander is?
Jammer...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:52 schreef Eix het volgende:
Scheisse, maar morge kan ik dus toch niet.Moet morgen nog allemaal zooi aan een werkstuk doen wat maandag af moet zijn, en op school moet worden gedaan waardoor t allemaal te laat word. En heb geen zin om een duur treinkaartje te kopen voor maar een paar uurtjes daar te kunnen zijn.
![]()
Andere keer beter dan maar.![]()
jep, blondquote:
In dat geval ben ik om 13:49 in Eindhoven, is mooie tijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je beter thuis dumpen toch ?
Broerquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik met me broer ik moest die van hem posten
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Gizmore het volgende:
Nou de meet was geweldig hoorKom ik aan op Utrecht: rijden er geen treinen meer naar Eindhoven. Komen ze daar met de suggestie dat ik dan maar via Rotterdam moest gaan
Dus ja: dan maar weer naar huis, blijf niet bezig
Jammer was dat jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Gizmore het volgende:
Nou de meet was geweldig hoorKom ik aan op Utrecht: rijden er geen treinen meer naar Eindhoven. Komen ze daar met de suggestie dat ik dan maar via Rotterdam moest gaan
Dus ja: dan maar weer naar huis, blijf niet bezig
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
was geslaagde meet
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef kanaiken het volgende:
Maar het was erg vet
foto's komen er nog aan
quote:
7quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef Fwnk het volgende:
Ulreazj is nog onderweg () volgende keer ben ik er ook bij
Genaaidquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik dus ook volgende keer, en hij moet nog een dik half uur met de auto
Nog een puik aantal trouwensquote:
Jahoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Genaaid
Je hebt hopelijk voor je ook een OV?
Vraagstelling 7quote:
Dat is al een vooruitgangquote:
Haha, ik ben thuis nu 15minquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef Fwnk het volgende:
Ulreazj is nog onderweg () volgende keer ben ik er ook bij
ze zijn leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier de 116 foto's die gemaakt zijn met mijn camera
http://rapidshare.de/files/11985606/PUB_Meet_27_Januari.zip.html
![]()
Nu nog die van snopp
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Messenga het volgende:
Leg mij nou es uit, wat moesten jullie bij die Vader Abraham?
Hij snapt de vraagstelling 7 niet?quote:
Ja en nu?quote:
Tsja i kdacht dat hij zei: 7quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja i kdacht dat hij zei: 7
http://members.home.nl/snopprinseske/pubmeet_2701.zipquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier de 116 foto's die gemaakt zijn met mijn camera
http://rapidshare.de/files/11985606/PUB_Meet_27_Januari.zip.html
![]()
Nu nog die van snopp
Die filmpjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En de filmpjes
http://rapidshare.de/files/12010713/filmpjes.zip.html
Stervende Hoeren Kankerkachel hoor je toch wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die filmpjesIk versta er zo goed als niks van
niet fokken met arnol gekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Messenga het volgende:
Leg mij nou es uit, wat moesten jullie bij die Vader Abraham?
Dat wel, maar dat stukje in de mac en een van die andere is echt vrij moeilijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Stervende Hoeren Kankerkachel hoor je toch wel?![]()
![]()
Er komen dus alleen lelijke mensen op PUB meets?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://members.home.nl/snopprinseske/pubmeet_2701.zip
en de mijne..
Nee, want jij was er niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er komen dus alleen lelijke mensen op PUB meets?
Dus als ik er wél was, waren er wel alleen maar lelijke mensen op de meet? Met andere woorden, ik maak jullie lelijk met mijn aanwezigheid? Haha, kerel.. Die opmerking klopt echt van geen kant.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, want jij was er niet.
Als jij er was dan was er een lelijk mens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus als ik er wél was, waren er wel alleen maar lelijke mensen op de meet? Met andere woorden, ik maak jullie lelijk met mijn aanwezigheid? Haha, kerel.. Die opmerking klopt echt van geen kant.
Ik veronderstel dat er ALLEEN lelijke mensen waren. Dat betekent dat IEDEREEN lelijk was. Volg je t nog? Okay, vervolgens beweer jij dat er niet ALLEEN lelijke mensen waren, omdat ik er niet was. Dat zou dus betekenen dat als ik er wél was, dat iedereen WEL lelijk zou zijn geweest. Maar aangezien ik niet kan toveren en ineens iedereen lelijk kan maken, beweer jij dus dat iedereen incl. jezelf, lelijk zou zijn. Daar heeft mijn aanwezigheid niet zoveel mee te maken. Je opmerking slaat als een kut op een drumstel, en ALS ie al ergens op zou slaan, dan noem je jezelf lelijk. Ergo, je bent achterlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als jij er was dan was er een lelijk mens.
Is toch niet zo moeilijk te snappen.
Okay, je hebt er dus helemaal niks van begrepen, mijn fout ook, denken dat een MBO stakker mij bij zou kunnen houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Als jij was gekomen dan was je alleen geweest, want dan kwamen wij niet.
Ik zit echt met open mond naar me scherm te staren, hoe de fuck krijg jij t voor elkaar om niet uit elkaar te vallen van gebrek aan intelligentie???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet alles beter snappen knul.
Als jij kwam dan kwamen wij niet en dan blijf je zelf over.
Je moet alleen niet mensen typen maar mens
DAN HEEFT MIJN STELLING GELIJK???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee jij moet gewoon mens typen.
Dat is niet zo moeilijk te snappen.
Als je dat typt dat heeft jou stelling gelijk als jij ook naar de meet was gekomen.
Of anders organiseer jezelf een PUB meet met je vrienden en dan heb je pas een lelijke mensen PUB meetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
DAN HEEFT MIJN STELLING GELIJK???
HAHAHAHAHHAHAHAH
quote:
n00b jeweet toch wollaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:26 schreef Jajong het volgende:
[..]![]()
![]()
hij snapt t niet
![]()
![]()
![]()
![]()
!~!!!!!ONeoneonethreefoureleven
Je hebt helemaal gelijk, gezellig samen een biertje drinken met mensen die je weinig tot nooit ziet, en waarbij je dan de kans krijgt om mee te socializen, is écht zo zinloos. Laten we maar gewoon dingen doen die niet gezellig zijn, of waar eng sociaal contact in voorkomt. Daar raken we alleen maar van streek door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:32 schreef twetwe het volgende:
Pff dit topic is echt zoo fucking triest... gaan ze ruzie maken van ja als jij was geweest dan kwamen wij niet... ik snap niet dat zowiezo iemand naar zon meeting gaat om z'n mede-cyber-fanaten te ontmoeten mja.
Jong, als jij snop lelijk vind ben je een aardappel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er komen dus alleen lelijke mensen op PUB meets?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Jong, als jij snop lelijk vindT ben je een aardappel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |