abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:21:25 #101
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34157077
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
he wat flauw weer

Pfoehee, hoop dat deze dag snel voorbij is. Vanavond lekker naar de sauna met mijn zusje en haar vriend
persoonlijk pas ik voor zo'n situatie
en dat staat los van mijn zus , gewoon uberhaubt .. maar goed je hebt sauna en sauna , en dan heeft daarnaast iedereen een andere mate van schaamte en bekrompenheid en taboes !
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:24:36 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34157166
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef coz het volgende:

[..]

en dat staat los van mijn zus , gewoon uberhaubt .. maar goed je hebt sauna en sauna , en dan heeft daarnaast iedereen een andere mate van schaamte en bekrompenheid en taboes !
mietje ik zou zo met metro zijn zus naar de sauna gaan
haha nee ook gewoon wel met me zus.
ik kom me baas nu soms ook tegen in de sauna van de sportschool
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34157951

Lekker lang geslapen zonder te dromen

En nu lekker

Kopje koffie!!!!!!!!

Ben een stuk rustiger vandaag. Helemaal in rust Moet wel wennen aan die rust
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:50:44 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34157998
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef coz het volgende:

[..]

Ze gaan heus niet lopen ketsen in de sauna hoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:51:54 #105
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34158037
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zeker niet als de sauna aan staat WEET JE HOE WARM!?!?!
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:58:20 #106
90061 coz
pi_34158243
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee ok , maar ik hou het er wel gewoon bij om hooguit met zijn tweeen te gaan
pi_34158752
*geeeeeeeeeeeeeeeeeeuw*

eindelijk heb ik de behoefte om te geeuwen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_34159067
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef coz het volgende:

[..]

nee ok , maar ik hou het er wel gewoon bij om hooguit met zijn tweeen te gaan
Gewoon een sauna aanschaffen voor bij jou thuis

Ik hou er persoonlijk ook niet van, ook bij sporten doe ik het liefste thuis. Tenzij bij tennis maar dat is heel anders. Sportschool heb ik dus helemaal geen zin in. Niet om schaamte maar sowieso ernaar toe gaan en nog meer. Te omslachtig.

In de sauna, zit je elkaar een beetje aan te staren en nog meer. Geef mij maar een riante villa met sportschool en eigen sauna Heb ik de hele ruimte voor mezelf Maar dan moet ik eerst wat rijker worden
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34159226
Tijd om ff dido te luisteren

Lekker rustige muziek

En koffie nog en sigaret en ik ben onder de 85 kilo Op naar de 80
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:33:10 #110
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34159422
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef Sight_key het volgende:
Tijd om ff dido te luisteren

Lekker rustige muziek

En koffie nog en sigaret en ik ben onder de 85 kilo Op naar de 80
dido is goed
gefeli dat je onder de 85 kg bent!

ik vind sportschool wel leuk. vaak aardige en gezellige mensen met goed advies.
+ dat ik het wel eens leuk vind als ik anderen kan helpen om goed te trainen.

en in de sauna ga ik echt niet naar iedereen staren ofzo.. meestal is krijg ik gewoon een gezellig gesprek.
stay frosty
pi_34160350
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dido is goed
gefeli dat je onder de 85 kg bent!

ik vind sportschool wel leuk. vaak aardige en gezellige mensen met goed advies.
+ dat ik het wel eens leuk vind als ik anderen kan helpen om goed te trainen.

en in de sauna ga ik echt niet naar iedereen staren ofzo.. meestal is krijg ik gewoon een gezellig gesprek.
Dido is lekker relaxed jah Ben aan het wachten op een nieuw album maar ze is op wereldreis geweest een jaar lang. Ze zal daar wel aan het schrijven zijn geweest voor nieuwe nummers.

Doet goed om de 84 te zien eindelijk. Ik neem vaker een balans-dag met eten en drinken zoals op die reclame. Soms zijn er dagen dat ik echt weinig eet. Gewoon tussendoor. Maar dan eet ik nog wel. Snoepen doe ik sowieso niet. Nu nog meer bewegen en dan haal ik de 75 ook wel.

Sportschool ging ik vroeger zoals ik pas geleden zij ook naar toe. Om eruit te zijn en ook om vrouwen te bekijken wel En advies krijgen met trainen af en toe elkaar helpen. Lekker drinken aan de bar. Maar het is me op dit te moment te omslachtig. En de sportschool is verhuisd naar een ander gehucht hier.

Dus jij bent wel het gezellige soort Zo te horen Is je vriendin ook aan het sporten daar in de sportschool?

Weet je wat het is, als ik straks de 83 zie, dan is dat weer een persoonlijke zege. En zo gaat dat per kilo door. Iedere kilo die de digitale weegschaal minder aanslaat doet deugd. En dan ben ik niet eens gefocussed zo erg op hoe ik eruit zie. Ik vind het gezonder zoals ik al zei. Ik denk dat het gewoon gezonder is om richting de 75 te gaan.

En het draait me nog altijd om gezondheid
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:11:15 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34161018
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Dido is lekker relaxed jah Ben aan het wachten op een nieuw album maar ze is op wereldreis geweest een jaar lang. Ze zal daar wel aan het schrijven zijn geweest voor nieuwe nummers.

Doet goed om de 84 te zien eindelijk. Ik neem vaker een balans-dag met eten en drinken zoals op die reclame. Soms zijn er dagen dat ik echt weinig eet. Gewoon tussendoor. Maar dan eet ik nog wel. Snoepen doe ik sowieso niet. Nu nog meer bewegen en dan haal ik de 75 ook wel.

Sportschool ging ik vroeger zoals ik pas geleden zij ook naar toe. Om eruit te zijn en ook om vrouwen te bekijken wel En advies krijgen met trainen af en toe elkaar helpen. Lekker drinken aan de bar. Maar het is me op dit te moment te omslachtig. En de sportschool is verhuisd naar een ander gehucht hier.

Dus jij bent wel het gezellige soort Zo te horen Is je vriendin ook aan het sporten daar in de sportschool?

Weet je wat het is, als ik straks de 83 zie, dan is dat weer een persoonlijke zege. En zo gaat dat per kilo door. Iedere kilo die de digitale weegschaal minder aanslaat doet deugd. En dan ben ik niet eens gefocussed zo erg op hoe ik eruit zie. Ik vind het gezonder zoals ik al zei. Ik denk dat het gewoon gezonder is om richting de 75 te gaan.

En het draait me nog altijd om gezondheid
nee mijn vriendin zit niet op de sportschool mijn vriendin doet veel aan stijldansen en zwemmen
en ik ben idd erg sociaal ingestelt
ben ik ook blij mee en het is heel goed dat je zosnel kilos verliest hoef je al dat extra gewicht ook niet mee te zeulen. wat doe je allamaal om het gewicht eraf te krijgen?
stay frosty
pi_34161289
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee mijn vriendin zit niet op de sportschool mijn vriendin doet veel aan stijldansen en zwemmen
en ik ben idd erg sociaal ingestelt
ben ik ook blij mee en het is heel goed dat je zosnel kilos verliest hoef je al dat extra gewicht ook niet mee te zeulen. wat doe je allamaal om het gewicht eraf te krijgen?
Ga jij mee stijldansen? Zwemmen is trouwens heel goed, ik zou dat best willen doen om nog beter in mijn vel te komen, maar wederom is dat zo omslachtig. Ik heb het liefst dat ik vanaf deze stoel in een keer in het zwembad kan springen. Beetje lui ingesteld maar gewoon voordat je helemaal in het water ligt ben je eerst bezig met 1000 handelingen die niets met zwemmen te maken hebben.

Over beheersing van gewicht Ik eet matig, ik eet me niet meer vol. Ik eet net genoeg om de dag door te komen. Ik eet geen snoep. Ik drink geen frisdrank met suiker. Ik drink minder biertjes. En misschien heeft het ook te maken dat ik denk op actiever niveau. Ik bedoel, dat kost ook energie.

Tevens is mijn stofwisseling wel okey volgens mij.

En daarnaast drink ik nog actimel voor gezonde darmflora. Maar of dat helpt weet ik niet. Dat het helpt aan gezondheid is wetenschappelijk aangetoond volgens danone, maar of het helpt tegen afvallen?

Ik hou ook wel van gezelligheid Daarom dat online zijn als ik geen contact heb met vrienden en geen werk heb. Ik voer graag gesprekken dus In het echte leven kan dat nog leuker zijn maar ooit komt dat wel weer, kijken hoe vrienden reageren en dan puls ik wel de situatie in.

Vrienden vannacht nog over liggen nadenken, contact is vreemd gegaan door mijn shit aan de kop. Maar daar denk ik niet bij na meer. Ik ben op dit moment ook een goede vriend van mezelf.

En ik ben van mening dat wanneer je een goede vriend van jezelf bent, dat je dan ook nooit eenzaam hoeft te zijn Dan ervaar je niet zo snel een leegte als je alleen bent. Dan heb je genoeg aan jezelf dus

Weer lange post. Ik ga koffie pakken en sigaret roken. Wilde me net opnieuw registreren bij whatpulse opnieuw maar die gaf een error nadat ik alle velden had ingevuld
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:37:09 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34161971
ik ga soms wel mee maar ik dans niet, ik kan het wel (ben gedwongen tot prive les ) maar ik vind het niet nog eens de moeite waard om er een avond voor op te geven.. heb al zo weinig tijd.
vrienden .. tsja ... ik heb 5 hele goede vrienden en veel stap/sport kennisen die ik iedere week zie
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:38:26 #115
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34161999
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Over beheersing van gewicht Ik eet matig, ik eet me niet meer vol. Ik eet net genoeg om de dag door te komen. Ik eet geen snoep. Ik drink geen frisdrank met suiker. Ik drink minder biertjes.
je kan beter geen bier meer drinken.... elk glas bier heeft voedingswaarde voor 2 bruine boterhammen....... van bier word je ook 5x zo snel dik dan van frisdrank
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:56:14 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34162652
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

je kan beter geen bier meer drinken.... elk glas bier heeft voedingswaarde voor 2 bruine boterhammen....... van bier word je ook 5x zo snel dik dan van frisdrank
Is dat zo dan ga ik maar snel aan het bier
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:57:53 #117
90061 coz
pi_34162700
het gaat alleen op de verkeerde plekken zitten
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:00:20 #118
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34162779
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef coz het volgende:
het gaat alleen op de verkeerde plekken zitten
bierpens
stay frosty
pi_34163708
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga soms wel mee maar ik dans niet, ik kan het wel (ben gedwongen tot prive les ) maar ik vind het niet nog eens de moeite waard om er een avond voor op te geven.. heb al zo weinig tijd.
vrienden .. tsja ... ik heb 5 hele goede vrienden en veel stap/sport kennisen die ik iedere week zie
Mijn concact met vrienden is gegroeid op de basis-school. Sommige zelfs op de kleuterschool. Vervolgens richting middelbare school. En dan ga je vervolgens samen verder met stappen en plezier maken en nog meer zaken. Op vakantie geweest samen en het was een grote fun fun fun.

Toen ben ik dus ziek geworden en was het minder omdat ik gewoon geen zin had in die fun. Een enkeling kwam nog vaker op bezoek eens per 2 weken maar daar ging het ook meer om de fun. Kon nooit echt praten over de problemen en had daar ook geen behoefte aan maar ik had toen ook ging zin om praatjes over hoe mooi het leven wel niet is.

Ondertussen heb ik niets meer van me laten horen een hele tijd omdat ik gewoon de hele tijd bezig was met gezonder worden en denken over het leven en de zin van het leven en nog meer. Heb gewoon veel tijd op internet doorgebracht omdat internet mij gezond heeft gemaakt.

En vrienden zijn doorgegaan met hun eigen leven op dezelfde manier. En ik ben gewoon veranderd in veel opzichten ook.

Dus ik vraag me af hoe contact gaat lopen verder en nog meer. Zit er soms wel mee maar ik probeer me niet druk te maken erover. In dromen vaker ruzie met ze maar vannacht dus niet. Omdat ik het verleden probeer los te laten.

Zo weer persoonlijk. Vrienden zien elkaar nog vaker per week en gaan iedere week stappen. Hebben ze in mijn 6 jaar afwezigheid continu gedaan. Steeds blijven doen.

En 6 jaar is erg lang. Dus het is gewoon verwaterd ook. Heeft ooit eentje tegen mij gezegd ook. En dat is niets meer dan logisch als het ware.

Kan klinken alsof ik geen vrienden heb, maar ik heb een te gekke broer en heb mezelf ook en straks een vriendin ooit nog wel. Daar ga ik vanuit. En misschien komt het contact nog wel goed tussen vrienden. Ik weet het niet.

Een afspraak komt er sowieso nog aan om eens bij te praten en kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Ik wacht gewoon af. En blijf mijn eigen beste vriend en hier ook te gekke mensen nog, ook al zitten ze elders in Nederland. Ik heb nog steeds die gesprekken nodig, onzin gesprekken of serieuze gesprekken.

Werken komt er nog aan, ik ga er dus vanuit dat ik nog steeds kans maak op een mooie baan in de toekomst. Ondanks het gat op de CV.

Zie alles positief in
pi_34163732
Lange post en het moest er wederom ff uit hoe het ging met vrienden in slechte tijden, dat daar de fun doorging en bij mij de ellende. Mijn 6 jaar ellende, hun 6 jaar redelijke fun. En dan ontstaat er een gat van 12 jaar

Ik ga niet beweren dat mensen je laten zakken als een baksteen als het slecht met je gaat, want dat doe ik dus niet, eentje heeft me sowieso niet laten zakken en nog eentje ook niet, tijdens de eerste slechte periode. Daarna raakte misschien hun geduld op .

En het laten vallen, zo ervaar ik het niet, ik heb nooit het idee gehad dat ze me hebben laten stikken omdat ik het te druk had met gezond worden.

Genoeg gekeken naar het verleden. Vriendschap is een illusie is ook niet mijn motto dus het valt reuze mee.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sight_key op 17-01-2006 16:32:08 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:27:49 #121
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34163796
zooo vrienden van de basis/kleuterschool ... die heb ik niet meer... ben in de 1ste van de mavo verhuist naar dit gedeelte van nl dus ben ik daar opnieuw begonnen... maar goed ook want van mijn oude vrienden (van de basisschool) zitten er nu 2 in de bak
stay frosty
pi_34164119
Yep, meteen klikte het daar en toen veel gedaan op de commodore 64 en nog meer van dat gedoe als je jong bent. En dan blijft het contact in stand als het ware. Alsof het contact vanzelfsprekend is. Maar dan is er geen sprake van slechte tijden. Hoewel eentje het wel slecht had een tijdje in het begin maar die kwam daar redelijk snel overheen.

Maar over slechte tijden praten was ook niet vaak aan de orde als het ware. Omdat het nogmaals ging om de fun en dat boeite me niet. Ondanks dat ik niet altijd lekker in mijn vel zat

En ff verder dan maar. Praten over slechte tijden is ook niet altijd prettig maar het valt me soms op dat het een soort van taboe is voor sommigen. Of sommigen hebben moeite met uitdrukken.

Opnieuw beginnen kan altijd in het leven jah, ook als je verhuist van stad. Zelfs als je verhuisd van land. Nieuwe vrienden maken kan altjid als je open staat voor menselijk contact. Maar dan moet je niet mensenschuw zijn ( ben ik dus niet)

Maar goed, ik ga ff sigaret roken. Ik heb geen zorgen aan mijn hoofd omdat ik alles een plek geef. En door het een plek te geven heb ik in mijn hoofd een soort van computer-programma lopen. Ik verdeel alles in mappen

Ik verdeel dus alles in mappen door iedere gedachte en herinnering te plaatsen. Zodat ik het overzicht hou zoveel mogelijk. Ook wel de structuur. Tis prachtig om structuur te hebben in het denken. Echt heerlijk. Door structuur weet ik ook voor ieder persoonlijk probleem een oplossing te vinden

Tevens zoek ik altijd verklaringen. Door gebeurtenissen te bekijken en door te lichten en vervolgens ontstaat er weer een link in mijn hoofd

Tot zo
pi_34164268
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
*geeeeeeeeeeeeeeeeeeuw*

eindelijk heb ik de behoefte om te geeuwen
Zijn we hier zo vreselijk slaapverwekkend dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:45:24 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34164478
pi_34164519
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zeker niet als de sauna aan staat WEET JE HOE WARM!?!?!
Alsof een beetje hitte meer of minder dat dan nog uitmaakt. Zou met vent nog behoorlijk inhouden zijn voor alle fatsoen

Maar goed..... sauna.... heerlijk. Een of twee keer per jaar kan het een keer. Maken we er een vriendinnendagje van. Afgelopen zomer hadden we zon lange dag met een hele stapel aan kortingsbonnen. Alles 2 voor de prijs van een. Een super decadente dag gehad met coctailtjes in de zon, eten erbij en alles. Super!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:48:36 #126
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34164608
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zijn we hier zo vreselijk slaapverwekkend dan?
tuurlijk
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:50:13 #127
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34164665
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Alsof een beetje hitte meer of minder dat dan nog uitmaakt. Zou met vent nog behoorlijk inhouden zijn voor alle fatsoen
trust me ik hou ervan om me uit te sloven in bed dus jah ik weet hoe warm het is.... maar in een sauna is het echt te warm
stay frosty
pi_34164759
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

tuurlijk
Maar nu ben ik er (beperkt eventjes nog) weer. WAKKER WORDEN dus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34164788
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

trust me ik hou ervan om me uit te sloven in bed dus jah ik weet hoe warm het is.... maar in een sauna is het echt te warm
En juist als je je in die setting niet zo uitslooft kan dat in die hitte nou juist loom en spannend zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:57:49 #130
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34164930
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En juist als je je in die setting niet zo uitslooft kan dat in die hitte nou juist loom en spannend zijn
ik sauna graag warm (100- 120) dan is dat te warm... misschien dat het met 80 nog wil
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:57:53 #131
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34164933
Als er 1 plek is waar ik niet geil wordt is het wel in de sauna hoor
Veels te warm en het naakt is veel te gewoontjes om er opgewonden van te worden.
pi_34165160
Is het een soort huiskamer?

Ik heb wel gezeten in een sauna in een zwemparadijs en dat was me al veels te warm. Ging kapot van de warmte. Hield dat ook maar 5 minuten uit.

En dat was met zwembroek aan En die hou ik nog steeds graag aan

Sauna is toch bedoeld om de huid te zuiveren of niet? Dat alle porieën open gaan en nog meer. Maar dan nog heb ik die warmte er niet voor over.

Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
pi_34166031
ff iets "serieus"

Vannacht was ik dus moe, erg moe door een nacht niet slapen. En toen zag ik een tunnel in de duisternis. Een duidelijke tunnel met diepte. Ik probeerde die tunnel in te gaan met mijn bewustzijn. Volgens mij was dat de tunnel tot de slaap of iets dergelijks voor mij. Die tunnel had geen kleur, het was wel waarneembaar in de complete duisternis.

Vannacht dus echt heel kalm in bed gelegen. Alle stress viel van mijn schouders af op een gegeven moment en toen kwam die tunnel naar voren. Een duidelijk structuur had die tunnel.

Nog meer mensen ooit zoiets gezien?

Misschien was het dus echt de tunnel tot een andere fase voor mij in het bewustzijn. De tunnel tot slaap

Persoonlijk denk ik dus dat het wakkere bewustzijn toch een poort ingaat als je gaat slapen. Je gaat ergens anders heen. Dus het is misschien een soort van overgang dat gaat via een tunnel?

En dan kan het natuurlijk bij iedereen anders zijn.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:40:09 #134
90061 coz
pi_34166530
wat flauw

foto past niet in mijn plakboek
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:50:59 #135
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34166889
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef coz het volgende:
wat flauw

[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1170_1.jpg]afbeelding][/url]
LOL! waar was dat?

@ sight
sauna is idd ook om je porien open te zetten zo goed te zweten
daardoor moet het er ook warm zijn want je moet zweten (ik zweet heeel slecht ) verder word door de hitte je spieren als ware gekalmeert waardaar ze na een avond fitness ook minder spierpijn op zullen leveren
stay frosty
pi_34167219
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef coz het volgende:
wat flauw

[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1170_1.jpg]afbeelding][/url]
Dat is ook nogal een foto van heb ik jou daar
pi_34167284
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

LOL! waar was dat?

@ sight
sauna is idd ook om je porien open te zetten zo goed te zweten
daardoor moet het er ook warm zijn want je moet zweten (ik zweet heeel slecht ) verder word door de hitte je spieren als ware gekalmeert waardaar ze na een avond fitness ook minder spierpijn op zullen leveren
Ik transpireer erg makkelijk, ik plas ook veel en nog meer. Ik drink ook de hele dag door. Kan zijn dat ik teveel drink, maar ik voel me prettig eronder, behalve het vake plassen nog.

Heb het niet zo erg nodig misschien. Maar misschien ooit wel. Als ik er behoefte aan heb misschien. Op dit moment voel ik me gewoon fris genoeg en heb ik geen uitslag op mijn huid. Maar binnen in de huid kan het nog niet helemaal op orde zijn.

Kan klinken dat ik helemaal perfect wil leven en dat is ook zo. Tis niet eens perfectie willen bereiken maar eerder iedere dag verder bouwen.

Dus dan wil ik vanzelf dat de binnenste lagen van de huid goed zijn. Anders denk ik dat ik iets fout aan het doen ben

Hou totaal niet van het halve werk. Ik wil gewoon richting de toekomst alles 100 procent in orde hebben. En dat is geen zelfkwelling, dat vind ik logisch omdat het me verder helpt.

Ik praat ook niet graag over mezelf, ik ben gewoon bezig om mezelf tot uitdrukking te brengen en dat gaat het beste via het schrijven. Dingen onthou ik vanzelf wel op deze manier en op deze manier gaat het gewoon richting het onderbewuste.

Alles wat een mens doet wordt geregistreerd als het ware. Vandaar dat ik doorga

Iedere kleine gedachte of denkwijze doet ter zake. Alles doet terzake in het leven.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:12:30 #138
90061 coz
pi_34167577
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

LOL! waar was dat?
360o foto @ rock werchter
pi_34167608
Heb me een biertje gepakt

3 blikken vandaag, 6 bruine boterhammen. Maar ik word nooit meer zat of aangeschoten, het is ff afschakelen maar het is niet eens nodig misschien.

Toch kan ik genieten van een biertje, en genieten draait alles om
pi_34170696
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Als er 1 plek is waar ik niet geil wordt is het wel in de sauna hoor
Veels te warm en het naakt is veel te gewoontjes om er opgewonden van te worden.
Neu.... ik word ook niet geil van naakt en al helemaal niet van het naakt dat ik daar doorgaans aantref.
Ik had het in dit geval ook meer om het gezelschap waarmee je gaat als dat normaal gesproken al close is in die zin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34170867
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef Sight_key het volgende:
Is het een soort huiskamer?

Ik heb wel gezeten in een sauna in een zwemparadijs en dat was me al veels te warm. Ging kapot van de warmte. Hield dat ook maar 5 minuten uit.

En dat was met zwembroek aan En die hou ik nog steeds graag aan

Sauna is toch bedoeld om de huid te zuiveren of niet? Dat alle porieën open gaan en nog meer. Maar dan nog heb ik die warmte er niet voor over.

Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
Ja, hier heb je een redelijk grote sauna met 2 kamers om lekker te zitten, een terras buiten als het mooi weer is en verschillende ruimtes met verschillende baden en soorten saunas. Daar zit nogal verschil in. Waarmee gestookt wordt en de temperatuur. Sauna of stoombad. Verschillende kruiden. En dan nog diverse kruidenbaden, al dan niet met bubbels.

Als ik na zo'n dagje buiten komt voel ik me net een pasgeboren baby....qua huid dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34171918
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, hier heb je een redelijk grote sauna met 2 kamers om lekker te zitten, een terras buiten als het mooi weer is en verschillende ruimtes met verschillende baden en soorten saunas. Daar zit nogal verschil in. Waarmee gestookt wordt en de temperatuur. Sauna of stoombad. Verschillende kruiden. En dan nog diverse kruidenbaden, al dan niet met bubbels.

Als ik na zo'n dagje buiten komt voel ik me net een pasgeboren baby....qua huid dan
Ik wil het best eens proberen. Maar ik wil dus alles eens proberen

Ben nu aan de koffie. Ik voel me echt super goed Ik probeer soms niet te huilen omdat ik me goed voel maar af en toe springen tranen in de oren als ik voel hoe ik me voel. Niet altijd natuurlijk want dan blijf je huilen als je je goed voelt, maar af en toe als ik echt heel lekker in mijn vel zit, het besef gewoon, dan krijg ik natte ogen. Ook soms in bed als het goed voelt gewoon. Als ik verlost ben van de zeik. En dat is dan het voordeel van slechte tijden, dat je de goede tijden in zo'n hevigheid kunt ervaren. Dat je het verschil merkt van ziekte en gezondheid.

Dan lijkt het alsof het gevecht over is hier. Echt vreemd

Alsof ik het gevecht gewonnen heb. En dan zet ik de juiste muziek op en dan versterkt dat gevoel nog meer.

Een rare ervaring als je moet huilen van geluk. Tis beter dan huilen van verdriet
pi_34172113

De toekomst

Laat maar komen in zijn volle voledigheid. Ben er helemaal klaar voor

Echt waar, ik ga er helemaal voor. En ben er al voor aan het gaan.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:10:56 #144
90061 coz
pi_34172567
relax , komt vanzelf !
pi_34173454
Yep

Zolang ik me maar niet druk maak ook. Ik maak me soms te druk en dan komt twijfel naar voren. Maar ook als ik me niet druk maak kan het zo zijn dat er af en toe een gat is in het voelen. Alsof er gaten zijn of iets dergelijks. Alsof het allemaal niet goed in elkaar steekt of wat dan ook. Dan is het fout, er zitten dan fouten in. Gelukkig geen onherstelbare fouten. Maar er zitten fouten in. Iedere fout is te herstellen.

Dan voelt het alsof ik val in een diepe oneindige put.

Maar ik sta daar toch steeds meer boven.

Ik vind het gewoon raar hoe ik me vroeger voelde. Het was gewoon een hel als het ware. En vaak voelde het aan alsof er totaal niet tegen op te boksen was.

Koffie nog maar niet teveel nu. Ben in filsofie ook actief hier. Maar ik ga mijn eigen ritme proberen te pakken, ook met posten hier. Gewoon in het juiste ritme. Alsof ik aan het balanceren ben continu.

Ik voel het soms als balanceren, precies op die middenlijn blijven lopen. En dat eist enige oefening.

Dokter zei tegen mij van, was die middenlijn maar wat breder. Maar het is en blijft een koord als het ware. En een kleine afwijking zorgt dat het evenwicht niet meer aanwezig is.

Maar wat is de reden daarvan? Is het juist het spel om dat evenwicht te vinden? Hoort het erbij? Is het de uitdaging die het leven biedt om dat evenwicht te bewerkstelligen?

En zo weer genoeg gepraat, ik kom er wel nog. Huilen doe ik niet vaak dus. Maar af en toe als ik denk dat ik de overwinning in zak heb, komt er toch wel eens een traantje. Zoals bij sporters ook gebeurt als ze gewonnen hebben.

Maar de overwinning is nog steeds niet aanwezig. Dan denk ik dat ik gewonnen heb, en dan komt vanzelf weer iets waardoor ik verder moet gaan met het gevecht.

Maar goed, dat komt allemaal wel goed
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:39:14 #146
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34176781
sauna was weer lekker 20 min op 100 graden
stay frosty
pi_34177235
Pffff 100 graden Moet er ff niet aan denken nu.

Ik ben aan het water nu.

Begin moe te worden. Voel wederom gaten in mijn bestaan maar goed, die vul ik wel op.

Muziekje erbij ff en straks richting bed.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:55:51 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34177514
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Sight_key het volgende:
Pffff 100 graden Moet er ff niet aan denken nu.

Ik ben aan het water nu.

Begin moe te worden. Voel wederom gaten in mijn bestaan maar goed, die vul ik wel op.

Muziekje erbij ff en straks richting bed.
goed plan... schouderspier een beetje verrekt
stay frosty
pi_34179096
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

goed plan... schouderspier een beetje verrekt
Dat krijg je met fitniss. Ik had altijd last van mijn onderrug. Maar dat kwam omdat ik teveel deed tillen en misschien deed ik de oefeningen niet altijd even goed uitvoeren of iets dergelijks.

Water nog steeds en dan ga ik zo eens richting bed.

Tot morgen waarschijnlijk.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:31:09 #150
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34179345
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Dat krijg je met fitniss. Ik had altijd last van mijn onderrug. Maar dat kwam omdat ik teveel deed tillen en misschien deed ik de oefeningen niet altijd even goed uitvoeren of iets dergelijks.

Water nog steeds en dan ga ik zo eens richting bed.

Tot morgen waarschijnlijk.
ik train juist me onderrug vrij veel om ervoor te zorgen dat ik minder snel last krijg van me onderrug (die is nogal zwak in onze familie)

maar moet gewoon wat kalmer aan doen
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')