Je ouders hun kinderwens is wel uitgekomen lijkt mijquote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil later als ik groot ben ook kinderenNee, zou dat dus best willen. En mijn ouders volgens mij ook wel.
Yep, en ik ben nog ook een beetje kind ook. Ze zeggen dat je het kind zijn van jezelf nooit moet verliezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je ouders hun kinderwens is wel uitgekomen lijkt mij
Nee, maar de kracht van de wens does the trickquote:Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef sararaats het volgende:
gaat wel heel snel
zouden wensen echt uitkomen als je een vallende ster hebt gezien?
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar de kracht van de wens does the trick
dus als ik een piano wens, valt die dan zomaar door het plafond?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar de kracht van de wens does the trick
omg blij dat ik nooit hoef te bevallenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Eventjes terugkomend op de vorige ouwehoer...
@MirageZo duidelijk was dat hier anders helemaal niet. Ween? Niks van gemerkt de eerste tijd. En heel erg veel harde buiken waren er al vanaf de 6de maand.
Ingedaald met 30 weken ongeveer. En toen sijpelde gewoon heel langzaam het vruchtwater weg. Ik had wel weeen gehad blijkbaar. Maar het voelde voor mij niet anders dan een stevige menstruatiepijn. En omdat ik midden in mijn verhuizing zat en overdag zoveel deed om het allemaal klaar te krijgen voor de beep zoui komen dacht ik niet eens aan weeen maar meer aan wat overbelasting.
Maar het was toch echt zo. Dat bleek natuurlijk weer net midden in de nacht
niet te hopen voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
dus als ik een piano wens, valt die dan zomaar door het plafond?
was bij wijze van sprekenquote:
Nou ja sus je met de gedachte dat altijd ergens wel een ster valt danquote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
was bij wijze van spreken
sinds ik verhuisd ben, heb ik bijna geen vallende sterren gezien
ik weet nooit wanneer ze vallen
hehehe nee hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja sus je met de gedachte dat altijd ergens wel een ster valt dan
Veel stadlicht dus waar je bent gaan wonen begrijp ik?
Ik blijf maar koffie drinken. Ben continu aan de koffie. Maar ik merk er niets meer van. Ik ben immuun ervoor gewordenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef Bastard het volgende:
JIj hebt toch helemaal geen koffie nodig vlgs mij
Probeer eens decaff
Vallende sterren weet je nooit wanneer ze vallen. Tenzij er een sterrenregen voorspeld is geworden, dan kun je de pret niet opquote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
was bij wijze van spreken
sinds ik verhuisd ben, heb ik bijna geen vallende sterren gezien
ik weet nooit wanneer ze vallen
sssst... dat soort dingen mag je niet hardop zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Eventjes terugkomend op de vorige ouwehoer...
@MirageZo duidelijk was dat hier anders helemaal niet. Ween? Niks van gemerkt de eerste tijd. En heel erg veel harde buiken waren er al vanaf de 6de maand.
Ingedaald met 30 weken ongeveer. En toen sijpelde gewoon heel langzaam het vruchtwater weg. Ik had wel weeen gehad blijkbaar. Maar het voelde voor mij niet anders dan een stevige menstruatiepijn. En omdat ik midden in mijn verhuizing zat en overdag zoveel deed om het allemaal klaar te krijgen voor de beep zoui komen dacht ik niet eens aan weeen maar meer aan wat overbelasting.
Maar het was toch echt zo. Dat bleek natuurlijk weer net midden in de nacht
Mag ik dat in twijfel trekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik blijf maar koffie drinken. Ben continu aan de koffie. Maar ik merk er niets meer van. Ik ben immuun ervoor geworden
Zeker mag datquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
sssst... dat soort dingen mag je niet hardop zeggen.
Dan gaat mijn vent flippen.
Als hij over verhalen begint die hij via collega's, via tijdschriften hoort of leest over baby's die plotseling in de pot liggen of weeën die beginnen en de vrouw binnen 30 minuten een kind tussen d'r benen heeft hangen... dan zeg ik "mwoah, zo'n vaart loopt dat niet hoor.. het valt allemaal wel mee... enzo... "
Anders wil hij straks niet eens meer hebben dat ik naar buiten ga.. is ie bang dat de beeb halverwege de straat eruit floept of iets dergelijks.
Gewoon in het ongewisse laten.
Alles is goed, alles is onder controle... er gebeuren geen rare dingen.. dat zijn allemaal ver van je bed opgeblazen verhalen joh ! niet aan denken.
Laat mij nou maar mijn ding doen. komt allemaal in orde....
"ik kan heus die kast nog wel in elkaar zetten"
"of een vloerkleed 4 etages naar boven sjouwen"
of of of....
Als ik dat wil, dan wil ik dat.
En als je van het ergste uit gaat dan stuur je het daar zelf op aan.
Ik vind het wel af en toe een verademing om hier even normaal te kunnen posten eerlijk gezegd. Op normale toon bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga kijken in een ander topic. Dit is soms serieus. Maar ik ervaar het serieuze niet als serieus.
een interactief dagboekquote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel af en toe een verademing om hier even normaal te kunnen posten eerlijk gezegd. Op normale toon bedoel ik.
En voor jouw is het een hele goeie uitlaatklep geloof ik.. dat is ook erg prettig toch?
Jah, soms is het nodig om ff te praten gewoon. ff alles eruit gooien.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel af en toe een verademing om hier even normaal te kunnen posten eerlijk gezegd. Op normale toon bedoel ik.
En voor jouw is het een hele goeie uitlaatklep geloof ik.. dat is ook erg prettig toch?
Nou ik denk dat je dokter gelijk heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Sight_key het volgende:
Ze zijn eerst gaan kijken wat het kon zijn, maar toen bleek al snel manisch depressiviteit. Omdat ik gewoon druk gedrag vertoonde ook. Maar toen de diagnose gesteld was, kreeg ik depakine. In combinatie met een middel dat het denken doet begrenzen. Als ik geen begrenzer krijg dan gaat het denken zo diep, dat ik verdwaal als het ware. Dan verdwaal ik. En op een dwaalspoor eindigt het fout af.
Depakine is een anti epileptisch middel en zorgt ervoor dat er balans optreedt. Ik vind het een erg mild medicijn maar dat zeg ik van de anti depressiva ook nu. Ik merk geen bijwerkingen meer. En misschien is die anti depressiva zelfs af te bouwen nu. Dat middel heeft geholpen om de zware depressie niet zo zwaar te maken dat zelfmoord gedachtes naar binnen konden sluipen.
Dokter is trouwens okey. Die zegt altijd dat ik meer ben dan de stoornis. Hij noemt me gezond ook. Maar goed. Wat die daar mee bedoeld. Ik voel me ook gezond. Ik zie mezelf niet als manisch depressief meer. Ik ga nog zelden op gesprek. Ik ben er bijna vanaf. Omdat ik geleerd heb ervan. Ik heb geleerd van de symtomen. En dat binnen 5-6 jaar. Dus over 10 jaar is het al helemaal zo ver op de achtergrond dat je kunt spreken van genezen misschien.
En dat is ook altijd mijn bedoeling geweest![]()
Ik ben toch niet gekIk ga toch niet ziek door het leven. Niet eens zozeer op het label maar gewoon het gevoel en de onzerkerheid. Vandaar dus ook nog vaker online te vinden. Omdat hier vaak de antwoorden liggen tot.
Internet heeft me in het genezingsproces het verste gebracht van alles denk ik.
Dokter zegt ook vaker van, ik heb bij jou maar 3 woorden nodig. Ga zo door.
Maar nu heb ik meer beantwoord dan de vraag was
Een keer per jaar krijg ik een hartfilm. Ook een apart iets. Hoe ze dat tegenwoordig in een computer vast leggen allemaal. Sta daar soms van te kijken hoe ver het toch allemaal is nu.
Kan nog meer vertellen over het hele gedoe. Over de plus pol en de min pol. Ondertussen is die hele ziekte een technisch gebeuren ook nog. Omdat de hersens ermee te maken hebben. Nee dan moet ik zeggen, biologisch gebeuren.
En de ziekte ervaar ik als genezing. De ziekte was een openbaring om een beter mens te worden en aardiger te zijn tegen mezelf en anderen. Meer respectvol te zijn en ook met meer liefde kijken naar het hele leven.
Alleen lees ik zelden wat naquote:
Thanksquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je dokter gelijk heeft.
Manische depressieviteit (en aanverwante labels) worden volgens mij vaak veroorzaakt door onverwerkte emoties/ gebeurtenissen (waar je je misschien niet eens bewust van bent) en/of door het al dan niet in orde zijn van de één of andere (hormoon?) huishouding.
Je zou het dus gewoon als (hopenlijk tijdelijke) handicap kunnen zien waar aan gewerkt moet worden. Als je bijziend bent neem je een bril als je iets als dit hebt gesprekken en eventueel het één of andere middel dat de boel enigzins in balans houdt tot je er uit bent.
Je slikt toch ook pijnstillers totdat je lichaam een botbreuk genezen heeft ?
Ik heb in ieder geval een enorm respect voor je want zoals ik je verhalen lees en heb gelezen ben je van heel ver gekomen
![]()
dan moet je stoppen met bierdrinkenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef Sight_key het volgende:
Sigaretje gerookt, merk dat ik beter shag kan roken, dat rookt een stuk relaxter als die vaste sigaretten. In ieder geval krijg ik niet zoveel rook in een keer naar binnen en de "smaak" is beter. Hoewel de smaak niet echt lekker is. Of is roken wel lekker?
Ik ben gewend te roken dus ik geniet van een shaggie, waarom moet ik me druk maken of het lekker is. Ik ervaar het als lekker. Af en toe helemaal afschakelen. Had dat vroeger in het begin altijd al, ff helemaal afschakelen. Maar dat is de nicotine die dat doet. Niet zozeer de rook. Hoewel het roken zelf ook iets heeft.
En voor de jonge meelezers dan maar mochten ze meelezen, begin er nooit meeAls je zonder kunt kun je zonder en ben je sterk zonder.
is niet vreemdquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Af en toe kijk je toevallig naar boven en dan vliegt er een voorbij. Ik zie ze alleen in de zomer meestal.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:10 schreef vamperotica het volgende:
ff bijlezen, dacht ik....Word gelijk met weeën om mn oren geslagen... Daar wil ik nog helemaal niet aan denken!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:33 schreef Mirage het volgende:
Mijn koffie wordt telkens koud.
Serieus.... alles wat nog niet boven de 1,40 cm uitkomt heeft er een neus voor wanneer mama vooral níet te storen.
(hond/kat incl)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:48 schreef vamperotica het volgende:
Blerg.. Koffie....
Nu even niet!
Vriendje heeft van de week t eerste kleertje voor t minimonstertje gekocht... En voor t eerst een kusje op zn/haar huisje gegeven...
Of had ik dat al verteld?
Yup...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]had je nog niet verteld
Dus het dringt nu eindelijk echt door?
En toen schreeuwde je: mogge iedereen door de zaal. Oorverdovend hard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MOGGE IEDEREEN
owwww caps stond nog aan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toen schreeuwde je: mogge iedereen door de zaal. Oorverdovend hard.
Aaaaaarghhh. ik schrok me de tering, eikel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup...
Hij was met zn pjoeter bezig... ik stond naast m en opeens een kus op mn buik... Ik schoot natuurlijk meteen helemaal vol.. Emomuts!
wat heb ik dat toch weer raar neer gezet... Een kusje op zijn/haar huisje....
Dat was ik al. Maar ik ben zo schrikachtig (sta altijd stijf van iemand die plots achter me staat of van plotselinge harde geluiden) dat er een stoot adrenaline door me heen schoot waardoor ik snel uitgeput raakte en nu eigenlijk weer wil slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zijn we iig wel wakker :p
Zou wel grappig zijn ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als een soort slak. Hoop dat dat huisje niet dievorm krijgt. Hoewel dat ook wel apart zou zijn
je beeb had hongerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
oe.... Slapen...
gisteravond ook ff geschrokken...
Hoorde iets wat leek op een oerschreeuw van een of ander monster en op t zelfde moment knipperde de lichten even.. Kan natuurlijk ook zijn dat ik met mn ogen knipperde, maar het leek op de lichten...
T rare was dat t geluid van vlak achter me kwam... Geen idee wat t geweest is!
Neu.... maar ik ben vaak in gedachte of op iets gefocussed zodat ik dingen soms niet aan zie komen op die manier. Niet in praktische zin dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je beeb had honger
en nok je hebt gewoon een slecht geweten
That's wiertquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
oe.... Slapen...
Hoorde iets wat leek op een oerschreeuw van een of ander monster en op t zelfde moment knipperde de lichten even.. Kan natuurlijk ook zijn dat ik met mn ogen knipperde, maar het leek op de lichten...
De buren keken King Kong?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
oe.... Slapen...
quote:
Die gromt andersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je beeb had honger
en nok je hebt gewoon een slecht geweten
stroquote:
mmmm met je zusje in de saunaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
he wat flauw weer
Pfoehee, hoop dat deze dag snel voorbij is. Vanavond lekker naar de sauna met mijn zusje en haar vriend![]()
wat een eikels !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
Grrrrrrr
De notaris belde net op om te vragen waar de hypotheekstukken blijven
Ik de hypotheker bellen, zijn ze in vergadering ofzo. Nou maar weer afwachten of ik zo teruggebeld wordt.
regen is idd niet liefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:46 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen in deze gezellige slowchat
ik hoop dat het weer verandert want van regen word ik een beetje pissig
ik heb nog steeds geen vallende sterren gezien
Gooreind-Wuustwezel, Belgiëquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
regen is idd niet lief
waar woon je dan sararaats? want ik heb er gister nog 1 gezien... in nl zie je ze zowiezo moeilijk ik was van de zomer in tsjechie (1 week praag = feesten en 1 week hutje in de bergen = relaxen en sprotief zijn )en daar heb ik op 1 avond 14 vallende sterren gezien
veeel lichtvervuilingquote:
Wil je zo graag een wens doen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:46 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds geen vallende sterren gezien
Er kan niet in worden gereageerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra heeft een fotoboek gemaakt
Hypotheker belde net op. Hun wachten nu op een akte van erpacht van de makelaar die weer wacht op het kadasterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat een eikels !
Ik hoop dat alles snel in orde wordt gemaakt voor je.
neej johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er kan niet in worden gereageerd
Maar je bent op vrouwenjacht zeker?
mjaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wil je zo graag een wens doen dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmmm met je zusje in de saunapics?
haha grapjeik ga vanavond na het fitnessen ook ff in de sauna hangen.
nog 10 nachtjes totdat een van mijn beste vrienden weer terug komt uit afrika!!!!
ik zit ook samen met me broertje in de saunaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]mja tis wel een vreemd idee hoor, samen met je zus maarja ach
![]()
Nou, de hypotheker heeft nu met de notaris contact opgenomen of hun die ontbrekende akte niet konden leveren aangezien het via de makelaar veel te lang duurde.
Die konden het morgen al leveren dus dat er komt nu eindelijk een beetje schot in de zaak
Schijnt dat de verkopende partij ook een beetje ongeduldig begint te worden, tja logisch op zich. Het huis moet wel nog betaald worden door hun.
persoonlijk pas ik voor zo'n situatiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
he wat flauw weer
Pfoehee, hoop dat deze dag snel voorbij is. Vanavond lekker naar de sauna met mijn zusje en haar vriend![]()
mietje ik zou zo met metro zijn zus naar de sauna gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk pas ik voor zo'n situatie
en dat staat los van mijn zus , gewoon uberhaubt.. maar goed je hebt sauna en sauna , en dan heeft daarnaast iedereen een andere mate van schaamte en bekrompenheid en taboes
!
Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk pas ik voor zo'n situatie
en dat staat los van mijn zus , gewoon uberhaubt.. maar goed je hebt sauna en sauna , en dan heeft daarnaast iedereen een andere mate van schaamte en bekrompenheid en taboes
!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoor
nee ok , maar ik hou het er wel gewoon bij om hooguit met zijn tweeen te gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoor
Gewoon een sauna aanschaffen voor bij jou thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef coz het volgende:
[..]
nee ok , maar ik hou het er wel gewoon bij om hooguit met zijn tweeen te gaan
dido is goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef Sight_key het volgende:
Tijd om ff dido te luisteren
Lekker rustige muziek
En koffie nog en sigaret en ik ben onder de 85 kiloOp naar de 80
Dido is lekker relaxed jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dido is goed
gefeli dat je onder de 85 kg bent!
ik vind sportschool wel leuk. vaak aardige en gezellige mensen met goed advies.
+ dat ik het wel eens leuk vind als ik anderen kan helpen om goed te trainen.
en in de sauna ga ik echt niet naar iedereen staren ofzo.. meestal is krijg ik gewoon een gezellig gesprek.
nee mijn vriendin zit niet op de sportschoolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dido is lekker relaxed jahBen aan het wachten op een nieuw album maar ze is op wereldreis geweest een jaar lang. Ze zal daar wel aan het schrijven zijn geweest voor nieuwe nummers.
Doet goed om de 84 te zien eindelijk. Ik neem vaker een balans-dag met eten en drinken zoals op die reclame. Soms zijn er dagen dat ik echt weinig eet. Gewoon tussendoor. Maar dan eet ik nog wel. Snoepen doe ik sowieso niet. Nu nog meer bewegen en dan haal ik de 75 ook wel.
Sportschool ging ik vroeger zoals ik pas geleden zij ook naar toe. Om eruit te zijn en ook om vrouwen te bekijken welEn advies krijgen met trainen af en toe elkaar helpen. Lekker drinken aan de bar. Maar het is me op dit te moment te omslachtig. En de sportschool is verhuisd naar een ander gehucht hier.
Dus jij bent wel het gezellige soortZo te horen
Is je vriendin ook aan het sporten daar in de sportschool?
Weet je wat het is, als ik straks de 83 zie, dan is dat weer een persoonlijke zege. En zo gaat dat per kilo door. Iedere kilo die de digitale weegschaal minder aanslaat doet deugd. En dan ben ik niet eens gefocussed zo erg op hoe ik eruit zie. Ik vind het gezonder zoals ik al zei. Ik denk dat het gewoon gezonder is om richting de 75 te gaan.
En het draait me nog altijd om gezondheid![]()
Ga jij mee stijldansen? Zwemmen is trouwens heel goed, ik zou dat best willen doen om nog beter in mijn vel te komen, maar wederom is dat zo omslachtig. Ik heb het liefst dat ik vanaf deze stoel in een keer in het zwembad kan springen. Beetje lui ingesteld maar gewoon voordat je helemaal in het water ligt ben je eerst bezig met 1000 handelingen die niets met zwemmen te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee mijn vriendin zit niet op de sportschoolmijn vriendin doet veel aan stijldansen en zwemmen
![]()
en ik ben idd erg sociaal ingestelt
ben ik ook blij meeen het is heel goed dat je zosnel kilos verliest
hoef je al dat extra gewicht ook niet mee te zeulen. wat doe je allamaal om het gewicht eraf te krijgen?
je kan beter geen bier meer drinken.... elk glas bier heeft voedingswaarde voor 2 bruine boterhammen....... van bier word je ook 5x zo snel dik dan van frisdrankquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Over beheersing van gewichtIk eet matig, ik eet me niet meer vol. Ik eet net genoeg om de dag door te komen. Ik eet geen snoep. Ik drink geen frisdrank met suiker. Ik drink minder biertjes.
Is dat zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan beter geen bier meer drinken.... elk glas bier heeft voedingswaarde voor 2 bruine boterhammen....... van bier word je ook 5x zo snel dik dan van frisdrank
bierpensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef coz het volgende:
het gaat alleen op de verkeerde plekken zitten![]()
Mijn concact met vrienden is gegroeid op de basis-school. Sommige zelfs op de kleuterschool. Vervolgens richting middelbare school. En dan ga je vervolgens samen verder met stappen en plezier maken en nog meer zaken. Op vakantie geweest samen en het was een grote fun fun fun.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga soms wel mee maar ik dans niet, ik kan het wel (ben gedwongen tot prive les) maar ik vind het niet nog eens de moeite waard om er een avond voor op te geven.. heb al zo weinig tijd.
vrienden .. tsja ... ik heb 5 hele goede vrienden en veel stap/sport kennisen die ik iedere week zie
Zijn we hier zo vreselijk slaapverwekkend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
*geeeeeeeeeeeeeeeeeeuw*
eindelijk heb ik de behoefte om te geeuwen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeker niet als de sauna aan staat
WEET JE HOE WARM!?!?!
tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn we hier zo vreselijk slaapverwekkend dan?
trust me ik hou ervan om me uit te sloven in bed dus jah ik weet hoe warm het is.... maar in een sauna is het echt te warmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Alsof een beetje hitte meer of minder dat dan nog uitmaakt. Zou met vent nog behoorlijk inhouden zijn voor alle fatsoen
![]()
Maar nu ben ik er (beperkt eventjes nog) weer. WAKKER WORDEN dusquote:
En juist als je je in die setting niet zo uitslooft kan dat in die hitte nou juist loom en spannend zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me ik hou ervan om me uit te sloven in bed dus jah ik weet hoe warm het is.... maar in een sauna is het echt te warm
ik sauna graag warm (100- 120) dan is dat te warm... misschien dat het met 80 nog wilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En juist als je je in die setting niet zo uitslooft kan dat in die hitte nou juist loom en spannend zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef coz het volgende:
wat flauw
foto past niet in mijn plakboek![]()
![]()
![]()
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1170_1.jpg]afbeelding][/url]
Dat is ook nogal een foto van heb ik jou daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef coz het volgende:
wat flauw
foto past niet in mijn plakboek![]()
![]()
![]()
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1170_1.jpg]afbeelding][/url]
Ik transpireer erg makkelijk, ik plas ook veel en nog meer. Ik drink ook de hele dag door. Kan zijn dat ik teveel drink, maar ik voel me prettig eronder, behalve het vake plassen nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
LOL! waar was dat?
@ sight
sauna is idd ook om je porien open te zetten zo goed te zweten
daardoor moet het er ook warm zijn want je moet zweten (ik zweet heeel slecht) verder word door de hitte je spieren als ware gekalmeert waardaar ze na een avond fitness ook minder spierpijn op zullen leveren
360o foto @ rock werchterquote:
Neu.... ik word ook niet geil van naakt en al helemaal niet van het naakt dat ik daar doorgaans aantref.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Als er 1 plek is waar ik niet geil wordt is het wel in de sauna hoor![]()
Veels te warm en het naakt is veel te gewoontjes om er opgewonden van te worden.
Ja, hier heb je een redelijk grote sauna met 2 kamers om lekker te zitten, een terras buiten als het mooi weer is en verschillende ruimtes met verschillende baden en soorten saunas. Daar zit nogal verschil in. Waarmee gestookt wordt en de temperatuur. Sauna of stoombad. Verschillende kruiden. En dan nog diverse kruidenbaden, al dan niet met bubbels.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef Sight_key het volgende:
Is het een soort huiskamer?
Ik heb wel gezeten in een sauna in een zwemparadijs en dat was me al veels te warm. Ging kapot van de warmte. Hield dat ook maar 5 minuten uit.
En dat was met zwembroek aanEn die hou ik nog steeds graag aan
Sauna is toch bedoeld om de huid te zuiveren of niet? Dat alle porieën open gaan en nog meer. Maar dan nog heb ik die warmte er niet voor over.
Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
Ik wil het best eens proberen. Maar ik wil dus alles eens proberenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, hier heb je een redelijk grote sauna met 2 kamers om lekker te zitten, een terras buiten als het mooi weer is en verschillende ruimtes met verschillende baden en soorten saunas. Daar zit nogal verschil in. Waarmee gestookt wordt en de temperatuur. Sauna of stoombad. Verschillende kruiden. En dan nog diverse kruidenbaden, al dan niet met bubbels.
Als ik na zo'n dagje buiten komt voel ik me net een pasgeboren baby....qua huid dan
goed plan... schouderspier een beetje verrektquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Sight_key het volgende:
Pffff 100 gradenMoet er ff niet aan denken nu.
Ik ben aan het water nu.
Begin moe te worden. Voel wederom gaten in mijn bestaan maar goed, die vul ik wel op.
Muziekje erbij ff en straks richting bed.
Dat krijg je met fitniss. Ik had altijd last van mijn onderrug. Maar dat kwam omdat ik teveel deed tillen en misschien deed ik de oefeningen niet altijd even goed uitvoeren of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed plan... schouderspier een beetje verrekt
ik train juist me onderrug vrij veel om ervoor te zorgen dat ik minder snel last krijg van me onderrug (die is nogal zwak in onze familie)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat krijg je met fitniss. Ik had altijd last van mijn onderrug. Maar dat kwam omdat ik teveel deed tillen en misschien deed ik de oefeningen niet altijd even goed uitvoeren of iets dergelijks.
Water nog steeds en dan ga ik zo eens richting bed.
Tot morgen waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |