Ik ga met de auto heen omdat ik naar de open dag van mn school moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:13 schreef Eix het volgende:
Snopp, weet jij welke trein je pakt? Misschien kan ik met jou meetreinen, moet toch dezelfde kant op.![]()
Hoef ik meteen niet de volle mep te betalen.
ik ben vanaf een uur of 15:00 in eindhoven, maar dan ben ik dus op school tot 16:00/16:30quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Snop ga jij later ?
En als ik niemand vind om mee te reizen een boete van ¤35,-.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik ga met de auto heen omdat ik naar de open dag van mn school moet.
Maar ga wel met de trein savonds terug, dus dan kun je wel op reductie mee als je wilt
Maar je moet gewoon een kaartje met korting nemen, en dan aan iemand in de trein vragen of je met iemand mag meereizen. Hebben ze ook al vaker aan mij gevraagd
ligt eraan hoelaat ik wakker ben vrijdag .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie moet ik mailen voor nummer ?
ok.
En misschien neem ik mijn broertje ( hallo_mensen mee )
Jepquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja
Hij had lange blonde paardenstaart he !
Je kan ook met mij mee met de trein van 14.46 mee (als ik die haal), maar dan moet je dus de volle mep betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat ik wakker ben vrijdag .
wie wat waar, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:36 schreef snopprinses het volgende:
de mensen die de nummers hebben gemaild, hebben nu de nummers van iedereen die gemaild had
lijkt me het leukste om naar stratumseind te gaan, in een kroeg gaan zitten dus jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
wat gaan we eik precies doen? gewoon in kroeg zitte?
lijkt mij wel puik. derekt ff tegen me ouders zegge dat ik ga meeten.
als je ff je gsmnummer naar mn @home adres mail (staat in profiel) dan stuur ik dat door naar de andere en krijg je ook de nummers van de andere....voor als je vertraging hebt ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wie wat waar, wat heb ik gemist?
INTERNET
Is dat je broertje!!!111oneoneonew!11!!1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie moet ik mailen voor nummer ?
ok.
En misschien neem ik mijn broertje ( hallo_mensen mee )
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:38 schreef B_BOY het volgende:
en daar kom je nu pas achter.... ??
ik zeg net tegen me moeder ja magk morgen naar eindhoven. ja wat doen?
ja beetje in kroeg zitten met paar mensen die ik van internet ken.
me moeder "ow"
en hoe zit het dan met hw, ja doe ik wel in weekend.
ik zal zo wel es met me pa overleggen. ik "m'kay
dus ff afwachten maar zal wel mogen.
Vriendin krijgt een woning. Daar gaan we even langs. En aangezien ik toch langs de VU moet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef snopprinses het volgende:
wat ga je in amsterdam doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |