persoonlijk pas ik voor zo'n situatiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
he wat flauw weer
Pfoehee, hoop dat deze dag snel voorbij is. Vanavond lekker naar de sauna met mijn zusje en haar vriend![]()
mietje ik zou zo met metro zijn zus naar de sauna gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk pas ik voor zo'n situatie
en dat staat los van mijn zus , gewoon uberhaubt.. maar goed je hebt sauna en sauna , en dan heeft daarnaast iedereen een andere mate van schaamte en bekrompenheid en taboes
!
Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk pas ik voor zo'n situatie
en dat staat los van mijn zus , gewoon uberhaubt.. maar goed je hebt sauna en sauna , en dan heeft daarnaast iedereen een andere mate van schaamte en bekrompenheid en taboes
!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoor
nee ok , maar ik hou het er wel gewoon bij om hooguit met zijn tweeen te gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoor
Gewoon een sauna aanschaffen voor bij jou thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef coz het volgende:
[..]
nee ok , maar ik hou het er wel gewoon bij om hooguit met zijn tweeen te gaan
dido is goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef Sight_key het volgende:
Tijd om ff dido te luisteren
Lekker rustige muziek
En koffie nog en sigaret en ik ben onder de 85 kiloOp naar de 80
Dido is lekker relaxed jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dido is goed
gefeli dat je onder de 85 kg bent!
ik vind sportschool wel leuk. vaak aardige en gezellige mensen met goed advies.
+ dat ik het wel eens leuk vind als ik anderen kan helpen om goed te trainen.
en in de sauna ga ik echt niet naar iedereen staren ofzo.. meestal is krijg ik gewoon een gezellig gesprek.
nee mijn vriendin zit niet op de sportschoolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dido is lekker relaxed jahBen aan het wachten op een nieuw album maar ze is op wereldreis geweest een jaar lang. Ze zal daar wel aan het schrijven zijn geweest voor nieuwe nummers.
Doet goed om de 84 te zien eindelijk. Ik neem vaker een balans-dag met eten en drinken zoals op die reclame. Soms zijn er dagen dat ik echt weinig eet. Gewoon tussendoor. Maar dan eet ik nog wel. Snoepen doe ik sowieso niet. Nu nog meer bewegen en dan haal ik de 75 ook wel.
Sportschool ging ik vroeger zoals ik pas geleden zij ook naar toe. Om eruit te zijn en ook om vrouwen te bekijken welEn advies krijgen met trainen af en toe elkaar helpen. Lekker drinken aan de bar. Maar het is me op dit te moment te omslachtig. En de sportschool is verhuisd naar een ander gehucht hier.
Dus jij bent wel het gezellige soortZo te horen
Is je vriendin ook aan het sporten daar in de sportschool?
Weet je wat het is, als ik straks de 83 zie, dan is dat weer een persoonlijke zege. En zo gaat dat per kilo door. Iedere kilo die de digitale weegschaal minder aanslaat doet deugd. En dan ben ik niet eens gefocussed zo erg op hoe ik eruit zie. Ik vind het gezonder zoals ik al zei. Ik denk dat het gewoon gezonder is om richting de 75 te gaan.
En het draait me nog altijd om gezondheid![]()
Ga jij mee stijldansen? Zwemmen is trouwens heel goed, ik zou dat best willen doen om nog beter in mijn vel te komen, maar wederom is dat zo omslachtig. Ik heb het liefst dat ik vanaf deze stoel in een keer in het zwembad kan springen. Beetje lui ingesteld maar gewoon voordat je helemaal in het water ligt ben je eerst bezig met 1000 handelingen die niets met zwemmen te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee mijn vriendin zit niet op de sportschoolmijn vriendin doet veel aan stijldansen en zwemmen
![]()
en ik ben idd erg sociaal ingestelt
ben ik ook blij meeen het is heel goed dat je zosnel kilos verliest
hoef je al dat extra gewicht ook niet mee te zeulen. wat doe je allamaal om het gewicht eraf te krijgen?
je kan beter geen bier meer drinken.... elk glas bier heeft voedingswaarde voor 2 bruine boterhammen....... van bier word je ook 5x zo snel dik dan van frisdrankquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Over beheersing van gewichtIk eet matig, ik eet me niet meer vol. Ik eet net genoeg om de dag door te komen. Ik eet geen snoep. Ik drink geen frisdrank met suiker. Ik drink minder biertjes.
Is dat zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan beter geen bier meer drinken.... elk glas bier heeft voedingswaarde voor 2 bruine boterhammen....... van bier word je ook 5x zo snel dik dan van frisdrank
bierpensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef coz het volgende:
het gaat alleen op de verkeerde plekken zitten![]()
Mijn concact met vrienden is gegroeid op de basis-school. Sommige zelfs op de kleuterschool. Vervolgens richting middelbare school. En dan ga je vervolgens samen verder met stappen en plezier maken en nog meer zaken. Op vakantie geweest samen en het was een grote fun fun fun.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga soms wel mee maar ik dans niet, ik kan het wel (ben gedwongen tot prive les) maar ik vind het niet nog eens de moeite waard om er een avond voor op te geven.. heb al zo weinig tijd.
vrienden .. tsja ... ik heb 5 hele goede vrienden en veel stap/sport kennisen die ik iedere week zie
Zijn we hier zo vreselijk slaapverwekkend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
*geeeeeeeeeeeeeeeeeeuw*
eindelijk heb ik de behoefte om te geeuwen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeker niet als de sauna aan staat
WEET JE HOE WARM!?!?!
tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn we hier zo vreselijk slaapverwekkend dan?
trust me ik hou ervan om me uit te sloven in bed dus jah ik weet hoe warm het is.... maar in een sauna is het echt te warmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Alsof een beetje hitte meer of minder dat dan nog uitmaakt. Zou met vent nog behoorlijk inhouden zijn voor alle fatsoen
![]()
Maar nu ben ik er (beperkt eventjes nog) weer. WAKKER WORDEN dusquote:
En juist als je je in die setting niet zo uitslooft kan dat in die hitte nou juist loom en spannend zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me ik hou ervan om me uit te sloven in bed dus jah ik weet hoe warm het is.... maar in een sauna is het echt te warm
ik sauna graag warm (100- 120) dan is dat te warm... misschien dat het met 80 nog wilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En juist als je je in die setting niet zo uitslooft kan dat in die hitte nou juist loom en spannend zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef coz het volgende:
wat flauw
foto past niet in mijn plakboek![]()
![]()
![]()
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1170_1.jpg]afbeelding][/url]
Dat is ook nogal een foto van heb ik jou daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef coz het volgende:
wat flauw
foto past niet in mijn plakboek![]()
![]()
![]()
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1170_1.jpg]afbeelding][/url]
Ik transpireer erg makkelijk, ik plas ook veel en nog meer. Ik drink ook de hele dag door. Kan zijn dat ik teveel drink, maar ik voel me prettig eronder, behalve het vake plassen nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
LOL! waar was dat?
@ sight
sauna is idd ook om je porien open te zetten zo goed te zweten
daardoor moet het er ook warm zijn want je moet zweten (ik zweet heeel slecht) verder word door de hitte je spieren als ware gekalmeert waardaar ze na een avond fitness ook minder spierpijn op zullen leveren
360o foto @ rock werchterquote:
Neu.... ik word ook niet geil van naakt en al helemaal niet van het naakt dat ik daar doorgaans aantref.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Als er 1 plek is waar ik niet geil wordt is het wel in de sauna hoor![]()
Veels te warm en het naakt is veel te gewoontjes om er opgewonden van te worden.
Ja, hier heb je een redelijk grote sauna met 2 kamers om lekker te zitten, een terras buiten als het mooi weer is en verschillende ruimtes met verschillende baden en soorten saunas. Daar zit nogal verschil in. Waarmee gestookt wordt en de temperatuur. Sauna of stoombad. Verschillende kruiden. En dan nog diverse kruidenbaden, al dan niet met bubbels.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef Sight_key het volgende:
Is het een soort huiskamer?
Ik heb wel gezeten in een sauna in een zwemparadijs en dat was me al veels te warm. Ging kapot van de warmte. Hield dat ook maar 5 minuten uit.
En dat was met zwembroek aanEn die hou ik nog steeds graag aan
Sauna is toch bedoeld om de huid te zuiveren of niet? Dat alle porieën open gaan en nog meer. Maar dan nog heb ik die warmte er niet voor over.
Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
Ik wil het best eens proberen. Maar ik wil dus alles eens proberenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, hier heb je een redelijk grote sauna met 2 kamers om lekker te zitten, een terras buiten als het mooi weer is en verschillende ruimtes met verschillende baden en soorten saunas. Daar zit nogal verschil in. Waarmee gestookt wordt en de temperatuur. Sauna of stoombad. Verschillende kruiden. En dan nog diverse kruidenbaden, al dan niet met bubbels.
Als ik na zo'n dagje buiten komt voel ik me net een pasgeboren baby....qua huid dan
goed plan... schouderspier een beetje verrektquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Sight_key het volgende:
Pffff 100 gradenMoet er ff niet aan denken nu.
Ik ben aan het water nu.
Begin moe te worden. Voel wederom gaten in mijn bestaan maar goed, die vul ik wel op.
Muziekje erbij ff en straks richting bed.
Dat krijg je met fitniss. Ik had altijd last van mijn onderrug. Maar dat kwam omdat ik teveel deed tillen en misschien deed ik de oefeningen niet altijd even goed uitvoeren of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed plan... schouderspier een beetje verrekt
ik train juist me onderrug vrij veel om ervoor te zorgen dat ik minder snel last krijg van me onderrug (die is nogal zwak in onze familie)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat krijg je met fitniss. Ik had altijd last van mijn onderrug. Maar dat kwam omdat ik teveel deed tillen en misschien deed ik de oefeningen niet altijd even goed uitvoeren of iets dergelijks.
Water nog steeds en dan ga ik zo eens richting bed.
Tot morgen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |