dat past niet, maar naar wat leestekens weggehaald te hebben inmiddels welquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat past niet, maar naar wat leestekens weggehaald te hebben inmiddels wel
Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
Slechte uitzending van SV, voornamelijk dankzij Tom Egbers zijn ego.
Slaap lekker Clautje!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
Inderdaad
* clauwheee geeft iedereen een nacht
Trusten en tot morgen Hoolies
Sorry Bossiequote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is dit een nieuw spel, steeds een nieuwe Hools als ik even niet oplet![]()
Woehoe, I love itquote:Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een sportdag vandaag, en hij gaat heel de nacht nog door met tennis.
nee je bent gewoon te sloomquote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is dit een nieuw spel, steeds een nieuwe Hools als ik even niet oplet![]()
Dank je.. Ik had verder weinig inspiratie en toen zag ik die namenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Dag slaapkopjes![]()
Ik ga nog ff met rubber mijn letters twisterenLeuke TT
Hoe ben je daarachter gekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef RayMania het volgende:
Kom ik er net achter dat MM leraar is.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo even mn schoolwerk afgemaakt, nu nog even op de laptop internet jatten van iemand met een onbeveiligd netwerk en dan slapen
Onderwijzer is volgens mij geen leraar.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef RayMania het volgende:
Kom ik er net achter dat MM leraar is.
Staat in een I-Jay topic. Nooit gedachtquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Onderwijzer is volgens mij geen leraar.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat SCH ook nog even meedoet met Twister:
[afbeelding]
Nee, moet dat nuquote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat SCH ook nog even meedoet met Twister:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef Bluezz het volgende:
En wie staat daar achter zijn hol te zoeken
De nieuwe serie begint vanavond in Amerika met een uitzending van de eerste 4 (!) uurquote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Zo, nu nog even de video-opname van 24 bekijken.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De nieuwe serie begint vanavond in Amerika met een uitzending van de eerste 4 (!) uur
Ik gok morgenochtendquote:Op maandag 16 januari 2006 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus binnen een paar dagen te downloaden
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De nieuwe serie begint vanavond in Amerika met een uitzending van de eerste 4 (!) uur
Ik vind het juist leuk om ze niet allemaal achter elkaar te zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[ouwe lullenmode]quote:Op maandag 16 januari 2006 02:27 schreef DarkShine het volgende:
Net terug van mijn vriendin. Ze wou er niet mee kappen en het nog proberen. Ik heb d'r wel meteen duidelijk gemaakt dat er van mij nog weinig tot niets zal uitkomen en dat het nu toch echt van haar kant zal moeten komen!
Serieus, ik weet er natuurlijk niks van, heb het niet van dicht meegemaakt, maar gezien wat jij erover vertelt hebt was ik ermee gekapt. Maar goed, ik weet er verder niks vanquote:Op maandag 16 januari 2006 02:27 schreef DarkShine het volgende:
Net terug van mijn vriendin. Ze wou er niet mee kappen en het nog proberen. Ik heb d'r wel meteen duidelijk gemaakt dat er van mij nog weinig tot niets zal uitkomen en dat het nu toch echt van haar kant zal moeten komen!
Ga jij ff errenpee-en in PUBquote:Op maandag 16 januari 2006 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Serieus, ik weet er natuurlijk niks van, heb het niet van dicht meegemaakt, maar gezien wat jij erover vertelt hebt was ik ermee gekapt. Maar goed, ik weet er verder niks van
Your wish is my command ma'amquote:
Maar zelf ook een postje komen doen, ho maarquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar zelf ook een postje komen doen, ho maar
In eeuwige aanbidding val ik neder op de aarde voor uwer poezelige voetenquote:
nog 4 nachtjes slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
nou een nieuwe werkweek is begonnen
is het al vrijdag ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
nou een nieuwe werkweek is begonnen
is het al vrijdag ?
weer 1 gedachte met z'n 2-enquote:Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef clauwheee het volgende:![]()
Ik zeg net precies hetzelfde tegen mijn collega
quote:
weet ik toch...staat allang in mijn agenda !quote:Op maandag 16 januari 2006 09:39 schreef clauwheee het volgende:
Je weet het hè, maandag, Noca moet weer naar de SCHportSCHool
Ok..ik dacht, ff checke!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet ik toch...staat allang in mijn agenda !
moet ik Roosvicequote:
Isser nog!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet ik Roosvicemee nemen of heb jezelf nog ?
oke dan...zelfde tijd, zelfde plek ?quote:
ik hoorde Arcee juichen....die ging meteen uitzoeken wanneer tong voor het laatst zo weinig had gepost, of er dagen waren waarop tong helemaal niet heeft gepost en op dagen zoals deze of tong dan ook in overeenkomstige topics/fora post !quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef SCH het volgende:
Tong80 heeft gisteren toch nog 17 x gepost, wel weinig maar ieg een teken van leven.
Je vergeet alleen dat ze weer een topspits moeten terugkopen...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke dan...zelfde tijd, zelfde plek ?
Ze hebben Tarvajaravvärvi o.i.d. al.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat ze weer een topspits moeten terugkopen...
Dus worden ze iets minder rijk
Tja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Lang leve het UWV!
Ik bel ze net op omdat ik vandaag mijn zogenaamde werkbriefje van de eerste twee weken van januari in moet leveren. Echter omdat ik per 1 februari een nieuwe baan heb, en ik op dit moment al 4 sollicitaties heb gedaan (je moet er 1 per week), vroeg ik me af of ik dit werkbriefje in kon vullen, en dat ik er dan vanaf was.....
Ben je gek! Als ik de vier sollicitaties van de laatste weken op dit briefje invul, moet er op het volgende ook nog twee sollicitaties voorkomen.......
Stelletje burocraten, ik verdeel ze wel over twee briefjes, stelletje kneuzen!
Ik heb toen ook alleen maar problemen met ze gehad, tussen mijn 2 bijbaantjes door.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Lang leve het UWV!
Ik bel ze net op omdat ik vandaag mijn zogenaamde werkbriefje van de eerste twee weken van januari in moet leveren. Echter omdat ik per 1 februari een nieuwe baan heb, en ik op dit moment al 4 sollicitaties heb gedaan (je moet er 1 per week), vroeg ik me af of ik dit werkbriefje in kon vullen, en dat ik er dan vanaf was.....
Ben je gek! Als ik de vier sollicitaties van de laatste weken op dit briefje invul, moet er op het volgende ook nog twee sollicitaties voorkomen.......
Stelletje burocraten, ik verdeel ze wel over twee briefjes, stelletje kneuzen!
oei sterkte.....goed dat ze niet in Korea wordt geopereerdquote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wacht op een telefoontje uit het ziekenhuisVriendin ondergaat een maagoperatie ..... tijd gaat zo langzaam als je aan het wachten bent
![]()
Fuck man. Diak of UMC?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wacht op een telefoontje uit het ziekenhuisVriendin ondergaat een maagoperatie ..... tijd gaat zo langzaam als je aan het wachten bent
![]()
St. Antoniusquote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Fuck man. Diak of UMC?
* SCH bidt in het spaans
stiekum benieuwd is hoe dat klinktquote:
dearos goddos, le vriendinnos van die eilandios heeft magiospijnos. u dokteros zeggen zij mucha biena opereros moetenquote:
dacht zelf aan :quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
dearos goddos, le vriendinnos van die eilandios heeft magiospijnos. u dokteros zeggen zij mucha biena opereros moeten
Thnx SCHquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
dearos goddos, le vriendinnos van die eilandios heeft magiospijnos. u dokteros zeggen zij mucha biena opereros moeten
Volgens de doktoren is het een niet al te risicovolle ingreep (gelukkig!), maar toch zit ik hier met de nodige zenuwenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Och arme, ook nog in dat lelijke Nieuwegein![]()
Is het een risicovolle operatie?
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
tja, kan me goed voorstellen dat dat niet zo lekker is, maar als die gasten er vertrouwen in hebben.....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens de doktoren is het een niet al te risicovolle ingreep (gelukkig!), maar toch zit ik hier met de nodige zenuwen![]()
Lekker!!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, kan me goed voorstellen dat dat niet zo lekker is, maar als die gasten er vertrouwen in hebben.....
voor de afleiding ?
Bossie....mogguhquote:
*Zucht* Ik weet het, de tijd gaat veeeeeel te langzaamquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef clauwheee het volgende:
Jeumig Eilandje, logisch! Succes met afwachten, dat sucks dan namelijk![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*Zucht* Ik weet het, de tijd gaat veeeeeel te langzaam
Ja tuurlijk man, operaties zijn eng.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens de doktoren is het een niet al te risicovolle ingreep (gelukkig!), maar toch zit ik hier met de nodige zenuwen![]()
nou bij Heerenveen is het volgens mij de sport om goedkope spelers te halen en ze met veel succes door te verkopen. Maar ik wil met alle liefde Sibon komen brengenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat ze weer een topspits moeten terugkopen...
Dus worden ze iets minder rijk
Geld van Koné krijgen wij na dit seizoen, dan is KJH de 2de duurste binnenlandse transfer. Lierse krijgt geen geld meer van ons voor Koné, die hebben we kunnen uitkopen voor een leuk bedragje omdat ze vanwege financiele problemen per direct geld nodig hadden. Van de huursom hebben we daarnaast ook nog Oper gehaald en nog geld overgehouden.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
nou bij Heerenveen is het volgens mij de sport om goedkope spelers te halen en ze met veel succes door te verkopen. Maar ik wil met alle liefde Sibon komen brengen
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef rubbereend het volgende:
Maar ik wil met alle liefde Sibon komen brengen
Ik was eigenlijk niet van plan om mijn vriendin in een kooitje te stoppen na afloopquote:Op maandag 16 januari 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man, operaties zijn eng.
Ik vond de operatie van Djamu vrijdag al eng maar da's ook helemaal goed gekomen. Hij vindt zijn kooi alleen niet zo fijn
moet je eens een weekendje doen joh...is lekker rustigquote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om mijn vriendin in een kooitje te stoppen na afloop
ik moet nog zien of Koné definitief gekocht gaat wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geld van Koné krijgen wij na dit seizoen, dan is KJH de 2de duurste binnenlandse transfer. Lierse krijgt geen geld meer van ons voor Koné, die hebben we kunnen uitkopen voor een leuk bedragje omdat ze vanwege financiele problemen per direct geld nodig hadden. Van de huursom hebben we daarnaast ook nog Oper gehaald en nog geld overgehouden.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om mijn vriendin in een kooitje te stoppen na afloop
alleen komt die pas volgend seizoenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben een topspits van VV Sneek gehaald man
Alles sal reg kom.
nou dr zijn nogal wat haken en ogenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef DeTolk het volgende:
PSV koop Koné heus wel
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
Telefoontje uit het ziekenhuis! Goed de operatie doorgekomen, maar nog wel veel pijn! En ik mag er eventjes zien, dus ik race nu naar Nieuwegein toe! Laterz!
Goed nieuwsquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
Telefoontje uit het ziekenhuis! Goed de operatie doorgekomen, maar nog wel veel pijn! En ik mag er eventjes zien, dus ik race nu naar Nieuwegein toe! Laterz!
laat maar....jij ook goedemiddag diekjequote:
quote:
niet meerquote:
Rare jongen die Bjoroquote:
Schijnt dat ze vanwege de recente verliezen moeite hebben om de 9mil te krijgen. Als ze het krijgen zal Koné voorlopig de duurste aankoop blijven.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef DeTolk het volgende:
PSV koop Koné heus wel
weet je toch !quote:
inderdaad, tis belachelijk veel geldquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen 'effe' naar Helmond, kijken of ik kaarten kan krijgen!
[..]
Schijnt dat ze vanwege de recente verliezen moeite hebben om de 9mil te krijgen. Als ze het krijgen zal Koné voorlopig de duurste aankoop blijven.
Nouhou.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:17 schreef shmoopy het volgende:
The_BoezelaaR en BliksemSchigt blijven een weekje uit PUB om te ontbaggeren.
en die King_of_Kool, King_Nothing en Sammy_Klebold de associatietopics maar verneukenquote:
let je wel ff op een grote slaapkamerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
Pauuuzzee!
Ik ga eerder weg straks, huis kijken
Inderdaad, niet leukquote:Op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
op moment dat ik bovenstaande post :
Het Voetbalassociatie topic # 51 - C'est Malinwa
Het Grote Sport-Associatie-Topic # 18 en maar weer verder
Woordenassociatie- en samenstelspel #47
ongelofelijk triest zeg
Tuurlijk SCHatquote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
let je wel ff op een grote slaapkamer
goed werk dus weer gedaan Blum !quote:Op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef Blumchen het volgende:hoi hools!
Ik heb een druk weekend achter de rugoma ging verhuizen.. Maar t is vet mooi geworden
Alles oke met de hoollies?![]()
![]()
![]()
Ik ben tentamen aan het leren.. Techniek en Groen, iets wat ik dus echt dom vind.. maar goed..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed werk dus weer gedaan Blum !
Hier alles prima...alleen aan het werk en da's minder !
het slaat natuurlijk nergens om dat je je druk zit te maken over iets onbenulligs als een associatie topic...maar als mensen het nou leuk vinden iets dat gewoon lekker onopvallend z'n gangetje gaat moedwilig te verzieken is heel triest....en als daar dan ook nog eens niet tegen opgetreden wordt maakt het het geheel nog triester !quote:
En dat heb je goed gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het slaat natuurlijk nergens om dat je je druk zit te maken over iets onbenulligs als een associatie topic...maar als mensen het nou leuk vinden iets dat gewoon lekker onopvallend z'n gangetje gaat moedwilig te verzieken is heel triest....en als daar dan ook nog eens niet tegen opgetreden wordt maakt het het geheel nog triester !
zo ik heb gesproken
Techniek en Groen....quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben tentamen aan het leren.. Techniek en Groen, iets wat ik dus echt dom vind.. maar goed..
Het is idd een sukkeltje. En soms doet 'ie gewoon mee, soms zit 'ie weer te kutten. Misschien kunnen we die figuren gewoon negeren en dus ingaan op de post voor hem?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het slaat natuurlijk nergens om dat je je druk zit te maken over iets onbenulligs als een associatie topic...maar als mensen het nou leuk vinden iets dat gewoon lekker onopvallend z'n gangetje gaat moedwilig te verzieken is heel triest....en als daar dan ook nog eens niet tegen opgetreden wordt maakt het het geheel nog triester !
zo ik heb gesproken
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is weer terug
Alles gelukkig goed verlopenNog veel pijn en erg slaperig, maar desondanks alles goed!
goede berichten ....blij om dit te horen !quote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is weer terug
Alles gelukkig goed verlopenNog veel pijn en erg slaperig, maar desondanks alles goed!
ook wel eens geprobeert....lijkt of het dan alleen maar erger wordt !quote:Op maandag 16 januari 2006 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is idd een sukkeltje. En soms doet 'ie gewoon mee, soms zit 'ie weer te kutten. Misschien kunnen we die figuren gewoon negeren en dus ingaan op de post voor hem?
Ze zijn nu in ieder geval gewaarschuwd. Als ze gewoon voetballers posten, geen probleem. Ik post eigenlijk niet in die topics en heb weinig zin om ze allemaal na te lezen (:P) maar gebruik idd zo'n topic report als ze weer aan het kutten zijn, ok?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook wel eens geprobeert....lijkt of het dan alleen maar erger wordt !
prima...maar inderdaad om MArtin Verkerk in een VBL topic te posten en dat soort dingenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze zijn nu in ieder geval gewaarschuwd. Als ze gewoon voetballers posten, geen probleem. Ik post eigenlijk niet in die topics en heb weinig zin om ze allemaal na te lezen (:P) maar gebruik idd zo'n topic report als ze weer aan het kutten zijn, ok?
ken jij hem anders dan ???quote:Op maandag 16 januari 2006 13:56 schreef SCH het volgende:
Wat loopt die Bjoro weer te slijmen bij de modjes
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:03 schreef SCH het volgende:
Tong80 gaf een tekentje van leventje trouwens![]()
denk jij nooit: die wil ik helemaal niet kennen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker: ken ik hem eigenlijk wel?
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:03 schreef SCH het volgende:
Tong80 gaf een tekentje van leventje trouwens![]()
hij zal wel balen dat Kimmie van de buis is !quote:
ja zekerquote:
en op de kinderkamerquote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
let je wel ff op een grote slaapkamer
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hebben ze mooie kleurtjes dan??
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef DeTolk het volgende:
Yes, geen Kim Holland meer op de buiSCH
quote:
dan moet Golfer voortaan maar naar www.kimholland.nlquote:Op maandag 16 januari 2006 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha, die kim van de buisch
Arme golfert
Ontbaggerenquote:
misschien dat je inmiddels een reputatie hebt......... met je verleden......quote:Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
OntbaggerenZo erg was het helemaal niet
Wat een onzinquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien dat je inmiddels een reputatie hebt......... met je verleden......
Je hebt de pokken en keelpijn? Lijkt me vervelend jaquote:
wisten we toch al !quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef rubbereend het volgende:dadelijk de fatboy van mn zusje kopen
eindelijk ben ik er ook één
Fatboy als in Fatboy Slim of.....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef rubbereend het volgende:dadelijk de fatboy van mn zusje kopen
eindelijk heb ik er ook één
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zo'n zitzak is dat volgens mij...
Okequote:Op maandag 16 januari 2006 15:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
is ook heerlijk, hij vormt zich echt heelrijk rond je lichaam en daar heb ik nogal wat van dus ik kan het wetenquote:
Wel je haartjes kammen, en niet zeggen dat je in PUB post hequote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Boezzie gaat donderdagavond op kamerzoekgesprek
Voor het eerst in 3,5 jaar of zoBen benieuwd
Ja mevrouw, nee mevrouwquote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel je haartjes kammen, en niet zeggen dat je in PUB post he
We hadden al bijna de brandweer, de politie en het leger naar Bommel gestuurd voor een opsporingsaktie.quote:
Uiteindelijk alleen de wijkagent gestuurdquote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We hadden al bijna de brandweer, de politie en het leger naar Bommel gestuurd voor een opsporingsaktie.
kim moet jij wel missenquote:
Doe es niet zo vaak je avatar veranderen, ik kan het allemaal niet bijhouden hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:31 schreef DeTolk het volgende:
oef, gelukkig. Tong leeft nog
Jij houdt niks bijquote:Op maandag 16 januari 2006 16:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doe es niet zo vaak je avatar veranderen, ik kan het allemaal niet bijhouden hoor
Touchéquote:
Waat hoor ik nu? Heb jij een PUB ban?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doe es niet zo vaak je avatar veranderen, ik kan het allemaal niet bijhouden hoor
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waat hoor ik nu? Heb jij een PUB ban?
Ja schandalig. Eindelijk eens een spontaan, leuk en intelligent meisje op tv halen ze haar weer van de buis.quote:
Volgende keer weer voor een algehele ban?quote:
Je doet wat je kan hequote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgende keer weer voor een algehele ban?
Goeie zaakquote:
het past nietbij Talpa.....maar je ktrijgt toch exact te zien wat je verwachtquote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig. Eindelijk eens een spontaan, leuk en intelligent meisje op tv halen ze haar weer van de buis.
Komen ze lekker op tijd achterquote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het past nietbij Talpa.....maar je ktrijgt toch exact te zien wat je verwacht
Nou ja, in zekere zinquote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef tong80 het volgende:
Ja wat was de verwachting van Talpa dan ? Dat ze tupperware avonden ging organiseren ?
denk het of dat ze vrijwilligerswerk ging doen voor het goede doel ?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef tong80 het volgende:
Ja wat was de verwachting van Talpa dan ? Dat ze tupperware avonden ging organiseren ?
Dus Duitsers hebben toch humorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:16 schreef VoreG het volgende:
http://users.skynet.be/osmo/uNF/blas.swf/
Dit is wel erg slecht..
En de uitstekende dialogen, vergeet de dialogen nietquote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef golfer het volgende:
Mooi plot en verhaallijn, daarom kijken we toch naar porno?![]()
Oke, dan is ie inderdaad erg sterkquote:Op maandag 16 januari 2006 17:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is een heel slecht stukje pornofilm met wat zelfgemaakte teksten. Ik lag echt helemaal dubbel
quote:Darten en schaatsen
Zo, de winterstop zit er weer op. We kunnen weer aan de bak. Erg veel schokkende dingen zijn er ook deze keer niet geweest. December en ja-nuari sukkelen op de bekende manier weer voorbij. Erg veel qua voetbal is er deze periode nooit. Dus nemen we onze toevlucht maar tot andere spor-ten; schaatsen, bijvoorbeeld.
Leuk? Nee. Ik erger me dood. Aan het schaatsen? Nee, ’t zal me een worst zijn wie er wint, als het maar een Ne-derlander/Nederlandse is. Ik erger me mateloos aan het sfeertje daar in Heerenveen. De meeste mensen vin-den het sfeertje daar juist geweldig. Men klapt spontaan de blaren op de handen als een bevallige Duitse kam-pioen wordt!!! Hallo. “Wij” winnen toch niet?? “Lek vindt het fantastisch om hier te sjaatsen”, zegt de beste dame ook nog voor de camera. Ik denk dan; “Het is schaatsen, beste dame; net als in Scheveningen!!” .
Men moet er alles voor doen om te winnen en dat snapt het schaatspu-bliek waarschijnlijk niet. Die gaan ge-zellig een weekend naar het schaat-sen kijken!!! Gezellig!!!!
Het is een sportwedstrijd, dames en heren!! Ik wacht ook iedere keer op het moment dat een echte supporter gewoon met een bijl over de hekken springt, aldaar snel een wak slaat, waardoor onze rivale al proestend ten onder gaat.
Alles is geoorloofd, als wij maar win-nen. Ik snap ook niet dat niemand ooit gedacht heeft, aan het feit dat de star-ter een pistool in zijn handen heeft. Het zou allemaal zo makkelijk kunnen zijn……, nee , schaatssupporters zijn in mijn ogen net even te gezellig.
Gelukkig is het darten ook weer be-gonnen, alhoewel.. gelukkig….. ik be-speur daar jammer genoeg de laatste tijd hetzelfde als bij het schaats”pu-bliek”. Het kan niet gek genoeg zijn om maar op te vallen. Eén of andere snoeshaan in een kilt? Ik heb hem gezien. Binnnenkort zien we waar-schijnlijk ook een pijltjesgooiende py-ramide (Abdul Shariff), een figuur die na iedere pijl een slok heet water uit-spuugt (Thordahl Thordahlson) of een Maori, die met een 12-meter lange didgeridoo zijn pijltjes lanceert. Ook hier wordt het allemaal weer net iets te gezellig.
Ben toch wel blij dat het voetbal weer zo’n beetje begonnen is. Gisteren het eerste zien voetballen tegen Nivo-Sparta. Tja….ik heb zelfs horen zeg-gen dat ze bij Nivo de volgende keer gewoon het eerste opstellen …….
kunnen we dat skippen, ben dan overigens ook niet thuisquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vanavond van Gaal in Holland Sport.
Hij was net ook bij TVNH, een journalist vroeg naar kunstgras.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vanavond van Gaal in Holland Sport.
Valt wel mee tochquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef golfer het volgende:
Wat een randdebielen daar in de Apollobar in Vlijmen.![]()
of een grote zeur, hij begint wel op co te lijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef Noca het volgende:
Als je niet op een wat slechter veld kunt voetballen ben je gewoon een kutelftal, gezeur over kunstgras
En bij Omniworld scheuren ze achter elkaar de enkelbanden op die topmatquote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef Noca het volgende:
Als je niet op een wat slechter veld kunt voetballen ben je gewoon een kutelftal, gezeur over kunstgras(en dan bedoel ik geen knollenveld, maar gewoon een mat die niet compleet egaal is zonder een polletje)
Precies, stomme kunstgrasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
En bij Omniworld scheuren ze achter elkaar de enkelbanden op die topmat!
Nee, alleen de tegenstanders.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
En bij Omniworld scheuren ze achter elkaar de enkelbanden op die topmat!
???quote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Sparta Piet. Zonde hoor.
Hebben wij een kat?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een kat? Jawi
quote:
quote:Vanaf ongeveer dezelfde tijd werd in het in 1907 opgerichte clubblad De Spartaan een stripverhaal over een Sparta-supporter gepubliceerd: Sparta-Piet, bedacht door de journalist Doe Hans. De naam werd spreekwoordelijk voor de fanatieke Sparta aanhanger. Omdat Spangen destijds een 'nette' wijk was, stond Sparta ook wel bekend als de 'herenclub'.
quote:Ook een andere legendarische Spartaan liet in de jaren vijftig voor het eerst van zich horen: supporter Frans Heyster nam vanaf 1953 een kanariepiet in een kooitje mee naar elke Sparta-wedstrijd. Hij stond al snel bekend als "(de enige echte) Sparta-Piet" en was ongetwijfeld de beroemdste Sparta-supporter.
Ik heb geen idee, ik hou me er ook niet zo mee bezigquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of een tijger ofzo?
Zag laatst zon mongool lopen op tv.
Leuk stukkie iddquote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong, Jack heeft weer een (goed) verhaaltje geschreven:
[..]
Wij hebben een tijger of een leeuw ofzo, hij heet Lucky zie ik net op Ajax.nlquote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een kat? Jawi
Dat is van PSV gek, die heet foxyquote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wij hebben een tijger of een leeuw ofzo, hij heet Lucky zie ik net op Ajax.nl
Ik vind het allemaal goedquote:Op maandag 16 januari 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is van PSV gek, die heet foxy
Die duitse vlag bij Heracles gezien ?quote:
Dat zegt ie toch net...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die duitse vlag bij Heracles gezien ?![]()
Haha, jullie mongool heet lucky![]()
http://www.ajax.nl/show/id=95157
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |