dat past niet, maar naar wat leestekens weggehaald te hebben inmiddels welquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat past niet, maar naar wat leestekens weggehaald te hebben inmiddels wel
Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
Slechte uitzending van SV, voornamelijk dankzij Tom Egbers zijn ego.
Slaap lekker Clautje!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
Inderdaad
* clauwheee geeft iedereen een nacht
Trusten en tot morgen Hoolies
Sorry Bossiequote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is dit een nieuw spel, steeds een nieuwe Hools als ik even niet oplet![]()
Woehoe, I love itquote:Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een sportdag vandaag, en hij gaat heel de nacht nog door met tennis.
nee je bent gewoon te sloomquote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is dit een nieuw spel, steeds een nieuwe Hools als ik even niet oplet![]()
Dank je.. Ik had verder weinig inspiratie en toen zag ik die namenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Dag slaapkopjes![]()
Ik ga nog ff met rubber mijn letters twisterenLeuke TT
Hoe ben je daarachter gekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef RayMania het volgende:
Kom ik er net achter dat MM leraar is.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo even mn schoolwerk afgemaakt, nu nog even op de laptop internet jatten van iemand met een onbeveiligd netwerk en dan slapen
Onderwijzer is volgens mij geen leraar.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef RayMania het volgende:
Kom ik er net achter dat MM leraar is.
Staat in een I-Jay topic. Nooit gedachtquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Onderwijzer is volgens mij geen leraar.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat SCH ook nog even meedoet met Twister:
[afbeelding]
Nee, moet dat nuquote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat SCH ook nog even meedoet met Twister:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef Bluezz het volgende:
En wie staat daar achter zijn hol te zoeken
De nieuwe serie begint vanavond in Amerika met een uitzending van de eerste 4 (!) uurquote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Zo, nu nog even de video-opname van 24 bekijken.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De nieuwe serie begint vanavond in Amerika met een uitzending van de eerste 4 (!) uur
Ik gok morgenochtendquote:Op maandag 16 januari 2006 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus binnen een paar dagen te downloaden
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De nieuwe serie begint vanavond in Amerika met een uitzending van de eerste 4 (!) uur
Ik vind het juist leuk om ze niet allemaal achter elkaar te zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[ouwe lullenmode]quote:Op maandag 16 januari 2006 02:27 schreef DarkShine het volgende:
Net terug van mijn vriendin. Ze wou er niet mee kappen en het nog proberen. Ik heb d'r wel meteen duidelijk gemaakt dat er van mij nog weinig tot niets zal uitkomen en dat het nu toch echt van haar kant zal moeten komen!
Serieus, ik weet er natuurlijk niks van, heb het niet van dicht meegemaakt, maar gezien wat jij erover vertelt hebt was ik ermee gekapt. Maar goed, ik weet er verder niks vanquote:Op maandag 16 januari 2006 02:27 schreef DarkShine het volgende:
Net terug van mijn vriendin. Ze wou er niet mee kappen en het nog proberen. Ik heb d'r wel meteen duidelijk gemaakt dat er van mij nog weinig tot niets zal uitkomen en dat het nu toch echt van haar kant zal moeten komen!
Ga jij ff errenpee-en in PUBquote:Op maandag 16 januari 2006 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Serieus, ik weet er natuurlijk niks van, heb het niet van dicht meegemaakt, maar gezien wat jij erover vertelt hebt was ik ermee gekapt. Maar goed, ik weet er verder niks van
Your wish is my command ma'amquote:
Maar zelf ook een postje komen doen, ho maarquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 03:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar zelf ook een postje komen doen, ho maar
In eeuwige aanbidding val ik neder op de aarde voor uwer poezelige voetenquote:
nog 4 nachtjes slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
nou een nieuwe werkweek is begonnen
is het al vrijdag ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
nou een nieuwe werkweek is begonnen
is het al vrijdag ?
weer 1 gedachte met z'n 2-enquote:Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef clauwheee het volgende:![]()
Ik zeg net precies hetzelfde tegen mijn collega
quote:
weet ik toch...staat allang in mijn agenda !quote:Op maandag 16 januari 2006 09:39 schreef clauwheee het volgende:
Je weet het hè, maandag, Noca moet weer naar de SCHportSCHool
Ok..ik dacht, ff checke!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet ik toch...staat allang in mijn agenda !
moet ik Roosvicequote:
Isser nog!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet ik Roosvicemee nemen of heb jezelf nog ?
oke dan...zelfde tijd, zelfde plek ?quote:
ik hoorde Arcee juichen....die ging meteen uitzoeken wanneer tong voor het laatst zo weinig had gepost, of er dagen waren waarop tong helemaal niet heeft gepost en op dagen zoals deze of tong dan ook in overeenkomstige topics/fora post !quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef SCH het volgende:
Tong80 heeft gisteren toch nog 17 x gepost, wel weinig maar ieg een teken van leven.
Je vergeet alleen dat ze weer een topspits moeten terugkopen...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke dan...zelfde tijd, zelfde plek ?
Ze hebben Tarvajaravvärvi o.i.d. al.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat ze weer een topspits moeten terugkopen...
Dus worden ze iets minder rijk
Tja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Lang leve het UWV!
Ik bel ze net op omdat ik vandaag mijn zogenaamde werkbriefje van de eerste twee weken van januari in moet leveren. Echter omdat ik per 1 februari een nieuwe baan heb, en ik op dit moment al 4 sollicitaties heb gedaan (je moet er 1 per week), vroeg ik me af of ik dit werkbriefje in kon vullen, en dat ik er dan vanaf was.....
Ben je gek! Als ik de vier sollicitaties van de laatste weken op dit briefje invul, moet er op het volgende ook nog twee sollicitaties voorkomen.......
Stelletje burocraten, ik verdeel ze wel over twee briefjes, stelletje kneuzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |