Moest werken idd, maar goed wist van de week pas dat ik naar de VU moest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:51 schreef snopprinses het volgende:
euw ik dacht dat je morgen moest werken en vergaderingen had
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:17 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er morgen gewoon hoor. rond 14.00 hoop ik er te zijn.
ergens erin/ervoor ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik draag morgen blauwe of zarte broek.
Stekelig haar en ongeschoren gezicht.
Waar staat jullie precies bij de record gewoon ervoor?
verdammt!quote:
Klein iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
de free is niet echt bepaald groot hoor...als je aan komt lopen heb je meteen overzicht over de hele free record shop
Ik uh heb een grote blauwe oreotas bij me, een cameratas, ben klein en beetje blond (haarkleur he)
Het is inderdaad kleinquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
de free is niet echt bepaald groot hoor...als je aan komt lopen heb je meteen overzicht over de hele free record shop
blond he ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef kanaiken het volgende:
Owkee, mensen, ik ben dus een wandelend verzamelpunt
volledige zwarte kleding + een paardenstaart
hoe groot is de kans dat het een ander is?
Jammer...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:52 schreef Eix het volgende:
Scheisse, maar morge kan ik dus toch niet.Moet morgen nog allemaal zooi aan een werkstuk doen wat maandag af moet zijn, en op school moet worden gedaan waardoor t allemaal te laat word. En heb geen zin om een duur treinkaartje te kopen voor maar een paar uurtjes daar te kunnen zijn.
![]()
Andere keer beter dan maar.![]()
jep, blondquote:
In dat geval ben ik om 13:49 in Eindhoven, is mooie tijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je beter thuis dumpen toch ?
Broerquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik met me broer ik moest die van hem posten
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Gizmore het volgende:
Nou de meet was geweldig hoorKom ik aan op Utrecht: rijden er geen treinen meer naar Eindhoven. Komen ze daar met de suggestie dat ik dan maar via Rotterdam moest gaan
Dus ja: dan maar weer naar huis, blijf niet bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |