* meldtquote:
Maybequote:
Dat programma over die borsten? Of darts?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
hey.. dat ging redelijk snel dit keer
ik ben overigens een tikkie afgeleid door SBS...
lekker al die operatiesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
reportage over cosmetische chirurgie en vooral de dingen die misgaanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef doka het volgende:
[..]
Dat programma over die borsten? Of darts?
quote:
Ja, beetje bloederigquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
En dat straalt ze ook uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
Monique geeft Kelly een beetje peptalk![]()
Monique heeft een lief karakter![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je hopelijk de laatste post niet gelezen
![]()
waar heb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
* Henk is er ook voor een stuk van de nachtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
reportage over cosmetische chirurgie en vooral de dingen die misgaan
Nu één of andere malloot die een penisvergroting liet doen waar eea een tikkie mis ging...
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef robster16 het volgende:
Monique en Gert zijn toffe peren. Verder vind ik Micky ook top qua inzet, en Kel is dom, maar ze weet wel donders goed waar ze t voor doet, voor t Mappa Mondo huis! Viool however...
Ja maar, wij zijn van een andere generatiequote:
Inderdaad valt me zeker mee geen slecht woord.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef teamlead het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over Gert.. hij valt me reuze mee idd...
Ja, je vat de boel goed samen, ik vind Bonnie ook wel lief en haar best doen trouwens hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef robster16 het volgende:
Monique en Gert zijn toffe peren. Verder vind ik Micky ook top qua inzet, en Kel is dom, maar ze weet wel donders goed waar ze t voor doet, voor t Mappa Mondo huis! Viool however...
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
* Henk is er ook voor een stuk van de nacht
Ongelofelijk wat mensen laten doen![]()
![]()
Klopt, maar ik moet wel ffquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar, wij zijn van een andere generatie![]()
Wij hebben geleerd dat je alles moet waarderen, zuinig moet zijn, alles moet lezen........dus ook de laatste reactie![]()
ah..mooi.. dan kunnen de streams weer aanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Eindelijk rust in het huis Viola ligt op bed.
Gezellig gesprek met die drie
Het is een wonder! De "Holt" is al naar bedquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Eindelijk rust in het huis Viola ligt op bed.
Gezellig gesprek met die drie
Ging denk ik over die boer van 538quote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef robster16 het volgende:
Wat zegt Gert nou?
"De boer is vanmiddag nog gemolken"
het is een zegenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is een wonder! De "Holt" is al naar bed![]()
is ze toch ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef regenworm het volgende:
tering wat zag die Viola eruit echt een oude krant.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Mooi zoals Gert nu zit te vertellen, over de kleine dingen die je iets doen.
ik ga die man nog aardig vinden zeg....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Hij stijgt zeker in mijn symphatiequote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Ja, geen slecht woord over Bonnie, ik maak er wel grappen over, maar ze werkt ook hard en drinkt niet, waarvoor mijn respect!... tot de volgende mogelijkheid tot grappen zich aandientquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je vat de boel goed samen, ik vind Bonnie ook wel lief en haar best doen trouwens hoor![]()
Ja, hij is heel goed te pruimen, heeft wel humor, kan leuk vertellen, maar die muziekquote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad valt me zeker mee geen slecht woord.
Alleen moet hij geen CD van zichzelf opzetten.
Viool en actiefquote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij stijgt zeker in mijn symphatie![]()
Ejj....Holt is weer actief
quote:
Ik kon me er ook niks van voorstellen, hoe hij zou zijn in het huis, maar ik vind hem bestquote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga die man nog aardig vinden zeg....
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet wel ffje uitspraak past zo mooi bij je avanter
![]()
Tot nu toe komt hij normaal over idd... maar dat is geen garantie natuurlijk.. de eerste week BB5 vond ik Rob ook nog best te pruimenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef doka het volgende:
Ik dacht altijd dat Gert een soort enge sekte-leider-achtige figuur was, maar ik heb me toch vergist
Gert komt tot toe erg goed over dat levert hem extra CD reclame opquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef doka het volgende:
Ik dacht altijd dat Gert een soort enge sekte-leider-achtige figuur was, maar ik heb me toch vergist
Ja, dat is waarquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tot nu toe komt hij normaal over idd... maar dat is geen garantie natuurlijk.. de eerste week BB5 vond ik Rob ook nog best te pruimen
Dat horen wij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef robster16 het volgende:
Viola hoort weer stemmen...
Hallo boefje van mequote:
Hij kan nog zo toppie zijn/worden, maar die CD's daar blijf ik mijlenver bij uit de buurtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gert komt tot toe erg goed over dat levert hem extra CD reclame op
En zeer zeker bij Viooltje, Frank heeft ook wel droge humor, we starten een programma viola weet raadquote:
[me= slaapkamer aanbiedtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef teamlead het volgende:
Monique zoekt een slaapplaats
* ]slaapkamer opruimt[/me]
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is ze toch ook![]()
niks ten nadele van die mensen hier op fok met ongeveer zo'n leeftijd als Viola. Maar heb het alleen over haar![]()
Dat is een vervelende stem die je gelijk je oordopjes in wil doenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat horen wij ook
Vioooooooollllllllllllaaaaaaaaaa
Ze gaat lezen, wedden dat ze het boek gaat proberen te verbeterenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is een wonder! De "Holt" is al naar bed![]()
zeker weten ze mogen lezen in het huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is een vervelende stem die je gelijk je oordopjes in wil doen
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht meer aan een kleitablet met hieroglyfen...
Dikkie dik gaat uit wandelenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten ze mogen lezen in het huis.
Voor Viola plaatjes kijken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo boefje van me![]()
Ik ben de zoveelste (ik weet het) maar wat een grappige avatar![]()
![]()
Dikkie Dik jat autoradio's en zit aan de heroine, lijkt me net iets voor Vioolquote:
Snel, douw er wat pillen inquote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef robster16 het volgende:
Viola hoort weer stemmen...
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dikkie Dik jat autoradio's en zit aan de heroine, lijkt me net iets voor Viool![]()
Vliegende pantersquote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dikkie Dik jat autoradio's en zit aan de heroine, lijkt me net iets voor Viool![]()
Nee hoor tegen viool die stemmen hoordquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef doka het volgende:
Wat zijn jullie allemaal gemeen tegen Viola![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef doka het volgende:
![]()
ik heb dat ook met Frans Bouwer, ik vind hem een toppertje, lach me gek om hem en vind hem zo cute, maar die muziekquote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef doka het volgende:
[..]
Hij kan nog zo toppie zijn/worden, maar die CD's daar blijf ik mijlenver bij uit de buurt
Frans Bauerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb dat ook met Frans Bouwer, ik vind hem een toppertje, lach me gek om hem en vind hem zo cute, maar die muziek. ik zal nooit een cd van hem kopen hoor.
Maar goed, je kan iemand als persoon, best leuk en symphatiek vinden.
Ja, inderdaad, dat is er ook zo eenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb dat ook met Frans Bouwer, ik vind hem een toppertje, lach me gek om hem en vind hem zo cute, maar die muziek. ik zal nooit een cd van hem kopen hoor.
Maar goed, je kan iemand als persoon, best leuk en symphatiek vinden.
toch handig zo'n poetsploegquote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef Bartoli het volgende:
jezus wat ziet de badkamer er netjes uit tov bb5
Jammer dat ie een broek aanheeft, correctie aanhadquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Viola Vitrioolquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef doka het volgende:
![]()
Ken ik, erg leuk maar niet alle sites zijn goed te zien als je die gebruiktquote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef D.Rose het volgende:
Weet niet of iemand deze site al kent, maar hiermee kun je terug in de tijd.
Vul een URL van een site in en je ziet hoe ie 'vroeger' was
http://www.archive.org/web/web.php
Michelle, is wel leuk, Rob nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]Die-hard internetters zijn gemeen
met dank aan Michelle
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef robster16 het volgende:
Kel zingt.... kinderen voor kinderen revisited...
kheb geen idee, maar Kelly deed vroeger, toen ze nog een jongen was mee aan kinderen voor kinderen. Had zelfs een eigen liedje...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef robster16 het volgende:
[..]
kheb geen idee, maar Kelly deed vroeger, toen ze nog een jongen was mee aan kinderen voor kinderen. Had zelfs een eigen liedje...
Tja, jij komt met het ideequote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef A-en-M het volgende:
mensen met verbeelding zien misschien iets anders in de straap van de handdoek![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef A-en-M het volgende:
mensen met verbeelding zien misschien iets anders in de streep van de handdoek![]()
[afbeelding]
Nee, ik had al gezien dat die handdoek strepen had, en de foto zelfs eerst vergroot, anders had ik hem niet gepostquote:
Ramon, of Raoul ofzo, t was volgens mij in kinderen voor kinderen 13.. ff googelen...quote:
erg grappig gesprekquote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef cuall het volgende:
Bart en kelly halen herinneringen op over hun BB periode![]()
mooi gebaar voor het goede doel van Gertquote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
Oh, gert heeft zijn vakantie opgegeven om hier in het huis iets goed te doen![]()
![]()
nee nee, ook een eigen liedje, zie mijn post met foto hierboven!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij zat hij gewoon in het vaste achtergrondkoor
Das wel een heel erg lief en mooi gebaar van hemquote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
Oh, gert heeft zijn vakantie opgegeven om hier in het huis iets goed te doen![]()
![]()
Ik heb haast geen tijd om hier iets te schrijven, eindelijk gaat het ergens overquote:
quote:
ja dat vond ik ook wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel een heel erg lief en mooi gebaar van hem![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef doka het volgende:
Cuall: Gert leest hier mee! Hij begint over Franz Bauer
Zelf was ik toen niet op Fok, maar van de echte oldbees heb ik dat idd al eerder gehoordquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
Klopt dat verhaal van Bart over zijn broertje.
Bart zijn broer was er wel heel erg vroeg bij ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Bijna35 het volgende:
Volgens Bart heeft zijn broer meegeholpen om Fok tijdens de eerste BB zo groot te maken.
Geen ideequote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
Klopt dat verhaal van Bart over zijn broertje.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:
Is de broer van Bart nog actief trouwens?
Ik heb BB1 wel gevolg maar vooral via de TV en een klein beetje via FOK.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zelf was ik toen niet op Fok, maar van de echte oldbees heb ik dat idd al eerder gehoord
jij was er toen wel al? Is broer-bart nog actief hier? enig idee?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bart zijn broer was er wel heel erg vroeg bij ja.
Ik geloofde toen niet dat hij het echt was.
ik via Mr.Zapp en de reguliere uitzendingen.. helaas toen nog geen internetquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb BB1 wel gevolg maar vooral via de TV en een klein beetje via FOK.
Hij gebruikt woorden als participeren tegen Kellyquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Bijna35 het volgende:
Bart praat wel een beetje uitgebreid en Kelly doet haar best om te luisteren...
[afbeelding]
Dit is zijn broer: http://forum.fok.nl/user/history/1872quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Bijna35 het volgende:
Volgens Bart heeft zijn broer meegeholpen om Fok tijdens de eerste BB zo groot te maken.
arme Kellyquote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef doka het volgende:
[..]
Hij gebruikt woorden als participeren tegen Kelly![]()
Haha, wat grappig, ik ook maar dan BB2quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik via Mr.Zapp en de reguliere uitzendingen.. helaas toen nog geen internet
Klopt, kan ik mij nog goed herinnerenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Bijna35 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/jumparoundquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:
Is de broer van Bart nog actief trouwens?
(en ja bart..we zitten er nu ook)
Ik had Fok toen nog niet ontdekt, Pas bij BB2quote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb BB1 wel gevolg maar vooral via de TV en een klein beetje via FOK.
Yep. WBquote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ben ik hier goed voor de nachtdienst?
Thxquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is zijn broer: http://forum.fok.nl/user/history/1872
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is zijn broer: http://forum.fok.nl/user/history/1872
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij na 0:00 uur nacht hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, je bent te vroeg de nacht is nog niet begonnen.
Keeeeeeeeequote:
Heyyyyyyy lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
Ja, als je het Bart-topic aandachtig leest kom je hem tegen. Is een goeie gozer overigens.quote:Is broer-bart nog actief hier? enig idee?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ThxHeb ik toch de goede deur gehad net
![]()
ik zou door Cuall gewaarschuwd worden dat het bedtijd voor mij is.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij mij na 0:00 uur nacht hoor
je maakt geen vrienden FBquote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Voor alle mensen die al een beetje ingedommeld zijn...
[afbeelding]
heeeyyyyyy troetelbeeeeeeerquote:
De nacht begint toch pas als milka binnenwankelt?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij mij na 0:00 uur nacht hoor
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef doka het volgende:
[..]
De nacht begint toch pas als milka binnenwankeld?
En bedankt was al wakker hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Voor alle mensen die al een beetje ingedommeld zijn...
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik zou door Cuall gewaarschuwd worden dat het bedtijd voor mij is.
Hoi FBquote:Op maandag 16 januari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
niks ten nadele van die mensen hier op fok met ongeveer zo'n leeftijd als Viola. Maar heb het alleen over haar![]()
quote:
nee hoor geen kater gehad lekker uitgeslapen ookquote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
heeeyyyyyy troetelbeeeeeeer![]()
![]()
![]()
Had je een kater vanmorgen?
Sorry schat... zal het niet meer doenquote:
Je hebt helemaal gelijk Cuallquote:Op maandag 16 januari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieve regenworm, je mag nog hooguit 5 minuten hier posten, maar dan is het bedtijd
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef doka het volgende:
[..]
De nacht begint toch pas als milka binnenwankelt?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
En Bart dan ook weer "komt een heel moeilijk woordje"
![]()
![]()
mmmmmm een Double Big mac menu, met extra cheeseburger. Maar met cola light, want je moet op je lijn letten natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee hoor geen kater gehad lekker uitgeslapen ook
En naar de mc geweest![]()
Nu nog drie minuutjes lieffiequote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Cuall
Bedankt voor de waarschuwing.
Geef ni lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry schat... zal het niet meer doen![]()
![]()
quote:
Die zit volgens mij aan tafel daar, ze stelt dezelfde vragen of weet het nietquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Jumparound het volgende:
naja, als ik maar trots op hem kan zijn
Hoop dat ie nog wat mensen aan het huilen maakt
Iemand van Fok! in het BBH!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zag trouwens een ander topic over een fokker in BB te krijgen, is het dan geen beter idee om daar een meet te houden. Allemaal 50 euro ofzo betalen en dan daar eten ofzo
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die zit volgens mij aan tafel daar, ze stelt dezelfde vragen of weet het niet![]()
[..]
Die zit volgens mij aan tafel daar, ze stelt dezelfde vragen of weet het niet![]()
slaap lekker Cuallquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef cuall het volgende:
Ik kruip ook mijn bed in, ik kan die Vitriola niet langer aanhoren![]()
Dag lieffies, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Haaaaaaaaa Snapnix... had je net niet gezienquote:
Slaap lekker cuallquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wel bigmac menu met extra cheesburger maar met een banen milkshakequote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
mmmmmm een Double Big mac menu, met extra cheeseburger. Maar met cola light, want je moet op je lijn letten natuurlijk
Slaap lekker lieve Cuallquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
Hahahaha hoe wist ik dat hèquote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel bigmac menu met extra cheesburger maar met een banen milkshake
En op de lijn letten hoef niet![]()
Nou ja zeg, had ie me niet eens gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaaaaaaa Snapnix... had je net niet gezien![]()
Maar bij deze...![]()
![]()
![]()
[..]
Welterustenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Liever bigmac menu met extra bigtasty met bacon en bananen shakequote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel bigmac menu met extra cheesburger maar met een banen milkshake
En op de lijn letten hoef niet![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Liever bigmac menu met extra bigtasty met bacon en bananen shake![]()
quote:
Een meet met de harde kern van BBH zou me best gezellig lijken. Kunnen we altijd nog wel een keer organiseren.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zag trouwens een ander topic over een fokker in BB te krijgen, is het dan geen beter idee om daar een meet te houden. Allemaal 50 euro ofzo betalen en dan daar eten ofzo
![]()
quote:On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw a shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,
this could be heaven or this could be hell
Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...
Welcome to the hotel california
Such a lovely place
Such a lovely face
Plenty of room at the hotel california
Any time of year, you can find it here
Her mind is tiffany-twisted, she got the Mercedes Benz
She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget
So I called up the captain,
please bring me my wine
He said, we haven't had that spirit here since nineteen sixty nine
And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...
Welcome to the hotel california
Such a lovely place
Such a lovely face
They livin' it up at the hotel california
What a nice surprise, bring your alibis
Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said we are all just prisoners here, of our own device
And in the master's chambers,
They gathered for the feast
The stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast
Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
relax, said the night man,
We are programmed to receive.
You can checkout any time you like,
But you can never leave!
Die mag in het uitspraken topic MY GOD wat is ze...........quote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef teamlead het volgende:Viool heeft het over Hotel California...
Kelly: is dat van de Carpenters
Truste lieve beertjequote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef lovebear het volgende:
Ik ga nu lekker slapen slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
Truste Beertjequote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
vanmiddag was er al een voorstel om daar met z'n allen te gaan lunchen ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een meet met de harde kern van BBH zou me best gezellig lijken. Kunnen we altijd nog wel een keer organiseren.
Ik was nog bezig met teruglezen van de berichten... en toen viel mijn oog op jouw post.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ja zeg, had ie me niet eens gezien![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met teruglezen van de berichten... en toen viel mijn oog op jouw post.
* Foreverblue heeft dus een oogje op Snaptnix![]()
Dat is snel... jammerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
lijkt me een goed plan.. maar een meet is voor nerds toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een meet met de harde kern van BBH zou me best gezellig lijken. Kunnen we altijd nog wel een keer organiseren.
Suc6 en trustequote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vroeg slapen, morgen tentamen
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Was maar woordspeling... stil maar Teamquote:
Succes ermee... slaap lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Dan noemen we het gewoon het HBB hoerenfeestquote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan.. maar een meet is voor nerds toch?
Hier nog nietquote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. hou nu maar op.. de Mac al dicht...
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan noemen we het gewoon het HBB hoerenfeest![]()
kom je mij dan een Big Tasty menuutje brengen?quote:
Lijkt me wel gezellig iddquote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met teruglezen van de berichten... en toen viel mijn oog op jouw post.
* Foreverblue heeft dus een oogje op Snaptnix![]()
Wil wel even kijken hoever ik kan gooienquote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
kom je mij dan een Big Tasty menuutje brengen?![]()
![]()
![]()
Zeker... moeten we maar eens serieus naar gaan kijken als HBB is afgelopen... of eerder, maakt mij ook niet uit.quote:
Ja dat las ikquote:
Hoi Morwenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Zet ik de streams aan, hoor ik fluiten EN viool![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
Alloquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
Welke stream is dat?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]hey Morwen
ach..tis best een aardig gesprek zo hoor.. zelfs met viool erbij
Morwen... ja er zijn fijnere dingen om te zien als je binnenkomt op de streamsquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
'quote:Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Dan noemen we het gewoon het HBB hoerenfeest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |