is niet vreemdquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Af en toe kijk je toevallig naar boven en dan vliegt er een voorbij. Ik zie ze alleen in de zomer meestal.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:10 schreef vamperotica het volgende:
ff bijlezen, dacht ik....Word gelijk met weeën om mn oren geslagen... Daar wil ik nog helemaal niet aan denken!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:33 schreef Mirage het volgende:
Mijn koffie wordt telkens koud.
Serieus.... alles wat nog niet boven de 1,40 cm uitkomt heeft er een neus voor wanneer mama vooral níet te storen.
(hond/kat incl)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:48 schreef vamperotica het volgende:
Blerg.. Koffie....
Nu even niet!
Vriendje heeft van de week t eerste kleertje voor t minimonstertje gekocht... En voor t eerst een kusje op zn/haar huisje gegeven...
Of had ik dat al verteld?
Yup...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]had je nog niet verteld
Dus het dringt nu eindelijk echt door?
En toen schreeuwde je: mogge iedereen door de zaal. Oorverdovend hard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MOGGE IEDEREEN
owwww caps stond nog aan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toen schreeuwde je: mogge iedereen door de zaal. Oorverdovend hard.
Aaaaaarghhh. ik schrok me de tering, eikel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup...
Hij was met zn pjoeter bezig... ik stond naast m en opeens een kus op mn buik... Ik schoot natuurlijk meteen helemaal vol.. Emomuts!
wat heb ik dat toch weer raar neer gezet... Een kusje op zijn/haar huisje....
Dat was ik al. Maar ik ben zo schrikachtig (sta altijd stijf van iemand die plots achter me staat of van plotselinge harde geluiden) dat er een stoot adrenaline door me heen schoot waardoor ik snel uitgeput raakte en nu eigenlijk weer wil slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zijn we iig wel wakker :p
Zou wel grappig zijn ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als een soort slak. Hoop dat dat huisje niet dievorm krijgt. Hoewel dat ook wel apart zou zijn
je beeb had hongerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
oe.... Slapen...
gisteravond ook ff geschrokken...
Hoorde iets wat leek op een oerschreeuw van een of ander monster en op t zelfde moment knipperde de lichten even.. Kan natuurlijk ook zijn dat ik met mn ogen knipperde, maar het leek op de lichten...
T rare was dat t geluid van vlak achter me kwam... Geen idee wat t geweest is!
Neu.... maar ik ben vaak in gedachte of op iets gefocussed zodat ik dingen soms niet aan zie komen op die manier. Niet in praktische zin dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je beeb had honger
en nok je hebt gewoon een slecht geweten
That's wiertquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
oe.... Slapen...
Hoorde iets wat leek op een oerschreeuw van een of ander monster en op t zelfde moment knipperde de lichten even.. Kan natuurlijk ook zijn dat ik met mn ogen knipperde, maar het leek op de lichten...
De buren keken King Kong?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
oe.... Slapen...
quote:
Die gromt andersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je beeb had honger
en nok je hebt gewoon een slecht geweten
stroquote:
mmmm met je zusje in de saunaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
he wat flauw weer
Pfoehee, hoop dat deze dag snel voorbij is. Vanavond lekker naar de sauna met mijn zusje en haar vriend![]()
wat een eikels !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
Grrrrrrr
De notaris belde net op om te vragen waar de hypotheekstukken blijven
Ik de hypotheker bellen, zijn ze in vergadering ofzo. Nou maar weer afwachten of ik zo teruggebeld wordt.
regen is idd niet liefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:46 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen in deze gezellige slowchat
ik hoop dat het weer verandert want van regen word ik een beetje pissig
ik heb nog steeds geen vallende sterren gezien
Gooreind-Wuustwezel, Belgiëquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
regen is idd niet lief
waar woon je dan sararaats? want ik heb er gister nog 1 gezien... in nl zie je ze zowiezo moeilijk ik was van de zomer in tsjechie (1 week praag = feesten en 1 week hutje in de bergen = relaxen en sprotief zijn )en daar heb ik op 1 avond 14 vallende sterren gezien
veeel lichtvervuilingquote:
Wil je zo graag een wens doen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:46 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds geen vallende sterren gezien
Er kan niet in worden gereageerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra heeft een fotoboek gemaakt
Hypotheker belde net op. Hun wachten nu op een akte van erpacht van de makelaar die weer wacht op het kadasterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat een eikels !
Ik hoop dat alles snel in orde wordt gemaakt voor je.
neej johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er kan niet in worden gereageerd
Maar je bent op vrouwenjacht zeker?
mjaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wil je zo graag een wens doen dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmmm met je zusje in de saunapics?
haha grapjeik ga vanavond na het fitnessen ook ff in de sauna hangen.
nog 10 nachtjes totdat een van mijn beste vrienden weer terug komt uit afrika!!!!
ik zit ook samen met me broertje in de saunaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]mja tis wel een vreemd idee hoor, samen met je zus maarja ach
![]()
Nou, de hypotheker heeft nu met de notaris contact opgenomen of hun die ontbrekende akte niet konden leveren aangezien het via de makelaar veel te lang duurde.
Die konden het morgen al leveren dus dat er komt nu eindelijk een beetje schot in de zaak
Schijnt dat de verkopende partij ook een beetje ongeduldig begint te worden, tja logisch op zich. Het huis moet wel nog betaald worden door hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |