Ik veronderstel dat er ALLEEN lelijke mensen waren. Dat betekent dat IEDEREEN lelijk was. Volg je t nog? Okay, vervolgens beweer jij dat er niet ALLEEN lelijke mensen waren, omdat ik er niet was. Dat zou dus betekenen dat als ik er wél was, dat iedereen WEL lelijk zou zijn geweest. Maar aangezien ik niet kan toveren en ineens iedereen lelijk kan maken, beweer jij dus dat iedereen incl. jezelf, lelijk zou zijn. Daar heeft mijn aanwezigheid niet zoveel mee te maken. Je opmerking slaat als een kut op een drumstel, en ALS ie al ergens op zou slaan, dan noem je jezelf lelijk. Ergo, je bent achterlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als jij er was dan was er een lelijk mens.
Is toch niet zo moeilijk te snappen.
Okay, je hebt er dus helemaal niks van begrepen, mijn fout ook, denken dat een MBO stakker mij bij zou kunnen houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Als jij was gekomen dan was je alleen geweest, want dan kwamen wij niet.
Ik zit echt met open mond naar me scherm te staren, hoe de fuck krijg jij t voor elkaar om niet uit elkaar te vallen van gebrek aan intelligentie???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet alles beter snappen knul.
Als jij kwam dan kwamen wij niet en dan blijf je zelf over.
Je moet alleen niet mensen typen maar mens
DAN HEEFT MIJN STELLING GELIJK???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee jij moet gewoon mens typen.
Dat is niet zo moeilijk te snappen.
Als je dat typt dat heeft jou stelling gelijk als jij ook naar de meet was gekomen.
Of anders organiseer jezelf een PUB meet met je vrienden en dan heb je pas een lelijke mensen PUB meetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
DAN HEEFT MIJN STELLING GELIJK???
HAHAHAHAHHAHAHAH
quote:
n00b jeweet toch wollaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:26 schreef Jajong het volgende:
[..]![]()
![]()
hij snapt t niet
![]()
![]()
![]()
![]()
!~!!!!!ONeoneonethreefoureleven
Je hebt helemaal gelijk, gezellig samen een biertje drinken met mensen die je weinig tot nooit ziet, en waarbij je dan de kans krijgt om mee te socializen, is écht zo zinloos. Laten we maar gewoon dingen doen die niet gezellig zijn, of waar eng sociaal contact in voorkomt. Daar raken we alleen maar van streek door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:32 schreef twetwe het volgende:
Pff dit topic is echt zoo fucking triest... gaan ze ruzie maken van ja als jij was geweest dan kwamen wij niet... ik snap niet dat zowiezo iemand naar zon meeting gaat om z'n mede-cyber-fanaten te ontmoeten mja.
Jong, als jij snop lelijk vind ben je een aardappel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er komen dus alleen lelijke mensen op PUB meets?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Jong, als jij snop lelijk vindT ben je een aardappel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |